DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 675
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 675

 #594289  autor: pomaranczowy
 09 lis 2012, 22:56
pomarancza pisze:
malsssh pisze:Czy gdy zrobię CESJĘ mając -30% za abonament, zniknie ta zniżka ?
A jesteś już w okresie że możesz przedłużyć umowę na numerze ? Jeżeli tak to najpierw cesja a potem przedłużenie z rabatem i chyba nie powinno być problemu. Nie jestem pewien, sugeruję zapytać użytkownika Orange Ekspert, znajdziesz jego posty w tym temacie troszkę wcześniej,

Pzdr.
Jak kolega sobie machnie cesję to dopiero po 3 opłaconych fakturach będzie mógł przedłużyć umowę (zakładając, że jest teraz już w okresie uprawnienia do przedłużenia).

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #594355  autor: pomarancza
 10 lis 2012, 11:43
pomaranczowy pisze:
pomarancza pisze:
malsssh pisze:Czy gdy zrobię CESJĘ mając -30% za abonament, zniknie ta zniżka ?
A jesteś już w okresie że możesz przedłużyć umowę na numerze ? Jeżeli tak to najpierw cesja a potem przedłużenie z rabatem i chyba nie powinno być problemu. Nie jestem pewien, sugeruję zapytać użytkownika Orange Ekspert, znajdziesz jego posty w tym temacie troszkę wcześniej,

Pzdr.
Jak kolega sobie machnie cesję to dopiero po 3 opłaconych fakturach będzie mógł przedłużyć umowę (zakładając, że jest teraz już w okresie uprawnienia do przedłużenia).
O to tego mi pani w punkcie Orange nie mówiła, dzięki za poprawę

 #594390  autor: pawello009
 10 lis 2012, 14:32
Mam pytanie do kodu -30% na abonament, a mianowicie czy ten kod uprawnia tylko na 24 miesiące do obniżenia abonamentu czy na cały okresu umowy ?? Przykład, umowa kończy się w marcu 2013, ja wykorzystuje kupon i podpisuje umowę w grudniu 2012, czyli moja nowa umowa będzie obowiązywała 3 + 24 = 27 miesięcy, czyli w ostatnich trzech miesiącach płacę 100 % abonamentu czy jednak do końca obowiązywania umowy ?? Czy jest różnica między kodem -30% wypełniając go przez stronę i otrzymując zniżkę podczas rozmowy pod *350 u konsultanta ??

Pozdrawiam,
Paweł

Pozdrawiam,
Paweł

 #594396  autor: pkjack
 10 lis 2012, 14:46
Nawet jak przedłużysz umowe już w grudniu to nowa zacznie obowiazywac dopiero jak sie skonczy stara czyli konic marca 2013. Po prostu mozesz sobie wczesniej przedłuzyc umowe aby dostac juz nowy telefon. Zniżka -30% zacznie wiec obowiązywac rowniez od nowej umowy! Zreszta w umowie masz jasno napisane że abonament nie może być niższy niż kwota zobowiazania która masz w umowie (kwota obecnego abonamentu).
W skrócie do konca marca nic Ci nie pomoże żeby płacic mniej :mrgreen:

 #594422  autor: pawello009
 10 lis 2012, 17:09
Dzięki za informacje. To akurat lepiej chyba, że do końca marca normalnie będę płacił. Chodziło mi o to bardziej, żeby nie było sytuacji, że przedłużę umowę, która odrazu wchodzi w życie i po 24 miesiącach zniżki potem kolejne 3 miesiące będę płacił np. 89,90, gdybym skorzystał z MultiPlan za 89,90. Co sieć to inne zasady są, w T-mobile przy przedłużeniu umowy odrazu wchodzi w życie z nowym abonamentem i trwa tą sumę okresu (czyli do końca umowy + 24 msc). Będę musiał bliżej z regulaminem orange zapoznać się.

Pozdrawiam,
Paweł

 #594509  autor: dreapheus
 10 lis 2012, 23:53
Jeżeli podnosisz abonament nowa oferta wchodzi z nowym cyklem bilingowym.
Zawsze masz na umowie: wchodzi z nowym cyklem albo wchodzi z nowym cyklem po zakończeniu aktualnej umowy.
Rabat jest zawsze na 24 miesiace wiec jak wejdzie Ci odrazu to szybciej się skończy..

 #594552  autor: musiek
 11 lis 2012, 10:54
ta zniżka -30% na abonament obwiązuje przy przedłużaniu umowy dla klientów biznesowych??

obecnie korzystam z taryfy optymalny 450 z internetem i chcę przedłużyć na firma bez ograniczeń za 109zł (no limit +2gb) z nowym telefonem bo płacę rachunki miesięcznie powyżej 330zł....:[[[[[

 #594565  autor: pomarancza
 11 lis 2012, 11:37
A ja mam pytanie przy przedłużeniu umowy, chcąc zmniejszyć abonament są jakieś problemy ?

 #594575  autor: sliffka
 11 lis 2012, 12:18
pkjack pisze:Nawet jak przedłużysz umowe już w grudniu to nowa zacznie obowiazywac dopiero jak sie skonczy stara czyli konic marca 2013. Po prostu mozesz sobie wczesniej przedłuzyc umowe aby dostac juz nowy telefon. Zniżka -30% zacznie wiec obowiązywac rowniez od nowej umowy! Zreszta w umowie masz jasno napisane że abonament nie może być niższy niż kwota zobowiazania która masz w umowie (kwota obecnego abonamentu).
W skrócie do konca marca nic Ci nie pomoże żeby płacic mniej :mrgreen:
Chyba jednak nie do końca. Właśnie sprawdziłam swoją umowę, którą przedłużałam tydzień temu i w paragrafie 3 napisane jest:
"1. Aktywacja usług opisanych w paragrafie 2 zostanie dokonana najpóźniej z dniem rozpoczęcia najbliższego okresu rozliczeniowego...". W Paragrafie 2 jest wymieniona między innymi 30% zniżka na abonament. Czyli wychodzi na to, że ta zniżka będzie obwiązywała z pierwszym rozliczeniem nowego abonamentu. Jeśli jestem w błędzie to niech ktoś mądry mnie poprawi :)

 #594580  autor: pomaranczowy
 11 lis 2012, 12:31
musiek pisze:ta zniżka -30% na abonament obwiązuje przy przedłużaniu umowy dla klientów biznesowych??

obecnie korzystam z taryfy optymalny 450 z internetem i chcę przedłużyć na firma bez ograniczeń za 109zł (no limit +2gb) z nowym telefonem bo płacę rachunki miesięcznie powyżej 330zł....:[[[[[

Kody rabatowe, które rozdają pracownicy są do wykorzystania tylko w Smart Plan Halo i Multi, dla klientów indywidualnych. Dla biznesu niestety nie.

pomarancza pisze:A ja mam pytanie przy przedłużeniu umowy, chcąc zmniejszyć abonament są jakieś problemy ?
Mogą ewentualnie Cię usilnie namawiać żebyś wziął jak najwyższy abonament, natomiast oczywiście jest tak, że możesz wybrać dowolną kwotę zobowiązania z obecnie dostępnych.



sliffka pisze:
pkjack pisze:Nawet jak przedłużysz umowe już w grudniu to nowa zacznie obowiazywac dopiero jak sie skonczy stara czyli konic marca 2013. Po prostu mozesz sobie wczesniej przedłuzyc umowe aby dostac juz nowy telefon. Zniżka -30% zacznie wiec obowiązywac rowniez od nowej umowy! Zreszta w umowie masz jasno napisane że abonament nie może być niższy niż kwota zobowiazania która masz w umowie (kwota obecnego abonamentu).
W skrócie do konca marca nic Ci nie pomoże żeby płacic mniej :mrgreen:
Chyba jednak nie do końca. Właśnie sprawdziłam swoją umowę, którą przedłużałam tydzień temu i w paragrafie 3 napisane jest:
"1. Aktywacja usług opisanych w paragrafie 2 zostanie dokonana najpóźniej z dniem rozpoczęcia najbliższego okresu rozliczeniowego...". W Paragrafie 2 jest wymieniona między innymi 30% zniżka na abonament. Czyli wychodzi na to, że ta zniżka będzie obwiązywała z pierwszym rozliczeniem nowego abonamentu. Jeśli jestem w błędzie to niech ktoś mądry mnie poprawi :)
Jeżeli zostajesz przy takiej samej kwocie lub ją zwiększasz to warunki wchodzą z najbliższym okresem rozliczeniowym, nawet jak stara umowa kończy Ci się za kilka miesięcy.

Jeżeli obniżasz kwotę abonamentu to warunki wchodzą zgodnie z okresem rozliczeniowym po zakończonej umowie.

Zawsze jednak obowiązuje to co jest zapisane na aneksie. Szczerze mówiąć to różne rzeczy już widziałem.. Skoro masz na aneksie zapis, że warunki wchodzą z najbliższym okresem rozliczeniowym (i nie ma dopisku: i po zakończonej dotychczasowej umowie) to tak będzie/ powinno być.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #594591  autor: orson_dzi
 11 lis 2012, 12:50
Powiedzcie mi trzy rzeczy:
- czy kod zniżki na abonament łączy się z kodem zniżki na telefon?
- czy kod na telefon działa też w mixie, czy tak jak zniżka na abonament?
- w jaki sposób jest to widoczne? Zapis zniżki na abonament będzie widoczny w umowie, czy tylko w systemie jako dodatkowa usługa?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #594678  autor: pomarancza
 11 lis 2012, 18:39
orson_dzi pisze:Powiedzcie mi trzy rzeczy:
- czy kod zniżki na abonament łączy się z kodem zniżki na telefon?
- czy kod na telefon działa też w mixie, czy tak jak zniżka na abonament?
- w jaki sposób jest to widoczne? Zapis zniżki na abonament będzie widoczny w umowie, czy tylko w systemie jako dodatkowa usługa?
Ad. 1 ) Nie
Ad. 2 ) Tak działa w Mixie też
Ad. 3 ) Widoczne jest to tak że masz w systemie abonament w kwocie i masz kwota zobowiązania(i ta jest odpowiednio mniejsza) - na stronie po zalogowaniu

 #594700  autor: malsssh
 11 lis 2012, 19:56
W umowie jest wszystko wyszczególnione + w statusie zamówienia ;)

 #594775  autor: biiru
 12 lis 2012, 00:53
Cześć,
w najbliższym czasie kończy mi się umowa i chciałbym coś wybrać sensownego - możecie poratować kodem na rabacik na abo 30% w orange ?:D

z góry dzięki!

 #594839  autor: Orange Ekspert
 12 lis 2012, 15:27
rafaelek17 pisze:
rafaelek17 napisał/a:
Witam.
Przedłużałem ostatnio umowę przez sklep on-line z wykorzystaniem rabatu 200 zł, za który wielkie dzięki i wybrałem opcję płacenia punktami PAYBACK. Wypełniłem wszystkie niezbędne dane, po czym w potwierdzeniu zamówienia widnieje, że mam zapłacić kurierowi 99 zł (cena po rabacie- całkowicie pokryta miała być punktami PAYBACK). Dzwoniłem wczoraj do BOK - wszyscy konsultanci zajęci, wybrałem opcję oddzwonienia do mnie w ciągu 24h, na razie cisza.
Dzisiaj po 18 ma przyjść kurier no i pytanie co z tym fantem zrobić?


Czy był już u Ciebie kurier? Odebrałeś przesyłkę?
Tak był już kurier, przesyłka odebrana.

Sprawdziłem jeszcze raz krok po kroku jakbym robił nowe zamówienie. Jest niby informacja, że trzeba kliknąć żeby sprawdzić stan konta Payback. Niestety pominąłem tą czynność i dałem dalej/kontynuuj. Mimo wszystko uważam, że to bardzo nie fair ze strony Orange bo forma płatności na pewno była zaznaczone jako Payback, dane wypełnione. Powinna być jakaś informacja po naciśnięciu tego dalej, że w ten sposób płacę jednak gotówką/albo polecenie sprawdzeniu stanu konta, a tu od razu podsumowanie zakupu z kwotą do zapłaty. Nieładnie Orange traktuje klientów, oj nieładnie.
Jak znajdziesz chwilę czasu to zachęcam Cię do kontaktu ze mną korzystając z formularza Pomoc Orange https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 9028851067 Myślę, że wspólnie znajdziemy jakieś rozwiązanie tej sytuacji. W treści zgłoszenia podaj link do tego wątku. Postaram Ci się pomóc.
pawello009 pisze:Mam pytanie do kodu -30% na abonament, a mianowicie czy ten kod uprawnia tylko na 24 miesiące do obniżenia abonamentu czy na cały okresu umowy ?? Przykład, umowa kończy się w marcu 2013, ja wykorzystuje kupon i podpisuje umowę w grudniu 2012, czyli moja nowa umowa będzie obowiązywała 3 + 24 = 27 miesięcy, czyli w ostatnich trzech miesiącach płacę 100 % abonamentu czy jednak do końca obowiązywania umowy ?? Czy jest różnica między kodem -30% wypełniając go przez stronę i otrzymując zniżkę podczas rozmowy pod *350 u konsultanta ??

Pozdrawiam,
Paweł
W przypadku przedłużenia umowy Rabat na Kwotę abonamentu przyznawany jest z dniem wejścia nowych warunków umowy na 24 pełne okresy rozliczeniowe.

 #594893  autor: pkjack
 12 lis 2012, 17:41
A ja mam taki epytanie. Pod koniec pazdziernika kupiłem przez sklep internetowy htc one s w abonamencie 89zl. Pare dni pozniej dostałęm kod rabatowy -30% wiec jasno kalkulująć nie odebrałęm przesyłki od kuriera bo postanowiłem złozyc nowe zamówienie z rabatem :).
Dzisiaj wchodze na sklep orange a w podumowaniu widze ze ni emoge zlozyc zamowienia na ten pesel. Dzwonie wiec do konsultanta który poinformował mnie ze paczka lezy dalej w oddziale DPD i dopiero jak zostanie zwrocona bede mogl złozyc nowe zamowienie. Konsultant dzwonił do odziału DPD zdziwiony ze juz tyle czasu paczka zalega u nich na magazynie ( za co dziekuje :)) i jutro maja odesłac paczke do orange.

Kod jest wazny do 18-go listopada i tutaj pytanie co zrobic jak jutro odesla paczke do orange zeby zdazyc przed 18-tym zlozyc nowe zamowienie. Jak to przyspieszyc? Najlepiej kontaktowac sie ze sklepem orange czy jakis inny numer?

 #594896  autor: juga
 12 lis 2012, 18:05
Witam,
mam pytanie odnośnie blokady telefonu, w trakcie rozmowy z konsultantem powiedział, że może usunąc za 20 zł, potem się wycofał i powiedział że musi mi zmniejszyc iloścć MB i 1 opcję z oferty abym miał usuniętą blokadę za 20 zł.
Jak to jest na prawdę ?

juga

 #594919  autor: OrangeDlaFirm
 12 lis 2012, 20:58
do wykasowania
Ostatnio zmieniony 23 lut 2013, 12:41 przez OrangeDlaFirm, łącznie zmieniany 4 razy.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #594922  autor: rafaelek17
 12 lis 2012, 21:21
rafaelek17 napisał/a:
Cytat:

rafaelek17 napisał/a:
Witam.
Przedłużałem ostatnio umowę przez sklep on-line z wykorzystaniem rabatu 200 zł, za który wielkie dzięki i wybrałem opcję płacenia punktami PAYBACK. Wypełniłem wszystkie niezbędne dane, po czym w potwierdzeniu zamówienia widnieje, że mam zapłacić kurierowi 99 zł (cena po rabacie- całkowicie pokryta miała być punktami PAYBACK). Dzwoniłem wczoraj do BOK - wszyscy konsultanci zajęci, wybrałem opcję oddzwonienia do mnie w ciągu 24h, na razie cisza.
Dzisiaj po 18 ma przyjść kurier no i pytanie co z tym fantem zrobić?


Czy był już u Ciebie kurier? Odebrałeś przesyłkę?


Tak był już kurier, przesyłka odebrana.

Sprawdziłem jeszcze raz krok po kroku jakbym robił nowe zamówienie. Jest niby informacja, że trzeba kliknąć żeby sprawdzić stan konta Payback. Niestety pominąłem tą czynność i dałem dalej/kontynuuj. Mimo wszystko uważam, że to bardzo nie fair ze strony Orange bo forma płatności na pewno była zaznaczone jako Payback, dane wypełnione. Powinna być jakaś informacja po naciśnięciu tego dalej, że w ten sposób płacę jednak gotówką/albo polecenie sprawdzeniu stanu konta, a tu od razu podsumowanie zakupu z kwotą do zapłaty. Nieładnie Orange traktuje klientów, oj nieładnie.


Jak znajdziesz chwilę czasu to zachęcam Cię do kontaktu ze mną korzystając z formularza Pomoc Orange https://www.facebook.com/...278559028851067 Myślę, że wspólnie znajdziemy jakieś rozwiązanie tej sytuacji. W treści zgłoszenia podaj link do tego wątku. Postaram Ci się pomóc.
Da radę jakoś obejść tego Facebooka? Czy muszę się tam specjalnie zarejestrować?

 #594923  autor: skapskiadi
 12 lis 2012, 21:21
Witam, chciałbym przedłużyć umowę z orange w planie dla firm jednak mam mały kłopot :/
Przykładowo wybieram plan z grupy korzystnych rabatów a dokładniej "korzystny 150", według tabelki miesięcznie płacę prawie 40zł brutto. Jest też napisane, że łączna liczba minut w abonamencie to 165, rozumiem, że są to darmowe minuty? Dalej napisane jest, że stawka za minutę połączenia w abonamencie to 0,26zł a stawka za minutę połączenia po wykorzystaniu minut z abonamentu to 0,36zł. Ja to rozumiem w ten sposób, że mam 165 minut po 26gr, jak je wykorzystam to płacę już 36gr za minutę. Dobrze to zrozumiałem? Gubię się w tym wszystkim bo nie piszą tego w prosty sposób, co jest darmowe a co nie i ile kosztuje ;P

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam ;)
  • Strona 3 z 675
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 675
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 675