DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 346 z 692
  • 1
  • 344
  • 345
  • 346
  • 347
  • 348
  • 692
 #798800  autor: Shadowm
 27 kwie 2015, 21:31
Po interwencji z Play4You dostałem kilkadziesiąt minut temu rozpatrzenie mojej reklamacji. Ostatecznie Play odsłuchał zapis rozmowy i zmienił warunki na takie, jakie obiecywano. Dzięki za nazwę taryfy Lis3k, pomogła mi wyjaśnić sprawę!

Nie zmienia to faktu, że cała sytuacja jest bardzo niesmaczna i gdyby trafiło na kogoś mniej czujnego i minąłby okres na odstąpienie od umowy, byłoby nieciekawie. Pozostaje mi wierzyć, że miałem pecha i to błąd pojedyńczego konsultanta, a nie praktyka na dłuższą metę.
 #798802  autor: Robertdg
 27 kwie 2015, 21:34
Tyle ludzi tu pisało że ma tą ofertę za 19,5zł to niech się wypowiedzą jakie mają warunki czy no-limit czy też coś innego, bo teraz już nie Wiem kto kręci.
 #798806  autor: mariusz.dytko
 27 kwie 2015, 21:42
maniek2408 pisze:Panowie pisałem wcześniej że te no limit 19,50 to chyba ściema ,nie mam jeszcze umowy ale dziś dzwonił konsultant z Play i powiedział że nie ma możliwości żeby wszystko było no limit za 19,50.Jeżeli rozmowy są nagrywane to można to zgłosić że obiecywano przy rozmowie takie warunki no limit za 19,50 w razie czegoś jak by w umowie było inaczej
Żadna ściema, mam to na piśmie - papierowa umowa wysĺana pocztą. Tak jak miało być. Wszystko bez limitu i 250 MB internet. Po zakończeniu umowy przejścje na tych samych warunkach za 19.50 zł na czas nieokreślony.

Było - Nokia 1610 (1997r.), Nokia 5110, Nokia 3210, Nokia 3410, Nokia 6100, Nokia 6030, Nokia 6310i, SE K750i, SE K800i, Samsung Wave GT-S8500, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy SIII LTE, Meizu MX4. Jest Nokia 6310i, Xiaomi Redmi Note 4 (snapdragon).
 #798810  autor: adalis
 27 kwie 2015, 21:53
Ja też potwierdzam, dwa numery przedłużone w tym miesiącu, oferta za 19,50, wszystko no limit i net 250mb z lejkiem. Wszystko działa jak należy.

Pozdrawiam ;)
Obrazek
 #798894  autor: sb84
 28 kwie 2015, 12:51
Dzwoniłem dzisiaj podając dokladną nazwę taryfy i nic z tego, uparcie twierdzą że taryfa jest już niedostępna. W to miejsce podobna nazwa i "tylko sim" na końcu. Oczywiście wypowiedzenie zarejestrowane. Poczekam kilka dni i zobaczę jak się sytuacja rozwinie.
 #798906  autor: maniek2408
 28 kwie 2015, 13:51
Dostałem umowę oferta RePlay FORMUŁA 4.0 Unlimited 250mb SIM 2 +, SMS I MMS ZA DARMO STACJONARNE ZA DARMO ,DO SIECI PLAY ZA DARMO,DO INNYCH SIECI PŁACĘ ,zgłosiłem niezgodność z tym co mi obiecano telefonicznie że do innych sieci też za darmo a tu mi pisze na umowie że płacę i na prawdę płacę bo mi naliczają za rozmowę .Niestety trzeba być czujnym na każdym kroku z umowami zobaczymy co postanowią mają czas do soboty ,jeżeli się nie odezwą dzwonię i rezygnuje z tej oferty mija termin 10 dni od zawarcia umowy .Nie wiem jak to jest raz mówiono mi że mam 14 dni od dnia dostania umowy na rezygnację ,teraz w trakcie rozmowy wyszło że 10 dni od rozmowy telefonicznej.
 #798939  autor: freg_est91
 28 kwie 2015, 16:37
Witajcie.
Nowa Ustawa Konsumencka umożliwia rezygnacje z umowy zawieranej na odległość w terminie do 14 dni od podpisania. Czas na zwrot sprzętu upływa 14 dnia po złożeniu wypowiedzenia. Czy wiecie jak można skontaktować się z @Azaitar? ma zablokowane PW.
odstąpiłem od umowy w terminie 14 dni. zmierzam do tego, że jakby nie patrzeć na koncie abonenckim jest wypowiedzenie, co mam nadzieje otwiera drogę do skorzystania z oferty utrzymaniowej.
 #798950  autor: Robaas
 28 kwie 2015, 17:15
Forumowicz @Azaitar nie jest dostępny na forum i obecnie nie pomaga w żadnych sprawach, powody były podane wiele razy w tym temacie.
Przy okazji @Azaitar jak to czytasz wszystkiego dobrego dla Ciebie, trzymaj się i wracaj szybko!
 #799034  autor: wodnik76
 29 kwie 2015, 08:58
freg_est91 pisze:Witajcie.
Nowa Ustawa Konsumencka umożliwia rezygnacje z umowy zawieranej na odległość w terminie do 14 dni od podpisania. Czas na zwrot sprzętu upływa 14 dnia po złożeniu wypowiedzenia. Czy wiecie jak można skontaktować się z @Azaitar? ma zablokowane PW.
odstąpiłem od umowy w terminie 14 dni. zmierzam do tego, że jakby nie patrzeć na koncie abonenckim jest wypowiedzenie, co mam nadzieje otwiera drogę do skorzystania z oferty utrzymaniowej.
nie po złożeniu wypowiedzenia tylko 14 dni po odebraniu i podpisaniu paczki od kuriera (wiem bo wykorzystałem tą opcję). jest tylko jeden szkopuł, zwracasz telefon i zaproponują Ci znowu tylko albo aż TO SAMO...
 #799053  autor: Wiksa11
 29 kwie 2015, 10:39
wodnik76 pisze:
freg_est91 pisze:Witajcie.
Nowa Ustawa Konsumencka umożliwia rezygnacje z umowy zawieranej na odległość w terminie do 14 dni od podpisania. Czas na zwrot sprzętu upływa 14 dnia po złożeniu wypowiedzenia. Czy wiecie jak można skontaktować się z @Azaitar? ma zablokowane PW.
odstąpiłem od umowy w terminie 14 dni. zmierzam do tego, że jakby nie patrzeć na koncie abonenckim jest wypowiedzenie, co mam nadzieje otwiera drogę do skorzystania z oferty utrzymaniowej.
nie po złożeniu wypowiedzenia tylko 14 dni po odebraniu i podpisaniu paczki od kuriera (wiem bo wykorzystałem tą opcję). jest tylko jeden szkopuł, zwracasz telefon i zaproponują Ci znowu tylko albo aż TO SAMO...
freg_est91 ma racje. Od momentu podpisania umowy jest 14 dni na odstąpienie, a od złożenia odstąpienia jest 14 dni na zwrot sprzętu. Jeśli nie zwrócimy sprzętu zostajemy obciążeni opłatą za niego. Nie wiem jak ta opłata jest obliczana.

Orange - sieć Januszy.
 #799084  autor: makoss
 29 kwie 2015, 13:37
@wodnik76 - skąd tą informację wyciągnąłeś z tego artykułu? Z ciekawości pytam, bo nic takigo tam nie widzę.
 #799090  autor: wodnik76
 29 kwie 2015, 14:12
To może tak: V. Zawarcie umowy.
1. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą
potwierdzenia przez Klienta odebrania przesyłki
i zapłaty ceny sprzedaży. Z chwilą potwierdzenia
odbioru na Klienta przechodzą korzyści i ciężary
związane z zakupioną rzeczą, oraz niebezpieczeń-
stwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia.
2. Do zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
dochodzi z chwilą złożenia przez
Klienta podpisu pod dwoma egzemplarzami
umowy – jednym dla Klienta, drugim dla P4. Dzień
złożenia przez Klienta podpisu jest dniem zawarcia
umowy.
http://www.play.pl/resources/pdf/2015/R ... 022015.pdf
P.S nie posiada mocy prawnej... do momentu podpisania jej.
 #799092  autor: Wiksa11
 29 kwie 2015, 14:20
Nic nie wnosisz do dyskusji. (tak jak ja)

Ponawiam pytanie: Zmieniło się coś w ofercie internetu mobilnego? Jak to wygląda w ofercie z routerem domowym?

Orange - sieć Januszy.
 #799100  autor: biszkopt
 29 kwie 2015, 14:49
Mam zarejestrowaną rezygnacje jutro kończy mi się umowa. Dzwonie na *500 pod 8 i mówią, że nie można już 19,50 nawet oferty ze strony 384 nie mogą mi zaproponować.

jak żyć?
 #799166  autor: lis3k
 29 kwie 2015, 22:38
też jestem ciekaw czy ktoś w ciągu ostatniego tygodnia otrzymał no limit za 19.50?
wypowiedzenie złożone, a mi oferują 39,99 ...

Obrazek
  • Strona 346 z 692
  • 1
  • 344
  • 345
  • 346
  • 347
  • 348
  • 692
  • 1
  • 344
  • 345
  • 346
  • 347
  • 348
  • 692