DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 37
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37

 #735827  autor: usiu128
 29 lip 2014, 11:25
komanch pisze:No dobra, ja też dostałem to pismo, a nawet 4, bo mam 4 abo, płacę 4x20zł, dla każdego numeru mam 400 minut darmowych (rodzina 60).
Czytam, że sporo osób proponuje zerwanie umowy i wybranie czegoś innego, ale gdzie znajdę coś lepszego? raczej nie widzę, albo ślepy jestem ....
będzie ciężko, bo tutaj masz pewnie minuty wymienne na smsy/mmmsy i na stacjonarne w kraju i UE.

 #735832  autor: mungo
 29 lip 2014, 11:28
usiu128 pisze:
molibden pisze:Widze ze co do poniektórych dotarło co robią wielkie koncerny
ale to tylko co poniektórzy :wink:

Pracuje w salonie - codziennie mamy około 20 osób z pismami i uwierz, że albo przechodzą na JUMP albo zostawiają to co mają z wyższym abonamentem - nikt nawet nie mówi o rozwiązaniu umowy, czy przeniesieniu numeru do innej sieci.
I z tego co się orientuje to w innych sklepach/salonach jest podobnie. Klienci rozwiązujący umowę/przenoszący numer to tylko drobny odsetek tych co pismo dostali (tzw. klienci świadomi :) ).
Tak więc ta podwyżka nie odbije się T-Mobile czkawką (przynajmniej takie jest moje zdanie) - a to dla pozostałych konsumentów (nawet innych opów) nie jest dobrą wiadomością.
Zwróć uwagę że do salonu z taką sprawą przychodzą głównie osoby średnio kumate, w stylu co ja mam zrobić, czy mi wyłączą telefon. Przypuszczam że problemem który miała część z nich jest brak rozumienia tego co czytają.
Klienci trochę bardziej swiadomi zadzwonią na infolinie albo odwiedzą konkurencję która podpowie co zrobic. Nie mówiąc o tych najbardziej świadomych.
W salonie widzisz tylko część klienteli T-Mobile. Ciężko powiedzieć jaki stanowią odsetek.

 #735833  autor: komanch
 29 lip 2014, 11:30
usiu128 pisze:będzie ciężko, bo tutaj masz pewnie minuty wymienne na smsy/mmmsy i na stacjonarne w kraju i UE.
Przyznam, że właśnie jednej rzeczy której nie mam to właśnie wymiennych minut na smsy/mmsy, ale tragedii nie ma bo głównie gadamy, kilka smsów może idzie miesięcznie.

Nie mniej jednak nawet bez tych smsów chyba trudno cokolwiek znaleźć?

 #735834  autor: user_delete21
 29 lip 2014, 11:32
Czy ktoś z blueconnectem dostał już pismo? Jeżeli tak, to jaką dokładnie miał taryfę?

 #735836  autor: macc
 29 lip 2014, 11:34
mungo pisze:
Zwróć uwagę że do salonu z taką sprawą przychodzą głównie osoby średnio kumate, w stylu co ja mam zrobić, czy mi wyłączą telefon. Przypuszczam że problemem który miała część z nich jest brak rozumienia tego co czytają.
Klienci trochę bardziej swiadomi zadzwonią na infolinie albo odwiedzą konkurencję która podpowie co zrobic. Nie mówiąc o tych najbardziej świadomych.
W salonie widzisz tylko część klienteli T-Mobile. Ciężko powiedzieć jaki stanowią odsetek.
Ludzie nie kumają bazy.Wiele razy będąc w jakieś agencji PKO słyszę jak taki emeryt kupując doładowanie do telefonu rozmawia i mówi mam za to doładowanie 30zł parę minut do wyrozmawiania....

 #735841  autor: molibden
 29 lip 2014, 11:49
Może kupuje doładowania wnuczkowi który beirze telefon na Barbados w roamingu? :mrgreen:

Ja mam na przyklad stare konto w Inteligo. Nie zmieniałem umowy na nowa bo mi się to nie opłaca. Robię trzy przelewy miesięcznie. W nowym miałbym za darmo ale z kolei tam kasowaliby mnie chyba 5zł za nieużywaną kartę. ja z bankomatów nie mam potrzeby korzystać więc po co mi to? Nie wiem.. muszę poczytać dokładnie umowę i może zmienię ale wiem ze na owej będę musiał wykonać więcej operacji nż na starej umowie po to aby kont było 'darmowe'. Do innego banku nie pójdę bo musze to konto jakoś zasilać a u mnie w wiosce tylko PKOBP jest własciwie z tych większych banków. I tak stoję w kolejkach emerytów zeby wpłacić kilkaset pln. Co się nasłucham opowieści to normalnie jakby się przenieść w czasie do wczesnego PRL.

 #735842  autor: hruszcz
 29 lip 2014, 11:52
Też dostałem pismo - napisałem maila co dadzą mi za taryfę:)
Propozycja - 49,99
moja średnia - 41,00 (mam 39,90 + sieć rodzinna 1,99)
chcę 39,99

dostałem telefon - 49,99 i nie ma opcji niżej
Napisałem maila że wolę przenieść nr do innego opa na 1 dzień, wrócić i wziąć opcję z kontem za 39,99, zgarnąć premię 10 x50 - aktywacja 1 zł
zadzwonił facet - chyba z SUK (Konsultant ds.Telemarketingu i Utrzymania Klienta-Rynek Prywatny)
powiedziałem co chcę, porozmawiał z kierownikiem - i nie ma opcji - tylko 49,99...
czy w takim przypadku złożenie rezygnacji tez coś da?

 #735847  autor: molibden
 29 lip 2014, 12:16
Nie ma czegoś takiego jak rezygnacja. Jest rezygnacja z negocjacji które własnie przeprowadziłeś:-) ale oficjalnie składasz oświadczenie woli o wypowiedzeniu warunków umowy. Złożenie takiego oświadczenia skutkuje przyjęciem jej do dalszego procedowania. jeśli nie dają ci nowych warunków jakich chcesz to złożenie wypowiedzenia nic w tym zakresie nie zmieni najprawdopodobniej

 #735848  autor: thonka
 29 lip 2014, 12:16
hruszcz, zaznaczałeś, że chodzi Tobie o ofertę bez telefonu? Bo tylko taka jest za 39,99zł. Ta o 10zł droższa to oferta z telefonem.

Jeżeli tak, to wypowiedzenie nic nie da.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #735853  autor: hruszcz
 29 lip 2014, 12:27
Cały czas mówiłem o opcji bez telefonu

Biorą pod uwagę średnią z rachunków które tylko nieznacznie przekraczają 39,99 - i lipa - nie łapię się pod simo 39,99

 #735855  autor: thonka
 29 lip 2014, 12:35
czyli od tego up sellingu im już całkowicie się w głowach poprzewracało...
Lepiej stracić klienta niż dać mu to co chce (tym bardziej, że nie wymaga złotych gór, a zwykłej oferty dostępnej dla każdego z ulicy), takie rzeczy tylko w E... T-Mobile.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #735857  autor: hruszcz
 29 lip 2014, 12:38
sam pracuję w APS i wiem, że od dzisiaj naprawdę wchodzą ciekawe opcje dla nowych Klientów - 6 mies simo, lub 12 mies simo dla przenoszących z abo

paranoja

ale trzeba w takim razie zacząć od nowa i mieć taniej i krócej niż po "propozycji" od sieci

 #735858  autor: Blank
 29 lip 2014, 12:41
macc,
Jedno proste pytanie: Czy rozmowy z Plusa do Klucza są traktowane jako wewnątrzsieciowe (nie znam ofert polkomtelu), oczywiscie jeżeli Plus ma wewnątrzsieciówki?
Bo jak nie, to poradziłeś ojcu okłamać znajomych ;)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #735861  autor: macc
 29 lip 2014, 12:50
divhashmorex pisze:macc,
Jedno proste pytanie: Czy rozmowy z Plusa do Klucza są traktowane jako wewnątrzsieciowe (nie znam ofert polkomtelu), oczywiscie jeżeli Plus ma wewnątrzsieciówki?
Bo jak nie, to poradziłeś ojcu okłamać znajomych ;)

z plusa do klucza za darmo
z klucza do plusa płacimy 0,19gr/min

 #735862  autor: Ruben
 29 lip 2014, 12:52
macc, rzeczywiście od chwili przejścia na nową platformę bilingową Polkomtela rozmowy Plus=>Klucz są taryfikowane jako wewnątrzsieciowe.

 #735863  autor: Michal016m
 29 lip 2014, 12:53
Ciekawe na jakiej podstawie wybierają abonentów którym podwyższają abonament. Czy dotyczy to wszystkich taryf rodzina i czy dotyczy to tylko klientów prywatnych czy też biznesowych. Jeśli wybrali tylko grupę "testową" to tak jakby wybrali grupę do potencjalnego odstrzału nic nie wartych dla nich klientów licząc na ich głupotę.

 #735866  autor: usiu128
 29 lip 2014, 12:56
tekst
Ostatnio zmieniony 06 sie 2014, 13:39 przez usiu128, łącznie zmieniany 1 raz.

 #735867  autor: biotyt
 29 lip 2014, 12:58
molibden pisze:Nie ma czegoś takiego jak rezygnacja. Jest rezygnacja z negocjacji które własnie przeprowadziłeś:-) ale oficjalnie składasz oświadczenie woli o wypowiedzeniu warunków umowy. Złożenie takiego oświadczenia skutkuje przyjęciem jej do dalszego procedowania. jeśli nie dają ci nowych warunków jakich chcesz to złożenie wypowiedzenia nic w tym zakresie nie zmieni najprawdopodobniej
Zmieni. Operatorzy w obliczu złożonej pisemnej rezygnacji próbują jeszcze przekonać klienta, dając jeszcze lepszą propozycję na przedłużenie.

biotyt

 #735869  autor: Michal016m
 29 lip 2014, 13:03
usiu128 pisze: wybierają WSZYSTKICH (bez wyjątku) którzy mają opcję tylko SIM w taryfie innej niż JUMP.
Chyba nie bo mam też na jednym numerze taryfę rodzina 110( na specjalnych warunkach) bez telefonu, aneks podpisany w czerwcu. Żadnego listu do tej pory nie dostałem i mam nadzieje że nie dostane. Swoją drogą t-mobile chyba wyciągnął wnioski z wpadki nc+ i podwyższa abonament "falami" a nie jak nc+ wszystkim naraz i to może się udać.

 #735873  autor: hruszcz
 29 lip 2014, 13:29
każdy klient ze starymi taryfami dostanie pismo - takie mam info - będą to wysyłac sukcesywnie - byle się zmieścić z poinformowaniem do 1.09
  • Strona 2 z 37
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37