DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 500 z 624
  • 1
  • 498
  • 499
  • 500
  • 501
  • 502
  • 624
 #973225  autor: piotrzet
 21 sty 2018, 16:57
Dokładnie tak jest. Nie ma możliwości skrócenia czasu umowy.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #973231  autor: MikiQQ
 21 sty 2018, 17:54
RafRafRaf pisze:
MikiQQ pisze:
piotrzet pisze:Bo umowy nie da się skrócić to wiadomo nie od dziś. Co do innego telefonu nie wiadomo czy błąd czy tak specjalnie ale właśnie po to jest między innymi 14 dni na odstąpnienie jakby co
Skoro dzwoni do mnie konsultant z działu utrzymania klienta i proponuje takie warunki oraz skrócenie bieżącej umowy to nie mam podstaw mu nie wierzyć - i to wiadomo nie od dziś. Więc nie rób że mnie idioty kolego piotrzet. A umowę da się skrócić, tylko trzeba wiedzieć jak. Ja na chwilę obecną nie jestem zainteresowany dalsza współpraca z TM więc nie skorzystałem z takiego rozwiązania.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Nie wypisuj tutaj głupot.
Czas trwania umowy jest nie do skrócenia.
Konsultanci mają na myśli tylko "skrócenie" starej jako zmianę warunków i w to miejsce wstawienie nowej oferty. 24 miesiące są dodawane do obecnej umowy.
Jeszcze prościej:
Jeśli dzwoni konsultant (ty masz jeszcze 3 miesiące do końca) i podpisujesz umowę to masz 27 miesięcy nowych warunków umowy.
Stara jest wtedy krótsza.
Dlatego jest skrócenie umowy.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Glupototy to ty wypisujesz. Ale widzę że są tutaj ludzie mądrzejsi. Co zrobić. Ja pisze tylko na jaką ofertę się umawiałam z konsultantem. A to że oni robią z ludzi idiotów to jest ich sprawa. Obie umowy miały być na 24 miesiące od dnia 15 grudnia 2017 roku. I jestem tego pewny w 100% a to że się potem okazało że nie może być takiej oferty to tylko świadczy o tym że za wszelką cenę próbują zatrzymać klienta na kolejne 24 miesiące albo dłużej. A ty jak sam tego nie sprawdzisz na umowie to żadnej reklamacji nie rozpaczam pozytywnie bo umowa jest wierząca a nie rozmowa z konsultantem. Tyle. A jak ktoś nie wierzy co mnie zaproponował konsultant to jest jego sprawa i więcej nie mam zamiaru wyprowadzać go z błędu.

Widzę że nie wszyscy tutaj są na czasie z oferta TM bo do końca grudnia była opcja dla klientów przedluzajacych umowę na skrócenie tej bieżącej. Nie wiem czy dla wszystkich, dla mnie w każdym bądź razie była taka opcja.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #973232  autor: piotrzet
 21 sty 2018, 17:57
Ale nikt ci nie mówi że konsultant nie powiedział tylko że nie ma czegoś takiego rozumiesz?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #973234  autor: MikiQQ
 21 sty 2018, 18:01
piotrzet pisze:Ale nikt ci nie mówi że konsultant nie powiedział tylko że nie ma czegoś takiego rozumiesz?
A ty rozumiesz że do końca grudnia była taka opcja? Nie było przy tym tak dużych rabatów ale skrócenie było możliwe.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #973236  autor: piotrzet
 21 sty 2018, 18:08
Skoro była taka opcja to czemu nikt o niej na forum nie pisał oprócz ciebie? Dziwne nie. Wszyscy wiedzą że nie było tylko ty piszesz bzdury że była.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #973237  autor: MikiQQ
 21 sty 2018, 18:15
piotrzet pisze:Skoro była taka opcja to czemu nikt o niej na forum nie pisał oprócz ciebie? Dziwne nie. Wszyscy wiedzą że nie było tylko ty piszesz bzdury że była.
Może dlatego że do Was nie dociera co się pisze? Pomysł nad tym.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #973238  autor: piotrzet
 21 sty 2018, 18:17
A może dlatego że ty wprowadzasz w błąd. Dyskusja i tak mija się z celem nie było takiej opcji i nie ma. Chyba że ktoś jeszcze miał taką możliwość to prosimy o info.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #973239  autor: MikiQQ
 21 sty 2018, 18:22
piotrzet pisze:A może dlatego że ty wprowadzasz w błąd. Dyskusja i tak mija się z celem nie było takiej opcji i nie ma. Chyba że ktoś jeszcze miał taką możliwość to prosimy o info.
Nikogo nie wprowadzam w błąd. Do końca grudnia była taka opcja - informacja potwierdzona u 3 różnych konsultantem. Więc albo kłamią albo nie wiesz o wszystkich ofertach. Fakt - dyskusja mija się z celem.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #973331  autor: RafRafRaf
 22 sty 2018, 09:55
Niedawno odświeżone zostały taryfy biznesowe, więc można domniemać że to samo spotka taryfy indywidualne. Jednak jeszcze cisza u operatora.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
 #973382  autor: 3echo
 22 sty 2018, 12:57
piotrzet pisze:Dokładnie tak jest. Nie ma możliwości skrócenia czasu umowy.
Może chodzi o anulowanie rat ze starej umowy?Mi tak proponowali,ale umowa na pewno nie zostaje skrócona
 #973384  autor: piotrzet
 22 sty 2018, 13:01
Też mi się tak wydaje tylko konsultanci mówili skrócenie umowy na to ale nie można nic powiedzieć bo on oczywiście ma rację. Tylko dziwne że nikt takiej propozycji nie dostał tylko on

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #973409  autor: MikiQQ
 22 sty 2018, 16:03
piotrzet pisze:Też mi się tak wydaje tylko konsultanci mówili skrócenie umowy na to ale nie można nic powiedzieć bo on oczywiście ma rację. Tylko dziwne że nikt takiej propozycji nie dostał tylko on
Można powiedzieć. Tylko "on" rozumie jaka ofertę mu przedstawiają. I kilka razy "on" dopytywal czy kasujemy długość bieżącej umowy. I nie chodzi o skrócenie rat bo tych nie było ale to pisałem kilka postów wyżej ale widocznie ktoś nie doczytałObrazek

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #973415  autor: szati
 22 sty 2018, 16:28
Dla zainteresowanych otrzymałam dzisiaj taką ofertę:
bez limitu rozmowy na kom/stacj., sms/mms
tel. huawei y6 2017 - 1zł umowa na 36 miesięcy
abonament 50 zł
Po usłyszeniu 'na 36 miesięcy" się zapomniałam ;) i nie zapytałam ile jest w tym abo internetu.
Umowa skończyła się w grudniu. Pan który dzwonił (nie był to nr t-mobile) mówił że moja umowa nie jest już wspierana przez t-mobile (nie wiem co to oznacza) i będę musiała zmienić umowę. Jak na razie za tę ofertę podziękowałam.
 #973425  autor: piotrzet
 22 sty 2018, 17:40
Tylko tak gadał pewnie chodziło o to że przeszła na czas nieokreślony

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #973431  autor: szyna49
 22 sty 2018, 18:20
Piotrzet dokładnie mam ta sama sytuacje co szati..
Co można z tym zrobić? Abo miałem/mam 130zl...

Chciałem jak koledzy wyżej abo 90zl i lg g6 za 150 zł...a oferują 105 i dopłata 550zl
pps. Oczywiście na 24 miesiące abo
 #973449  autor: hun
 22 sty 2018, 19:04
około miesiąc temu ktoś zamieścił tutaj podsumowanie ofert przedłużeniowych o mw takiej treści:

Aktualna oferta (dwie ceny dla abo 105, zrabatowany ze 120 i 90, rabat ze 100)
S7 - 69 i 600
S8 - 919 i 1449
P10 - 39 i 579
XZ1 - 149 i 669
XZPremium - 479 i 989
Wszystkie abo na 24 miesiące

Wiadomo czy ta oferta na S7 jest jeszcze aktualna i czy jak do nich sam zadzwonię to mam na taką szansę czy raczej muszę czekać na tel. od Tmobile i wtedy negocjować? Bo obecnie na stronie mam oferte na S7 za chyba 399zł
 #973461  autor: MikiQQ
 22 sty 2018, 20:15
Kolego była kampania reklamowa z s7 chyba za 199 zł i abo 100 zł. Z abo można bylo jeszcze w grudniu urwać 10 zł i 100 z ceny telefonu. Czyli 90 zł abo i 99 s7 na 24 miesiące. Ale nie wiem jak jest teraz.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
  • Strona 500 z 624
  • 1
  • 498
  • 499
  • 500
  • 501
  • 502
  • 624
  • 1
  • 498
  • 499
  • 500
  • 501
  • 502
  • 624