DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 595 z 675
  • 1
  • 593
  • 594
  • 595
  • 596
  • 597
  • 675
 #964324  autor: aree1987
 05 gru 2017, 01:16
Dostałem wczoraj info że numer zostanie przeniesiony do A2Mobile 05.01.. czyli wtedy kiedy kończy mi się okres rozliczeniowy. Nie powienien zostać przeniesiony 24.12 czyli z dniem końca umowy ?
 #964334  autor: MikiQQ
 05 gru 2017, 07:06
aree1987 pisze:Dostałem wczoraj info że numer zostanie przeniesiony do A2Mobile 05.01.. czyli wtedy kiedy kończy mi się okres rozliczeniowy. Nie powienien zostać przeniesiony 24.12 czyli z dniem końca umowy ?
Nie bo musisz zaczekać do końca okresu rozliczeniowego. W TM i Plusie też tak jest.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #964336  autor: Symulant
 05 gru 2017, 07:13
Jeśli nie dałeś albo nie zrobiono w Twoim imieniu dyspozycji przeniesienia numeru z konkretną datą tj. 24.12 to Orange faktycznie zwolni nr po upłynięciu okresu rozliczeniowego.

Ja nigdy nie zwracałem na to uwagi ale kiedyś dotarło do mnie, że okres rozliczeniowy nie pokryje mi się z datami umowy. Zadzwoniłem do Orange aby spytać jak to jest i na jakiej zasadzie są ustalane okresy rozliczeniowe. Miła Pani konsultantka powiedziała, że: "nie rozumiem (w sensie ja) że to są wewnętrzne procedury Orange". Koniec końców nie była w stanie mi wyjaśnić na jakiej zasadzie te okresy działają.
Dlatego pisemnie - mail - złożyłem zapytanie do [email protected] gdzie ustaliłem, że mogę rozwiązać umowę z dniem końca umowy bez czekania na koniec okresu rozliczeniowego u mnie to byłoby dodatkowe 9 dni. Z tym, że dyspozycja rozwiązania umowy/przeniesienia numeru musi być wystosowana na konkretny dzień.
W Twoim wypadku może być już za późno na to.
 #964340  autor: zielony71
 05 gru 2017, 08:18
Do niedawna wyłączali numer dokładnie w dniu końca umowy, ale widzę, że ostatnio działają metodą "na wyrwę' ;-)
Ja w takiej sytuacji złożyłem reklamację i bez problemu zwrócili abonament za te kilka dni.
 #964364  autor: xR_32x
 05 gru 2017, 12:21
Witam, mam abo rodzinne 3 numery za 100zl miesiecznie, umowa sie skonczyla i teraz leci sobie z miecha na miesiac. Jak dzwonia to proponuje to co normalnie na stronie czyli 3 nr, kazdy nielimitowane rozmowy i po 10gb na kazdy nr, calosc za 79zł. Podobno to super promo dla mnie bo normalnie to 120zł kosztuje :P Telefony do tego takze w opcji jak przez strone.

Co nalezalo by zrobic by dostac najlepsza oferte? Dla mnie moze byc cos z telefonem jesli sie oplaca go brac, ale moze byc tylko sam abonament w jak najnizszej cenie. Czy mial ktos podobnie i ile mu zaoferowali ?
 #964368  autor: anita8503
 05 gru 2017, 12:41
Mój obecny abonament to Smart Plan LTE z opłatą miesięczną 45,69 zł. Umowa obowiązuje do 13.01.2018. Czytałem ten wątek od kilku miesięcy i z uwagi na brak zadowalających ofert stwierdziłem, że nie będę składał wypowiedzenia bo nic mi nie da i przenoszę numer do plush na kartę. Wniosek o migrację złożony pod koniec listopada, dzień później sms z potwierdzeniem terminu przeniesienia.
Wczoraj wieczorem telefon z orange. Miła Pani mówi, że widzi, że chce uciec i pyta czy może zająć chwilę. Zgodziłem się, pogadaliśmy trochę o tym gdzie się przenoszę i na jakich warunkach, Pani mówi, że ma dla mnie propozycję, żebym jednak z nimi został, i tak:
- rozmowy na komórki i stacjonarki, sms, mms - no limit
- internet - 10 GB
- umowa od 01.01.2018 na 24 miesiące z tego 3 pierwsze miesiące gratis
- Kwota: 49,99 zł - 40%= 29,99 zł - 10 zł (marketing i e-faktura) = 19,99 zł/m-c :)
Zgodziłem się i czekam na kuriera z aneksem. Powodzenia! :smt006
 #964387  autor: mrarcadiush
 05 gru 2017, 14:12
Mam pytanie, bo nie rozumiem jednej kwestii. Widzę, że dostajecie rabat za efakturę i zgody marketingowe, natomiast w cenach podanych na stronie www opłaty abonamentowe już uwzględniają podane rabaty. W DUK jest inaczej?
 #964397  autor: Symulant
 05 gru 2017, 15:16
mrarcadiush pisze: Widzę, że dostajecie rabat za efakturę i zgody marketingowe, natomiast w cenach podanych na stronie www opłaty abonamentowe już uwzględniają podane rabaty. W DUK jest inaczej?
W DUK nie jest inaczej. Tylko trzeba pamiętać jak nalicza się rabat.
% zniżki uzyskany potencjalnie od DUK odejmuje się od kwoty startowej abonamentu (tego przed zniżkami za marketing i e-fakturę)
Czyli dla podanych przez @anita8503 40%:
49.99*0.6 = 29.99
i teraz od tego odliczasz za zgodę marketingową i e-fakturę, stąd ta kwota.
Orange po prostu zakłada, że nie musisz korzystać ze zniżek dlatego % nalicza od całości wyjściowej.
 #964412  autor: muddy
 05 gru 2017, 17:13
Będzie długie, ale może ktoś ma podobną sytuację i doświadczenie z jej rozwiązaniem.

Obecnie:

- Światłowód 300Mbps + TV Bogaty z HBO + telefon: 189.80 zł, do 02.2019
- Usługi komórkowe:
    • LTE Główny Tylko SIM + stacjonarne: 71.79 zł (po zniżkach), do 01.2019 • 4×LTE Dodatkowy: 4×40.00 zł = 160.00 zł, 3× do 08.2018, 1× do 01.2019 • LTE FreeNet Tylko SIM: 22.92 zł (po zniżkach), do 03.2018 • rabaty: Open II -20.00 zł, Open Extra -40.00 zł, LTE Dodatkowy -130.00 zł

Miesięcznie: 189.80 zł + 64.71 zł (nieźle jak za 6 kart SIM no limit i 45 GB na konto), czyli razem 254.51 zł.

Wkrótce wypowiadam umowę na usługę stacjonarną (zaprzestanie nadawania Universal Channel) oraz LTE FreeNet - to drugie w celu negocjacji. Zastanawiam się czy podpisywać nową umowę na Love, czy zostawić same usługi komórkowe (tracąc zniżkę Open Extra oraz Open II) i podłączyć Internet od innego operatora (z TV rezygnuję całkowicie).

Pytanie: czy w przypadku wypowiedzenia usług stacjonarnych jest możliwość uzyskania dodatkowych rabatów na usługi komórkowe jeśli zostaną one "podłączone" do umowy Orange Love? Czy mogę liczyć tylko na standardową ofertę? Dodatkowy smaczek to wypowiedzenie LTE FreeNet - ale tutaj też liczę na jakąś ofertę bo będę potrzebował abonamentu na transmisję danych z pakietem danych na konto (w abonamencie Orange Standard jest TYLKO 5 GB - to regres w stosunku do współdzielenia pakietu danych na całe konto, a wśród moich numerów dwa zużywają średnio po 10-15 GB miesięcznie transmisji, pozostałe mniej niż 1 GB...).

Przejście na standardową ofertę Love po wypowiedzeniu ma sens tylko po to by uwolnić się od beznadziejności Orange TV: dla porównania oferta zbliżona do tej którą mam obecnie (czyli Światło 300 + Bogaty + HBO + telefon + 5×Abo + 1×FreeNet) to 110 zł + 60 zł + 4×20 zł + 10 zł = 260 zł, czyli kilka złotych drożej niż to co mam teraz, a z gorszymi warunkami (pakiet danych sztywno po 5 GB na numer zamiast wspólnego, mniejszy pakiet danych w roamingu).

Bez TV byłoby 90 zł + 4×20 zł + 10 zł = 180 zł, a 80 zł różnicy z nawiązką wystarczy na pakiet Eleven Sports od czasu do czasu i HBO GO jak już będzie dostępne bez operatora i akurat będzie coś do oglądnięcia - a to dokładnie wszystkie programy które oglądam w TV. Ba, jeszcze zostanie na Netfliksa lub ShowMaksa lub Amazon Prime Video :-)

Jeśli w ogóle zrezygnuję z usług stacjonarnych to zostanę z rachunkiem 114.71 zł z możliwością negocjacji umowy już za pół roku. A 140 zł miesięcznie oszczędności wystarczy na światłowód od lokalnego operatora (300 Mbps 60 zł) i dokładnie te same subskrypcje TV przez Internet.

Jeszcze jedno pytanie: co dzieje się z numerem komórkowym w ramach Orange Love w przypadku rozwiązania umowy na Światłowód z powodu zmiany miejsca zamieszkania i potwierdzonego braku możliwości technicznych świadczenia usługi pod nowym adresem? Można zostawić numer w abonamencie czy umowa wygasa w całości?

MM
 #964462  autor: mrarcadiush
 05 gru 2017, 21:07
Symulant pisze:
mrarcadiush pisze: Widzę, że dostajecie rabat za efakturę i zgody marketingowe, natomiast w cenach podanych na stronie www opłaty abonamentowe już uwzględniają podane rabaty. W DUK jest inaczej?
W DUK nie jest inaczej. Tylko trzeba pamiętać jak nalicza się rabat.
% zniżki uzyskany potencjalnie od DUK odejmuje się od kwoty startowej abonamentu (tego przed zniżkami za marketing i e-fakturę)
Czyli dla podanych przez @anita8503 40%:
49.99*0.6 = 29.99
i teraz od tego odliczasz za zgodę marketingową i e-fakturę, stąd ta kwota.
Orange po prostu zakłada, że nie musisz korzystać ze zniżek dlatego % nalicza od całości wyjściowej.
Ale kwota 49,99zł jest już po zniżkach. Jeżeli rabat jest naliczany od kwoty startowej, to powinno to wyglądać następująco:
59,99zł(49,99+brak zgody na efakturę 5zł+brak zgody na marketing 5zł) - 40% = 35,99zł
35,99zł - 10zł za efakturę i zgody = 25,99zł
 #964475  autor: kriss19
 05 gru 2017, 21:46
Dobrze jest policzone.
Pakiet Standardowy przy przedłużeniu ma 10GB internetu i kosztuje 40zl ze zgodami marketingowymi.
Pewnie się zasugerowałeś, że to pakiet Optymalny.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2017, 21:58 przez kriss19, łącznie zmieniany 1 raz.
 #964476  autor: RobsonRZN
 05 gru 2017, 21:53
Witam,
czy ktoś się spotkał z sytuacją, że Orange odmówiło sprzedania telefonu na raty?
Ostatnio przedłużyłem 5 numerów z dobrą ofertą -40% i 3 miesiące gratis. Wszystkie bez telefonu, co przełożyło się na różnicę w rachunkach około 100zł. Długo nie myśląc chciałem sobie zrekompensować to nowym telefonem na raty w Orange.
Postanowiłem przedłużyć usługi stacjonarne i przejść na Orange Love, nowy numer miał być przeniesiony z innej sieci. Niestety 5 lat stażu w Orange i terminowe płatnościami nie przekonuje Orange by dać mi telefon z ratą 129zł w nowej aktywacji.

Sytuacja jest o tyle kuriozalna, ponieważ bym płacił rachunki na podobnym poziomie.
Przed:
Usługi mobilne 159 zł
Usługi stacjonarne 89 zł
Suma 248 zł
Po:
Usługi mobilne 60 zł
Orange Love 229 zł
Suma 289 zł
 #964481  autor: mrarcadiush
 05 gru 2017, 22:22
kriss19 pisze:Dobrze jest policzone.
Pakiet Standardowy przy przedłużeniu ma 10GB internetu i kosztuje 40zl ze zgodami marketingowymi.
Pewnie się zasugerowałeś, że to pakiet Optymalny.
Dzięki, kriss19. Diabeł tkwi w szczegółach :mrgreen:
 #964517  autor: light7
 06 gru 2017, 08:32
RobsonRZN pisze:czy ktoś się spotkał z sytuacją, że Orange odmówiło sprzedania telefonu na raty?
Kiedyś było tak, że musiało minąć minimum 3 miesiące od jednej aktywacji do drugiej (zapewne w celu sprawdzenia czy abonent będzie płacił rachunki na czas). Więc może o to chodzi.
 #964552  autor: Marcin24101994
 06 gru 2017, 11:17
Rozmawiałem z DUK i tak informacyjnie podam, że brak na magazynie telefonów:
- Huawei P10
- Huawei P9
- Samsung Galaxy A5 (2017)
Przynajmniej takie informacje udało mi się uzyskać :(

Pozdrawiam
Marcin
 #964556  autor: greg.x
 06 gru 2017, 11:27
Jestem po rozmowie z DUK, udało mi sie podłączyć czwarty numer komorkowy (1 główny +3 dodatkowe) do starego abonamentu wspólnego za 15zl/miesiec na rok. Próbowałem to zrobic 3 tygodnie temu ponoć nie było takiej możliwości. Zakładam ze istnieje możliwość podłączenia numerów dodatkowych na starych zasadach, czyli pierwsze dwa za darmo, kolejne za 15zł. Abonament główny mam do czerwca 2019 , więc 4 komórki mam za 39zl/miesiac i 1,5 roku z głowy.
 #964580  autor: lenka01
 06 gru 2017, 13:07
dzisiaj juz inna rozmowa z DUK :) Bardzo sympatyczna Pani ;) Dostalam abo na 3 numery (sms,mms irozmowy nielimitowane, 6mcy spotify za darmo i 10 gb na kazdym numerze), 3 miesace abo za free, za wszystko 49,97 i wszystko wchodzi w zycie od 24 grudnia, a umowe mialam do marca i placilam ponad 100 zl wiec tez jeszcze troszke przyszczedzialam ;)
 #964585  autor: Ewelina1502
 06 gru 2017, 13:20
No cóż... Po rozmowie z *220 pani zaproponowała: internet i telefon(rata za sprzęt 26zł) który mam do 12.2020 za 79,99zl, do tego przedłużenie 3 numerów(przy 1 numerze 15zl raty za sprzet z poprzedniej umowy) po 9,99zł no limit 10GB oferta bez sprzętu(potrzebuję tylko jeden telefon kupić, ale to na wolnym rynku). Wszystkie umowy na nowo by miały 24 miesiące od podpisania. Czy coś innego można wykombinować? Pani przy Orange Love nie daje rabatu w postaci 3 miesięcy gratis.Średnio wychodzi ta oferta...
 #964728  autor: RobsonRZN
 06 gru 2017, 21:48
light7 pisze: Kiedyś było tak, że musiało minąć minimum 3 miesiące od jednej aktywacji do drugiej (zapewne w celu sprawdzenia czy abonent będzie płacił rachunki na czas). Więc może o to chodzi.
Tylko o to chodzi, że nie miałem w ostatnich 3 miesiącach żadnej nowej aktywacji. No chyba, że system przedłużenie też traktuje jako aktywacja :D (w Orange wszystko jest możliwe).
 #964749  autor: kokos-
 07 gru 2017, 00:20
Ktoś wie kiedy będzie dostępny huawei mate 10 pro w O.?
  • Strona 595 z 675
  • 1
  • 593
  • 594
  • 595
  • 596
  • 597
  • 675
  • 1
  • 593
  • 594
  • 595
  • 596
  • 597
  • 675