DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 47 z 675
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 675

 #664659  autor: Matsss
 28 wrz 2013, 01:30
Jeśli na stronie nie ma jakiegoś telefonu, a jest on w cenniku orange, to czy jest możliwość dostania go poprzez przedłużanie telefoniczne umowy? Mianowicie chodzi mi o htc one x.

 #664677  autor: MarekAG
 28 wrz 2013, 10:14
Jeśli nie ma na stronie to nie ma. Jedyna opcja to chodzenie po salonach i pytanie, może mają jeszcze jakieś pojedyncze sztuki. Ale szansa niewielka.

 #664679  autor: tomus261
 28 wrz 2013, 11:13
Jest jeszcze kanał sprzedaży inny i dzwonia z nr 519....... dalej nie pamiętam. Oni posiadają nieraz większą bazę telefonów, lecz nie naliczaja rabatów z kodów i nie są w stanie dać swoich. Ceny maja jak w e-sklepie.
Miałem wczoraj takie właśnie zajście, ale że syn zmienił telefon to wykasowało listę połączeń.

B

 #664694  autor: Matsss
 28 wrz 2013, 12:30
To kiepsko niestety, jeśli miałbym zostać w orange to w grę wchodzi tylko rabat na abonament. No nic, dzięki za rozjaśnienie sytuacji.

 #664713  autor: tomus261
 28 wrz 2013, 13:50
Możesz jeszcze zaryzykować i iść do salonu i pogadać z Panią/Panem aby połączyli Cię z DUK i wtedy jest szansa że dostaniesz ten telefon i rabat na abonament.
Są różne kanały sprzedażowe więc trzeba próbować wszystkiego.

B

 #664822  autor: Matsss
 29 wrz 2013, 01:09
Tylko, że w e-sklepie ten telefon jest rzekomo (wg. ostatniego cennika) za 509 zł, więc musiałbym go dostać poprzez DUK, żeby zapłacić 309 zł (tyle jeszcze mogę za niego dać), no i liczę na abonament -30%, bo innej opcji nie rozważam. Czemu mam dostać gorszą zniżkę niż nowi klienci (kody rabatowe) pomimo długiego stażu? Więc jeśli takiej opcji nie otrzymam to będzie trzeba poprzenosić oba numery do innego operatora niestety.

 #665057  autor: pavio
 30 wrz 2013, 14:49
Aktaulny do dzisiaj kod na znizke 30% . Pozdrawiam

Witaj,
przesłaliśmy Tobie kupon obniżający abonament na 24 miesiące, który jeszcze nie został wykorzystany.
Wpisz swój numer kuponu:
2561047201755772
na stronie www.orange.pl/kupon, aby otrzymać zniżkę na abonament w Orange.
Oferta jest ważna tylko do 30 września 2013!

 #665148  autor: pumba
 30 wrz 2013, 22:31
Jak już wcześniej pisałem miałem możliwość przedłużenia umowy przez internet na następujących warunkach:
- Abonament Smart Plan Multi 89,90
- Rabat na abonament 30% na 24 miesięcy. - korzystając z kodu z internetu do 30 września
- Nielimitowane SMSy przez 3 miesiące.
- Nielimitowane Rozmowy w Sieci na zawsze
- e-bonus 30 minut przez 12 miesięcy
- 50% więcej minut do wszystkich przez 24 miesiące
- Bez limitu z wybranym numerem 100% rabatu przez 24 miesięcy
- telefon Sony XPERIA SP za 89zł - korzystając z promocji "Szalone dni"

Wstrzymałem się z decyzją, ponieważ do końca obecnej umowy mam jeszcze 2 pełne okresy rozliczeniowe w których dostaje z poprzedniego przedłużenia umowy 100% więcej kwoty abonamentu, bo aktualnie korzystam z taryfy Orange Abonament z pakietem złotówek i w stosunku do ostatnich 2 miesięcy nowej umowy gdzie nie miał już żadnych bonusów czy rabatów straciłbym 110zł licząc samą opłatę abonamentową, chociaż nie wiem czy za miesiąc - półtorej będę mógł skorzystać z porównywalnej oferty i tu moje pytanie czy poprzez DUK jest możliwe uzyskanie poniższej oferty:
- abonament Smart Plan Multi 89,90 na 24 miesiące
- rabat na abonament 30% na 24 miesięcy
- nielimitowane Rozmowy w Sieci na zawsze - ale to chyba już ten abonament ma w sobie?
- rabat 200zł lub 100zł na telefon Sony XPERIA SP którego cena wyjściowa w salonie to 249zł

mile widziane ale niekoniecznie:
- Nielimitowane SMSy do wszystkich lub przynajmniej w orange
nie interesuje mnie żadne 40% czy 50% albo nawet 100% więcej minut do wszystkich bo te 700 wymienne na SMSy z abonamentu powinno mi wystarczyć.

Jeszcze jedno pytanie czy obecne rabaty na telefon 100, 200 lub 400zł są to rabaty netto czy brutto bo jak ostatnim razem przedłużałem umowe to dostałem rabat 400zł neeto czyli 492zł brutto

 #665186  autor: ciekawy
 01 paź 2013, 09:52
tu o telefonach, rozmowy, sms-y, net

jak czytam ten temat o przedłużaniu umowy w Orange jak konsultanci którzy przedłużają umowy chcą was zrobić w bambuko to się tylko nasuwa pytanie - dlaczego jeszcze chcecie być w tej sieci skoro tak was traktują ? poza Orange są jeszcze trzy sieci do wyboru, ja jestem szczęśliwy, że nie jestem w Orange, a te opinie jak motają konsultanci z tymi warunkami w których łatwo się można pogubić tylko potwierdzają słuszność mojego wyboru czyli Orange mówię nie, a dawać stałym klientom 20% rabatu kiedy nowi mają 30% to dla mnie jakieś nieporozumienie, tak samo jak inne warunki, to jasne, że stali klienci powinni mieć lepsze warunki, no ale jeśli Orange uznaje, że woli dać lepsze warunki klientowi z ulicy niż stałemu klientowi to po co na siłę w tej sieci zostawać ?

tu mobilny net

a poza tym skoro piszecie o przedłużeniach umów to jeśli macie mobilny net w Orange to napiszcie jakie macie warunki na przedłużenie umowy ? np jest dla nowych klientów oferta tylko sim ze zniżką 50% z umową na 24 miesiące - możecie coś lepszego mieć na przedłużenie umowy czy nie ? pytam bo to mnie interesuje czy Orange może dać jeszcze lepszą ofertę od tej ze zniąką 50% w opcji tylko sim, jak coś wiecie to piszcie

 #665189  autor: M a r c i n
 01 paź 2013, 09:59
Przecież jest jasne, że na początku firma chce wyciągnąć od klienta jak najwięcej i nie ważne jaka to sieć, trzeba negocjować z głową i na pewno będzie dobrze :)

Obrazek

 #665191  autor: ciekawy
 01 paź 2013, 10:02
jasne, że trzeba negocjować z głową tylko mam wrażenie z czytania tego tematu że Orange mota tak,żeby ludzie pogłupieli i żeby wzieli wszystko co wciśnie zawodowy wciskacz aneksu :)

 #665253  autor: orson_dzi
 01 paź 2013, 15:00
pumba pisze:do końca obecnej umowy mam jeszcze 2 pełne okresy rozliczeniowe
Podkręć sobie wydatki na fakturach w miarę możliwości. Poprawi to ofertę, bo to właśnie od wysokości trzech ostatnich faktur głównie zależy.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #665272  autor: okti51
 01 paź 2013, 16:44
baryla1969 pisze:
okti51 pisze:A ja mam takie pytanie. Ile w Orange trwa średnio wykonanie zlecenia? Tzn. w niedzielę przedłużyłem przez internet umowę (z kuponem 30%) i nadal mam status: Zamówienie zostało skompletowane i przekazane do weryfikacji.
Po jakim czasie najczęściej wysyłają umowę?
Czy przy przedłużeniu też mogę robić jakieś problemy ze względu 30% jak to czasami bywa przy podpisywaniu nowej umowy?
Dodam jeszcze, że jak rok , czy dwa lata temu przedłużałem to odbywało się to chyba szybciej
Nie czekaj tylko zadzwoń fo BOK bo zożenie zamówienia wcale nie oznacza, że zostało ono przyjęte. Mialem podobnie pisałem kilkadziesiat postów wyżej o tym. W skórcie mimo, że zamówienie złożone i przyjęte do realizacji to tylko w sklepie orange, a w BOK było, że żadnego zmaówienia nie składałem. Po miesięcznej wojnie z nimi dostałem to co chciałem dopiero. Tak więc rada - dzwoń i się upewnij, że zamówienie w ogóle jest w ich systemie.
Dzwoniłem kilka dni temu do BOK i pani powiedziała, że zamówienie jest w systemie, a nawet sprawdziła czy telefon znajduje się na magazynie - oczywiście był. Wtedy bardzo się zdziwiła i kazała czekać aż minie 10 dni od momentu złożenia zamówienia i wtedy dzwonić.

Nie uważacie, że to jest co najmniej nie normalne?
A orientujecie się może czy te 10 dni to ogólnie czy roboczych ? Jeśli roboczych to będę musiał czekać do poniedziałku :/
Jeśli nic się nie zmieni to jak z nimi rozmawiać.

Odniosłem takie wrażenie, że mają osobny system z zamówieniami z kuponem 30% i je wysyłają na ostatnią chwilę.

I wgl w statusie piszą, że zamówienie zostało przekazane do weryfikacji, więc mogę znaleźć jakieś błędy? Teoretycznie faktury mam po opłacane, więc ciekawe co wymyślą.

Jakby kogoś interesowało to nawet w tej sprawie napisałem kilka dni temu do nich maila i puki co cisza mimo, że zazwyczaj odpisują na drugi dzień.

Ps. Od razu odpowiadam na pytania typu przejdź do innej sieci. Puki co byłem w pełni zadowolony z usług tej firmy, a porównując oferty i zasięg oni mają najlepszy.

 #665338  autor: orson_dzi
 01 paź 2013, 21:30
okti51 pisze:mogę znaleźć jakieś błędy?
Przekopana zostanie cała Twoja historia finansowa. Może zalegasz gdzieś 20gr odsetek i leżysz ;) .
okti51 pisze:napisałem kilka dni temu do nich maila i puki co cisza
Jak pisałeś do BOK, to prawidłowo. Zamawiałeś przez Internet, więc trzeba się zgłaszać z tym do obsługi sklepu internetowego.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #665368  autor: ciekawy
 02 paź 2013, 00:23
jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy

 #665397  autor: Ruben
 02 paź 2013, 06:56
ciekawy pisze:dlaczego jeszcze chcecie być w tej sieci skoro tak was traktują ? poza Orange są jeszcze trzy sieci do wyboru, ja jestem szczęśliwy, że nie jestem w Orange,
To żyj w swoim szczęściu długo a innym pozwól decydować, u którego operatora wykupią usługi bez tłumaczenia się z tego. ;)
Nie każdy ma podobne opinie do twojej i wyobraź sobie, że inni chcą korzystać z usług Orange, bo są np. zadowoleni. Tak, znam takie osoby. Wiele rzeczy możesz nie rozumieć np. od czego mogą zależeć rabaty przy przedłużeniu i stąd wynika twoje zdziwienie. Nie każdy operator ma obowiązek stosowania takich samych kryteriów jak np. Play.
Jak nie byłoby rabatów, to byłoby lepiej? Wtedy też hejtowałbyś, że nie dają. W TM też nie każdy otrzymuje maksymalne zniżki.
ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
Po co Ci taka wiedza, jeżeli i tak nigdy nie będziesz korzystał z ich usług? ;)

 #665420  autor: szejkeR
 02 paź 2013, 09:22
Witam,
mam umowę w Orange do 01.2014 w związku z tym zdaje się, że niedługo będę mógł ją przedłużyć. Obecnie mam abonament firmowy Optymalny 100 - płatności na poziomie 40-45 zł miesięcznie z tym, że w ubiegłym miesiącu została wykonana cesja tak żeby przenieść numer z firmy na osobę fizyczną. To krótki opis stanu obecnego moje pytanie natomiast jest takie - czy przedłużając umowę przy założeniu abonamentu za ok 70 zł jestem w stanie uzyskać Iphone 4 w cenie do 200-300 zł? Standardowo w sklepie internetowym w abo 69,9 Ip4 kosztuje 549 zł a w abo 89,9 zł 149 zł przy przedłużaniu umowy. Czy ktoś może się orientuje czy taki rabat jak opisałem powyżej jest możliwy?

 #665493  autor: okti51
 02 paź 2013, 16:06
Dzisiaj rozmawiałem z BOK w sprawie mojego zamówienia (z kuponem 30%) i pan zaczął wymyślać jakieś historie, że niby nie było telefonu, a potem jak już był to jakiś błąd w systemie. Ogólnie jedno wielkie kłamstwo. I na koniec stwierdził, że zamówienie nie zostanie zrealizowane i teraz mogę tylko złożyć nowe zamówienie, czyli bez kodu.
Jakieś pomysły jak z nimi rozmawiać ?

 #665537  autor: baryla1969
 02 paź 2013, 18:44
okti51 pisze:Dzisiaj rozmawiałem z BOK w sprawie mojego zamówienia (z kuponem 30%) i pan zaczął wymyślać jakieś historie, że niby nie było telefonu, a potem jak już był to jakiś błąd w systemie. Ogólnie jedno wielkie kłamstwo. I na koniec stwierdził, że zamówienie nie zostanie zrealizowane i teraz mogę tylko złożyć nowe zamówienie, czyli bez kodu.
Jakieś pomysły jak z nimi rozmawiać ?
Z własnego doświadczenia, składaj przez strone internetową - kontakt z BOK - opisz całą sytację łącznie z rozmowami telefonicznymi jakie prowadziłeś, Żadaj wyjasnienia w trybie skargowym i żadaj nadal realizacji zlecenia przedłużenia umowy. Jak przyjdzie jakaś głupia odpowiedż bo wątpię zeby te matoły były tam rozumujace, to ponownie pisz. Dobrze jeszcze byłoby żebys miał zrobione screeny z komputera ze strony z zamówienie. Wymówka , że nie ma telefonu jest idiotyczna. Tam po prostu nie wiedzą co mówić, Też zostałem poinformowany, że zamówienie odrzucono z uwagi na brak telefonu. A następnego dnia na pytanie kolejne, że w ogóle zaomówienia nie bylo, burdel tam panuje. Trzeba być wręcz upierdliwym żeby swojego dojść, a że ja mam wredny chaakter to nie odpuściłem i wyszło na moje.

 #665540  autor: okti51
 02 paź 2013, 19:04
Złożyłem reklamację przez konto na orange.pl opisując całą sytuację oraz wcześniej napisałem na email z którego dostałem potwierdzenie złożenie zamówienia ([email protected]) zapytania, dlaczego to tak długo trwa ?
Starczy tylko, czy mam dodatkowo opisać im to na maila ?
I mam jeszcze takie pytania, bo jak złożyłem zgłoszenie to była ono w zakładce "kontakt z BOK" i "statusy zgłoszeń", a teraz jest w zakładce "podsumowanie" i "historia operacji". Jak dla mnie wygląda to jakby była już rozpatrzona ta reklamacja, ale nie ma ta żadnego statusu, ani ich odpowiedzi.

[ Dodano: 2013-10-02, 19:08 ]
Dodam jeszcze, że około godziny temu dzwonili do mnie (chyba) z Orange, ale nie odebrałem, bo nie słyszałem i tak sobie myślę czy czasem nie dzwonili w związku z tą reklamacją.
  • Strona 47 z 675
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 675
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 675