DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 296 z 675
  • 1
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 298
  • 675
 #835049  autor: miki1234
 15 lis 2015, 19:40
budibudi pisze:
miki1234 pisze:Dzisiaj dzwoniąc w sprawie reklamacji, zostałem przełączony do DUK w sprawie przedłużenia umowy, która obowiązuje do 23.12.2015, oczywiście wypowiedzenie złożone. Konsultantka zaproponowała rabat 30% na abonament z 69 na ok 46, oraz rabat 300 zł. na tel co przy telefonie LG G3 ma wyjść w tym abonamencie 339,- zł, z tego mogę jeszcze zaoszczędzić za punkty payback ok 80zł, czy te rabaty zwłaszcza na telefon faktycznie tyle wynoszą, bo konsultantka podaje mi ceny telefonów dużo wyższe niż na stronie internetowej.
Powiedz jeszcze miki jak długi masz staż. Bo prywatnie jestem w Orange 2 lata i nie wiem czy mogę również liczyć na zniżkę 30%. A jestem po 3 rozmowach z DUK i po ostatniej rozmowie Pani powiedziała, że po kolejnym telefonie będę zadowolony :-)

w sumie chyba ponad 10 lat cztery komórki, funpack i internet mobilny
gdybym jeszcze poczekał to pewnie by było 40% rabatu
lecz dzisiaj przedłużyłem w ofercie smart plan główny 99 z rabatem 30% i rabatem na telefon 300 zł. zależało mi na przedłużeniu bo do ostatniej faktury miałem doliczony abonament bez rabatu, lecz dzisiaj po reklamacji udzielono mi zwrotu do następnej faktury 25,- zł
dzisiejsza oferta to abonament po rabacie 66,69 do tego 10 złotych orange open, tak więc miesięcznie będę płacił 56,69 telefon to LG G3 za 69 zł
dodatkowo bez limitu stacjonarne, oraz pakiet Europa tj. w roamingu 400 minut + 100Mb oraz 100 minut na rozmowy zagranicę z kraju, internet 20Gb, do tego planu mogę dołączyć jeszcze dwa numery, za które mam zapłacić jedynie aktywację, lecz też będę chciał coś wynegocjować, jeżeli się uda, bo jest się czym dzielić jak na chwile obecną
 #835078  autor: Adamgd
 15 lis 2015, 22:19
Witam
Czy jak złoże wypowiedzenie mejlowo jakoś umowa kończy mi się w marcu i nie dostane dobrej oferty to będę mógł się przenieść np do virgin czy pierw trzeba wypowiedzenie anulować żeby numer nie przepadł
 #835086  autor: mkethael
 15 lis 2015, 23:30
Mnie też zraz kończy mi umowa, składałem pismo z brakiem zgody na przedłużenie i prośbą o przeniesienie do oferty prepaid to odpowiedzieli, żebym poszedł do salonu. Bez żadnych propozycji przedłużenia ani nic. Ciekawe od czego to zależy :/
 #835095  autor: cirmusz
 16 lis 2015, 08:48
mkethael pisze:Mnie też zraz kończy mi umowa, składałem pismo z brakiem zgody na przedłużenie i prośbą o przeniesienie do oferty prepaid to odpowiedzieli, żebym poszedł do salonu. Bez żadnych propozycji przedłużenia ani nic. Ciekawe od czego to zależy :/
Bo tylko w salonie można dokonać takiej zmiany, a salon ma obowiązek przed zatwierdzeniem takowej połączyć Cię z Duk. Możesz to zrobić dopiero na krócej niż miesiąc przed końcem umowy. Logiczniej jest wypowiedzieć (można to zrobić wcześniej) i liczyć na szybszą propozycje. Rezygnację możesz anulować dzień przed zakończeniem umowy i zlecić przejście na prepaid.

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO
 #835100  autor: wlkp
 16 lis 2015, 09:22
Ja kiedyś wysyłałem zawsze pismo poleconym dobre 3 miesiące przed końcem umowy i nie było problemu.Ostatnio robię to na @,szybciej i taniej .Raz zrobiłem to w salonie to okazało się że wcale nie wysłali tego zgłoszenia,więc salony staram się omijać z daleka ,mało że jedna osoba obsługuje i ciągle kolejki ,a z załatwieniem sprawy różnie bywa .
Orientuje się ktoś kiedy faktycznie numer jest wyłączany jak zgłoszę wypowiedzenie,umowa jest powiedzmy do 5 Grudnia a okres rozliczeniowy kończy się 20 Grudnia ? W wypowiedzeniu była data napisana zgodnie z końcem umowy czyli 5 Grudnia ? To kiedy faktycznie wyłączą numer ,5 czy 20 Grudnia ?
 #835102  autor: malony
 16 lis 2015, 09:58
Witam
kumpel ma dwa numeru w taryfach firmowych, przez infolinie jakos specjalnie nic mu nie proponują
szuka fajnej propozycji abonamentu z telefonem (abonament kolo 50-60 zl z no-limit)
czy ktoś może pomóc
pozdr
 #835111  autor: mkethael
 16 lis 2015, 10:31
cirmusz pisze:
mkethael pisze:Mnie też zraz kończy mi umowa, składałem pismo z brakiem zgody na przedłużenie i prośbą o przeniesienie do oferty prepaid to odpowiedzieli, żebym poszedł do salonu. Bez żadnych propozycji przedłużenia ani nic. Ciekawe od czego to zależy :/
Bo tylko w salonie można dokonać takiej zmiany, a salon ma obowiązek przed zatwierdzeniem takowej połączyć Cię z Duk. Możesz to zrobić dopiero na krócej niż miesiąc przed końcem umowy. Logiczniej jest wypowiedzieć (można to zrobić wcześniej) i liczyć na szybszą propozycje. Rezygnację możesz anulować dzień przed zakończeniem umowy i zlecić przejście na prepaid.

Co masz na myśli przez "wypowiedzenie"? Wysłanie pisma z brakiem zgody na przedłużenie umowy + rezygnację z numeru?
 #835120  autor: cirmusz
 16 lis 2015, 11:42
Wysłanie pisma z brakiem zgody na przedłużenie umowy na czas nieokreślony jest jednoznaczne z rezygnacją z numeru.Ale pewnie Cie poinformują zanim to zrobią iż jest możliwość przeniesienia do usługi prepaid.Skladasz wypowiedzenie ze skutkiem na koniec okresu zobowiązania. Bo możesz złożyć z natychmiastowym skutkiem (na koniec okresu rozliczeniowego) ale zapłacisz karę umową związana ze wcześniejszym rozwiązaniem istniejącej "lojalki".Podsumowując, w wypowiedzeniu które założysz 2-3 miesiące przed końcem umowy zaznacz iż wypowiedzenie ma skutkować na koniec okresu zobowiązania.

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO
 #835129  autor: budibudi
 16 lis 2015, 12:06
wlkp pisze:Ja kiedyś wysyłałem zawsze pismo poleconym dobre 3 miesiące przed końcem umowy i nie było problemu.Ostatnio robię to na @,szybciej i taniej .Raz zrobiłem to w salonie to okazało się że wcale nie wysłali tego zgłoszenia,więc salony staram się omijać z daleka ,mało że jedna osoba obsługuje i ciągle kolejki ,a z załatwieniem sprawy różnie bywa .
Orientuje się ktoś kiedy faktycznie numer jest wyłączany jak zgłoszę wypowiedzenie,umowa jest powiedzmy do 5 Grudnia a okres rozliczeniowy kończy się 20 Grudnia ? W wypowiedzeniu była data napisana zgodnie z końcem umowy czyli 5 Grudnia ? To kiedy faktycznie wyłączą numer ,5 czy 20 Grudnia ?
Ja również chętnie dowiem się co w powyższej sytuacji. Przenosić do nowego operatora można sie w tym przypadku do 5 czy do 20 grudnia?
 #835132  autor: Leo
 16 lis 2015, 12:15
20 grudnia ponieważ umowa jest zawierana np. na 24 pełne okresy rozliczeniowe a z reguły pierwszy okres po zawarciu umowy jest niepełny. W wypadku zakończenia okresu, na który zawarta jest umowa nie składa się wypowiedzenia ale oświadczenie o braku woli do dalszej kontynuacji umowy conajmniej 1 miesiąc przed zakończeniem okresu na który została zawarta umowa.
 #835143  autor: wlkp
 16 lis 2015, 12:34
Czyli napiszemy do BOK i będzie pewność ...
 #835151  autor: Klema
 16 lis 2015, 13:21
Apropo wypowiedzenia umowę mam do 15 grudnia a rozliczenie do 23 grudnia i rozmawiałam w oddziale i na *400 powiedzieli że wypowiedzenie mam złożyć do 22 grudnia więc czekam na telefony albo kody ale nic na razie się nie dzieje :(
 #835152  autor: Leo
 16 lis 2015, 13:27
zielony71 pisze:Mam w tej sprawie ine zdanie. Uważam, że 5.
Też mam dwa zdania na ten temat. Walczyłem kiedyś z Play o to powołując się na Kodeks Cywilny art.110-112. Walka była długa ale wreszcie poddali się i zwrócili część abonamentu. W takim wypadku musi nastąpić zwrot części abonamentu za niewykorzystany okres rozliczeniowy.

Warto przeczytać umowę czy nie mam tam zapisu "umowa zawarta jest na 24 pełne okresy rozliczeniowe ..." co wydaje się wiążące strony.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2015, 13:42 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.
 #835154  autor: wlkp
 16 lis 2015, 13:29
Napisałem do BOK,ale jeszcze w między czasie spytałem na Czacie i tam konsultant napisał że numer zostanie wyłączony z dniem 5 Grudnia,czyli jak podałem wyżej przykład z dniem końca umowy a nie okresu rozliczeniowego,jeszcze zobaczymy co BOK poda za odpowiedz.
 #835158  autor: wlkp
 16 lis 2015, 13:35
W sumie to czekam na sensowną ofertę,a nie na ten szrot co obecnie oferują ( kup jeden szrot a drugi szrot dostaniesz za 1 zł ! Utylizacja we własnym zakresie ! :-) .... ) Jak dają wreszcie jakieś flagowce w rozsądnej cenie i rabat na abonament to się zobaczy ,jeszcze troszkę czasu jest ,inaczej numer do kosza lub ....?
 #835217  autor: Cykpuczko
 16 lis 2015, 18:10
Hej!
Mam pytanie,
umowa kończy mi się dopiero 7 marca, ale już w piątek dzwonili do mnie w sprawie przedłużenia jej. nie spieszy mi się z przedłużeniem i poczekam.
Tylko mam pytanie, ile są w stanie zejść z ceny abonamentu jeśli chodzi o przedłużenie z telefonem. a ile bez telefonu?
Czy koniecznie trzeba składać rezygnacje żeby otrzymać jakąś extra ofertę, czy wystarczy po prostu kontakt z ich strony, bo słyszałam że mają jakieś 5 prób kontaktu i za ostatnim razem dają najlepszą ofertę.
 #835234  autor: Hollow
 16 lis 2015, 20:09
Witam wszystkich,

jak większość z nas chcę przedłużyć umowę na lepszych warunkach niż standardowe. Na obecnej umowie mam 20% rabatu na abo. Od jakiegoś czasu walczę o nową umowę (obecna kończy się na początku stycznia) i przeszedłem już kilka etapów - czat z konsultantem i telefony na *220. Wszędzie ta sama śpiewka czyli rabat 10% na abo i 200 zł na telefon. Dziś wypowiedziałem umowę i w salonie telefon do DUK i to samo. Tu dochodzimy do meritum czyli do strategii negocjacji z Orange. Jaką rozmowę uważacie za bardziej skuteczną:

a) prosto z mostu walicie co chcecie - tak ostatnio zrobiłem mówiąc jaką ofertę i telefon chcę oczywiście dorzuciłem, że chcę rabat
b) tak zwane negocjacje "na głupa" czyli dajemy się wygadać konsultantowi z jego ofertą i powoli naprowadzamy go na to czego chcemy
  • Strona 296 z 675
  • 1
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 298
  • 675
  • 1
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 298
  • 675