Strona 1 z 1

plus gsm rozwiazanie umowy

Post:01 lip 2012, 18:48
autor: 111zenek
witam,
kto podpowie jak to zrobić i kiedy. umowa kończy się 31 sierpnia. kiedy należy złożyć rezygnację?

dzięki
pozd

Post:01 lip 2012, 19:34
autor: Ruben
111zenek, istotne jest kiedy kończy się okres rozliczeniowy ale wypowiedzenie wysłać można wysłać już z zaznaczeniem, że wypowiadasz umowę z zachowaniem trybu i terminu przewidzianego w Regulaminie. Tak się składa, że sam właśnie wysyłam wypowiedzenie do Plusa :)
Czy chcesz zachować numer i przejść z tym numerem na ofertę Plus na kartę, czy masz inne plany?
Jeżeli chcesz przenieść numer do innego operatora, to wystarczy, że pójdziesz do nowego operatora i on załatwi za Ciebie wszystko. Jeżeli chcesz, to mogę na PW podesłać gotowy wzór wypowiedzenia.

Post:01 lip 2012, 19:44
autor: 111zenek
Ruben pisze:111zenek, istotne jest kiedy kończy się okres rozliczeniowy ale wypowiedzenie wysłać można wysłać już z zaznaczeniem, że wypowiadasz umowę z zachowaniem trybu i terminu przewidzianego w Regulaminie. Tak się składa, że sam właśnie wysyłam wypowiedzenie do Plusa :)
Czy chcesz zachować numer i przejść z tym numerem na ofertę Plus na kartę, czy masz inne plany?
Jeżeli chcesz przenieść numer do innego operatora, to wystarczy, że pójdziesz do nowego operatora i on załatwi za Ciebie wszystko. Jeżeli chcesz, to mogę na PW podesłać gotowy wzór wypowiedzenia.
tak poproszę.

Post:01 lip 2012, 20:00
autor: Ruben
111zenek, poszło :)

Post:01 lip 2012, 20:42
autor: raphal
jesli nic sie nie zmienilo w ciagu ost roku,to wystarczy udac sie do salonu plusgsm(nie koniecznie firmowego) i zlozyc wypowiedzenie i wyjsc z salonu z potwierdzeniem przyjecia wypowiedzenia.ja tak ost zrobilem.

Re: plus gsm rozwiazanie umowy

Post:03 lip 2012, 13:39
autor: Reyes
111zenek pisze:kto podpowie jak to zrobić i kiedy. umowa kończy się 31 sierpnia. kiedy należy złożyć rezygnację?
Nie później niż na 30 dni przez upływem czasu oznaczonego umowy. Rezygnację mozna złożyć w dowolnym POS-ie lub Salonie Firmowym, albo wysłać listem poleconym na adres:

Departament Kompleksowej Obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z.o.o.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa