Strona 1 z 1

[t-mobile] Wap specjalny - naliczanie kosztów - jak wyłaczyć

Post:11 lip 2011, 12:46
autor: siwy3461
Jak w temacie na rachunku widnieje takie coś "Wap specjalny" "SMS NAGRODA" i pobierane jest 3.69 zł codziennie przez jakieś 3 tygodnie.
Do internetowego biuro obsługi zalogować się nie mogę bo:

Przepraszamy, numer nie jest uprawniony do korzystania z systemu. Taka sytuacja może wynikać z następujących powodów:

taryfa jaką posiadasz nie jest obsługiwana w serwisie
karta SIM jest nieaktywna lub umowa jest w trakcie rozwiązywania
na numerze konta abonenckiego przypisanego do numeru telefonu nie są wystawiane faktury


Taryfa to Komfort MAX
Więc jak to wyłączyć?

Post:11 lip 2011, 13:06
autor: kerim36
numer na jaki jest wysylany sms wklep w google

znajdz regulamin, a w nim bedzie napisane jak zrezygnowac, czyli jaki sms na jaki numer trzeba wyslac

Post:11 lip 2011, 13:11
autor: mkowalski
Dzwoniąc do Biura Obsługi też powinna być możliwość rezygnacji z subskrypcji. A na przyszłość trzeba zwracać uwagę, gdzie się wysyła wiadomości ;)

Post:11 lip 2011, 13:39
autor: siwy3461
kerim36 pisze:numer na jaki jest wysylany sms wklep w google
Na rachunku w kolumnie numer jest "SMS nagroda".
mkowalski pisze:A na przyszłość trzeba zwracać uwagę, gdzie się wysyła wiadomości ;)
Z numeru korzysta mój tata i nie bardzo jest możliwość żeby on bawił się w jakieś sms'y specjalne.

Post:11 lip 2011, 15:31
autor: kerim36
siwy3461 pisze:Z numeru korzysta mój tata i nie bardzo jest możliwość żeby on bawił się w jakieś sms'y specjalne.
samo to sie na pewno nie zaczelo :) tym bardziej, ze sa to sms przychodzace platne

skoro nie ma numeru na billingu to szczerze mowiac nie wiem jak z tego zrezygnowac - chyba bok powinien wiedziec jak to zrobic

Post:11 lip 2011, 15:57
autor: thonka
siwy3461, subskrybcje sms nie biora sie z nikad ;) wystarczylo wyslac 1 smsa i pozniej przychodzily one same i byla za nie pobierana oplata.
bylo tak przy okazji konkursu z "milionem", ale o ile dobrze pamietam zakonczyl sie on w kwietniu. przejrzalem jednak dokumenty na stronie t-mobile i nie widze zadnej loterii choc moglem cos przeoczyc.

skoro iBOA nie daje rady to 602900 jest chyba jedynym rozwiazaniem...

btw. taryfa komfort? toz to ma chyba z 6 lat. nic dziwnego, ze w iBOA moga miec z tym problem.

Post:11 lip 2011, 16:53
autor: siwy3461
Co ciekawe te telefony są na zasadzie jakiejś taryfy rodzinnej, który dostają pracownicy zakładu koksowniczego w naszym mieście, i generalnie nie może to być starsze niż rok.

W takim będziemy się kontaktować z biurem obsługi, mam nadzieje, że trafię na kompetentnych ludzi.

Tak swoją drogą nigdzie na stronie T nie znalazłem informacji o tym numerze 602900.

http://www.t-mobile.pl/pl/kontakt :shock:

Post:11 lip 2011, 17:02
autor: thonka
"Numer telefonu do Biura Obsługi Abonenta

Z telefonu stacjonarnego można skontaktować się z Biurem Obsługi Abonenta, dzwoniąc pod numer 602 900 000 lub (22) 413 69 96 (opłata za połączenie z konsultantem zgodna z posiadaną taryfą)."

dobra szukales? ;) 602900 to po prostu skrocony numer do BOA dla klientow t-mobile.

Post:11 lip 2011, 17:16
autor: st.konsultant
Taryfa Komfort Max to taryfa, z której korzystają korporacje. Dlatego nie ma możliwości logowania się do IBOA.

Subskrypcja o której mowa w temacie, nie jest związana z T-Mobile, ale konsultant ma możliwość jej wyłączenia.

Post:11 lip 2011, 18:11
autor: siwy3461
Dzięki Panowie bardzo pomogliście :)