Witam,
Dzisiaj dzwoniłem w sprawie przedłużenia umowy i warunki, które zaproponowano to: abonament za 70 zł, w tym rozmowy (komórki i stacjonarne) bez limitu, smsy i mmsy bez limitu, 10GB internetu i iPhone SE 32GB za 689 zł - umowa na 24 miesiące. Ta oferta jest identyczna jak przy przedłużeniu online. Poprosiłem o przełączenie do SUK i usłyszałem, że to są właśnie warunki jakie przedstawia SUK. Biorąc pod uwagę niżej zacytowane warunki z 23 sierpnia, to cena telefonu jest zdecydowanie wyższa. Oczywiście były też inne propozycje, ale o ile cena telefonu malała, to abonament oscylował wokół kwoty 90 zł. Czy coś się zatem zmieniło w cenniku? Czy to jest standard, że oferta online jest taka jak przedstawiana telefonicznie? Co w takiej sytuacji można ugrać? Pozdrawiam!
grzegorzbr pisze:Witajcie!
Kolejne przedłużenie (2) umów dla klienta indywidualnego i to, co póki co usłyszałem od SUK:
- abonament 70 złotych brutto, w tym rozmowy (komórki i stacjonarne) bez limitu, smsy i mmsy bez limitu i 20GB internetu (potem zwalnia) i iPhone SE 32GB za 349 złotych - umowa na 24 miesiące,
- druga opcja tańsza o 10 złotych, z pakietem 10GB i iPhone SE 32GB za 539 złotych.
Czy według Was można coś jeszcze obniżyć? Może większa zniżka na telefon(y)? Jeden z numerów będzie miał podwyższony abonament - obecnie to około 30 złotych.
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc