Re: [T-Mobile] Przedłużenie umowy cd.
Post:18 sie 2017, 18:40
Chyba nie ma bo umowa ma taką samą moc prawną, a oszczędza koszty
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Abonent otrzyma tę/te kartę/y w Punkcie Sprzedaży lub przesyłką na adres właściwy dla potwierdzenia zdalnej zmiany umowy.
Abonent otrzyma tę/te kartę/y w Punkcie Sprzedaży lub przesyłką na adres właściwy dla potwierdzenia zdalnej zmiany umowy.
Dokładnie, niedawno przedłużałem umowę bez telefonu o czym pisałem i mam problem przy pierwszym rachunku, telefon do BOA i okazuje się, że konsultant wklepał całkiem inne warunki niż uzgadnialiśmy, reklamacja złożona , czekam na odpowiedz, nie podobają mi się takie praktyki. Opiszę wszystko jak dostane odpowiedz i jak zachował się T-mobile.biala1991 pisze:Z ustaleniami telefonicznymi jest ten kłopot, że często przy podpisywaniu umowy okazuje się, że jest coś innego niż było uzgodnione W takiej sytuacji mam wyjście awaryjne-nie podpisuje dokumentów. Tutaj najpierw się na coś zgadzam a potem dostaje potwierdzenie, potwierdzenie tego co zostało wprowadzone do systemu i ja już w tym momencie nie mam na to wpływu, choćby okazało się że ustalenia były inne
Przedłużałeś umowę bez podpisywania aneksu? I rzeczywiście Potwierdzenie zmiany warunków dostaje się dopiero po wprowadzeniu ich do systemu a nie przed w celu ewentualnej weryfikacji? Jeśli tak to się odbywa (a na to wygląda) to też nie bardzo mi się podoba.anonim69 pisze:Dokładnie, niedawno przedłużałem umowę bez telefonu o czym pisałem i mam problem przy pierwszym rachunku, telefon do BOA i okazuje się, że konsultant wklepał całkiem inne warunki niż uzgadnialiśmy, reklamacja złożona , czekam na odpowiedz, nie podobają mi się takie praktyki. Opiszę wszystko jak dostane odpowiedz i jak zachował się T-mobile.biala1991 pisze:Z ustaleniami telefonicznymi jest ten kłopot, że często przy podpisywaniu umowy okazuje się, że jest coś innego niż było uzgodnione W takiej sytuacji mam wyjście awaryjne-nie podpisuje dokumentów. Tutaj najpierw się na coś zgadzam a potem dostaje potwierdzenie, potwierdzenie tego co zostało wprowadzone do systemu i ja już w tym momencie nie mam na to wpływu, choćby okazało się że ustalenia były inne
biala1991 pisze:Potwierdzenie zmiany idzie tradycyjną pocztą a nie mailową? I pewnie zwykłym listem więc może wcale nie dotrzeć a TM będzie twierdził, że wysłał miesiąc temu i termin odstąpienia minął
Nawet jeśli dostanę kopię na maila to już PO wprowadzeniu zmian do systemu a nie przed co mnie właśnie niepokoi, bo klient nie ma możliwości weryfikacji.
Z tego co pisał Anonim69 to musiał składać reklamację, stąd moje obawy, wygodniejsze odstąpienie może działać tylko teoretycznie, w praktyce zostaje się z niefajną reklamacją.
Jeszcze jedna sprawa, do wyrażenia zgody na zmianę warunków nie jest konieczna rozmowa telefoniczna? da się to załatwić przez maila? w regulaminie piszą o rozmowie albo stronie www, to chodzi o Mój TMobile? przecież tam nie pokazują się oferty proponowane przez SUK
A ta powyższa oferta przedłużeniowa o której piszesz w cytowanym fragmencie jest na czas nieokreślony, 12 m-cy czy może 24 m-ce?SACZI pisze:
EDIT
Teraz na nr jest SUK'owska oferta za 30 PLN z 5GB neta.
Niczego w taryfie nie brakuje. Zużycie internetu poniżej 1GB/m-c.
Rozważam wariant pozostania na bezterminowej umowie i samodzielny zakup telefonu (zresztą, teraz już tel mam z Cortlandu).