Czy ktoś przy przedłużeniu umowy w ofercie dla firm dostał tani "no limit" oferowany przez przedstawicieli o jakim pisał telepolis? http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-akt ... 28934.html
Z komentarzy wynika, że nawet za 46 zł ludzie dostają pełny no limit z internetem 2GB.
Jak to wygląda w praktyce? Faktycznie tylko przez przedstawiciela handlowego i tylko dla nowych klientów?
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Witam,mam takie pytanko,czy orientuje się może ktoś co można ugrać przy przedłużeniu umowy ,dotychczasowy abonament 39 zł ,interesuje mnie oferta z telefonem z tym że ma on być dla osoby starszej więc nie smartfon natomaist nie zależy mi na pakietach danych.Bardzo bym podziękował za zainteresowanie.
Pytanie z innej beczki, czy ktoś wie czy będzie jeszcze dostępny samsung galaxy s3? Zależy mi na tym telefonie ale nie wiem czy warto jeszcze na niego czekać?
Na pewno pojawi się, ostatnim razem jak obserwowałem inny model przy szalonych dniach to w ciągu dnia kilka razy pojawiał się i znikał więc cierpliwości i zaglądaj jak najcześciej na strone bo nigdy nie wiadomo w którym momencie będzie dostawa, a teraz ten model ma wzięcie mo jego cena została znacznie obniżona
witam czy ktoś może przez weekend i dziś dał rade połączyć się z numerem*400? bo w piątek niestety nikt nie był łaskawy odebrać a 1,50zl doliczone... a późni się dowiedziałam ze strony ze jest jakaś awaria http://www.orange.pl/esupport_b2b_contact.phtml
Ostatnio dzwoniła do mnie konsultantka z ofertą przedłużenia umowy, ale oferowała tylko 10% zniżki i powiedziała, że wiecej nie może. W takim wypadku podziękowałem i zakończyłem rozmowę. I teraz nie wiem czy czekać na kolejny telefon czy samemu zadzwonić, tylko do kogo, aby otrzymać 30% zniżki + rabat na telefon?
[quote="Matsss"]Ostatnio dzwoniła do mnie konsultantka z ofertą przedłużenia umowy, ale oferowała tylko 10% zniżki i powiedziała, że wiecej nie może. W takim wypadku podziękowałem i zakończyłem rozmowę. I teraz nie wiem czy czekać na kolejny telefon czy samemu zadzwonić, tylko do kogo, aby otrzymać 30% zniżki + rabat na telefon?[/quote
Dzwonisz pod *600, mówisz że dostałeś/aś warunki -30% na abonament oraz zniżka na telefon, miał ktoś zadzwonić - nie zadzwonił.
I wtedy konsultant daje C takie warunki
Dzwonisz pod *600, mówisz że dostałeś/aś warunki -30% na abonament oraz zniżka na telefon, miał ktoś zadzwonić - nie zadzwonił.
I wtedy konsultant daje C takie warunki
Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z
mnie potraktowali trochę nieładnie. Rozmawiałem wstępnie o przedłużeniu umowy i Pani miała oddzwonić i do tej pory nie mam kontaktu. Raz miałem telefon z zastrzeżonego nr ale przez przypadek odrzuciłem rozmowę ale to chyba nie powód by ktoś nie dzwonił od mnie ponownie? Mam już trochę dość tego orange...
Jakoś tydzień temu podpisałem umowę na przedłużenie umowy z kuponem 30% (nie przez internet tylko przez telefon, bo mieli wielkie problemy), ale na umowie nic o tym rabacie nie było napisane. Na infolinii powiedzieli mi, że rabat będzie na fakturze, lecz nie mogą wystawić żadnego dokumentu co to potwierdzi.
Dwa dni temu została wystawiona faktura bez rabatu. Nie rozumiem czemu go nie ma skoro płacę już za następny miesiąc, czyli okres, w którym umowa powinna już obowiązywać.
Dwa dni temu została wystawiona faktura bez rabatu. Nie rozumiem czemu go nie ma skoro płacę już za następny miesiąc, czyli okres, w którym umowa powinna już obowiązywać.
Nie jestem za bardzo obeznany w tej kwestii i jakbyście mogli mi powiedzieć czy wszystko jest prawidłowo (rabat będzie za miesiąc) czy nie ?Smart Plan przedpłaty za okres 2013.10.14 - 2013.11.13
Abonament 49,90
Do kiedy masz starą umowę?
Czy przy przedłużaniu zmieniałeś abonament na wyższy czy na niższy albo pozostałeś przy takiej samej wysokości abonamentu?
Bo jeśli stara umowa jeszcze się nie skończyła i nie zwiększałeś abonamentu to nowe warunki wejdą dopiero po zakończeniu starej umowy i dopiero wtedy będzie naliczany rabat.
Czy przy przedłużaniu zmieniałeś abonament na wyższy czy na niższy albo pozostałeś przy takiej samej wysokości abonamentu?
Bo jeśli stara umowa jeszcze się nie skończyła i nie zwiększałeś abonamentu to nowe warunki wejdą dopiero po zakończeniu starej umowy i dopiero wtedy będzie naliczany rabat.
Właśnie rozmawiałem z konsultantem i zaoferował maksymalnie 20% zniżki na abonament + rabat w wysokości 200 zł na telefon + podwojenie minut. Abonament wyglądałby następująco SPM 69.90, kwota miesięczna 55 zł, 1000 minut i SGS3 za 309 zł. Po 9 latach umowy wydaję mi się, że dostanie 30% zniżki powinno być standardem, niestety tak nie jest a konsultanci rzekomo nie mogą już wystawiać takich zniżek.
PROSZE O POMOC. 8 grudnia konczy mi sie umowa z orange. Mam 3 letni Pelikan mix za 40 zł. Chciałbym zmienic na abonament i interesuje mnie oferta z iphonem 5. Przegladałem oferty róznych sieci i sa dosc drogie. Co moge zrobić żeby dostać lepsza ofertę? złozyc wypowiedzenie i czekac aż odezwie sie ktos z DUK? dzisiaj dzwonila pani z działu rezygnacji i zaoferowala mi cos smiesznego ale powiedziałem ze jednak prawdopodobnie bede rezygnował wiec to przyjeła i kazała załatwić rezygnacje w salonie.
Umowa kończy mi się 16grudnia. Średnia wysokość faktur to 60zł. Interesuje mnie teraz Smart Plan Multi 69.90 z jakimś dobrym smartfonem. Dziś połączono mnie z DUK. Konsultant(bardzo opryskliwy) powiedział, że może zaoferować mi tylko i wyłącznie zniżkę w wysokości -20% na abonamencie.
I tu moje pytanie do kogoś kompetentnego. Czy rzeczywiście konsultanci mają tylko taki maksymalny rabat do przyznania, czy zniżka 30% nadal jest możliwa do uzyskania przy odpowiednich negocjacjach?
I tu moje pytanie do kogoś kompetentnego. Czy rzeczywiście konsultanci mają tylko taki maksymalny rabat do przyznania, czy zniżka 30% nadal jest możliwa do uzyskania przy odpowiednich negocjacjach?
Ta firma jest NIENORMALNA !!!!!! Mam na koncie 3 nr telefonów w orange. W miniony piątek zadzwonilł konsultant z ofertą na jeden z numerów. Zaproponował Galaxy s3 za 249 zl w abo 89 zł ale ze znizką 20 zl (jakies orange open family) czyli 69 przez caly okres umowy. Na moją uwagę ze juz podobny rabat mam na kocie za posiadanie 3 numerów odpowiedzial ze to rabat niezalezny i bedzie naliczany dodatkowo. Ok. niech bedzie. Okazalo się ze akurat nie ma s3 na magazynie więc zadzwoni jak się pokażą. Zadzwonil w poniedzialek i przyjął zlecenie na powyzszych warunkach. Sroda-czwartek telefon mial być u mnie. W czwartek jak nie dostalem żadnego sms od kuriera zadzwonilem do bok-u. Poinformowano mnie że telefon zostal nadany w środe i że w piątek (czyli dzisiaj) na 100% bedzie u mnie. Dzisiaj dzwonie ponownie do boku ponieważ cisza od kuriera i co się okazuje ???? W systemie nie ma wogóle takiego zamowienia i co lepsze na tym numerze nie przysługuje mi jeszcze przedłuzenie umowy!!! Nie przysługuje mi również drugi rabat !!!!!Złożylem rekalamcje na wprowadzanie mnie w błąd. Minęla godzina i dzwoni konsultant z ofertą na przedłuzenie umowy!!!! chyba czuwało nad nim przeznaczenie bo nas rozłączyło cO MAM TERAZ POWIEDZIEĆ SYNOWI KTÓRY JUZ NIE MOZE DOCZEKAC SIĘ NOWEGO TELEFONU? PAJACE!!!
PYTAM SIĘ KTO TAM PRACUJE??? CO TO ZA FIRMA????JAK MOŻNA MIEĆ TAKI BURDEL???
PYTAM SIĘ KTO TAM PRACUJE??? CO TO ZA FIRMA????JAK MOŻNA MIEĆ TAKI BURDEL???