Strona 1 z 1

Odstąpienie od umowy T-Mobile Pomoc !

Post:17 wrz 2012, 18:53
autor: Andachiel
Witam

Dziś przyszedł kurier z umową którą sobie wynegocjowałem w t-mobile po ponad 2 tygodniach potyczek.

Zadowolony podpisałem papiery i odesłałem kuriera 3 telefonu zabrałem do biura po czym okazuje się że zamiast otrzymać na 3 abonamenty firmowe Samsunga galaxy SII otrzymałem Ace 2 .

Cały wkurzony zagotowany wręcz dzwonie do T-Mobile zgłaszam ten fakt po czym pani mówi mi że mogę reklamować nie ma problemu. Zadowolony odkładam słuchawkę jednak zapomniałem się zapytać co z kosztami wysyłki to 3 telefony a ja za odesłanie nie mam zamiaru płacić. Dzwonię jeszcze raz i nerwy sięgają zenitu. Pan mi mówi ze jak mam umowe na firmę to nie mogę zrezygnować z umowy !!! Dzisiaj ją podpisałem i koniec nie przysługuje mi prawo wycofania się tak jak w przypadku klienta indywidualnego bo VAT'owiec nie ma takiego prawa ?? CO JEST GRANE ! Dodatkowo facet twierdzi że taki telefon miał być od początku.

Już mniejsza czy źle słyszałem przez 2 tyg SII a Ace 2 ale dlaczego nie mogę odstapić od umowy ?? Bo mam firmę ?

Powiedzcie co mam zrobić w tej sytuacji ? Chce wycofać ten abonament nie będę współpracował z kimś takim ! Każdy może sie pomylić ale żeby nie pozwilić na zwrot !

Czy naprawdę nie mogę nic zrobić i pozostaje mi tylko sąd i wrzucenie tych beznadziejnych teflonów w kat ?


Pozdrawiam.

Tu już nie chodzi o to

Post:17 wrz 2012, 19:10
autor: bartoszek534
Raczej nie możesz. Ale jedna rada. Nie zapłać i nie plac. Ja tak zrobiłem zdenerwowali się i zerwali umowę. To jedyne sensowne wyjście. A telefonów nie wyrzucaj tylko sprzedaj, bd miał na spłatę.

Post:17 wrz 2012, 19:22
autor: Ruben
Andachiel, niestety ale prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 10dni od daty jej zawarcia nie dotyczy firm. Możesz reklamować, bo zerwanie umów będzie wiązało się z koniecznością zapłacenia kar a przy 3 telefonach niskie one nie będą. Sprawdź jaką masz przyznaną ulgę na umowach.
W wymowie nazwy tych modeli brzmią podobnie ale nie chcę twierdzić, że się przesłyszałeś.

Post:17 wrz 2012, 19:29
autor: neownc
niestety jest tak jak mówią poprzednicy, prawo odstąpienia dotyczy wyłącznie klientów indywidualnych. Chyba jedyne na co możesz się zdać to reklamacja z wystąpieniem z prośbą o odsłuchy nagrań z rozmów.

Post:17 wrz 2012, 19:55
autor: Reyes
bartoszek534 pisze:Raczej nie możesz. Ale jedna rada. Nie zapłać i nie plac. Ja tak zrobiłem zdenerwowali się i zerwali umowę. To jedyne sensowne wyjście.

IMO kompletnie bezsensowne. Jak zauważył Ruben, T-Mobile wyliczy Andachielowi wysokie kary umowne, których sprzedaż telefonów z pewnością w całości nie zrekompensuje. Pomyłkę konsultanta stwierdzić nie będzie trudno, tylko najpierw trzeba złożyć reklamację. Nerwy autora tematu są zrozumiałe, ale trochę przedwczesne.