DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 46 z 675
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 675

 #663259  autor: Turim
 21 wrz 2013, 18:52
Ofertę dotyczącą przedłużenia umowy w internecie obserwowałem od momentu, gdy tylko mi przysługiwała, więc 6 miesięcy przed zakończeniem umowy. Ponieważ nie była zbyt atrakcyjna, a co najgorsze nie różniła się od tej dla nowych abonentów, trzy miesiące przed jej zakończeniem zadzwoniłem do BOKU z prośbą, o połączenie z kimś, kto układa oferty, ponieważ w tej chwili nie opłaca mi się zostać w Orange.

Jestem w Orange prawie 11 lat. Mam abonament 80 zł i pakiet internetu za 15 zł. Byłem gotowy wejść na wyższy abonament - 129,9, ponieważ ma nielimitowane rozmowy i tańsze telefony. A że jestem gadżeciarz zastanawiałem się nad SGS3 lub SGS4

Pani w Orange zaproponowała rabat na telefon Samsung Galaxy Note 2 (150 zł) i ten najwyższy abonament (20%), dzięki czemu miałbym ten telefon za 49 zł w abonamencie za 127 zł, nielimitowane rozmowy, esemesy i 2,5 gb internetu. Zapytałem, czy w tym abonamencie jest nadal bezpłatny deezer, ponieważ i tak płacę 20 zł miesięcznie, odparła, że tak (co się później okazało nieprawdą). Ponieważ nie brałem tego telefonu pod uwagę i nic o nim nie wiedziałem, kazałem zadzwonić za tydzień (5 września).

Po sprawdzeniu na stronie coś mi nie grało, bo w najwyższym abonamencie SGN2 jest za złotówkę, ale rabat na abonament nie był zły.

Pani się w czwartek nie odezwała, zadzwoniono do mnie ze zwykłego BOKu z ofertą.

Zapytałem o cenę Note 2 przy abonamencie 129 zł. Pani odparła, że 750 zł. Powiedziałem, że jeśli to ma być oferta dla mnie to ja dziękuję, bo nowa osoba kupująca go w tym abonamencie przez stronę internetową zapłaci 650 zł. Ponieważ słychać było, że dziewczyna jest nowa, żeby jej nie męczyć powiedziałem, że już dzwoniłem do nich w tej sprawie i ma się do mnie ktoś odezwać z utrzymania klienta, bo na ten moment ich oferta jest dla mnie nieatrakcyjna.

Oferta konkurencji nie jest zbyt rewelacyjna - T-mobile ma umowę na 3 lata, Play ma droższe telefony. Okazało się jednak, że jeśli przejdę do njumobile a SGN2 kupię na raty, to mi wyjdzie w sumie 140 zł (57 abo i 83 rata) miesięcznie za nielimitowane rozmowy, esemesy, 1GB internetu i telefon bez simlocka (zakładając, że wszystko zuzyję, bo na przykład mało esemesuję i abo może być niższy).

Ponieważ DUK się nie odzywał, napisałem na fanpage orange na facebooku. Odezwała mi się pani w zeszły wtorek i... powtórzyła poprzednią ofertę. Abonament 129,9 i SGN2 za 750 albo 159,9 i SGN2 za 199 zł. Jeszcze sprawdziła czy może mi dać rabat, ale okazało się, że nie może. Może jedynie dorzucić mi kartę pamięci albo pokrowiec. Powiedziała jednak, że mają dobra promocję na Sony Xperia T. Ponieważ na Sony się kompletnie nie znam, powiedziałem, żeby zadzwoniła w czwartek, ja się o nim czegoś dowiem. Okazało się jednak, że to nie jest telefon z półki SGS3 lub 4, raczej SGS3 mini, który też mam za złotówkę. Poza tym nadal taniej wychodził nju i to sony na raty.

Pani oddzwoniła w czwartek, ale tym razem to ja mówiłem. Że jestem rozczarowany, że ona mi dzwoni z ofertą gorszą niż w internecie. Że nowa osoba kupują w internecie ma lepsze warunki niż ja po 10 latach. Powiedziałem, że jestem niezadowolony i przechodzę na kartę.

Wczoraj poszedłem do salonu Orange. Pan zadzwonił do DUKa. Pani powiedziała, że da mi 20% rabatu na abonament i albo SGN2 za 450 zł z abonamentem 103 zł, albo za 49 z abonamentem za 127 zł. Powiedziałem, że na facebooku jest kod dający rabat 30% na abonament i ten telefon w najwyższej taryfie jest za 1 zł. Że albo dadzą mi 30% rabatu na abonament 129,9 (czyli 91) i SGN2 za złotówkę, albo do abonamentu 159,9 (czyli 112) i SGN2 za 1 zł dorzucą mi Sony SmartWatch za złotówkę (wiem, że mi nie dadzą, ale był punkt wyjściowy do negocjacji).

Pani odparła, że ona ma inną ofertę niż w internecie i nic więcej ponad to co powiedziała dać mi nie może. Powiedziałem, że skoro osoba "z ulicy" ma lepsze warunki niż ja po 10 latach, lub takie same jeśli też przedłużę umowę przez internet, to ja w takim razie przechodzę na kartę.

Dziś o 13 zadzwonił Pan z facebookowej interwencji (po tygodniu od zgłoszenia). Powtórzył ofertę z wczoraj próbując mi wręcz wmówić, że ich oferta z rabatem 20% jest lepsza niż przejście do nju (a nie jest). Powiedziałem, ze oferta sama w sobie jest dobra - ale dlaczego nowi mają taką samą jak ci po 10 latach. O nic mi nie chodzi oprócz tego, że moja lojalność wobec firmy nie jest w żaden sposób doceniona. I w dodatku zakładając, że zostaję w Orange jestem teraz zmuszony przedłużyć ofertę przez internet, więc nawet nie ma możliwości dorzucenia mi na przykład karty pamięci.

Kupon na 30% mam do końca miesiąca. W środę wchodzi na rynek Samsung Galaxy Note 3. Jeśli cena SGN2 w Play nie spadnie do końca tygodnia, to niestety zostanę w Orange, bo przy rabacie 30% mi się opłaca. Jestem jednak rozczarowany. A firma straciła zadowolonego klienta, który do tej pory zawsze polecał innym ofertę Orange.

 #663458  autor: ciekawy
 23 wrz 2013, 00:36
a jak tam oferty mobilnego netu dla przedłużających umowę w opcji tylko sim ? możecie liczyć na coś więcej niż w standardowej ofercie ?

 #663651  autor: pumba
 23 wrz 2013, 18:40
Umowę mam do 28 listopada 2013 i zastanawiam się nad przedłużeniem poprzez internet korzystając z promocji Szalone dni i zakupu Sony XPERIA SP za 89zł przy abonamencie 89,90zł wraz z promocją 30% rabatu na abonament, z tym że tyle minut co oferuje ten abonament nie jest mi potrzebne mianowicie 700+350 minut do wszystkich i nielimitowane do orange, w zupełności wystarczyło by mi to co oferuje niższy abonament 69,90zł czyli 500+250 minut i nielimitowane do orange ale cena 739zł nie jest dla mnie do zaakceptowania i w związku z tym mam pytanie czy jest możliwe uzyskanie oferty z DUK przy abonamencie 69,90zł rabat na abonament 30% i maksymalna zniżka na telefon czyli 400zł netto i czy wtedy też by się dostało +50% więcej minut za staż powyżej 4 lata i nielimitowane w orange?

Poza tym jeśli zdecydowałbym się skorzystać z przedłużenia przez internet to rozumiem że nowe warunki z rabatem na abo weszły by od najbliższego okresu rozliczeniowego czyli 2 miesiące przed zakończeniem starej umowy i przez to 2 ostatnie miesiące nowej umowy miałbym bez rabatu czyli 89,90? Bo jeśli następnym razem wybrałbym niższy abonament to wtedy dopiero by weszło po zakończeniu wówczas obowiązującej umowz?

 #663792  autor: VincentMontana
 24 wrz 2013, 11:14
Po skopiowaniu mojego wpisu z poprzedniej strony, na facebooka zadzwonili do mnie po kilku dniach. Zaproponowali mi Firmę bez granic 120 zł netto, obniżoną o 10 zł reszta oferty tak jak na stronie. :| No nic. To przechodzimy do Playa...

 #663989  autor: zdzislaw140
 25 wrz 2013, 08:49
Prawda taka że Orange śmieje się ze swoich klientów. Propozycje telefoniczne są niedorzeczne.

Play za 69 jest mega konkurencyjny. Więcej neta, minuty bez limitu. Telefony słabsze ale to porównywalne do oferty w Orange za 129 zł...

Nawet ze zniżką to będzie 100 zł do 70. 30 zł oszczędności x 24 msc daje 720 zł na plus dla Play

 #664111  autor: Turim
 25 wrz 2013, 19:47
Pumba - okresy się sumują. Też mam do 29 listopada. Przedłużyłem dziś, co oznacza, że jeśli za dwa lata nie przedłużę we wrześniu, to za dwa miesiące zapłacę pełną kwotę.

Wiem, że Play jest lepszy, ale się uparłem na SGN2...

Moja historia ma ciąg dalszy. W poniedziałek zadzwoniła Pani z BOKu informując mnie, że nie skorzystałem jeszcze z możliwości przedłużenia umowy. Zapytałem co może mi dać, powiedziała, że przy 129,9 mam SGN2 za 749 zł. Powiedziałem, że przechodzę na kartę, bo bardziej mi się to opłaca. Liczyłem, że coś zaproponuje, ale powiedziała, że dziękuje i do widzenia.

Jak napisałem na początku jednak przedłużyłem umowę, bo mi się z rabatem 30% niestety kalkulowało.

 #664323  autor: rns
 26 wrz 2013, 17:02
Czy ktoś posiada zniżkę na telefon i jest skłonny oddać/sprzedać? Jestem na etapie realizacji oferty. Gdyby ktoś zainteresowany się znalazł prosze o kontakt mailowy:

xxxxxxxxxx

Dzięki!
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2013, 18:52 przez rns, łącznie zmieniany 1 raz.

 #664332  autor: okti51
 26 wrz 2013, 17:29
A ja mam takie pytanie. Ile w Orange trwa średnio wykonanie zlecenia? Tzn. w niedzielę przedłużyłem przez internet umowę (z kuponem 30%) i nadal mam status: Zamówienie zostało skompletowane i przekazane do weryfikacji.
Po jakim czasie najczęściej wysyłają umowę?
Czy przy przedłużeniu też mogę robić jakieś problemy ze względu 30% jak to czasami bywa przy podpisywaniu nowej umowy?
Dodam jeszcze, że jak rok , czy dwa lata temu przedłużałem to odbywało się to chyba szybciej

 #664352  autor: pavio
 26 wrz 2013, 19:18
okti51 pisze:A ja mam takie pytanie. Ile w Orange trwa średnio wykonanie zlecenia? Tzn. w niedzielę przedłużyłem przez internet umowę (z kuponem 30%) i nadal mam status: Zamówienie zostało skompletowane i przekazane do weryfikacji.
Po jakim czasie najczęściej wysyłają umowę?
Czy przy przedłużeniu też mogę robić jakieś problemy ze względu 30% jak to czasami bywa przy podpisywaniu nowej umowy?
Dodam jeszcze, że jak rok , czy dwa lata temu przedłużałem to odbywało się to chyba szybciej
A masz rachunek zaplacony? Ja tak kiedys mialem że mimo zaplaconego nie byl jeszcze przez pare dni zaksięgowany i tez czekalem bardzo dlugo.

 #664356  autor: okti51
 26 wrz 2013, 19:51
Sprawdziłem teraz na swoim koncie na orange.pl i pisze, że zaksięgowano 19, czyli jeszcze przed złożeniem zamówienia.

 #664438  autor: pavio
 27 wrz 2013, 11:52
Poisiadam 1 kod obnizajacy abo na 24 miesiace 30% dla nowych i przedłuzających umowe.:)

 #664483  autor: baryla1969
 27 wrz 2013, 13:18
okti51 pisze:A ja mam takie pytanie. Ile w Orange trwa średnio wykonanie zlecenia? Tzn. w niedzielę przedłużyłem przez internet umowę (z kuponem 30%) i nadal mam status: Zamówienie zostało skompletowane i przekazane do weryfikacji.
Po jakim czasie najczęściej wysyłają umowę?
Czy przy przedłużeniu też mogę robić jakieś problemy ze względu 30% jak to czasami bywa przy podpisywaniu nowej umowy?
Dodam jeszcze, że jak rok , czy dwa lata temu przedłużałem to odbywało się to chyba szybciej
Nie czekaj tylko zadzwoń fo BOK bo zożenie zamówienia wcale nie oznacza, że zostało ono przyjęte. Mialem podobnie pisałem kilkadziesiat postów wyżej o tym. W skórcie mimo, że zamówienie złożone i przyjęte do realizacji to tylko w sklepie orange, a w BOK było, że żadnego zmaówienia nie składałem. Po miesięcznej wojnie z nimi dostałem to co chciałem dopiero. Tak więc rada - dzwoń i się upewnij, że zamówienie w ogóle jest w ich systemie.

 #664546  autor: tomus261
 27 wrz 2013, 16:23
Szybka oferta dla konsultantów itp.

Potrzebuję przenieść nr z karty na abonament. Posiadam kod rabatowy na abonament.
Niestety w e-sklepie nie ma Alcatela Idola, którego chce nabyć a jest dostępny w innych kanałach z tego co się dowiedziałem od konsultantki z którą rozmawiałem. Lecz Pani, która chciała migrować mój nr nie ma możliwości dodania rabatu na abonament.


Jest ktoś w stanie pomóc??

B

 #664568  autor: pomaranczowy
 27 wrz 2013, 17:39
tomus261 pisze:Szybka oferta dla konsultantów itp.

Potrzebuję przenieść nr z karty na abonament. Posiadam kod rabatowy na abonament.
Niestety w e-sklepie nie ma Alcatela Idola, którego chce nabyć a jest dostępny w innych kanałach z tego co się dowiedziałem od konsultantki z którą rozmawiałem. Lecz Pani, która chciała migrować mój nr nie ma możliwości dodania rabatu na abonament.


Jest ktoś w stanie pomóc??
Muszę Cię zmartwić. Tylko przez e-sklep możesz wykorzystać ten kod. Nie da się go wykorzystać w salonie, ani w telesales - technicznie się nie da. Jedynym wyjściem jest aktywacja rabatu, a następnie ewentualna reklamacja.

 #664640  autor: tomus261
 27 wrz 2013, 22:18
Poszło fajnie , przez bardzo miłego Pana z BOK, który załatwia ze mną inną sprawę.
Akurat gdy byłem pod salonem Orange zadzwonił i udało się wsio ładnie załatwić .
Syn super zadowolony i ja również. Powoli odzyskuję wiarę w tą sieć. Przez ok 14 lat nigdy nie miałem problemu, dopiero w tym roku coś się zaczęło psuć. Tzn jeżeli chodzi o obsługę .

B

 #664659  autor: Matsss
 28 wrz 2013, 01:30
Jeśli na stronie nie ma jakiegoś telefonu, a jest on w cenniku orange, to czy jest możliwość dostania go poprzez przedłużanie telefoniczne umowy? Mianowicie chodzi mi o htc one x.

 #664677  autor: MarekAG
 28 wrz 2013, 10:14
Jeśli nie ma na stronie to nie ma. Jedyna opcja to chodzenie po salonach i pytanie, może mają jeszcze jakieś pojedyncze sztuki. Ale szansa niewielka.

 #664679  autor: tomus261
 28 wrz 2013, 11:13
Jest jeszcze kanał sprzedaży inny i dzwonia z nr 519....... dalej nie pamiętam. Oni posiadają nieraz większą bazę telefonów, lecz nie naliczaja rabatów z kodów i nie są w stanie dać swoich. Ceny maja jak w e-sklepie.
Miałem wczoraj takie właśnie zajście, ale że syn zmienił telefon to wykasowało listę połączeń.

B

 #664694  autor: Matsss
 28 wrz 2013, 12:30
To kiepsko niestety, jeśli miałbym zostać w orange to w grę wchodzi tylko rabat na abonament. No nic, dzięki za rozjaśnienie sytuacji.

 #664713  autor: tomus261
 28 wrz 2013, 13:50
Możesz jeszcze zaryzykować i iść do salonu i pogadać z Panią/Panem aby połączyli Cię z DUK i wtedy jest szansa że dostaniesz ten telefon i rabat na abonament.
Są różne kanały sprzedażowe więc trzeba próbować wszystkiego.

B
  • Strona 46 z 675
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 675
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 675