DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 623 z 675
  • 1
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • 625
  • 675
 #978937  autor: Dominiq
 20 lut 2018, 21:11
zielony71 pisze:Dodam, że rzeczywiście od 2 tygodni nie słyszałem o przypadku otrzymania 40% rabatu.
To oczywiście nie znaczy, że tych rabatów już nie ma i nie będzie. Nie chciałbym, aby ktoś pomyślał, że nie warto już o nie pytać.
rekin01 pisze:W dzisiejszej rozmowie dowiedziałem się, że pula rabatów 40% już się skończyła. Maksymalny rabat to 20%, można również 3 miesiące abo gratis na jeden numer, jeżeli są dwa, tak jak w moim przypadku. 20% i 3 miesiące się nie łączą. Złożone przeniesienie numeru do T-Mobile nic w tej chwili nie dało.
Witam Wszystkich,

Dziś odebrałem telefon od DUK (numer z kierunkowego 22) z pytaniem o przyczyny dyspozycji przeniesienia numeru do innego operatora. Na moją odpowiedź, że mam ofertę za 19,99 (no limit na kartę a2), Pani zaoferowała od razu abonament za 21,99/ miesiąc oraz 3 miesiące za 0 złotych. Umowa na 24 miesiące.
Zdziwiła mnie ta kwota nieco,bo pamiętałem tabelkę z bloga Zielony71, więc dopytałem dokładnie jaki to wyjściowo abonament. Jest to abonament Standardowy po dwóch (!) rabatach 20%.
Kolejność obliczania kwoty abonamentu w moim przypadku to:
49,99 - 10 (pierwszy rabat 20%) = 39,99 - 8 (drugi rabat 20%) = 31,99 - 10 (rabat za zgody i terminowe płatności) = 21,99
Wliczając 3 miesiące za 0 złotych to średni koszt na miesiąc wynosi 19,24.

Dodam tylko, że mam jeden numer w Orange, a umowa kończy mi się za kilka dni. Wniosek o przeniesienie zarejestrowany tydzień temu.

Mam nadzieję, że potwierdzi się wszystko na umowie za 2-3 dni.
Dam znać o efektach na papierze :)

Pozdrawiam
 #979200  autor: zielony71
 22 lut 2018, 08:38
Pochwalcie się jak to zapisali w umowie, bo to bardzo interesujące rozwiązanie, można powiedzieć, że unikatowe w skali światowej ;-)
 #979202  autor: lucasso4
 22 lut 2018, 08:54
dzwoniłem wczoraj do DUK i konsultanci twierdzą że nie widzą iż zleciłem przeniesienie numeru do innej sieci. (zlecenie poszło dawno dp plusha na kartę) na chatcie orange mi to potwierdzili, ale konsultanci tego nie widzą. czy ktoś miał podobny przypadek?
 #979215  autor: reggie
 22 lut 2018, 09:39
zielony71 pisze:Pochwalcie się jak to zapisali w umowie
Jutro powinien być u mnie kurier z aneksem, więc dam znać.
lucasso4 pisze:dzwoniłem wczoraj do DUK i konsultanci twierdzą że nie widzą iż zleciłem przeniesienie numeru do innej sieci. na chatcie orange mi to potwierdzili, ale konsultanci tego nie widzą. czy ktoś miał podobny przypadek?
Ja też tak miałem przedwczoraj. Konsultanci z DUK ściemniają, że niby nie widzą w systemie wniosku o przeniesienie numeru (żeby przez to nie dać większego rabatu).
Ja zrobiłem z tego awanturę w DUK, bo przecież Orange wysyła SMS z informacją o takim wniosku oraz poinformowałem, że byłem w T-Mobile ( :wink: ) i tam wszystko jest w porządku z moim wnioskiem, więc Orange robi ze mnie głupka, a ja sobie tego nie życzę!
Po przełączeniu na zwykłą infolinię od razu widzieli w systemie wniosek o przeniesienie numeru, a DUK rzekomo tego nie widzi, ale w końcu kolejna osoba z DUK też mi potwierdziła, że jest wniosek, jak zacząłem się kłócić, że widzi zwykła infolinia i że oni też to widzą.
Trzeba być stanowczym w rozmowach z DUK. Oni ściemniają na każdym kroku - zależy na kogo się trafi. Pierwsze trzy osoby dawały mi tylko rabat -20% i tyle (że niby wycofali -40% i 3m-ce za 0zł). A jak się okazuje obydwa rabaty nadal funkcjonują (tyle, że zamiast jednorazowo -40% jest teraz dwukrotny rabat -20% czyli de facto -36% od ceny wyjściowej Planu Standardowego).
 #979241  autor: mateuszbed
 22 lut 2018, 12:30
kurde a ja przedłużyłem moich 4 numery + stacjonarkę + neo za 99.99 + 3 x 9.99 :( czyli przepłaciłem bo mogłem mieć te 3 numery za 0 złotych. Myślicie, że jest to jeszce do odkręcenia jakbym złożył np rezygnację z przedłużenia?
 #979293  autor: reggie
 22 lut 2018, 15:14
lucasso4 pisze:a jak często dzwonicie do DUK?
Ja zadzwoniłem dwukrotnie po złożeniu wniosku o przeniesienie numeru z prośbą o kontakt z Panią, z którą załatwiłem sprawę w styczniu. A przedwczoraj (z uwagi na brak kontaktu tej Pani) wykonałem 3 telefony na *220 w ciągu 3 godzin, a później (po kilku minutach) już oddzwoniła w końcu do mnie Pani, z którą chciałem rozmawiać od samego początku.
Generalnie DUK nie widzi chyba naszych telefonów i nie ma w systemie notatek z kontaktu z Klientem, bo wówczas pewnie widzieliby natrętnego abonenta, który ciągle wydzwania. :)
mateuszbed pisze:Myślicie, że jest to jeszce do odkręcenia jakbym złożył np rezygnację z przedłużenia?
Jeżeli podpisałeś aneks w salonie, to nie masz żadnych szans na odstąpienie.
Jeżeli przyjechał kurier, to masz 14 dni na odstąpienie od tego aneksu od dnia podpisania i wtedy możesz od nowa negocjować warunki przedłużenia. Jeżeli minęło 14 dni, to nic nie ugrasz.
Wg mnie nic nie da reklamacja, bo przecież zgodziłeś się na zaproponowane warunki (choć oczywiście spróbować możesz). A składając jak to określiłeś "rezygnację z przedłużenia" tak naprawdę wypowiadasz umowę i możesz zostać obciążony ulgą udzieloną przez operatora za pozostały czas jej trwania (sprawdź sobie jej wysokość w aneksach), co się raczej nie opłaca.
 #979343  autor: piotrek1111
 22 lut 2018, 18:32
Witam.
Może mi ktoś wytłumaczyć łopatologicznie? Zależy mi na dobrej ofercie Orange. Przenoszę przez stronę www mój nr do e2mobile. W systemie Orange pokaże moje przenosiny i czekam na kontakt z DUK. Jeśli zaakceptuje nowe warunki Orange to muszę pisemnie wycofać moją chęć przenosin do e2mobile czy można to zrobić elektronicznie?
Dobrze myślę?
 #979408  autor: bora1410
 22 lut 2018, 23:45
Jak zaakceptujesz ofertę Orange to już nic nie musisz robić. Telefonicznie wydajesz taką dyspozycję podczas rozmowy przedłużeniowej i tyle.
 #979432  autor: reggie
 23 lut 2018, 10:06
piotrek1111 pisze:W systemie Orange pokaże moje przenosiny i czekam na kontakt z DUK
Dostaniesz SMS'a od Orange, że otrzymali wniosek o przeniesienie numeru, a po kilku godzinach (zazwyczaj) kolejnego SMS'a z tej innej sieci, że Orange wyraził zgodę na przeniesienie numeru. Wtedy proponuję samemu dzwonić na *220 i negocjować przedłużenie umowy, bo nie masz żadnej gwarancji, że ktoś z DUK w ogóle zadzwoni (skoro sami ostatnio zaprzeczają i ściemniają, że nie widzą w systemie wniosku o przeniesienie numeru).

Odpowiedzi (szczegółowe i konkretne) na swoje pozostałe pytania znajdziesz na poprzednich stronach tego wątku - trochę wysiłku musisz w to włożyć. Powodzenia.
 #979482  autor: reggie
 23 lut 2018, 13:07
zielony71 pisze:Pochwalcie się jak to zapisali w umowie
W aneksie wszystko się zgadza, choć zapisy dotyczące podwójnie liczonego rabatu -20% są rzeczywiście ciekawie skonstruowane:
- w pkt 3.3.2. wskazany jest Rabat 20% przez 24m-ce przyznany za przedłużenie umowy (czyli tak, jak by był tylko jeden rabat -20%), ale
- w pkt 4. jest zapis, że Od 4 do 24 okresu rozliczeniowego kwota abonamentu wynosić będzie 31.99zł brutto (czyli kwota ta uwzględnia drugi rabat -20% (8zł) za przedłużenie umowy)
 #979525  autor: szymens8
 23 lut 2018, 14:01
Witam, przegapiłem koniec umowy na LTE dla domu i czym prędzej udam się do salonu orange złożyć wypowiedzenie. Powiedzcie mi na co mogę liczyć z DUKu? Dwa lata temu były ciekawe oferty z routerem i tabletem w atrakcyjnej cenie a teraz widzę że nawet dobór routera już sam w sobie podnosi abonament i to ciekawie nie wygląda.
 #979532  autor: harys
 23 lut 2018, 14:18
LTE dla domu kosztuje 69.90,bez sprzetu a gdzie masz telefon? Taniej złapiesz w T-MOBILE z routerem

Wysłane z LePro3
 #979752  autor: reggie
 24 lut 2018, 14:49
rekin01 pisze:Dzisiaj dzwoniłem do DUK i dalszym ciągu nie ma mowy o rabacie 40%.
Na przykładzie moim oraz Dominiq widać, że rzeczywiście nie ma już jednorazowego rabatu -40%, więc nie dziwne, że takiego rabatu nie dostałeś. Teraz jest (o czym pisałem szczegółowo) dwukrotnie liczony rabat -20%, czyli tak naprawdę -36% w Planie Standardowym.
Rabat taki na pewno funkcjonuje w DUK - nawet wczoraj potwierdziła mi to ich konsultantka, kiedy zadzwoniłem zapytać o kuriera z aneksem na przedłużony trzeci numer.

Arerox - obydwa rabaty -20% są za przedłużenie umowy, tylko niestandardowo zostało to zapisane w aneksie (przeczytaj moje poprzednie wypowiedzi, to zobaczysz o co chodzi). Kwota do zapłaty jest jednak najważniejsza i tutaj wszystko się zgadza.

Może część z Was źle podchodzi do rozmowy od razu rzucając rabatami i żądając -40%.
Do negocjacji należy być przygotowanym - ja np. zawsze operuję kwotami zamiast rabatami, trzeba trochę blefować, kombinować i próbować do skutku. Ale jak widać na forum można.
W moim przypadku dwa numery w styczniu załatwiłem za pierwszym telefonem do DUK.
W lutym na trzeci numer było trochę trudniej, bo potrzebne były aż trzy połączenia na *220. :)
Ostatnio zmieniony 24 lut 2018, 14:54 przez reggie, łącznie zmieniany 2 razy.
 #979753  autor: Arerox
 24 lut 2018, 14:51
reggie pisze:
rekin01 pisze:Dzisiaj dzwoniłem do DUK i dalszym ciągu nie ma mowy o rabacie 40%.
Na przykładzie moim oraz Dominiq widać, że rzeczywiście nie ma już jednorazowego rabatu -40%, więc nie dziwne, że takiego rabatu nie dostałeś. Teraz jest (o czym pisałem szczegółowo) dwukrotnie liczony rabat -20%, czyli tak naprawdę -36% w Planie Standardowym.
Rabat taki na pewno funkcjonuje w DUK - nawet wczoraj potwierdziła mi to ich konsultantka, kiedy zadzwoniłem zapytać o kuriera z aneksem na przedłużony trzeci numer.

Może część z Was źle podchodzi do rozmowy od razu rzucając rabatami i żądając -40%.
Do negocjacji trzeba być przygotowanym - ja np. zawsze operuję kwotami zamiast rabatami, trzeba trochę blefować, kombinować i próbować do skutku. Ale jak widać na forum można.
W moim przypadku dwa numery w styczniu załatwiłem za pierwszym telefonem do DUK.
W lutym na trzeci numer było trochę trudniej, bo potrzebne były aż trzy połączenia na *220. :)

Dwa rabaty 20%, to jest 20% za przedłużenie a drugie 20% za co?
 #979764  autor: rekin01
 24 lut 2018, 15:46
reggie Czyli w końcu ile wychodzi abo za numer? Mi proponowali jeden standardowy, a drugi optymalny, żeby telefon był w lepszej cenie.
 #979768  autor: reggie
 24 lut 2018, 15:59
rekin01 pisze:reggie Czyli w końcu ile wychodzi abo za numer? Mi proponowali jeden standardowy, a drugi optymalny, żeby telefon był w lepszej cenie.
Nie wypowiadałem się odnośnie Planu Optymalnego, bo mnie nie interesował, więc nawet o to nie pytałem. Kiedyś chyba zielony71 pisał, że nie słyszał żeby (wówczas) ktoś dostał -40% na Optymalny, dawali tylko -20%, więc może i teraz więcej na Optymalny nie dostaniesz.
Natomiast w Planie Standardowym przy rabacie 2x -20% wychodzi abo 31,99zł - 10zł (rabat za e-fakturę i zgodę marketingową) - 20zł (rabat za łączenie usług w Orange) = 1,99zł / m-c.
Gdyby potwierdziło się z Optymalnym, to teoretycznie max co możesz teraz dostać to Optymalny za 37,99zł/m-c i do tego Standardowy za 1,99zł/m-c. I oczywiście pierwsze 3m-ce za 0zł.
A z telefonem to sobie dobrze policz, czy aby nie lepiej kupić poza Orange (np. w ratach 0%).
 #979776  autor: rekin01
 24 lut 2018, 16:11
Optymalny za 37 mi proponowali, a do tego standardowy za 9,90 zl
Przydałoby się dowiedzieć jak wygląda sprawa z telefonem, chociaż Mate 10 Lite jest w tej chwili niedostępny.

Dzisiaj dowiedziałem się, że rabat 2x20% jest możliwy tylko wtedy, jeżeli zadzwoni DUK.
Konsultant stwierdził, że on mi nie może tego dać, ale między nami mówiąc (rozmowy są nagrywane), sprawa wygląda jak wyżej. To jest ich ostatnia linia.
  • Strona 623 z 675
  • 1
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • 625
  • 675
  • 1
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • 625
  • 675