DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 37
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 37

 #736110  autor: fluorek42
 30 lip 2014, 09:42
Kolega powyżej ma rację, każda zmiana w regulaminie (oczywiście w zależności od sieci i ich zasad wewnętrznych, regulaminów etc) oznacza to samo co podpisanie nowej. A przynajmniej ja tak miałem w orange.

 #736114  autor: usiu128
 30 lip 2014, 09:51
Po dostaniu listu od operatora z podwyżką abonamentu, data końca umowy nie zmienia się.
Jeśli ktoś miał na czas nieokreślony - dalej taką posiada, jeśli ktoś miał na czas określony np. do stycznia 2015r. jego data wygaśnięcia nie zmienia się.

 #736122  autor: molibden
 30 lip 2014, 10:01
Ja przyjrzałem sie pismu które dostałem i jest wyraxnie napisane "Pozostałe postanowienia umowy nie ulegają zmianie" wiec terminu trwania umowy nie mogą zmienić. Tyle dobrego. No ale jak ktoś ma 21miesięcy do końca to cóż... :D
Doszedł juz ktoś do tego jak w takich wypadkach zmienic operatora i przenieśc numer? Mi w Nju powiedzieli żeby dopytać się w t-mobile :mrgreen:
Tak patrzę też na nagłówek i przysłali mi tylko do jednego numeru a ja wypowiedziałem 2 numery i oba były na taryfach rodzinnych. Czuje sie zdyskryminowany :-D

 #736126  autor: lars79
 30 lip 2014, 10:17
Ja również wczoraj otrzymałem list od T-mobile, właściwie 3 listy do 3 numerów, które miały umowy bez nowego telefonu - aktualnie mam na nich następujące warunki:
800 poza sieć
NL t-mobile
100 sms/mms
1 GB net
opłata to 43,49 PLN brutto

nie przekraczam żadnego pakietu więc można powiedzieć że jest to pełny NL dla mnie. Jedyna odpowiadającą parametrami nową taryfa jest Jump za 64,99 :)
Wczoraj rozmawiałem z SUK i sympatyczna pani (choć chyba troche zmęczona) próbowała mi udowodnić że płacąc 20pln więcej za to samo będzie mi lepiej :)
niestety chyba czas na zmianę operatora po 15 latach z T-mobile.

poszukując nowych ofert trafiłem na Red Bull Mobile No Limits gdzie za 29 PLN mamy:
NL do wsztstkich
2 GB internet
NL sms/mms dodatkowo płatne 9 PLN (18gr bez pakietu)

Opłata aktywacyjna 49 PLN

Jak dla mnie rewelacja, tylko dwa pytania:
1. jak do nich sie przenieść, rozwiązując umowę z T powołując się na zmiany w regulaminie
2. RBM to podmarka Play - jak u nich z zasięgiem i internetem na nadajnikach innych niż Play?

 #736127  autor: ukefake
 30 lip 2014, 10:29
lars79, przejrzyj 2 strony wcześniej - tam była dyskusja na temat możliwości zerwania umowy z jednoczesnym przeniesieniem numeru.

 #736131  autor: jackut
 30 lip 2014, 10:37
Witam! to mój pierwszy post na forum, które od co najmniej roku odwiedzam.
Od stycznia mam NL+2Gb netu bez telefonu za 55zł (Rodzina 110).

Tak jak niektórzy Koledzy, otrzymałem wczoraj od T-mobile "propozycję nie do odrzucenia".
Nie zależy mi na 5zł - chodzi o zasadę!
Dzisiaj zadzwoniłem do BOK, gdzie miła pani zaproponowała mi Jump L za 99zł.
Poprosiłem o przedstawienie procedury przeniesienia numeru do innego opa, takiej która pozwoli uniknąć problemów opisanych w wątku. W trakcie rozmowy konsultantka zaproponowała mi przełączenie do "działu rezygnacji". W trakcie kolejnej rozmowy otrzymałem propozycję Jump L ale teraz za 59,99zł... lub korzystnej oferty z telefonem - nie byłem zainteresowany.
Prosiłem o przedstawienie procedury przeniesienia numeru do RBM.
Na to usłyszałem:
"teraz wyciągnę asa z rękawa", proponuję... wycofanie listu podwyżkowego, co pan na to? Wszystko zostanie po staremu!

Mówiąc szczerze zbaraniałem. Po co więc ta cała kołomyja?
zaszokowany zgodziłem się, mam dostać rezygnację T-m z podwyżki na piśmie.

Niby Happy End... ale wcale nie jestem pewien, czy powinienem zostać.
Kwestia smaku...
Jeszcze się zastanowię

pozdrawiam
jacek
Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, 10:54 przez jackut, łącznie zmieniany 1 raz.

 #736132  autor: lars79
 30 lip 2014, 10:38
Czytałem wszystkie strony, ale zrobił się mały młyn. Rozumiem że "standardowe przeniesienie nie zadziała".
liczyłem na coś takiego:
1. składam wypowiedzenie umowy już teraz, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego po 1 września (dla mnie to 4 wrzesień będzie).
2. u nowego operatora składam wniosek o przeniesienie (przejęcie) numeru z T-mobile
i tyle....

jednak jak widzę wygląda to chyba trochę inaczej....
trzeba kombinować z przejściem na kartę w T i dalej ścieżka ze standardowym przeniesieniem numeru.
Pytanie co w sytuacji gdy T nie zgodzi się na przeniesienie numeru do usługi na kartę?

 #736134  autor: jackut
 30 lip 2014, 10:47
liczyłem na coś takiego:
1. składam wypowiedzenie umowy już teraz, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego po 1 września (dla mnie to 4 wrzesień będzie).
2. u nowego operatora składam wniosek o przeniesienie (przejęcie) numeru z T-mobile
i tyle....
Lars79
Właśnie tak jak napisałeś przedstawiono mi w obu rozmowach procedurę przeniesienia numeru.

 #736135  autor: ukefake
 30 lip 2014, 10:47
lars79, jedyną opcją bezpośredniego przeniesienia jest opcja bez pełnomocnictwa, czyli trzeba trochę pochodzić między salonami, tak jak to było opisane przez datumplane
lars79 pisze:Pytanie co w sytuacji gdy T nie zgodzi się na przeniesienie numeru do usługi na kartę?
to jest dobre pytanie ale nie widzę żadnego formalnego powodu odmowy migracji z abo na kartę: rozwiązujesz umowę na abo więc nie powinno być przeszkód aby nadal być w timo tylko że na kartę.

[ Dodano: 2014-07-30, 10:54 ]
jackut pisze:
liczyłem na coś takiego:
1. składam wypowiedzenie umowy już teraz, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego po 1 września (dla mnie to 4 wrzesień będzie).
2. u nowego operatora składam wniosek o przeniesienie (przejęcie) numeru z T-mobile
i tyle....
Lars79
Właśnie tak jak napisałeś przedstawiono mi w obu rozmowach procedurę przeniesienia numeru.
wszystko się zgadza, tylko zapomnieli wspomnieć, że trzeba to zrobić w trybie bez pełnomocnictwa.

 #736136  autor: jackut
 30 lip 2014, 10:56
ukefake,
Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach...

 #736143  autor: lars79
 30 lip 2014, 11:20
jackut pisze: "teraz wyciągnę asa z rękawa", proponuję... wycofanie listu podwyżkowego, co pan na to? Wszystko zostanie po staremu!
Hmmm to teraz mam zagwozdkę do końca umowy pozostało mi 10 miesięcy, niby RBM wyjdzie (po rozbiciu opłaty aktywacyjnej na te 10 miesięcy) o 10PLN/m-c taniej (43,49 vs 33,90), z drugiej strony pytanie czy można tam numer na firmę zarejestrować czy to oferta tylko dla osób prywatnych, no i kwestia papierologi jeszcze pozostaje.

 #736147  autor: jackut
 30 lip 2014, 11:43
lars79, Sam mam dylemat, zostać czy nie.
Bardzo nie lubię takiego postępowania :evil: i mam chęć zagłosować nogami.
RBM kusi ceną, jakość połączeń przemawia za pozostaniem w T-m...
Muszę to jeszcze przemyśleć

 #736162  autor: usiu128
 30 lip 2014, 12:26
tekst
Ostatnio zmieniony 06 sie 2014, 13:38 przez usiu128, łącznie zmieniany 1 raz.

 #736178  autor: ketchup84
 30 lip 2014, 13:13
Faktycznie trik z rabatem -5zł działa. Trzeba twardo negocjować to na koniec wyjmują asa z rękawa. Ja się ostro powoływałem na ofertę konkurencji i dopytywałem jak mam to załatwić formalnie aby przenieść numer i wypowiedzieć w ramach tego, że oni zmieniają warunki. Oczywiście standardowego konsultanta trzeba szybko spławić i prosić o połączenie z SUK.

W kwestii przenoszenia numeru to od razu idziemy do nowego operatora i wybieramy opcję przeniesienia numeru z zachowaniem terminu wypowiedzenia. Informacja od T.Mobile

 #736180  autor: user_delete21
 30 lip 2014, 13:18
ketchup84 pisze:W kwestii przenoszenia numeru to od razu idziemy do nowego operatora i wybieramy opcję przeniesienia numeru z zachowaniem terminu wypowiedzenia. Informacja od T.Mobile
Moim zdaniem formalnie ta odpowiedź jest błędna, a przeniesienie w ten sposób spowoduje, że T będzie miał prawo naliczyć kary umowne.

Oczywiście może być tak, że operator uzna wcześniejsze wypowiedzenia w konkretnym okresie za dokonane na skutek zmian cennika, ale nie musi tak robić.

Jeżeli ktoś chce mieć 100% gwarancji, że nie będzie żadnej kary na wypowiedzeniu musi znaleźć się wskazanie na jakiej podstawie go dokonujemy. Proces MNP i zunifikowane formularze tam występujące tego nie umożliwiają.

 #736191  autor: hruszcz
 30 lip 2014, 13:37
ja już dostałem maila:
"Uprzejmie informuję, że przedstawiona oferta jest na chwilę obecną ostateczna. Pana pismo rezygnacyjne zostało przyjęte z datą rozwiązania na 1.09.2014r. Po tym terminie numer zostanie przeniesiony do systemu na kartę. Jednak przed podjęciem ostatecznej decyzji zachęcam do skorzystania przedstawionej oferty."

wnioskowałem o migrację do TT
w piśmie napisałem o 1 września

nikt nie dzwonił, nikt się nie przejął:)

 #736194  autor: ukefake
 30 lip 2014, 13:45
hruszcz, dzięki tobie wiemy, że timo pozwoli na migrację do pre-paida. A to też może być dla niektórych istotne :)

btw, w telesprzedaży plusa można zrobić mnp tylko z pełnomocnictwem :(
Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, 13:47 przez ukefake, łącznie zmieniany 1 raz.

 #736196  autor: macc
 30 lip 2014, 13:47
hruszcz pisze:ja już dostałem maila:
"Uprzejmie informuję, że przedstawiona oferta jest na chwilę obecną ostateczna. Pana pismo rezygnacyjne zostało przyjęte z datą rozwiązania na 1.09.2014r. Po tym terminie numer zostanie przeniesiony do systemu na kartę. Jednak przed podjęciem ostatecznej decyzji zachęcam do skorzystania przedstawionej oferty."

wnioskowałem o migrację do TT
w piśmie napisałem o 1 września

nikt nie dzwonił, nikt się nie przejął:)
to teraz polecą wypowiedzenia... :wink:

 #736198  autor: hruszcz
 30 lip 2014, 13:47
ale wiem że liczą zawsze na koniec cyklu po 1.09 ( w moim przypadku to i tak 1.09)

 #736202  autor: lars79
 30 lip 2014, 14:05
hruszcz
dzięki za info, widzę że trzeba będzie pójść Twoją drogą i zmigować do TT, a potem jeśli o mnie chodzi do RBM, tu już prosta drogą,
zakładam że w TT wypowiedzenie jest 1 miesięczne i operacja w moim przypadku będzie wyglądała tak:
1. wypowiedzenie umowy w TM na dzień 4.09 z migracja do TT
2. wniosek na stronie RBM o przeniesienie numeru z dniem 4.10 (i tu już oni wszystko załatwią), no chyba że można szybciej niż po 30 dniach ....

PS
hruszcz czy mógł byś dla potomnych wstawić treść pisma które składałeś do TM.
THX
  • Strona 5 z 37
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 37
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 37