bonus2o pisze:Kolejny raz przedłużałem umowę i kolejny raz obulo sie bez zadnych problemów. Do zakonczenia umowy zostalo 6 miesiecy i 2 dni. W aplikacji T-mobile pokazala sie informacja ze mogę juz przedłużyć umowę. Zadzwonilem na podany nr 608900110. Tam poloczylo mnie z ogolna konsultantką. Powiedzialem ze rozwazam przeniesienie do innej sieci ale chcialbym najpierw poznac co Panstwo maja do zaproponowania dla mnie. Konsultantka od razu przelaczyla mnie do dzialu utrzymania klienta. Tam od razu powiedzialem co mnie interesuje. Abonament bez tmobile "bez limitu" i Galaxy S8. powiedzialem ze interesuja mnie 2 opcje z jak najtańszym abonamentem albo opcja z abonamentem w okolocach 100zl. Od razu propozycja 105 zl na 24 miesiace plus S8 za 1069zl. Na to przystalem. 20 zl za kuriera. Opcja z przedluzeniem 6 miesiecy przed koncem umowy według mnie jest najkorzystniejsza. Mamy telefon sporo wczesniej.
a co z sześcioma ratami za poprzedni telefon - umorzyli?