DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 599 z 675
  • 1
  • 597
  • 598
  • 599
  • 600
  • 601
  • 675
 #966123  autor: rekin01
 14 gru 2017, 07:01
krynioo79 pisze:tylko czy przeniesienie numeru z data 24,12 czy z następnym okresem wypowiedzenia?
Przeniesie z jest z datą od końca ostatniego okresu rozliczeniowego.
 #966125  autor: Symulant
 14 gru 2017, 07:16
greg.x pisze:*400 to numer bezpośrednio do DUK, w zeszłym tygodniu podlaczylem kolejny (czwarty) numer do abonamentu wspólnego. Inni konsultanci twierdzili ze nie ma już takiej technicznej możliwości
Zawsze numerem DUK był *220. Natomiast *400 to skrócona wersja 501 400 400, który to numer był zawsze przypisany do sprzedaży telefonicznej. Może się coś pozmieniało..
http://www.orange.pl/kid,4000378123,id, ... le.htmlurl
 #966127  autor: Symulant
 14 gru 2017, 07:32
@greg.x ja gdy kontaktuje się z DUK dzwonie pod *220. Jeśli załatwiłeś sprawę w DUK pod *400 to zwyczajnie jest to dla mnie dziwne ale niewykluczone. Jestem na etapie wypowiedzenia i negocjacji oferty więc jestem pewien, że nr *220 jest numerem kontaktowym z DUK.
 #966128  autor: fatooom
 14 gru 2017, 08:13
krynioo79 pisze:tylko czy przeniesienie numeru z data 24,12 czy z następnym okresem wypowiedzenia?
A do kiedy jest umowa?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
 #966140  autor: zielony71
 14 gru 2017, 09:36
greg.x pisze:Ty czytasz googla, ja podaję numer pod którym zaltawilem sprawę z duk
Tak konkretnie to zamówiłeś abonament bez żadnych rabatów ;-)
Na jakiej podstawie twierdzisz, że to był DUK? Tak Ci powiedzieli?
 #966288  autor: makcc93
 15 gru 2017, 02:25
Witam serdecznie,
obecnie kończy mi się umowa na kilka telefonów. Teraz na oddzielną fakturę mam też internet stacjonarny + zawieszony telefon stacjonarny (podobno obowiązkowy żeby mieć internet w domu).
Chciałbym to połączyć w całość (zapewne będzie to Orange Love) i tu moje pytanie:
Co mam zrobić żeby otrzymać lepsza ofertę niż to co mi proponują:
-Neostrada do 10mb (tyle mam maks u siebie wg nich)
-TV pakiet podstawowy
- 4 numery bez limitów rozmów i smsów plus kilka GB internetu
- Samsung J3 2016 za 1zl
Całość za około 160zl. Plus dodatkowo 10zl za Multiroom, czyli 170.
Jak dla mnie oferta licha, ceny bardzo wysokie.
Jak mam ugryźć temat, czy mogę otrzymać coś lepszego? W jaki sposób?

Z góry dziękuję każdemu za fachową poradę.
 #966294  autor: dj_adamus
 15 gru 2017, 08:24
Ja wczoraj kolejny raz dzwoniłem i niestety 2 abo + Galaxy J5 + Mate 10 Lite w sumie 110 zł... i tym razem dali 3 msce gratis. Ten zestaw tak gdzieś w okolicy 90 zł za całość jest myślę do ugrania??
Ja chyba odpuszczę to dzwonienie teraz i faktycznie wstrzymam się do połowy stycznia na jakieś szalone dni. Teraz to chyba już za często dzwoniłem i jakoś nie idzie nic lepszego uzyskać.
 #966295  autor: starx1
 15 gru 2017, 08:27
Witam, po złożonym wypowiedzeniu (koniec umowy na dwa nr 12.01.2018 trzeci 10.04.2018) wczoraj kontakt z nr 22 592 27 00. Swoją drogą ciekawe czy to był DUK czy nie?
Dotychczasowa oferta za 3 nr 66,69 zł (w tym nielimitowane minuty na wszystko, sms,mms i łącznie 23 GB netu do podziału).
Przedstawiona oferta: pierwszy nr za 29.99 zł plus za każdy następny 9.99 zł (nielimitowane minuty na wszystko i po 10 GB na każdy nr telefonu). Zapytałem o telefon LG G6 oferta: 139 zł jednorazowo plus rata 77 zł miesięcznie (umowa na 24 miesiące). Dałem sobie czas do namysłu do poniedziałku. Jestem gotowy przystać na ofertę abonamentu natomiast nie mam wielkiego ciśnienia na zmianę telefonu.
Myślicie że jest szansa na ugranie czegoś więcej przy abonamencie np 3 miesiące gratis lub więcej GB?
Jak konsultant będzie dzwonił zapytam o ofertę za telefon na 36 miesięcy lub czy jest w stanie np. jeszcze obniżyć ratę za telefon.
 #966297  autor: Ragnar Lothbrok
 15 gru 2017, 08:37
Witam,
mam pytanie w jaki sposób liczycie te 29 zł za abonament ?
Na stronie abonament ma już odliczone -10 zł za zgody marketingowe to można jeszcze jakoś obniżyć o 10 zł abonament ?
Miałem pierwszy telefon z Orange proponują 39,90 zł za abonament, ale mówi że jest jakis sposób na obniżenie jeszcze o 10 zł ale sam nie wiedział jak mi to wyłumaczyć...

Dzięki za odpowiedź.
 #966304  autor: Grzech89
 15 gru 2017, 09:48
starx1 pisze:Myślicie że jest szansa na ugranie czegoś więcej przy abonamencie np 3 miesiące gratis lub więcej GB?
3 miesiące gratis powinieneś ugrać bez problemu. Problem jest właśnie z przebiciem się przez te magiczne -20%.

Ja pomimo złożonego wypowiedzenia i dyspozycji przeniesienia jednego z numerów do Plusha (drugiego jeszcze nie mogę bo za wcześnie) cały czas odbijam się od -20% i więcej się nie da.

Może ma ktoś jakąś radę? :)
 #966306  autor: light7
 15 gru 2017, 09:55
U mnie sprawa wygląda tak:
Umowa na telefon kończy się 3 lutego 2018, umowa na internet mobilny 4 marca 2018.
Telefon chciałem przedłużyć a nad internetem mobilnym jeszcze się zastanawiałem.
Do końca listopada nikt do mnie nie zadzwonił w sprawie przedłużenia umowy (zgody wyrażone). 1 grudnia sam zadzwoniłem na *100 z pytaniem o warunki przedłużenia. Dostałem od razu 20% rabatu na abonament natomiast telefon (mate 10 lite) w standardowej cenie, ale okazało się, że telefon aktualnie nie jest dostępny. Kilka dni później przeniosłem numer do T-Mobile (przez stronę internetową). Dwa dni temu zadzwoniła do mnie sympatyczna konsultantka Orange z numeru 225922700 z pytaniem dlaczego się przeniosłem (tańsza oferta oraz brak interesującego mnie telefonu). Poinformowała, że telefon u niej jest dostępny i dała następujące warunki:
Plan standardowy (z 10GB internetu) z rabatem 40% czyli 19,99 zł
3 miesiące abonament za darmo
rata za telefon (Mate 10 lite niebieski) obniżona do 35 zł
99 zł płatne u kuriera.
Czyli całkowity koszt 24 miesięcznej umowy to 1359 zł. więc wygląda na to, że dostałem maksymalne zniżki.

Odstąpiłem od umowy z T-Mobile i odesłałem telefon.

Dodatkowo skoro z umową na telefon tak dobrze poszło to zdecydowałem się od razu przedłużyć umowę na internet mobilny w najtańszej opcji za 9,99 zł. Konsultantka beż żadnej prośby z mojej strony również tutaj zaproponowała abonament przez 3 miesiące za darmo.

Aha jakby kogoś ta informacja interesowała to dostałem od Orange kartę sim z możliwością wyłączenia żądania kodu PIN.
 #966310  autor: harys
 15 gru 2017, 10:17
Czy w takim wypadku to Ty musisz odstąpic od nowej Umowy w T-mobile czy Orange zrobi to za Ciebie?

Wysłane z Le pro 3
 #966313  autor: light7
 15 gru 2017, 10:26
harys pisze:Czy w takim wypadku to Ty musisz odstąpic od nowej Umowy w T-mobile czy Orange zrobi to za Ciebie?
Wg mojej wiedzy to ja muszę odstąpić od umowy z T-Mobile. Ponieważ zgodziłem się na przedłużenie umowy z Orange to na koniec poprzedniej umowy Orange nie zwolni numeru. W umowie z T-Mobile jest informacja, że T-Mobile rozpocznie świadczenie usług na numerze tymczasowym w terminie do 10 dni od momentu podpisania umowy. Numer ten zostanie zmieniony na numer docelowy. Nastąpi to, o ile dotychczasowy operator umożliwi przeniesienie numeru do T-Mobile. Zmiana numeru na docelowy nastąpi w dniu zwolnienia go przez dotychczasowego operatora. Jeżeli do przeniesienia numeru nie dojdzie, Umowa będzie wykonywana w oparciu o numer tymczasowy.

Jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
 #966337  autor: michaelred
 15 gru 2017, 12:11
Czy faktycznie w Orange teraz taka lipa? Jestem od 4 lat i dwie poprzednie umowy przedluzalem na dobrych warunkach. Raz korzystalem z groupona i bonow sodexo to wtedy za no limit + 2 gb internetu wyszlo mi, ze zarobilem ok 400zl na 2 umowach. Teraz jak patrze to nic ciekawego nie widac. Umowe mam do 5 stycznia 2018 , okres rozliczeniowy do 18 a znizke 30% do 19. Jezeli teraz wysle wypowiedzenie to kiedy faktycznie rozstane sie z Orange (chce przejsc na karte)?
I gdzie najlepiej wyslac wypowiedzenie zeby najpewniej i najszybciej trafilo z dzisiejsza data? Wystarczy wizyta w salonie z dowodem i zalatwia mnie od reki z tym wypowiedzeniem?
 #966353  autor: majek_01
 15 gru 2017, 14:08
Jeżeli max mogą dać 40% to tak z ciekawskości przy przedłużeniu dwóch umów w planie "Sztandarowym" ile może wynieś minimalny abonament dla obu?? dołącza się do tego te 20zł za łączenie umów?
 #966355  autor: nigrin
 15 gru 2017, 14:29
Obecnie posiadam Smart Plan LTE, umowa kończy mi się 18.1.2018.
Na chwile obecna zero połączeń z Orange w temacie jakiejkolwiek oferty.
Czy dzwoniąc pod *200 coś wskóram, bez wypowiadania umowy ?
 #966357  autor: radoslaw32
 15 gru 2017, 14:38
light7 pisze:U mnie sprawa wygląda tak:
Umowa na telefon kończy się 3 lutego 2018, umowa na internet mobilny 4 marca 2018.
Telefon chciałem przedłużyć a nad internetem mobilnym jeszcze się zastanawiałem.
Do końca listopada nikt do mnie nie zadzwonił w sprawie przedłużenia umowy (zgody wyrażone). 1 grudnia sam zadzwoniłem na *100 z pytaniem o warunki przedłużenia. Dostałem od razu 20% rabatu na abonament natomiast telefon (mate 10 lite) w standardowej cenie, ale okazało się, że telefon aktualnie nie jest dostępny. Kilka dni później przeniosłem numer do T-Mobile (przez stronę internetową). Dwa dni temu zadzwoniła do mnie sympatyczna konsultantka Orange z numeru 225922700 z pytaniem dlaczego się przeniosłem (tańsza oferta oraz brak interesującego mnie telefonu). Poinformowała, że telefon u niej jest dostępny i dała następujące warunki:
Plan standardowy (z 10GB internetu) z rabatem 40% czyli 19,99 zł
3 miesiące abonament za darmo
rata za telefon (Mate 10 lite niebieski) obniżona do 35 zł
99 zł płatne u kuriera.
Czyli całkowity koszt 24 miesięcznej umowy to 1359 zł. więc wygląda na to, że dostałem maksymalne zniżki.

Odstąpiłem od umowy z T-Mobile i odesłałem telefon.

Dodatkowo skoro z umową na telefon tak dobrze poszło to zdecydowałem się od razu przedłużyć umowę na internet mobilny w najtańszej opcji za 9,99 zł. Konsultantka beż żadnej prośby z mojej strony również tutaj zaproponowała abonament przez 3 miesiące za darmo.

Aha jakby kogoś ta informacja interesowała to dostałem od Orange kartę sim z możliwością wyłączenia żądania kodu PIN.
light7 - Czy Ty posiadasz także telefon stacjonarny? Jeżeli mógłbyś to rozpisz proszę jak rozkładają się u Ciebie zniżki ? bo biorąc pod uwagę 40% zniżki do planu standardowego za 39,99 nie wychodzi 19,99 ? :roll:
Pozdrawiam :smt006
 #966366  autor: majek_01
 15 gru 2017, 14:52
nigrin pisze:Obecnie posiadam Smart Plan LTE, umowa kończy mi się 18.1.2018.
Na chwile obecna zero połączeń z Orange w temacie jakiejkolwiek oferty.
Czy dzwoniąc pod *200 coś wskóram, bez wypowiadania umowy ?
do mnie też nie dzwonili pomimo że złożyłem wypowiedzenie z miesiąc temu.. a umowa kończy mi się za trzy dni. Dziś w salonie zdecydowałem o przeniesieniu numeru na kartę. Godzinę po tym miałem telefon.. Z uwagi, iż mam dwa abonamenty z których drugi się kończy za miesiąc pani zaproponowała mi ok 40zł za abonamenty i po 5 złotych zniżki na telefony..
Nie zdecydowałem się.. Taniej wychodzi kupić telefony na allegro..

Szkoda trochę bo tyle lat jestem w orange.. ale cóż :)
  • Strona 599 z 675
  • 1
  • 597
  • 598
  • 599
  • 600
  • 601
  • 675
  • 1
  • 597
  • 598
  • 599
  • 600
  • 601
  • 675