- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
@facet chyba jednak czegoś nie rozumiesz, nie wiem jak można do ciebie dotrzeć i wytłumaczyć ze nie zawsze konsultant chce zaakceptować warunki o które prosimy. Niewystarczy jeden telefon. No tak masz rację "emocjonalne zaangażowanie" , dobre jak budowa cepa...
Bo to zależy na kogo trafisz po drugiej stronie słuchawki Albo na cepa albo na gościa, który pójdzie na ustępstwa.tomulus pisze:@facet chyba jednak czegoś nie rozumiesz, nie wiem jak można do ciebie dotrzeć i wytłumaczyć ze nie zawsze konsultant chce zaakceptować warunki o które prosimy. Niewystarczy jeden telefon. No tak masz rację "emocjonalne zaangażowanie" , dobre jak budowa cepa...
Halset dokładnie , a cała sprawa dotyczy @pulcher , któremu kobitka z BOKzaoferowała zupełnie inne warunki od tych co się spodziewał. Po to jest forum żeby pomagać, informować osoby a nie przekomarzanie się że ja miałem od razu ...etcHalset pisze:Bo to zależy na kogo trafisz po drugiej stronie słuchawki Albo na cepa albo na gościa, który pójdzie na ustępstwa.tomulus pisze:@facet chyba jednak czegoś nie rozumiesz, nie wiem jak można do ciebie dotrzeć i wytłumaczyć ze nie zawsze konsultant chce zaakceptować warunki o które prosimy. Niewystarczy jeden telefon. No tak masz rację "emocjonalne zaangażowanie" , dobre jak budowa cepa...
tomulus pisze: Halset dokładnie , a cała sprawa dotyczy @pulcher , któremu kobitka z BOKzaoferowała zupełnie inne warunki od tych co się spodziewał. Po to jest forum żeby pomagać, informować osoby a nie przekomarzanie się że ja miałem od razu ...etc
Kobitka z BOK zaoferowała mu słusznie warunki ogólnie obowiązujące bo nie miała jego wypowiedzenia. Tu sie nie ma czego spodziewać tylko przeczytać ze zrozumieniem warunki oferty utrzymaniowej na swoim końcie play24. Najwyraźniej Ty nie chcesz zrozumieć i nie dociera do Ciebie ze pulcher_puer nic nie napisał, że jego wypowiedzenie dotarło, że zostało przyjęte, że dostał ofertę utrzymaniową. Z tego co ja wyczytałem z jego postów sam na własną rękę próbował wynegocjować warunki utrzymaniowe czego nie ma sensu robić. Sam próbowałem przez złożeniem wypowiedzenia i wszyscy na *500 robili wielkie oczy jak mówiłem o warunkach wyczytanych z tego forum. Napisze to jeszcze raz abyś zrozumiał. Jeśli dostajesz ofertę utrzymaniową na swoje konto w PLAY24 (po złożeniu wypowiedzenia) to na *500 łachy Ci nie robią a już na pewno nie spotkałem się z jakimikolwiek problemami z ich strony. Konsultanta na *500 nie musisz sie prosić bo to oni CI oferują a nie Ty im. Konsultant przyjmuje Twoją chęć zawarcia umowy i wycofanie rezygnacji i nie kwestionuje tego co masz na piśmie. Wystarcza jeden telefon i sprawa jest prosta jak budowa cepa. Rozmawiałem PO otrzymaniu oferty na play24 z kilkoma z BOK i NIKT nie próbował udawać głupka że nie ma takich warunków.tomulus pisze:@facet chyba jednak czegoś nie rozumiesz, nie wiem jak można do ciebie dotrzeć i wytłumaczyć ze nie zawsze konsultant chce zaakceptować warunki o które prosimy. Niewystarczy jeden telefon. No tak masz rację "emocjonalne zaangażowanie" , dobre jak budowa cepa...
Mieszasz kolego ludziom w głowie, wysyłasz ich do kierowników i GU a wystarczy poczekać na ofertę na swoim koncie play24 lub w formie papierowej na adres korespondencyjny.
Halset to właściwie nie ważne na kogo trafisz. Masz ofertę to zamawiasz wybierając co chcesz.
Poniżej fragment mojej oferty z mojego konta, takie same z innymi datami mam na pozostałych dwóch niezależnych (nie na mnie umowy) numerach
więc po takiej ofercie nie widzę powodu się o coś prosić skoro masz ich ofertę na piśmie???Szanowny Panie,
potwierdzamy wpłynięcie Pana pisma z 28 stycznia 2014 roku dotyczącego rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o.
Pragniemy przekonać Pana do pozostania w naszej sieci. Specjalnie dla Pana przygotowaliśmy poniższą ofertę. W ramach Abonamentu Formuła 4.0 UNLIMITED oferujemy nielimitowane połączenia do Play i innych sieci komórkowych za jedyne 24,99 złotych. Umowa, którą polecamy trwałaby 18 miesięcy.
Dodatkowo jeden z dwóch pakietów do wyboru:
-nielimitowane SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci lub
-nielimitowane połączenia na numery stacjonarne.
Zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500 (z telefonu Play) w celu poznania szczegółów oferty oraz złożenia zamówienia.
pulcher_puer czy możesz sprawdzić co masz na koncie play24 w zakładce moje zgłoszenia, czy widnieje tam przyjecie wypowiedzenia?
facet_, Dokładnie, po złożeniu wypowiedzenia z automatu dostajemy tą ofertę, bez wyjątków. Nie trzeba się o nic prosić, przychodzi pismo i smsy z tą ofertą, dzwonisz pod *500 i nie ma problemów. Sprawdzane na 4 numerach, zawsze po paru dniach od złożenia wypowiedzeniach przychodziło pismo oraz ciągłe telefony od GU.
Już wiem, że po wypowiedzeniu umowy na firmę można dostać wszystko nielimitowane za 24,99, a jak się ma do tego pakiet na internet. Brał już ktoś taką ofertę lub wie za ile GU proponuje taki abonament?
Wszystko no limit za 24,99 netto (30,74 brutto) bez internetu lub wszystko no limit + 1GB internetu za 34,99 netto (43,04 brutto). Biorąc pod uwagę cenę brutto, nie jest to wcale taka dobra oferta. Tylko 2 zł taniej od porównywalnej oferty dla indywidualnych klientów (tylko tam jest pakiet 750MB). 12,30 brutto za pakiet 1GB w ofercie dla firm to droga sprawa moim zdaniem.
Nom moim zdaniem też trochę droga, ale nic ciekawszego chyba nie ma. Byłem wczoraj u doradcy i taki abonament zaproponował mi za 39,99 netto więc normalna cena jak ze strony. Jak zapytałem się czy mogę sam wypowiedzieć umowę to powiedział, że sam mi to zrobi i wtedy chyba nie zadzwonią do mnie z GU?
@facet przeczytaj uważnie ze zrozumieniem co napisał powyżej @pulcherpulcher_puer pisze:pulcher_puer pisze:witam, dziś wypowiedziałem umowę i będę chciał skorzystać z oferty utrzymaniowej. Z tego co wyczytałem możliwe jest uzyskanie następujących warunków, które chciałbym uzyskać:
1. No limit na wszystkie komórki -24.99zł brutto
2. do wyboru pakiet nielimitowanych sms lub połączeń stacjonarnych za 0 zł na cału okres umowy
3. możliwość dokupienia niewybranego pakietu z punktu 2 lub 750mb za 10zł
Jednym słowem za 34,99zł brutto mogę mieć no limit na wszystkie komórki, nielimitowane smsy do wszystkich, nielimitowane połączenia na stacjonarne? (takie rozwiązanie byłoby idealne)
Pytam o ofertę dla klientów indywidualnych.
Proszę o potwierdzenie lub wyprowadzenie mnie z błędu.
Czy te warunki są na pewno aktualne??
zaproponowano mi na *500 jedynie 29.90zł. plus 10zł za każdy pakiet.
Nikt tu nic nie miesza. Sprawa dotyczyła pulcher po wypowiedzeniu.
@pedros masz całkowitą rację warunki dostaje się z automatu, umowa na 18m,
W większości zależy na umowie na 12m. i tu czasami w zależności na kogo się trafi w BOK trzeba wywalczyć warunki na rok.
@facet TEMAT do zamknięcia bo robi się z tego śmietnik.
Idź do salonu play i powiedz, że chcesz wypowiedzieć umowę z zachowaniem numeru, lub napisz maila, wzory w internecie. Wtedy na 100% dostaniesz pismo z w/w ofertą.piotr9piotr pisze:Jak zapytałem się czy mogę sam wypowiedzieć umowę to powiedział, że sam mi to zrobi i wtedy chyba nie zadzwonią do mnie z GU?
Z tego co się orientuję, gdy bierzesz abo za 24,99 to masz na 18 miesięcy, gdy dokupisz pakiet internetu 750MB lub/i no limit na stacjonarne to masz umowę na 12 miesięcy. Dostał ktoś abo za 24,99 zł na 12 miesięcy? Próbowałem negocjować w 3 przypadkach i nie udało się.tomulus pisze:@pedros masz całkowitą rację warunki dostaje się z automatu, umowa na 18m,
W większości zależy na umowie na 12m. i tu czasami w zależności na kogo się trafi w BOK trzeba wywalczyć warunki na rok.
Ogólnie proponowałbym aktualizację pierwszego posta przez moderatora i wypisanie tych ofert.
Znowu mieszasz i wprowadzasz w bładtomulus pisze:@facet przeczytaj uważnie ze zrozumieniem co napisał powyżej @pulcherpulcher_puer pisze:witam, dziś wypowiedziałem umowę i będę chciał skorzystać z oferty utrzymaniowej.
Nikt tu nic nie miesza. Sprawa dotyczyła pulcher po wypowiedzeniu.
@pedros masz całkowitą rację warunki dostaje się z automatu, umowa na 18m,
W większości zależy na umowie na 12m. i tu czasami w zależności na kogo się trafi w BOK trzeba wywalczyć warunki na rok.
@facet TEMAT do zamknięcia bo robi się z tego śmietnik.
Po pierwsze pulcher_puer jak dotąd nie napisał czy przyjęto jego zgłoszenie i co ma w PLAY24 a od tego należy zacząć całą dyskusję.
Po drugie w BOK nie trzeba WALCZYĆ o 12 miesiecy tylko za to zapłacić albo dodając pakiet internetowy lub drugi płatny albo ten co CI oferują darmowy mieć za 5 zł, tyle, bez względu na kogo się trafi. Zrozum wreszcie, że jest to standardowa oferta i oferują ją każdemu po złożeniu i rozpatrzeniu wypowiedzenia
[ Dodano: 2014-02-20, 10:50 ]
Za 24,99 nie ale za 29,99 bo wtedy ten jeden darmowy jest płatny 5 zł i masz na 12 miesięcy.perdos1 pisze: Dostał ktoś abo za 24,99 zł na 12 miesięcy? Próbowałem negocjować w 3 przypadkach i nie udało się.
Ogólnie proponowałbym aktualizację pierwszego posta przez moderatora i wypisanie tych ofert.
Co do wypisania ofert w pierwszym poście jak najbardziej przyłączam się do propozycji
Chodzi ci o to, że jeżeli wybiorę opcje 24,99 z sms i chcę dodatkowo stacjonarne to dopłacam 5 zł? Mi to proponowali za 10 zł (co prawda w październiku). Dziwne, bo wychodzi taniej niż w ofercie na firmę.facet_ pisze:Za 24,99 nie ale za 29,99 bo wtedy ten jeden darmowy jest płatny 5 zł i masz na 12 miesięcy.
Nie nie, masz standardowo no limit na komórki i mozesz wybrać za darmo albo no limit sms/mms albo stacjonarne. I to masz na umowie 18m, a jak chcesz 12m to za ten wybrany darmowy płacicsz 5 zł a drugi standardowo 10 zł. Choć myślę, że przez te 18m i tak na lepsze się nigdzie nie poprawi bo to i tak fajna i tania oferta.perdos1 pisze:Chodzi ci o to, że jeżeli wybiorę opcje 24,99 z sms i chcę dodatkowo stacjonarne to dopłacam 5 zł? Mi to proponowali za 10 zł (co prawda w październiku). Dziwne, bo wychodzi taniej niż w ofercie na firmę.facet_ pisze:Za 24,99 nie ale za 29,99 bo wtedy ten jeden darmowy jest płatny 5 zł i masz na 12 miesięcy.
Aha, ale to się w ogóle nie opłaca, w NJU zapłacisz za to samo 28 lub 29 zł na umowie bezterminowej. Taka sama oferta była dostępna jakiś czas temu w normalnej ofercie Play tylko na stronie internetowej, ale widzę że już jej nie ma.facet_ pisze:a jak chcesz 12m to za ten wybrany darmowy płacicsz 5 zł a drugi standardowo 10 zł.
A to się zgadza, ja brałem dodatkowo internet 750MB więc automatycznie zmniejszono mi umowę na 12m, jak byś brał inny pakiet płatny też zmniejszą na 12m. Mnie jak pisałem wcześniej jakoś specjalnie nie zależy na długości umowy w sensie miesięczna czy 12m. Raczej i tak w tym czasie nie zmienię.perdos1 pisze:Aha, ale to się w ogóle nie opłaca, w NJU zapłacisz za to samo 28 lub 29 zł na umowie bezterminowej. Taka sama oferta była dostępna jakiś czas temu w normalnej ofercie Play tylko na stronie internetowej, ale widzę że już jej nie ma.
PS Widzę w mBanku w mOkazjach jakiś kupon na 85zł do nju, zainteresowani może skorzystają jeśli mają konto w mBanku.
Potwierdzam to co pisze użytkownik facet_. Osobiście postępowałem zgodnie z tym co jest przez niego napisane na forum ( złożyłem osobiście wypowiedzenie 18.02.2014 z podaniem powodu zbyt wysokiej ceny).
Godzinę po złożeniu wypowiedzenia w salonie otrzymałem sms z treścią "Witamy, zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem XXXXXX. Pozdrawiamy PLAY"
3 godziny po złożeniu rezygnacji dostałem sms z treścią "Twoja dyspozycja rezygnacji została przyjęta. Pamiętaj, ze w każdej chwili możesz odwołać zlecenie w Salonie Play lub dzwonić na numer *500#"
W zakładce "zgłoszenia" na PLAY24 cały czas widoczny był taki stan:
Data rejestracji 18.02.2014
Nr zgłoszenia XXXXXX
Dotyczy numeru XXXXXX
Kategoria ACCOUNT_MANA- GEMENT_MIGRATION_1
Zgłoszone przez Punkt sprzedaży
Status Zarejestrowane
Dzisiaj tj. 20.02.2014 rano ok 8 zostałem obudzony przez SMS o następującej treści "Witamy, informujemy, że odpowiedź na zgłoszenie XXXXX wysłaliśmy listem. Już teraz rozwiazanie sprawy możesz sprawdzić na Play24. Pozdrawiamy PLAY"
Sprawdziłem zakładkę "zgłoszenia" i zobaczyłem.
"Szanowny Panie,
potwierdzamy wpłynięcie Pana pisma z 18 lutego 2014 roku dotyczącego rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o.
Pragniemy przekonać Pana do pozostania w naszej sieci. Specjalnie dla Pana przygotowaliśmy poniższą ofertę. W ramach Abonamentu Formuła 4.0 UNLIMITED oferujemy nielimitowane połączenia do Play i innych sieci komórkowych za jedyne 24,99 złotych. Umowa, którą polecamy trwałaby 18 miesięcy.
Dodatkowo jeden z dwóch pakietów do wyboru:
-nielimitowane SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci lub
-nielimitowane połączenia na numery stacjonarne.
Zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500 (z telefonu Play) w celu poznania szczegółów oferty oraz złożenia zamówienia. + jakieś tam paragrafy i info o przeniesieniu numeru do pre-paid "
Zadzwoniłem na *500# i powiedziałem, że jestem zainteresowany ofertą przedłużeniową, która została do mnie wysłana i widzę ją też w serwisie play24. Nie było żadnego problemu. Udało mi się uzyskać formułę UNLIMITED EUROPA z pakietem 750 mb za 89,99zł (czyli do zwykłego 79,99 dopłaciłem 10zł za 750mb) oraz G2 za 549zł. Mechanizm działania jest prosty. Pracownicy mają możliwość przydzielenia albo 750 mb albo 2gb pakietu danych (odpowiednio 10zł, 20zł) i zniżki na telefon (tj. cena telefonu w abonamencie +30zł przy mojej ofercie. Dostałem przy 89zł miesięcznie cenę telefonu z abonamentu 119zł.). Nic więcej nie udało się ugadać.
Godzinę po złożeniu wypowiedzenia w salonie otrzymałem sms z treścią "Witamy, zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem XXXXXX. Pozdrawiamy PLAY"
3 godziny po złożeniu rezygnacji dostałem sms z treścią "Twoja dyspozycja rezygnacji została przyjęta. Pamiętaj, ze w każdej chwili możesz odwołać zlecenie w Salonie Play lub dzwonić na numer *500#"
W zakładce "zgłoszenia" na PLAY24 cały czas widoczny był taki stan:
Data rejestracji 18.02.2014
Nr zgłoszenia XXXXXX
Dotyczy numeru XXXXXX
Kategoria ACCOUNT_MANA- GEMENT_MIGRATION_1
Zgłoszone przez Punkt sprzedaży
Status Zarejestrowane
Dzisiaj tj. 20.02.2014 rano ok 8 zostałem obudzony przez SMS o następującej treści "Witamy, informujemy, że odpowiedź na zgłoszenie XXXXX wysłaliśmy listem. Już teraz rozwiazanie sprawy możesz sprawdzić na Play24. Pozdrawiamy PLAY"
Sprawdziłem zakładkę "zgłoszenia" i zobaczyłem.
"Szanowny Panie,
potwierdzamy wpłynięcie Pana pisma z 18 lutego 2014 roku dotyczącego rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o.
Pragniemy przekonać Pana do pozostania w naszej sieci. Specjalnie dla Pana przygotowaliśmy poniższą ofertę. W ramach Abonamentu Formuła 4.0 UNLIMITED oferujemy nielimitowane połączenia do Play i innych sieci komórkowych za jedyne 24,99 złotych. Umowa, którą polecamy trwałaby 18 miesięcy.
Dodatkowo jeden z dwóch pakietów do wyboru:
-nielimitowane SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci lub
-nielimitowane połączenia na numery stacjonarne.
Zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500 (z telefonu Play) w celu poznania szczegółów oferty oraz złożenia zamówienia. + jakieś tam paragrafy i info o przeniesieniu numeru do pre-paid "
Zadzwoniłem na *500# i powiedziałem, że jestem zainteresowany ofertą przedłużeniową, która została do mnie wysłana i widzę ją też w serwisie play24. Nie było żadnego problemu. Udało mi się uzyskać formułę UNLIMITED EUROPA z pakietem 750 mb za 89,99zł (czyli do zwykłego 79,99 dopłaciłem 10zł za 750mb) oraz G2 za 549zł. Mechanizm działania jest prosty. Pracownicy mają możliwość przydzielenia albo 750 mb albo 2gb pakietu danych (odpowiednio 10zł, 20zł) i zniżki na telefon (tj. cena telefonu w abonamencie +30zł przy mojej ofercie. Dostałem przy 89zł miesięcznie cenę telefonu z abonamentu 119zł.). Nic więcej nie udało się ugadać.