DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 48 z 675
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 675

 #665191  autor: ciekawy
 01 paź 2013, 10:02
jasne, że trzeba negocjować z głową tylko mam wrażenie z czytania tego tematu że Orange mota tak,żeby ludzie pogłupieli i żeby wzieli wszystko co wciśnie zawodowy wciskacz aneksu :)

 #665253  autor: orson_dzi
 01 paź 2013, 15:00
pumba pisze:do końca obecnej umowy mam jeszcze 2 pełne okresy rozliczeniowe
Podkręć sobie wydatki na fakturach w miarę możliwości. Poprawi to ofertę, bo to właśnie od wysokości trzech ostatnich faktur głównie zależy.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #665272  autor: okti51
 01 paź 2013, 16:44
baryla1969 pisze:
okti51 pisze:A ja mam takie pytanie. Ile w Orange trwa średnio wykonanie zlecenia? Tzn. w niedzielę przedłużyłem przez internet umowę (z kuponem 30%) i nadal mam status: Zamówienie zostało skompletowane i przekazane do weryfikacji.
Po jakim czasie najczęściej wysyłają umowę?
Czy przy przedłużeniu też mogę robić jakieś problemy ze względu 30% jak to czasami bywa przy podpisywaniu nowej umowy?
Dodam jeszcze, że jak rok , czy dwa lata temu przedłużałem to odbywało się to chyba szybciej
Nie czekaj tylko zadzwoń fo BOK bo zożenie zamówienia wcale nie oznacza, że zostało ono przyjęte. Mialem podobnie pisałem kilkadziesiat postów wyżej o tym. W skórcie mimo, że zamówienie złożone i przyjęte do realizacji to tylko w sklepie orange, a w BOK było, że żadnego zmaówienia nie składałem. Po miesięcznej wojnie z nimi dostałem to co chciałem dopiero. Tak więc rada - dzwoń i się upewnij, że zamówienie w ogóle jest w ich systemie.
Dzwoniłem kilka dni temu do BOK i pani powiedziała, że zamówienie jest w systemie, a nawet sprawdziła czy telefon znajduje się na magazynie - oczywiście był. Wtedy bardzo się zdziwiła i kazała czekać aż minie 10 dni od momentu złożenia zamówienia i wtedy dzwonić.

Nie uważacie, że to jest co najmniej nie normalne?
A orientujecie się może czy te 10 dni to ogólnie czy roboczych ? Jeśli roboczych to będę musiał czekać do poniedziałku :/
Jeśli nic się nie zmieni to jak z nimi rozmawiać.

Odniosłem takie wrażenie, że mają osobny system z zamówieniami z kuponem 30% i je wysyłają na ostatnią chwilę.

I wgl w statusie piszą, że zamówienie zostało przekazane do weryfikacji, więc mogę znaleźć jakieś błędy? Teoretycznie faktury mam po opłacane, więc ciekawe co wymyślą.

Jakby kogoś interesowało to nawet w tej sprawie napisałem kilka dni temu do nich maila i puki co cisza mimo, że zazwyczaj odpisują na drugi dzień.

Ps. Od razu odpowiadam na pytania typu przejdź do innej sieci. Puki co byłem w pełni zadowolony z usług tej firmy, a porównując oferty i zasięg oni mają najlepszy.

 #665338  autor: orson_dzi
 01 paź 2013, 21:30
okti51 pisze:mogę znaleźć jakieś błędy?
Przekopana zostanie cała Twoja historia finansowa. Może zalegasz gdzieś 20gr odsetek i leżysz ;) .
okti51 pisze:napisałem kilka dni temu do nich maila i puki co cisza
Jak pisałeś do BOK, to prawidłowo. Zamawiałeś przez Internet, więc trzeba się zgłaszać z tym do obsługi sklepu internetowego.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #665368  autor: ciekawy
 02 paź 2013, 00:23
jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy

 #665397  autor: Ruben
 02 paź 2013, 06:56
ciekawy pisze:dlaczego jeszcze chcecie być w tej sieci skoro tak was traktują ? poza Orange są jeszcze trzy sieci do wyboru, ja jestem szczęśliwy, że nie jestem w Orange,
To żyj w swoim szczęściu długo a innym pozwól decydować, u którego operatora wykupią usługi bez tłumaczenia się z tego. ;)
Nie każdy ma podobne opinie do twojej i wyobraź sobie, że inni chcą korzystać z usług Orange, bo są np. zadowoleni. Tak, znam takie osoby. Wiele rzeczy możesz nie rozumieć np. od czego mogą zależeć rabaty przy przedłużeniu i stąd wynika twoje zdziwienie. Nie każdy operator ma obowiązek stosowania takich samych kryteriów jak np. Play.
Jak nie byłoby rabatów, to byłoby lepiej? Wtedy też hejtowałbyś, że nie dają. W TM też nie każdy otrzymuje maksymalne zniżki.
ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
Po co Ci taka wiedza, jeżeli i tak nigdy nie będziesz korzystał z ich usług? ;)

 #665420  autor: szejkeR
 02 paź 2013, 09:22
Witam,
mam umowę w Orange do 01.2014 w związku z tym zdaje się, że niedługo będę mógł ją przedłużyć. Obecnie mam abonament firmowy Optymalny 100 - płatności na poziomie 40-45 zł miesięcznie z tym, że w ubiegłym miesiącu została wykonana cesja tak żeby przenieść numer z firmy na osobę fizyczną. To krótki opis stanu obecnego moje pytanie natomiast jest takie - czy przedłużając umowę przy założeniu abonamentu za ok 70 zł jestem w stanie uzyskać Iphone 4 w cenie do 200-300 zł? Standardowo w sklepie internetowym w abo 69,9 Ip4 kosztuje 549 zł a w abo 89,9 zł 149 zł przy przedłużaniu umowy. Czy ktoś może się orientuje czy taki rabat jak opisałem powyżej jest możliwy?

 #665493  autor: okti51
 02 paź 2013, 16:06
Dzisiaj rozmawiałem z BOK w sprawie mojego zamówienia (z kuponem 30%) i pan zaczął wymyślać jakieś historie, że niby nie było telefonu, a potem jak już był to jakiś błąd w systemie. Ogólnie jedno wielkie kłamstwo. I na koniec stwierdził, że zamówienie nie zostanie zrealizowane i teraz mogę tylko złożyć nowe zamówienie, czyli bez kodu.
Jakieś pomysły jak z nimi rozmawiać ?

 #665537  autor: baryla1969
 02 paź 2013, 18:44
okti51 pisze:Dzisiaj rozmawiałem z BOK w sprawie mojego zamówienia (z kuponem 30%) i pan zaczął wymyślać jakieś historie, że niby nie było telefonu, a potem jak już był to jakiś błąd w systemie. Ogólnie jedno wielkie kłamstwo. I na koniec stwierdził, że zamówienie nie zostanie zrealizowane i teraz mogę tylko złożyć nowe zamówienie, czyli bez kodu.
Jakieś pomysły jak z nimi rozmawiać ?
Z własnego doświadczenia, składaj przez strone internetową - kontakt z BOK - opisz całą sytację łącznie z rozmowami telefonicznymi jakie prowadziłeś, Żadaj wyjasnienia w trybie skargowym i żadaj nadal realizacji zlecenia przedłużenia umowy. Jak przyjdzie jakaś głupia odpowiedż bo wątpię zeby te matoły były tam rozumujace, to ponownie pisz. Dobrze jeszcze byłoby żebys miał zrobione screeny z komputera ze strony z zamówienie. Wymówka , że nie ma telefonu jest idiotyczna. Tam po prostu nie wiedzą co mówić, Też zostałem poinformowany, że zamówienie odrzucono z uwagi na brak telefonu. A następnego dnia na pytanie kolejne, że w ogóle zaomówienia nie bylo, burdel tam panuje. Trzeba być wręcz upierdliwym żeby swojego dojść, a że ja mam wredny chaakter to nie odpuściłem i wyszło na moje.

 #665540  autor: okti51
 02 paź 2013, 19:04
Złożyłem reklamację przez konto na orange.pl opisując całą sytuację oraz wcześniej napisałem na email z którego dostałem potwierdzenie złożenie zamówienia ([email protected]) zapytania, dlaczego to tak długo trwa ?
Starczy tylko, czy mam dodatkowo opisać im to na maila ?
I mam jeszcze takie pytania, bo jak złożyłem zgłoszenie to była ono w zakładce "kontakt z BOK" i "statusy zgłoszeń", a teraz jest w zakładce "podsumowanie" i "historia operacji". Jak dla mnie wygląda to jakby była już rozpatrzona ta reklamacja, ale nie ma ta żadnego statusu, ani ich odpowiedzi.

[ Dodano: 2013-10-02, 19:08 ]
Dodam jeszcze, że około godziny temu dzwonili do mnie (chyba) z Orange, ale nie odebrałem, bo nie słyszałem i tak sobie myślę czy czasem nie dzwonili w związku z tą reklamacją.

 #665545  autor: baryla1969
 02 paź 2013, 19:24
okti51 pisze:Złożyłem reklamację przez konto na orange.pl opisując całą sytuację oraz wcześniej napisałem na email z którego dostałem potwierdzenie złożenie zamówienia ([email protected]) zapytania, dlaczego to tak długo trwa ?
Starczy tylko, czy mam dodatkowo opisać im to na maila ?
I mam jeszcze takie pytania, bo jak złożyłem zgłoszenie to była ono w zakładce "kontakt z BOK" i "statusy zgłoszeń", a teraz jest w zakładce "podsumowanie" i "historia operacji". Jak dla mnie wygląda to jakby była już rozpatrzona ta reklamacja, ale nie ma ta żadnego statusu, .
To chyba normalne bo mi też tak przerzucało ale nie znaczy że rozpatrzone, Ja dostałem smsmy z informacją, że przyjęta do rozpatrzenia.
Co do telefonu to wąpię żeby tak szybko ktoś się zainteresował.
Pisz do nich ile się da i co się da. I w razie czego nie proś o nic tylko żądaj. Bo proszenie to jakoś nie na miejscu jest w takim przypadku.

 #665588  autor: ciekawy
 03 paź 2013, 03:12
Ruben pisze:
ciekawy pisze:dlaczego jeszcze chcecie być w tej sieci skoro tak was traktują ? poza Orange są jeszcze trzy sieci do wyboru, ja jestem szczęśliwy, że nie jestem w Orange,
To żyj w swoim szczęściu długo a innym pozwól decydować, u którego operatora wykupią usługi bez tłumaczenia się z tego. ;)
Nie każdy ma podobne opinie do twojej i wyobraź sobie, że inni chcą korzystać z usług Orange, bo są np. zadowoleni. Tak, znam takie osoby. Wiele rzeczy możesz nie rozumieć np. od czego mogą zależeć rabaty przy przedłużeniu i stąd wynika twoje zdziwienie. Nie każdy operator ma obowiązek stosowania takich samych kryteriów jak np. Play.
Jak nie byłoby rabatów, to byłoby lepiej? Wtedy też hejtowałbyś, że nie dają. W TM też nie każdy otrzymuje maksymalne zniżki.
ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
Po co Ci taka wiedza, jeżeli i tak nigdy nie będziesz korzystał z ich usług? ;)
nie napisałem że nigdy nie będę korzystał z usług Orange bo ofertę mobilnego netu tylko sim ta sieć narazie ma ok,dlatego mnie interesuje czy stali klienci mogą mieć lepszą ofertę od tej która jest dla wszystkich ?

co do oferty głosowej to od lat jak dla mnie oferty Orange nawe z rabatem w ogóle mi nie odpowiadają, ale nie ma sensu się o tym rozpisywać bo to temat przedłużania umów więc czytaj dokładnie co napisałem bo nie krytykowałem mobilnego netu i nie napisałem że nie będę w Orange,na tej ofercie głosowej napewno nie będę w Orange bo mi nie odpowiadają taryfy tej sieci,a co do netu mobilnego to narazie mam w innej sieci,a co do Orange to poprawiła się oferta netu mobilnego i nie mówię że z tej oferty nie skorzystam, jak masz jakieś info ja temat warunków przedłużania umów na net mobilny to napisz :)

 #665733  autor: okti51
 03 paź 2013, 20:27
Napisałem chyba z pięć maili (jeden chyba tydzień temu) i reklamacji do nich, ale na żadną jeszcze nie odpowiedzieli. Tylko szkoda, że jak pisałem w sprawie oferty to odpisywali w tym samym, albo w następnym dniu. Jutro mija ostateczny, czyli 10 dzień roboczy. Będziemy dzwonić i ciekawe jaką znowu bajeczkę wymyślą.
Jak coś to żądać rozmowy z kierownikiem, czy jakieś inne propozycje ?

 #665810  autor: orson_dzi
 04 paź 2013, 10:50
Jak coś to żądać rozmowy z kierownikiem, czy jakieś inne propozycje ?
Od razu z prezesem, ale uprzedzam, biegle po polsku nie mówi.
Kierownik co najwyżej przyjmie Ci reklamację, bo nie ma żadnych większych uprawnień.

Zgłoszeń w tej samej sprawie możesz wysłać i 50, odpowiedź dostaniesz jedną. A czas ustawowy na rozpatrzenie reklamacji, to 30 dni.

Jak masz zrzuty ekranu, to na tej podstawie w zdecydowanej większości przypadków dostaniesz wszystko i to jak najbardziej zasadnie.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #665829  autor: okti51
 04 paź 2013, 13:57
Ku mojemu zdziwieniu wczoraj po 21 zadzwonił konsultant, że bardzo przeprasza, ale mieli błąd w systemie i potwierdził całe zamówienie. Jedyne co mi się nie podoba to to, że muszę czekać kolejne dwa tygodnie. Ciekawe czy zadzwonili sami z siebie, czy może przez moje maile, czy przez siedzenie pół godziny telefonie i przełączenie między różnymi działami.
Ale coś mam takie przeczucie, że tu było tylko, aby spławić, bo ani żadnego maila nie dostałem, ani status zamówienia się jeszcze nie zmienił i na dodatek zadzwonił praktycznie na ostatnią chwilę. Chyba poczekam kolejne dwa tygodnie, potem kolejne dwa i może za rok dostanę telefon.

[ Dodano: 2013-10-04, 15:15 ]
Przed chwilą dostałem maila o takiej treści
Witam serdecznie,

Uprzejmie informuję, że Pana zamówienie nosi status Zarezerwowane - status ten
utrzymuje się przez tak długi okres w wyniku błędu systemu. Zamówienie to nie
zostanie zrealizowane.

Proszę podać kod rabatowy, którego Pan użył przy składaniu zamówienia -
prześlemy zapytanie o nowy kod, aby mógł Pan złożyć nowe zamówienie z rabatem.


--
Zapraszamy do korzystania z oferty Sklepu Internetowego Orange.pl.

Pozdrawiam,
Maciej Zahorski
Sklep Internetowy Orange

I kto teraz mówi prawdę ? Konsultant, który wczoraj dzwonił czy on ?

 #665922  autor: trus1991
 05 paź 2013, 09:53
ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
Mam obecnie OF 39 do Lipca 2014, dostałem następującą ofertę za przedłużenie:

Orange Free net 89.90 z rabatem 50% na cały okres umowy (24m)
Dodatkowe 14 GB Danych do wykorzystania (35 + 14 = 49 GB)

Alcatel One Touch EVO za 49,-

lub Modem obsługujący technologię LTE (kieszonkowy bądź stacjonarny) za 1 ,-

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #665933  autor: Matsss
 05 paź 2013, 10:38
Czy orange ma jakiś błąd na stronie czy robi sobie żarty dla przedłużających umowę? Oferta smart plan multi taka sama jak dla osób zakładających nowy numer, a osoby przenoszące numer mają dodatkowe minuty + 3 miesiące za darmo. Ktoś coś wie na ten temat?

 #665962  autor: misiek45
 05 paź 2013, 15:37
skad wziac taki kod na znizke w abonamencie ?
ktos moze powiedziec co mozna wynegocjowac w dziale utrzymania klienta ?
matka ma abonament za 55zl a chce przejsc na nizszy za 39 zł
co mozna jeszcze utargowac w tej sytuacji ?
telefon sobie upatrzyla za 1zl

 #666014  autor: ciekawy
 05 paź 2013, 19:52
trus1991 pisze:
ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
Mam obecnie OF 39 do Lipca 2014, dostałem następującą ofertę za przedłużenie:

Orange Free net 89.90 z rabatem 50% na cały okres umowy (24m)
Dodatkowe 14 GB Danych do wykorzystania (35 + 14 = 49 GB)

Alcatel One Touch EVO za 49,-

lub Modem obsługujący technologię LTE (kieszonkowy bądź stacjonarny) za 1 ,-
możesz rozpisać bardziej szczegółowo to 35 i 14 zł za co to jest który to jest abonament,domyślam się że 35 zł, a 14 zł jest za co, za dodatkowy pakiet gb ?

 #666023  autor: trus1991
 05 paź 2013, 20:46
ciekawy,

http://www.orange.pl/kid,4003445680,id, ... ticle.html

tu jest link do oferty.

W standardzie jest abonament 89.90 w którym jest 35 GB danych do wykorzystania.

Ja przy przedłużeniu mam abonament obcięty o połowę (44.90) i dodatkowo 14 GB danych więcej (w sumie 49) aneks standardowy, no i modem/tablet w promocyjnej cenie.

P.S. Tu jest odpowiedni temat na forum: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=69699

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z
  • Strona 48 z 675
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 675
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 675