Strona 125 z 692

Post:24 lut 2014, 09:55
autor: hryniew
Zaraz napiszę wyjaśnienie, że chcę rezygnacji z dniem końca umowy. Ale moje pytanie - dlaczego nie chcą ze mną rozmawiać o innych warunkach przedłużenia?

Post:24 lut 2014, 11:28
autor: nenneke
Przed weekendem wysłałam rozwiązanie umowy (mailem, zgodnie z instrukcjami z tego forum - dzięki!). Dziś rano dostałam SMS z informacją, że listem wysłano do mnie odpowiedź i że mogę też ją przeczytać na Play24. Odpowiedź jest rzeczywiście standardowa, tak jak już tu cytowane: 24,99 za nielimitowane komórki + no limit SMS/MMS lub no limit stacjonarne.
Rozumiem, że mogę sobie zażyczyć opcję "full wypas" ;-) czyli do tego dobrać internet i drugi pakiet no limit, co w sumie da 44,99, tak?
Czy jeśli teraz podpiszę przedłużenie, to po zakończeniu umowy przechodzi ona w umowę na czas nieokreślony na tych samych warunkach, czy wraca do jakiejś starej taryfy?

Post:24 lut 2014, 12:26
autor: andrzejgolota
@nenneke
Rozumiem, że mogę sobie zażyczyć opcję "full wypas" ;-) czyli do tego dobrać internet i drugi pakiet no limit, co w sumie da 44,99, tak?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi, powiedz że masz na koncie ofertę utrzymaniową i że jesteś nią zainteresowana. Poproś potem o ofertę 24,99 za no limit komórki i np no limit sms + 750 mb net za 34,99 na 12 msc. Jak oferta wejdzie w życie to na Play24 będziesz sobie mogła włączyć dodatkowo pakiet no-limit stacjonarne za 10 zł/msc. Oczywiście dla świętego spokoju podczas rozmowy zapytaj konsultanta czy faktycznie będziesz mogła aktywować ten drugi pakiet.
Czy jeśli teraz podpiszę przedłużenie, to po zakończeniu umowy przechodzi ona w umowę na czas nieokreślony na tych samych warunkach, czy wraca do jakiejś starej taryfy?
W chyba wszystkich umowach Play jakie widziałem, umowa po określonym w umowie czasie przechodzi na czas nieokreślony na tych samych warunkach cenowych jak w czasie oznaczonym. Ale dla pewności zawsze warto przeczytać dokładnie umowę i upewnić się czy faktycznie tak jest.

PS. Swego czasu pisano tutaj, że oferowano oferty 24,99 no limit komórki, no limit sms + 10 zł 750 mb + no limit stacjonarne za 5 zł - umowa 18 msc. Nie wiecie czy dalej tak można?

Post:24 lut 2014, 14:36
autor: facet_
hryniew pisze:Zaraz napiszę wyjaśnienie, że chcę rezygnacji z dniem końca umowy. Ale moje pytanie - dlaczego nie chcą ze mną rozmawiać o innych warunkach przedłużenia?
niepotrzebnie napisałeś, że za drogą ofertę przedłużeniową mają, mogli to potraktować jako rezygnacje właśnie z oferty utrzymaniowej, jaką mieli Ci zaoferować.

Post:26 lut 2014, 23:07
autor: Sajmonw
teczix pisze:Dostałem propozycje abonament 89,99 w tym 750 mb, nielimitowane wszystko, umowa na 24 miesiące z nexusem 5 za 1 zł po wypowiedzeniu umowy.
O właśnie, całkiem nieźle.

Mi umowa kończy się ok. 20 kwietnia. Dzwonili już do mnie ale warunki przedłużenia, wiadomo, kiepskie. Powiedziałem, że interesuje mnie Xperia Z1 i niech wtedy dzwonią.

Jak myślicie, jeśli złożę wypowiedzenie, to jestem w stanie wynegocjować abonament Formuła Europa Unlimited (za te 79.99 zł) z Xperią Z1 w cenie do 1000 zł?

Myślicie, że powinienem może starać się o zwiększenie ilości minut na połączenia przychodzące w UE? (na tym głównie mi zależy, mogę mieć właściwie ok. 100 darmowych minut w kraju i wystarczy + 250mb i wystarczy). Jest w ogóle szansa na tak spersonalizowaną umowę?

Post:26 lut 2014, 23:30
autor: mariusz.dytko
Sajmonw
A czy złożyłeś wypowiedzenie? Bo to kluczowa sprawa. Bez tego oferta przedłużeniowa jest kiepska.

Post:27 lut 2014, 00:12
autor: Sajmonw
mariusz.dytko pisze:Sajmonw
A czy złożyłeś wypowiedzenie? Bo to kluczowa sprawa. Bez tego oferta przedłużeniowa jest kiepska.
Tak jak napisałem w poprzednim poście - jeszcze tego nie zrobiłem, stąd moje pytanie, czy jest szansa wynegocjować wspomniane warunki po złożeniu wypowiedzenia?

Tak czy inaczej zrobię to na dniach, zadałem to pytanie żeby się po prostu zorientować, czy porywam się z motyką na słońce, czy jednak moje warunki mają sens.

Post:27 lut 2014, 01:35
autor: adonix
hej a kiedy dostaniemy za 24,99 to czy przez pierwsze 3 miechy płacimy 12 zł czy to się nie łączy?

Post:27 lut 2014, 10:21
autor: facet_
adonix pisze:hej a kiedy dostaniemy za 24,99 to czy przez pierwsze 3 miechy płacimy 12 zł czy to się nie łączy?
Nie łączy :)

Sajmonw musisz złożyć wypowiedzenie żeby w ogóle z Tobą rozmawiali o sensownych warunkach, a oferta nie wiem jak z telefonem ale bez telefonu jest stała:)

Post:27 lut 2014, 13:31
autor: znaffca
Coś wiadomo o play online? Jakie są ofertu GU na dziś dzień ?

Post:27 lut 2014, 16:06
autor: stolar
Witam,
proszę o info czy oferta:

no-limit minuty play/poza play,
no-limit sms
2 GB danych LTE
umowa na 24 msc.
telefony xperia m, galaxy ace 3 - 1 zl. core plus - 79 zl.
za 64,99 zl.

jest w miare dobra, czy da sie wycisnąć lepiej.
Taka oferte otrzymalem po zlozeniu wniosku o przeniesienie numeru do nju, Play napisal mi sms, ze ma oferte dla mnie, zadzwonilem na *500 i tyle mi zaproponowali. Proszę o info i dzięki.

Post:27 lut 2014, 17:16
autor: andrzejgolota
@stolar

Rozumiem, że oferta dla klienta indywidualnego, nie firma?

Wydaje mi się, że jeśli chodzi o wysokość abo to jest max. Ta sama oferta bez telefonu przy przedłużeniu leci za 44,99, więc przy ofercie z telefonem +20 zł by się zgadzało.

PS. Masz Galaxy S3 a interesują Cię Xperie M i słabsze Samsungi?

Post:27 lut 2014, 17:24
autor: stolar
To telefon na handel - mam teraz z reszta już inny telefon :) chyba galaxy ace 3 będzie droższy niż xperia m.

Post:27 lut 2014, 17:34
autor: andrzejgolota
A to nie lepiej wziąć sobie wersję bez telefon, mieć niższe abo i krótszą umowę która przejdzie na czas nieokreślony? :wink:

Zresztą jak uważasz wydaje mi się, że to co pokazałeś to jest raczej max, ale może ktoś jeszcze zaprzeczy.

Post:27 lut 2014, 22:43
autor: Sajmonw
mzas pisze:Potwierdzam to co pisze użytkownik facet_.

[ciach]
Zadzwoniłem na *500# i powiedziałem, że jestem zainteresowany ofertą przedłużeniową, która została do mnie wysłana i widzę ją też w serwisie play24. Nie było żadnego problemu. Udało mi się uzyskać formułę UNLIMITED EUROPA z pakietem 750 mb za 89,99zł (czyli do zwykłego 79,99 dopłaciłem 10zł za 750mb) oraz G2 za 549zł. Mechanizm działania jest prosty. Pracownicy mają możliwość przydzielenia albo 750 mb albo 2gb pakietu danych (odpowiednio 10zł, 20zł) i zniżki na telefon (tj. cena telefonu w abonamencie +30zł przy mojej ofercie. Dostałem przy 89zł miesięcznie cenę telefonu z abonamentu 119zł.). Nic więcej nie udało się ugadać. :D
Dokładnie taka oferta by mnie interesowała, z taką ceną tej klasy telefonu.

mzas
Mógłbyś proszę mi napisać co podałeś jako powód rozwiązania umowy? Trzeba się rozpisywać?

Ktoś wcześniej wspominał, żeby wspomnieć o przejściu na kartę (żeby nie stracić nru). Zaznaczyć więc oba pola ("Ja niżej podpisany...") ?

Jeszcze jedno Panowie,
jak traktowane jest to wypowiedzenie jeśli umowa kończy mi się pod koniec kwietnia? Tzn. w opisie mam sprecyzować, że po prostu nie chcę przedłużać umowy? Bo rozwiązanie przed czasem wiąże się z karą...

Post:27 lut 2014, 22:54
autor: WeBeR
Sajmonw, wystarczy jak napiszesz rozwiązanie umowy z dniem końca umowy (najlepiej napisz datę końca tej umowy) zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług telekomunikacyjnych
+ dane umowy takie jak numer telefonu świadczonej umowy i hasło abonenckie

i podpis

Nie ma znaczenia, że jest jeszcze czas do końca umowy (ja 1,5 roku temu wysłałem wypowiedzenie w listopadzie a umowa kończyła mi się w marcu), tylko koniecznie dopisz ze "z dniem końca umowy"

Ja już kilka razy takie wysyłałem bez podawania by na kartę przenieśli a zawsze dostaję informację ze po zakończeniu na kartę przerzucą

Post:27 lut 2014, 23:12
autor: Sajmonw
WeBeR pisze:Sajmonw, wystarczy jak napiszesz rozwiązanie umowy z dniem końca umowy (najlepiej napisz datę końca tej umowy) zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług telekomunikacyjnych
+ dane umowy takie jak numer telefonu świadczonej umowy i hasło abonenckie

i podpis

Nie ma znaczenia, że jest jeszcze czas do końca umowy (ja 1,5 roku temu wysłałem wypowiedzenie w listopadzie a umowa kończyła mi się w marcu), tylko koniecznie dopisz ze "z dniem końca umowy"

Ja już kilka razy takie wysyłałem bez podawania by na kartę przenieśli a zawsze dostaję informację ze po zakończeniu na kartę przerzucą
Super! Dzięki za wyjaśnienie.

PS. Pisząc hasło abonenckie miałeś na myśli nr konta abonenckiego? Czy faktycznie podać hasło, które wprowadzam przy logowaniu się do Play24? ;>>

Post:27 lut 2014, 23:22
autor: WeBeR
hasło abonenckie to te które podałeś przy podpisywaniu umowy na abonament (6cyfrowy kod). Oczywiście dopisać musisz z początku "ja niżej podpisany, ..... i dalej " ;)

a nawet idąc do salonu play możesz powiedzieć ze chcesz rozwiązać umowę z dniem końca umowy to bez problemu przyjmą takie zgłoszenie (mimo ze umowa kończy się później, ja przez salon dawałem 5 lutego na umowę która kończy się 19 kwietnia)


Jak chcesz przez e-maila to koniecznie skan musi być wypowiedzenia z ręcznym podpisem (chyba ze masz podpis elektroniczny)

Post:28 lut 2014, 14:45
autor: T-mati1
Czy da się coś wynegocjować więcej od GU na najniższą ofertę abonamentu z telefonem dla firm? Czy jest możliwość obniżenia jeszcze abonamentu bądź cen telefonów?

Post:28 lut 2014, 23:27
autor: Sajmonw
WeBeR pisze:hasło abonenckie to te które podałeś przy podpisywaniu umowy na abonament (6cyfrowy kod). Oczywiście dopisać musisz z początku "ja niżej podpisany, ..... i dalej " ;)
Uuu, nie ma szans żebym go pamiętał lub znalazł...;/

Osobiście do salonu też nie mam możliwości się udać (poza krajem), może to zrobić ewentualnie ktoś za mnie... tak właśnie planowałem dostarczyć wypowiedzenie.