Chciałbym sie z wami podzielić doświadczeniem związanym z przedłużeniem umowy t-mobile.
A więc 29.08 po południu w końcu udało mi się dogadać z pania z SUK i zamówiłem S7 tyle że wersja GOLD ponieważ nie było czarnych ale uzgodniłem że jakby będzie to zrobimy wymianę. W czwartek 31.08 wieczorem zobaczyłem na stronie T-mobile że jest już dostepny czarny więc szybki mail do Pani z T-mobile żeby zamienić puki jeszcze nie dotarł złoty. 01.09 Pani do mnie zadzwoniła że rzeczywiście jest już czarny i że cofa kuriera a wtorek, środa (05-06.09) będę miał czarnego S7. W środę po południu pisze maila kiedy będzie umowa i telefon a tu telefon że nie mają już czarnych ani złotych i że mogą mi zaproponować coś innego. A następna dostawa może być dopiero 21.09 . No po prostu mi ręce opadły nie dość że nie załatwili sprawy to jeszcze to jeszcze telefon który miał trafić do mnie poszedł do kogoś innego. Masakra
A więc 29.08 po południu w końcu udało mi się dogadać z pania z SUK i zamówiłem S7 tyle że wersja GOLD ponieważ nie było czarnych ale uzgodniłem że jakby będzie to zrobimy wymianę. W czwartek 31.08 wieczorem zobaczyłem na stronie T-mobile że jest już dostepny czarny więc szybki mail do Pani z T-mobile żeby zamienić puki jeszcze nie dotarł złoty. 01.09 Pani do mnie zadzwoniła że rzeczywiście jest już czarny i że cofa kuriera a wtorek, środa (05-06.09) będę miał czarnego S7. W środę po południu pisze maila kiedy będzie umowa i telefon a tu telefon że nie mają już czarnych ani złotych i że mogą mi zaproponować coś innego. A następna dostawa może być dopiero 21.09 . No po prostu mi ręce opadły nie dość że nie załatwili sprawy to jeszcze to jeszcze telefon który miał trafić do mnie poszedł do kogoś innego. Masakra