DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 573 z 692
  • 1
  • 571
  • 572
  • 573
  • 574
  • 575
  • 692
 #918706  autor: phone
 01 kwie 2017, 01:18
Przedłużając kolejną umowę z play, zostałem oszukany przez konsultanta. Wystąpiłem o przesłanie nagranej rozmowy i po weryfikacji jej stwierdziłem że złożę reklamację. Otrzymałem odpowiedź tej treści:

Szanowny Panie,

18 lutego 2017 roku otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, zarejestrowane poprzez portal Play24. Pana sprawa dotyczy warunków aneksu.
Dziękuję za miłą rozmowę z 1 marca 2017 roku, w trakcie której przedstawiłam Panu szczegóły sprawy.
Decyzja
Pana reklamację uznałam za zasadną. Przepraszam za zaistniałą sytuację.
Zalecane czynności
Poniżej przedstawiam Panu propozycję rozwiązania Pana sprawy.
Może Pan wycofać warunki aneksu i powrócić do poprzedniej oferty promocyjnej. Opłaty będą naliczane zgodnie z poprzednią ofertą.
Może Pan również pozostać przy obecnych warunkach aneksu. Przyznamy Panu upust na abonament w wysokości 13 zł. Będzie on obowiązywał przez sześć okresów rozliczeniowych. Łącznie 78 zł. Oznacza to, że aneks będzie obowiązywał zgodnie z regulaminem.

Pomocne informacje
Proszę żeby przekazał nam Pan swoją decyzję w ciągu 14 dni od daty otrzymania odpowiedzi na zgłoszenie. Proszę żeby powołał się Pan na numer *********.
W trakcie rozmowy telefoniczną wyraził Pan zgodę na obsługę reklamacji kanałem elektronicznym.
Osobiście zajmowałam się Pana sprawą. Będę wdzięczna, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan
odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.


Przedstawionych propozycji rozwiązania sprawy nie przyjąłem przedstawiając swoje.
Sieć play nie zgodziła się na moje warunki.
Co w takiej sytuacji proponujecie zrobić? Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją?
 #918801  autor: phone
 02 kwie 2017, 01:51
pakierhakierxd pisze:Nic nie zrobisz oprócz rezygnacji chyba ze zmiany :/
Zrobię bo muszę :D
Opcje są następujące:
- mogę wycofać warunki aneksu i powrócić do poprzedniej oferty promocyjnej
- mogę pozostać przy obecnych warunkach aneksu. Przyznany zostanie mi upust na abonament w wysokości 13 zł. Będzie on obowiązywał przez sześć okresów rozliczeniowych. Łącznie 78 zł.
- mogę wnieść odwołanie od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma.
- mogę dalszych roszczeń dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym, a w przypadku konsumentów, zgodnie z art. 109 i art. 110 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1489 z późn.zm.), także w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem UKE lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE, ale niestety :roll: P4 sp. z o.o. odmawia wzięcia udziału w ewentualnym postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- mogę zmienić operatora!!! :smt008 :smt006

A teraz ciekawostka :D
26 dni :shock: zajęło sieci PLAY sporządzenie takiej odpowiedzi:
Szanowny Panie,
5 marca 2017 roku otrzymałam Pana zgłoszenie zarejestrowane e-mailem. Pana sprawa jest odwołaniem od odpowiedzi, której udzieliliśmy Panu w zgłoszeniu reklamacyjnym **********. Pana zgłoszenie dotyczy warunków aneksu. Oczekuje Pan, że wycofamy warunki aneksu i prześlemy Panu dodatkowe urządzenie.
Szczegóły sprawy
W reklamacji zaproponowaliśmy Panu dwie możliwości rozwiązania sprawy:
- wycofanie aneksu,
- włączenie rekompensaty.
Nie mam możliwości przesłania dodatkowego urządzenia w ramach rekompensaty.
Decyzja
Pana odwołanie uznałam za niezasadne.
Podjęte działania
Podtrzymuję propozycje rozwiązania Pana sprawy, które otrzymał Pan w zgłoszeniu *********.
Zalecane czynności
Swoją decyzję dotyczącą sposobu rozwiązania sprawy może Pan przekazać nam w ciągu 14 dni od daty otrzymania tej odpowiedzi.
Podczas kontaktu z nami proszę, aby powołał się Pan na numer zgłoszenia **********.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (http://www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.
Może Pan wyrazić zgodę na obsługę reklamacji kanałem elektronicznym. Dzięki temu nasze odpowiedzi otrzyma Pan zawsze w ciągu kilku minut od momentu zamknięcia zgłoszenia. Wyślemy je na Pana adres e-mail lub na Play24. W celu dokonania zmiany proszę o kontakt z naszą obsługą klienta.

Zamiast użycia 20 razy słowa Pan/Panu/Pana/Panie mogli podać chociaż powód odmowy. :D
 #919091  autor: dawidb3
 04 kwie 2017, 07:11
Czy aby na pewno ta tv jest za darmo?

http://www.play.pl/dokumenty/2016/92922 ... -12-20.pdf

W regulaminie jest informacja o koszcie 20 zł miesięcznie. Na infolinii podczas zawierania umowy konsultant twierdził że jest to już w ramach abonamentu jednak w regulaminie nie widzę takiej informacji.
Dodatkowo :
"Pakiety i usługi dodatkowe wysokość zobowiązania:
(uwzględnia wysokość abonamentu oraz opłaty za pakiety i usługi dodatkowe)
35 zł przez 12 miesiące
37 zł od 13 miesiąca do końca trwania umowy"
Czy to oznacza że przez tą TV nie można zrezygnować z umowy przed 12 miesiącami?
 #919098  autor: piw444
 04 kwie 2017, 08:29
Umowa przedłużona: wszystko no limit + 250MB internet umowa 6 miesięcy za 19,99
przy zapytaniu o większą paczkę internetu cena rośnie do 25zł

Inne propozycje: darmowe tylko do play za 15 zł,
 #919138  autor: wibra
 04 kwie 2017, 13:12
piw444 pisze:Umowa przedłużona: wszystko no limit + 250MB internet umowa 6 miesięcy za 19,99
przy zapytaniu o większą paczkę internetu cena rośnie do 25zł

Inne propozycje: darmowe tylko do play za 15 zł,
Szału nie zrobili.Taką umowe dostałem 2 latat temu i własnie czekalem ze chociaz z 15zł bede za to samo płacił.
 #919375  autor: pakierhakierxd
 05 kwie 2017, 20:07
Aero2 przebił ofertę Playa w prepaid
20zl
no limit rozmowy
no limit sms mms
no limit net po 15 gb 512 kb :)
gdybym nie mial abo chyba bym przeniosl nr ,teraz to testuje jako 2 karta sim i dziala calkiem ok :)

Pozdrawiam :)
 #919376  autor: Kryniczanin
 05 kwie 2017, 20:14
Żeby A2 miało HD Voice...

Największa wada, no i ten roaming (dla karty Aero 2 sieć Plusa GSM 900/1800, UMTS 2100, LTE 2600 i Sferii LTE 800) jest siecią roamingową.
 #919378  autor: habish
 05 kwie 2017, 21:06
Kryniczanin, jesteś pewny że nic się w kwestii roamingu a2mobile nie zmieniło?
Poczytaj wątek o a2mobile.

Zawsze pozostaje Plush, kasa taka sama + HD Voice.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2017, 21:07 przez habish, łącznie zmieniany 1 raz.
 #919658  autor: Wiola_K
 07 kwie 2017, 18:09
Witam. Co byście doradzili w Play by mieć jak najwięcej Internetu a minut nie musi być za dużo. Kończy się teściowej mix i nie wiem na co przejść.
 #919708  autor: Wiola_K
 08 kwie 2017, 09:33
Niestety teściowa ma lg leon bez lte. Ale zobaczyłam na rbm i tam za 30 zł. jest pakiet z 3 giga a za doładowanie za 50 zł. dają 16 giga. Czyli ładując za 50 zł.na 100 dni ma się 16 giga a za te 50 zł.wykupuje się pakiet na 30 dni?
 #919724  autor: Wiola_K
 08 kwie 2017, 12:35
Wiem, że inne sieci mają więcej ale cała rodzina jest w Play więc tak nas wychodzi taniej. RBM wygląda ciekawie bo w Play nie ma takich pakietów.. Z. Mixa chyba nie da się przejść do RBM bezpośrednio tylko trzeba zmienić sieć? A żeby mieć z doładowania 16 giga trzeba kupić ten pakiet za 30 zł? Nie. Można po prostu doładować za 50 zł. Mieć 16 giga a kasę wydać na co się chce?
Ps. Ok. Przeczytałam w temacie że pakiet za 3 dychy trzeba odpalić.
Ps. Ewentualnie z mixa można przejść na abo formułę M tą za 25 zł.z 7 giga neta bezterminowo?
 #919791  autor: Cz_
 08 kwie 2017, 20:43
witam,
interesuje mnie oferta o której piszecie:

25zl no limit do wszystkich +sms MMS +7 GB na czas nie określony

czy żeby ją uzyskac trzeba składac wypowiedzenie?
mam abo do czerwca 69,99
  • Strona 573 z 692
  • 1
  • 571
  • 572
  • 573
  • 574
  • 575
  • 692
  • 1
  • 571
  • 572
  • 573
  • 574
  • 575
  • 692