Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
18
Rejestracja
08 sty 2013, 20:05
Lokalizacja
biała podlaska
Dzwoń samemu do DUK i podczas rozmowy powiedz o swoich oczekiwaniach. Niektórzy dopiero za trzecim, czwartym razem trafiają na przychylnego konsultanta i coś im się udaje załatwić.malysek pisze:Na razie nie oddzwonili bo dałem im czas do namysłu niby do wczoraj ale do dzisiaj jest cisza. ....
...Jutro zadzwonię zobaczę co mogą mi jeszcze zaoferować. Czy lepiej dzwonić od razu do DUK?
Jak Ci się nie spieszy to odczekaj do nowego roku. Wtedy zadzwoń z pytaniem, że chcesz się upewnić iż dobrze robisz, że rezygnujesz z usług Orange.dj_adamus pisze:Ja już chyba 5 razy dzwoniłem od kiedy złożyłem wypowiedzenie
Można.krynioo79 pisze:orientuje się ktoś czy jak jest złożona rezygnacja z numeru można zmienić to na przejście na kartę w z tym samym terminem?mam złożone wymówienie z rezygnacja numeru z data 24.12 a chciałbym to zmienić aby przejść na kartę?
Przeniesie z jest z datą od końca ostatniego okresu rozliczeniowego.krynioo79 pisze:tylko czy przeniesienie numeru z data 24,12 czy z następnym okresem wypowiedzenia?
Zawsze numerem DUK był *220. Natomiast *400 to skrócona wersja 501 400 400, który to numer był zawsze przypisany do sprzedaży telefonicznej. Może się coś pozmieniało..greg.x pisze:*400 to numer bezpośrednio do DUK, w zeszłym tygodniu podlaczylem kolejny (czwarty) numer do abonamentu wspólnego. Inni konsultanci twierdzili ze nie ma już takiej technicznej możliwości
A do kiedy jest umowa?krynioo79 pisze:tylko czy przeniesienie numeru z data 24,12 czy z następnym okresem wypowiedzenia?