DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 554 z 692
  • 1
  • 552
  • 553
  • 554
  • 555
  • 556
  • 692
 #893637  autor: pakier
 29 paź 2016, 13:18
Ale masz problem -ktoś zwrócił w ciągu 14 dni i tyle ;)
 #893642  autor: pavulonik
 29 paź 2016, 13:36
Nie jest to jakiś wielki problem, chodzi o to, że nie zostałem poinformowany przez Konsultanta. Podejrzewam, że ktoś by się znalazł taki, kto by nie przyjął paczki od kuriera z tego względu. Telefon użytkuje i jest wszystko w porządku. Gwarancja też obowiązuję od momentu podpisania umowy.
 #893644  autor: pawo24
 29 paź 2016, 13:41
Mam pytanie - wujek ma obecnie ofertę za 19,99 z nielimitowanymi sms-ami,rozmowaki na komórki i stacjonarne oraz 250 mb internetu.Umowa kończy mu sie ostatniego dnia grudnia.Chciałby to zachować,bo z internetu i tak nie korzysta.Czy jak nie będzie nic robił (składał wypowiedzenia),to umowa przejdzie na czas nieokreślony i zachowa dalej tą ofertę z tą stawką?
 #893670  autor: KC-KARLOS
 29 paź 2016, 16:52
pawo24: umowa przejdzie na czas nieokreślony, a oferta jest bez zmian, do momentu wypowiedzenia jej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #893737  autor: kulka1906
 30 paź 2016, 10:28
Witam wszystkich !
Jestem obecnie na słynnej umowie za 19,50 ,która kończy się w lutym .
Chciałbym zmienic na solo M za 25 pln stąd pytanie,czy jeżeli wypowiem umowę teraz ,to oferta Solo M będzie dostępna dla mnie ?
Wiem że jeszcze troche czasu do końca obecnej ale też patrzę w umowę i wartość ulgi wynosi 0 czyli rozumiem że nie ponoszę zadnej kary za przedwczesne jej zakończenie ?
 #893845  autor: Bartecki
 31 paź 2016, 09:46
Witam. Informuję Was, że od dzisiaj jestem na bezterminowej Replay Solo M+ z nolimitem i 7GB neta za 25zł. Od stycznia byłem na umowie za 29,99zł z nolimitem i 5 GB neta. Trochę były schody z konsultantem ale po przełączeniu do działu utrzymania usłyszałem, że owszem oferta była aktualna tydzień temu ale już nie jest....ale dałem miłemu panu 2 minuty żeby skonsultował się z "przełożonym" i ze względu na staż w sieci i terminowe płatności została włączona :) Trzeba być cierpliwym i delikatnie stanowczym. Pozdrawiam wszystkich aha i pytanko: Czy usługa "nielimitowany internet za 25zł" w tej ofercie działa na zasadzie proporcjonalne naliczanie do ilości dni jak było w poprzedniej taryfie?
 #893895  autor: Robin-d2
 31 paź 2016, 15:54
Witam wszystkich i proszę o poradę.
Posiadam obecnie w sieci Play usługę Formuła 4.0 Unlimited dla Firm za kwotę 55 zł netto/miesiąc.
W tym mam 500 MB internetu i za 5 zł netto sms do wszystkich .
Umowa kończy mi się 28.12.2016 r.
Proszę o poradę jaką usługę wybrać aby nie zwiększyć kosztów i ;
-zwiększyć pakiet internetu
-rozmowy i sms/mms mieć za free
Dziękuję.
 #893907  autor: gregre
 31 paź 2016, 18:49
Hej hej :)

Czytam czytam i nie wiem jak to jest możliwe. W ciągu najbliższego tygodnia kończy się umowa na jeden numer, drugi numer jest już na umowie bezterminowej. Każdy telefon ze strony Play "obsługa klienta" kończy się rozłączeniem po 1-2 sekundach :) Dzwonię więc sam na *600 8-2.
Za pierwszym razem oferta łączona na dwa numery za 54,99 netto (nielimit kom+stacj., sms/mms +5GB internetu +dodatkowa karta sim do internetu [zupełnie tego niepotrzebuję]) z umową na 24 m-ce. Pytam o tańszą ofertę, nie potrzebuję dodatkowej karty na internet = nie musi pan używać, nie mamy innej oferty dla pana :D Pytam o taryfę Replay SOLO M+ tylko SIM - nie ma takiej taryfy. Nie ma innej oferty dla pana. No to dziękuję :) Piszę i wysyłam wypowiedzenie, obecnie w PLAY24 widzę "rozpatrywane".
Dzwonię dziś drugi raz, tydzień po poprzednim telefonie. Jest oferta, na jeden numer: nielimit kom+stacj., sms/mms +5GB internetu za 45 zł netto. Pytam o inną ofertę - nie ma.

Czy Play na prawdę chce pozbywać się klientów abonamentowych? Przejść do innej sieci? Bawić się w kody w prepaidzie?

Obecnie płacę 96 brutto za dwa numery [Play dla firm].
 #893909  autor: sql
 31 paź 2016, 19:01
Kolego proszę zadzwoń do Play i zapytaj:
-o ofertę 6*0 zł +18*19,99 zł netto dla firm (dla jednego numeru). Nielimitowane wszystko krajowe + 7GB internetu, przez pół roku nielimitowany internet na numerach głosowych
-o ofertę http://dlafirm.play.pl/oferta/przejdz-d ... abonament/ tylko może niestandardową jeśli jest.
Proszę zadzwoń do Play nawet dziś i zapytaj o ofertę gdyż nie znamy nowych ofert biznesowych. Na początku "pochwal się" że w Play24 jest już zarejestrowane wypowiedzenie. Daj relację na forum.
 #893910  autor: gregre
 31 paź 2016, 19:34
Kolego, dzwoniłem, jedyne dostępne oferty podałem wyżej :)
- przy pierwszym telefonie była to właśnie ta oferta z linku http://dlafirm.play.pl/oferta/przejdz-d ... abonament/ - niestandardowe było jedynie to, że cena była standardowa (droższa niż na stronie dla nowych klientów)
- pytałem o _jakiekolwiek_ inne umowy które mogą zaproponować - to były jedyne dla mnie dostępne

Pochwaliłem się wypowiedzeniem w Play24 - w odpowiedzi usłyszałem "ja tego nie widzę".

Szczerze mówiąc nie chcę się pchać w umowy na 24 miesiące. Dwa lata temu 500 MB wydawało mi się zupełnie wystarczające :) Myślę, że podobnie będzie za dwa lata z pakietem 7 GB.

Obecnie normą jest korzystniejsza oferta cenowa w prepaid niż w abonamencie?
 #893929  autor: sql
 31 paź 2016, 22:12
Jak przyjdzie do Ciebie SMS iż rozpatrzono zgłoszenie w Play24 to skontaktuj się ponownie z Play i daj znać.
 #893944  autor: Sławek
 01 lis 2016, 06:10
Przyjrzałem się dokładnie ofertom i muszę powiedzieć, że Play przyjął bardzo dziwną politykę.
Kiedyś były abonamenty nawet po 10zł na pół roku. Teraz bez telefonu trzeba wydać sporo więcej.
W abonamencie za 75zł jest P8 Lite za 89zł, a P9 Lite kosztuje ponad 500 (sic!).
W Anglii w abonamencie za 15,50 funtów P9 Lite (i to lepsza wersja z 3GB Ram) jest za free (ten sam okres zobowiązania). Przy obecnym kursie funta, są to porównywalne abonamenty.
W Plusie w porównywalnym abonamencie P9 Lite jest o ok. 200zł tańszy dla przedłużających umowę.
Także ktoś nas tu robi w balona.

W tej sytuacji uznałem, że przedłużanie umowy nie ma sensu. Oferty są po prostu słabe.
Nawet T-Mobile ma taniej, a już zdecydowanie korzystnie wypada przy przeniesieniu numeru. Kiedyś byłem w Erze i chyba czas wrócić na stare śmieci :-)
 #893945  autor: mskmucha
 01 lis 2016, 07:08
gregre, wczoraj także przedłużałem abonament. Najpierw kliknąłem na stronie Playa, żeby oddzwonili. Dzwoni miła Pani, mówię, że jedyna oferta jaka mnie interesuje to Solo M, ale za 25 zł. Zrobiła wielkie oczy i powiedziała, że nic takiego nie ma. Jest tylko za 45 zł. Powiedziałem, że przy takiej cenie to przeniosę numer do konkurencji. Usłyszałem "no trudno", a w Playu jestem od 9 lat (od samego początku Playa).

Po godzince, sam dzwonię. Rozmawiam z konsultantem, mówię to samo - jedyna oferta jaka mnie interesuje to Solo M za 25 zł. Pierwsze pytanie "skąd Pan słyszał, że tak przedłużamy?". Powiedziałem, że dwie godziny temu znajomy na takich zasadach przedłużył. (To, że ludzie na forum wypisują na nich nie działa). Gość potrzebował minutki, żeby zobaczyć, czy oferta jest dostępna na moim koncie. Trzy minutki i abonament przedłużony bez problemu. Nieokreślony czas, wszystko no limit i 7 gb neta za 25 zeta. To jest chyba jedyna sensowna oferta dla przedłużających w Playu.

Sławek - oferty z telefonami to jest jedno wielkie nieporozumienie...
 #893947  autor: Ruben
 01 lis 2016, 08:52
Robin-d2 pisze:Posiadam obecnie w sieci Play usługę Formuła 4.0 Unlimited dla Firm za kwotę 55 zł netto/miesiąc.
W tym mam 500 MB internetu i za 5 zł netto sms do wszystkich .
Umowa kończy mi się 28.12.2016 r.
Proszę o poradę jaką usługę wybrać aby nie zwiększyć kosztów i ;
-zwiększyć pakiet internetu
-rozmowy i sms/mms mieć za free
Przeważnie złożenie wypowiedzenia otwiera możliwości otrzymania zdecydowanie lepszej oferty ale jeżeli nikt od operatora nie dzwoni, to trzeba samemu upomnieć się o ofertę.
Dla firm proponowali umowę na 2 lata: no limit komórkowe, stacjonarne, SMS/MMS, 7GB za średnio 15pln netto a wynika z tego, że przez pierwsze 6m-cy jest bez opłat a kolejne 18m-cy 19,90pln netto.
Można też było otrzymać za 25pln brutto na czas nieokreślony taki sam zestaw.

@gregre, Robin-d2,
Jeżeli dotychczasowy operator nie proponuje oferty, którą możemy otrzymać u innego, to trzeba zmienić operatora. Po to UKE umożliwiło nam bezpłatne przenoszenie numeru.
Naprawdę można u innych operatorów otrzymać nielimitowane poł. na komórkowe i stacjonarne, SMS/MMS, 5GB za niecałe 25pln brutto/m-c i bez wiązania się długoterminowymi umowami, ponieważ umowa jest na czas nieokreślony. Na szczęście jest jeszcze wybór i trzeba z tego korzystać.
 #893950  autor: gregre
 01 lis 2016, 11:10
Zamówiłem rozmowę z opiekunem biznesowym, zobaczę co będzie mógł zaoferować. Dam znać.
Jestem w play chyba 4 lata, ale tak jak napisał Ruben, nie muszę być tam nadal jeśli tak się starają dać najgorszą ofertę :-)
 #894018  autor: Grzesiek9663
 01 lis 2016, 23:44
Witam posiadam taryfe "SIM FORMUŁA KOMFORT DLA FIRM" - ogólnie 3 karty głosowe + 1 karta internet (wspólny internet 30GB), miesięcznie płacę ok. 135zł za wszystko. Sam pracuję w innej firmie na wypowiedzeniach więc wiem, że po złożeniu magicznej karteczki z napisem rezygnacja u operatora można zdziałać bardzo dużo:) Pytanie jaka najlepsza oferta jest dostępna przy mojej taryfie? I ile msc przed można zaaneksować umowe w Play? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
 #894049  autor: badyl
 02 lis 2016, 11:59
Witam u mnie akcja ekspresowa - miałem Forumuła VIP 4.0 z tel do końca grudnia, wczoraj poprosiłem o kontakt. Zadzwoniła Pani z ofertą przedłużeniową ze strony, czyli Solo za 45 zł.

Powiedziałem delikatnie że chciałbym FORMUŁA SOLO Tylko SIM + za 25 zł, pani że mnie przełączy do odpowiedniego działu (pewnie DUK)

Tutaj rozmowa przebiegła już ciekawiej, o dziwo jest kilka lepszych (od standardowej) ofert bez telefonu (np. na 15 miesięcy), jednak bardzo miło odpowiadałem pani że niestety te mnie nie interesują.

Na koniec kazała mi powiedzieć jak nazywa się taryfa i skąd o niej wiem i że na chwilę wyłączy mikrofon i przeszuka jeszcze raz system - może się znajdzie.

Domniemywam że to była oczywiście ściema - jak tam pracuje to oczywiście wie dokładnie jakie są taryfy. Po chwili odszukała taryfę i poszło z górki.

Akurat byłem w salonie jak dzwonili, żeby złożyć wypowiedzenie bo myślałem że bez tego się nie obejdzie, ale tu miła niespodzianka.

Moja rada - wystarczy być miłym i dociekliwym i nie straszyć że się odejdzie do konkurencji - wtedy nie ma bata.
  • Strona 554 z 692
  • 1
  • 552
  • 553
  • 554
  • 555
  • 556
  • 692
  • 1
  • 552
  • 553
  • 554
  • 555
  • 556
  • 692