Strona 2 z 675

Post:07 lis 2012, 23:08
autor: ajan
pomarancza pisze:Cześć,
A orientuje się ktoś jak to jest jeżeli nie przedłuży się umowy ? Czy jest tak że umowa przechodzi w stan umowy na czas nieokreślony ? Tak chyba było kiedyś.
Pzdr,
tak umowa przechodzi na czas nieokreślony

Post:07 lis 2012, 23:14
autor: pomarancza
Dzięki ajan. A nie wiesz może w jaki sposób wygląda renegocjowanie umowy w trakcie kiedy jest już ona na czas nie określony ? Czy można zrobić to online jak np. przedłużenie? Czy to naprawdę dla Orange jest traktowane jakoś specjalnie ?

Post:07 lis 2012, 23:30
autor: ajan
Tak możesz zrobić to online. Ale zawsze warto dzwonić i pisać do nich bo można więcej uzyskać niż standardowe przedłużenie. To że twoja umowa jest teraz na czas nieokreślony to nie znaczy że jesteś jakimś innym Klientem. Poczytaj troszkę w tym wątku oraz poprzedni wątek a uzyskasz wiele informacji na temat przedłużenia.

Post:08 lis 2012, 11:32
autor: Artxx
Kto pierwszy ten lepszy :)

30 % rabatu na abonament przez 24 miesiące w taryfach Smart Plan Multi i Smart Plan Halo.
Nowa aktywacja, przedłużenie lub przejście z karty na abonament

KOD: 5865010587087950

Kod ważny jest do 18 listopada 2012 r. roku włącznie, po wejściu na stronę www.orange.pl/kupon

Post:08 lis 2012, 13:23
autor: malsssh
Już nie działa, a myślałem że jeszcze mamie przedłużę ;)

Post:08 lis 2012, 13:34
autor: jacek828
Artxx pisze:Kto pierwszy ten lepszy :)
Dziękuję za kod. Chyba mi się udało chociaż nigdzie nie widzę mojego zamówienia a maila nie dostałem :). Dzwoniłem do Orange i mówią że jest to zamówienie także mam nadzieję że wyślą :)

Post:08 lis 2012, 13:36
autor: malsssh
sprawdź status zamówienia, tam jest wszystko napisane ;) orange.pl/status

dane chyba spisałeś ;) numer zamówienia + hasło

Post:08 lis 2012, 13:45
autor: jacek828
malsssh pisze:sprawdź status zamówienia, tam jest wszystko napisane ;) orange.pl/status

dane chyba spisałeś ;) numer zamówienia + hasło
Yyyyyyyy o to chodzi że kliknąłem zapisz stronę i wyskoczył pilik w notatniku :). Zadowolony zamknąłem stronę a tu w notatniku jest wszystko poza tym hasłem :P. Zostałem z numerem zamówienia i nic dalej zrobić nie mogę :(. Pan z Orange mi powiedział że zamówienie jest u nich ale ja nie mogę już go sprawdzić do czasu aż dostanę maila. Tyle że podobno jest z tym problem i raczej tego maila nie dostanę :D. Pozostaje tylko poczekać w napięciu te 4 dni robocze ;)

Post:08 lis 2012, 18:16
autor: Orange Ekspert
rafaelek17 pisze:Witam.
Przedłużałem ostatnio umowę przez sklep on-line z wykorzystaniem rabatu 200 zł, za który wielkie dzięki i wybrałem opcję płacenia punktami PAYBACK. Wypełniłem wszystkie niezbędne dane, po czym w potwierdzeniu zamówienia widnieje, że mam zapłacić kurierowi 99 zł :? (cena po rabacie- całkowicie pokryta miała być punktami PAYBACK). Dzwoniłem wczoraj do BOK - wszyscy konsultanci zajęci, wybrałem opcję oddzwonienia do mnie w ciągu 24h, na razie cisza.
Dzisiaj po 18 ma przyjść kurier no i pytanie co z tym fantem zrobić?
Czy był już u Ciebie kurier? Odebrałeś przesyłkę?
Magnetovid pisze:Ooo. Te wszystkie kody są chyba do końca roku, prawda? Ja w styczniu przedłużam umowę. :( Może ktoś się orientuje, czy w przyszłym roku będzie coś podobnego?
Od pewnego czasu możesz przez internet przedłużyć umowę już 150 dni przed jej końcem.
pomarancza pisze:Cześć,

A orientuje się ktoś jak to jest jeżeli nie przedłuży się umowy ? Czy jest tak że umowa przechodzi w stan umowy na czas nieokreślony ? Tak chyba było kiedyś.

Pzdr,
Jeśli korzystasz z oferty dla klientów indywidualnych to jest tak jak napisałeś.


Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert

Post:08 lis 2012, 19:02
autor: pomarancza
Orange Ekspert pisze:
pomarancza pisze:Cześć,

A orientuje się ktoś jak to jest jeżeli nie przedłuży się umowy ? Czy jest tak że umowa przechodzi w stan umowy na czas nieokreślony ? Tak chyba było kiedyś.

Pzdr,
Jeśli korzystasz z oferty dla klientów indywidualnych to jest tak jak napisałeś.


Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Dzięki Orange Ekspert wolałem się upewnić, ale już dzisiaj przedłużyłem więc czekam na kuriera:) Pzdr

Post:08 lis 2012, 20:53
autor: rafaelek17
rafaelek17 napisał/a:
Witam.
Przedłużałem ostatnio umowę przez sklep on-line z wykorzystaniem rabatu 200 zł, za który wielkie dzięki i wybrałem opcję płacenia punktami PAYBACK. Wypełniłem wszystkie niezbędne dane, po czym w potwierdzeniu zamówienia widnieje, że mam zapłacić kurierowi 99 zł (cena po rabacie- całkowicie pokryta miała być punktami PAYBACK). Dzwoniłem wczoraj do BOK - wszyscy konsultanci zajęci, wybrałem opcję oddzwonienia do mnie w ciągu 24h, na razie cisza.
Dzisiaj po 18 ma przyjść kurier no i pytanie co z tym fantem zrobić?


Czy był już u Ciebie kurier? Odebrałeś przesyłkę?
Tak był już kurier, przesyłka odebrana.

Sprawdziłem jeszcze raz krok po kroku jakbym robił nowe zamówienie. Jest niby informacja, że trzeba kliknąć żeby sprawdzić stan konta Payback. Niestety pominąłem tą czynność i dałem dalej/kontynuuj. Mimo wszystko uważam, że to bardzo nie fair ze strony Orange bo forma płatności na pewno była zaznaczone jako Payback, dane wypełnione. Powinna być jakaś informacja po naciśnięciu tego dalej, że w ten sposób płacę jednak gotówką/albo polecenie sprawdzeniu stanu konta, a tu od razu podsumowanie zakupu z kwotą do zapłaty. Nieładnie Orange traktuje klientów, oj nieładnie.

Post:09 lis 2012, 09:35
autor: Obserwabla
Artxx pisze:Rabat na telefon w wysokości 200 zł przy zakupie nowej aktywacji lub przedłużeniu umowy - dotyczy Smart Plan Halo, Smart Plan Multi, Smart Plan iPhone, Smart Plan Mix

Zamieszczam listę kodów:
2337430072297285
1694794278638801
3322230506614146
6151749314468352
5949738270226432
5942044368370464
4443554975051833
6924324225573322
3052667767411686
7605119510969985
1874456920587917
7222487480204946


Żeby uruchomić kod i skorzystać z oferty wejdź na strone: www.orange.pl/portal/map/map/coupon_promotions


Skorzystałam z rabatu 200zł na telefon przedłużaniu umowy. Bardzo dziękuję:) Pozdrawiam

Post:09 lis 2012, 17:09
autor: malsssh
Czy gdy zrobię CESJĘ mając -30% za abonament, zniknie ta zniżka ?

Post:09 lis 2012, 20:27
autor: pkjack
Dzwon do BOK najlepiej ciezko powiedziec al ewydaje mi sie ze tak. Nie chce jednak nikogo wprowadzac w bład. Sam chetnie przepisałbym drugi numer jak wezme One s w drugim abonamencie chyba ze uda mi sie zdobyc rabat -30% wtedy jak przepada znizka to tez mi sie nie oplaca. Daj znac jak sie czegos dowiesz w tej sprawie. Tak BTW widze ze z Chełma jestes 15km ode mnie :-)

Post:09 lis 2012, 22:29
autor: pomarancza
malsssh pisze:Czy gdy zrobię CESJĘ mając -30% za abonament, zniknie ta zniżka ?
A jesteś już w okresie że możesz przedłużyć umowę na numerze ? Jeżeli tak to najpierw cesja a potem przedłużenie z rabatem i chyba nie powinno być problemu. Nie jestem pewien, sugeruję zapytać użytkownika Orange Ekspert, znajdziesz jego posty w tym temacie troszkę wcześniej,

Pzdr.

Post:09 lis 2012, 22:56
autor: pomaranczowy
pomarancza pisze:
malsssh pisze:Czy gdy zrobię CESJĘ mając -30% za abonament, zniknie ta zniżka ?
A jesteś już w okresie że możesz przedłużyć umowę na numerze ? Jeżeli tak to najpierw cesja a potem przedłużenie z rabatem i chyba nie powinno być problemu. Nie jestem pewien, sugeruję zapytać użytkownika Orange Ekspert, znajdziesz jego posty w tym temacie troszkę wcześniej,

Pzdr.
Jak kolega sobie machnie cesję to dopiero po 3 opłaconych fakturach będzie mógł przedłużyć umowę (zakładając, że jest teraz już w okresie uprawnienia do przedłużenia).

Post:10 lis 2012, 11:43
autor: pomarancza
pomaranczowy pisze:
pomarancza pisze:
malsssh pisze:Czy gdy zrobię CESJĘ mając -30% za abonament, zniknie ta zniżka ?
A jesteś już w okresie że możesz przedłużyć umowę na numerze ? Jeżeli tak to najpierw cesja a potem przedłużenie z rabatem i chyba nie powinno być problemu. Nie jestem pewien, sugeruję zapytać użytkownika Orange Ekspert, znajdziesz jego posty w tym temacie troszkę wcześniej,

Pzdr.
Jak kolega sobie machnie cesję to dopiero po 3 opłaconych fakturach będzie mógł przedłużyć umowę (zakładając, że jest teraz już w okresie uprawnienia do przedłużenia).
O to tego mi pani w punkcie Orange nie mówiła, dzięki za poprawę

Post:10 lis 2012, 14:32
autor: pawello009
Mam pytanie do kodu -30% na abonament, a mianowicie czy ten kod uprawnia tylko na 24 miesiące do obniżenia abonamentu czy na cały okresu umowy ?? Przykład, umowa kończy się w marcu 2013, ja wykorzystuje kupon i podpisuje umowę w grudniu 2012, czyli moja nowa umowa będzie obowiązywała 3 + 24 = 27 miesięcy, czyli w ostatnich trzech miesiącach płacę 100 % abonamentu czy jednak do końca obowiązywania umowy ?? Czy jest różnica między kodem -30% wypełniając go przez stronę i otrzymując zniżkę podczas rozmowy pod *350 u konsultanta ??

Pozdrawiam,
Paweł

Post:10 lis 2012, 14:46
autor: pkjack
Nawet jak przedłużysz umowe już w grudniu to nowa zacznie obowiazywac dopiero jak sie skonczy stara czyli konic marca 2013. Po prostu mozesz sobie wczesniej przedłuzyc umowe aby dostac juz nowy telefon. Zniżka -30% zacznie wiec obowiązywac rowniez od nowej umowy! Zreszta w umowie masz jasno napisane że abonament nie może być niższy niż kwota zobowiazania która masz w umowie (kwota obecnego abonamentu).
W skrócie do konca marca nic Ci nie pomoże żeby płacic mniej :mrgreen:

Post:10 lis 2012, 17:09
autor: pawello009
Dzięki za informacje. To akurat lepiej chyba, że do końca marca normalnie będę płacił. Chodziło mi o to bardziej, żeby nie było sytuacji, że przedłużę umowę, która odrazu wchodzi w życie i po 24 miesiącach zniżki potem kolejne 3 miesiące będę płacił np. 89,90, gdybym skorzystał z MultiPlan za 89,90. Co sieć to inne zasady są, w T-mobile przy przedłużeniu umowy odrazu wchodzi w życie z nowym abonamentem i trwa tą sumę okresu (czyli do końca umowy + 24 msc). Będę musiał bliżej z regulaminem orange zapoznać się.