DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 580 z 692
  • 1
  • 578
  • 579
  • 580
  • 581
  • 582
  • 692
 #922042  autor: kahRmageddon
 21 kwie 2017, 21:26
ja mam umowę na czas nieokreślony, bardzo stara taryfa przedłużana przez BUK (15,37 brutto za 240 minut bodajże)
planuję zmienić telefon na smartfon i chciałbym taryfę z internetem
dam znać jak coś będę wiedział
 #922047  autor: gepard
 21 kwie 2017, 22:04
Jeśli z telefonem to za dużo nie wyszarpiesz. Play ma drogie słuchawki i abonamenty z nimi. Chyba, że zapłacisz sporo na start za telefon.
 #922066  autor: pakierhakierxd2
 22 kwie 2017, 10:02
Ja tez raczej juz bede tylko sim bral 25 to nie 75/85 ! ,telefon lepiej za gotowke lub na raty :D

Pozdrawiam :)
 #922081  autor: gepard
 22 kwie 2017, 11:51
Podejrzewam, że już cały internet wie o Twoich planach. Piszesz o tym od miesięcy z różnych kont i na różnych forach.
 #922083  autor: patrix-83
 22 kwie 2017, 12:07
Klkent1989 pisze:Potwierdzam że po zgłoszeniu na play24 w ofercie solo z tvII tidal został przywrócony i działa, i niech ktoś mi powie że play nie ma najlepszej oferty.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Mnie nie chcieli przywrócić TIDALA i nie przywrócili go, będę musiał skarżyć się do UKE, podważają swój własny regulamin twierdząc że promocji na darmowy TIDAL już nie ma bo zakończyła się w grudniu 2016 i nie mają jak tego przywrócić. Oto ich odpowiedź: "dziękuję za miłą rozmowę, podczas której poinformowałem o warunkach nowej oferty bez Tidala oraz braku zgody na podłączenie go ponownie ze względu na prawidłowe odłączenie w momencie zmiany oferty na nową".

Klkent1989
Czy podałbyś mi Twój numer zgłoszenia na PW to bym się ewentualnie powołał na niego przy odwołaniu na moje zgłoszenie żeby mi przywrócili TIDAL? Bardzo Cię proszę.
 #922089  autor: iPlus
 22 kwie 2017, 13:00
kahRmageddon pisze:ja mam umowę na czas nieokreślony, bardzo stara taryfa przedłużana przez BUK (15,37 brutto za 240 minut bodajże)
planuję zmienić telefon na smartfon i chciałbym taryfę z internetem
dam znać jak coś będę wiedział

najbardziej opłacalna taryfa za 25 zł wszystko nielimitowane, 10 GB i lejek 1 mega po wykorzystaniu 10 GB
 #922153  autor: gepard
 22 kwie 2017, 20:39
U mnie też Tidal wrócił po niecałych 24h od aneksu a zarazem jego wyłączeniu.
 #922167  autor: piter20020
 22 kwie 2017, 22:18
gepard pisze:U mnie też Tidal wrócił po niecałych 24h od aneksu a zarazem jego wyłączeniu.

Robiłeś zgłoszenie czy zrobili to z automatu?
 #922173  autor: gepard
 22 kwie 2017, 22:42
Za dobrze by było kolego by sami z siebie ogarnęli :)
Aneks i już po 1,5h w P24 brak Tidala w promocji, choć smsa nie było. Poczekałem do północy aby się wsio aktywowało i od razu zgłoszenie do pakiety/usługi (chyba :) )
Rano patrzę a tu paczka sms o wyłączeniu Tidala, jakieś poczty głosowe itd..
Po kilku h kontakt z BOK, bez problemu aktywacja, niby do 24h, a tu 30-40min po rozmowie sms z hasłem. Zalogować mi się jednak udało dopiero po 4h, no ale wiadomo muszą to przemielić.
Dawno nie było tak in plus w Play :)
 #922260  autor: gepard
 23 kwie 2017, 13:06
Pewnie po północy, ale przy NGB nie wyświetla się ile masz netu. Na P24 masz 0, a pod *107# u mnie 32BYTES.
Tak ponoć ma być, w końcu nielimitowany pakiet, a jeśli chcesz wiedzieć ile masz jeszcze z 10GB czyli z pełną prędkością licz na P24 lub aplikacją w telefonie.
sprintek pisze:Bok pracuje w niedzielę? A ma tygodniu w jakich godzinach pracują?
Pracuje 7dni w tygodniu. Nie wiem tylko czy wszystkie działy tak jak od poniedziałku do piątku czyli 7-24.
 #922284  autor: gepard
 23 kwie 2017, 14:50
Da się przez aktywności czyli POŁĄCZENIA, nie ma niestety ilości pozostałych GB w Stan Konta.
  • Strona 580 z 692
  • 1
  • 578
  • 579
  • 580
  • 581
  • 582
  • 692
  • 1
  • 578
  • 579
  • 580
  • 581
  • 582
  • 692