yuve84 pisze:
Nikomu nie każe nic mi za darmo dawać, tylko stwierdzam fakt.
Z całym szacunkiem, po kilku ostatnich postach napisanych przez Ciebie można odnieść właśnie takie wrażenie. Nie tyle, że "za darmo", ale oczekujesz, że otrzymasz więcej i lepiej niż inni, bo przecież jesteś klientem, zbliża się koniec umowy a zarząd T-Mobile nie oddelegował ludzi, by zaproponowali Tobie niesamowitą ofertę, najlepiej skrojoną na miarę, a przynajmniej za pół darmo. No i jeszcze sama musiałaś się z nimi skontaktować, cóż to za traktowanie klienta!
yuve84 pisze:Poza tym, tragedii nie ma, ale dobrze też nie jest. Będąc z siecią prawie 16 lat, a ten konkretny numer ma 14 lat, oczekuje ciut więcej niż 'tragedii nie ma'.
Przykro mi, że muszę zburzyć Twoje wyobrażenie na ten temat, ale staż w sieci czy fakt posiadania kilku numerów nikogo w T-Mobile nie interesuje i nie ma to absolutnie żadnego znaczenia w negocjacjach oferty. Serio, czy jesteś 2 lata, 16 jak Ty, czy niemal 18 jak ja - możemy otrzymać to co maksymalnie oferuje SUK i nic więcej. Tak wygląda rzeczywistość biznesowa, a operator nie ma żadnych sentymentów, zwłaszcza dla tak mało istotnych klientów jak ja czy Ty, czy w ogóle zdecydowana większość abonentów. Tak to wygląda u wszystkich operatorów, więc jeśli zdecydujesz się na zmianę, to po 2 latach sytuacja najpewniej się powtórzy, tyle że gdzie indziej.
W żadnym wypadku nie mam na celu wywoływania niepotrzebnych dyskusji, pyskówek czy też urażenia kogokolwiek, a to co napisałem ma jedynie uświadomić Tobie i innym podobnie myślącym klientom, że jeśli oczekują nie wiadomo jak specjalnego traktowania, to mogą się zwyczajnie nie doczekać. Z tego powodu, najsensowniej jest na spokojnie i chłodno przeanalizować dokładnie ofertę od T-Mobile, oferty innych operatorów i korzyści związane z przeniesieniem tam numerów, a następnie zdecydować się na najwłaściwsze rozwiązanie.