Biorę pod uwagę także a2mobile i po przeczytaniu iluś wątków tutaj i tematów wszem wobec w necie, widzę, że lepsze opinie o obsłudze klientów i mniejszej ilości problemów zbiera Lajt... Ale może za mało jeszcze odkryłam Jestem gotowa te parę groszy dorzucić, byle już nie mieć takich jazd z bałaganem operatora, bo szkoda nerwów
antekwars pisze:Opiszę moją dzisiejszą bardzo pozytywną rozmowę. Mam jeden numer na siebie główny w ofercie strzał w dziesiątkę od stycznia. Drugi numer także 2 miesiące temu przeniosłem na ofertę tą no limit rozmowy za 14,99 zł oba numery na mnie. Tydzień temu jak pojawiła się oferta no limit za 9,90 zł w a2mobile zgłosiłem przeniesienie numeru tego drugiego tam. W ten piątek zadzwonił pan z lajta i pyta się czego przenoszę numer powiedziałem wprost, że w a2mobile za to samo no limit będę płacił 9,90 zł a nie 14,99 zł Pan podziękował za odpowiedź i się rozłączył. Dziś ten sam Pan z lajta zadzwonił z nowa ofertą pyta się czy jak na tym drugim numerze dadzą mi no limit w cenie tej z a2mobile za 9,90 zł od następnego miesiąca czy zostanę zgodziłem się. Także bardzo polecam za podejście lajta do klienta i o walkę o niego. Teraz będę miał na drugim numerze no limit rozmowy za 9,90 a nie za 14,99 zł jeśli macie podobną sytuacje to próbujcie może wam także się uda i sami jak mi dzadzą lepsze warunki aby tylko zostać.