Specjalista_Plus pisze:darekkkkkk pisze:
Nieprawda.
Piszesz, jakby to rzec, o prawdzie regulaminu.
Ja piszę o "prawdzie" rzeczywistych praktyk Polkomtela.
Może dziwak jestem ale jakoś nie zadowala mnie nawet najbardziej atrakcyjny regulamin, który ... nie jest przestrzegany.
Tak jak pisze Patryk7588, rabat zostanie aktywowany automatycznie, jeżeli zostaną spełnione warunki, czyli abonament za 25 zł oraz zawarcie umów na jeden numer PESEL/NIP. Oczywiście zdarzają się błędy, gdzie nie zostanie benefit naliczony, ale staramy się na bieżąco to korygować na podstawie przesyłanych zgłoszeń.
Prosimy, podaj nam numer swojej sprawy, spróbujemy przyspieszyć jej realizację.
Niestety nie otrzymuję od Polkomtela jakiegokolwiek potwierdzenia złożenia reklamacji (złożenia przez Plus online).
Dysponuję jedynie tzw. nr odwołania (170720-001774) dostępnym na skrzynce dzięki ponownemu zgłoszeniu reklamacji drogą mailową.
Dziękuję z góry.
Ps. Posiadam drugi nr telefonu (stąd Duet), dla którego Polkomtel uznał wcześniejszą reklamację ale kwotę korygowaną Plus online wyrzuca mi teraz jako zaległość (została opłacona należność z uwzględnieniem korekty zgodnie ze słuszną sugestią na fakturze).
Wyrażając się bardzo oględnie - praktyki Polkomtela i niedoróbki w jego systemie wyglądają bardzo dziwnie i niepokojąco, kiedy wszystkie błędy są na jego korzyść.