Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
25
Rejestracja
20 maja 2012, 14:39
Lokalizacja
katowice
No fakt powinienem to wziąć w cudzysłów, chodziło mi generalnie o klepnięcie aneksu.krzysiekkce pisze:"Ludzie podpisują co popadnie, nie zapytają ni nic." Fajnie się takie głupotki pisze...
mnie kiedyś konsultant powiedział że dostanę 1.5 giga neta a tak na prawdę było 750 mega. Napisałam reklamację. Przesłuchali taśmę, przyznali rację i mogłam zrezygnować z tej umowy, dostać rabat na obecny abonament lub jakaś trzecia opcje. Więc najlepiej reklamować. Z Play się można dogadać.krzysiekkce pisze:Panowie, przedłużyłem dziadkom umowę przez infolinię. Jak sugerowaliście - poprosiłem o no limit rozmowy, sms/mms i powiedzialem że wystarczy 1 GB neta za 25zł miesięcznie. Konsultant potwierdził, że jest taka opcja, umowa 25 zł no limit i OK. Po 3 tygodnia przyszła umowa na 65 zł (!) gdzie jest abo RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM + z TV I a na fakturze opłata TV - choć kompletnie tego nie chciałem i płatne sms. Czuję się wprowadzony w błąd przez konsultanta który wprowadził mnie w błąd zapewniając że 25 zl to mój abo. Złożyłem reklamację, zrezygnować już nie mogę bo minęło 2 tygodnie od zamówienia. CO byście zrobili?
Cichy51 pisze:gesiowy - to zależy do kiedy masz okres rozliczeniowy. Musi być opłacona ostatnia faktura i zgody marketingowe oraz e-faktura. Generalnie to loteria z tym , czy konsultant Ci ją da za pierwszym czy dziesiątym razem. Z reguły na początku zawsze proponują na 24 miesiące ( czyli wersję I + TV ).Zadzwoń jutro jeszcze raz i powiedz , że interesuje Cię tylko oferta na czas nieokreślony. Jeśli dalej będą się wzbraniać to napomknij , że już kilka razy dzwonili do Ciebie z konkurencji ( np. z pluszaka ) i chyba się skusisz. Większość osób , która już ma tą taryfę nie wysyłało wypowiedzenia ( wystarczyło słówko o ofercie konkurencji ).
Wystarczy, że trafisz na odpowiedniego konsultanta. Wałkowane na każdej stronieSk_uter pisze:Powiedzcie mi czy mając ofertę SOLO M za 25 zł z no limits + 7 GB Internetu na czas nieokreślony mogę zmienic na zaktualizowaną ofertę z Internetem no limits? Jeśli tak to wypowiedzenie ponownie muszę pisać czy wystarczy zadzwonić?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Mi przyszła na 29,99zł pomimo, że korekta była na 12,51zł, a konsultantka podczas przedłużania umowy poinformowała, że będzie zbliżona (do 25zł). Za nowy pełny okres rozliczeniowy każdy z nas ma 15zł abo + 10zł TV, a za połowę niepełnego okresu naliczyli mi 12,50zł abo + 5zł TV, a moim zdaniem powinno być 7,5zł abo + 5zł TV. Ja zrobiłem zgłoszenie i czekam na kontakt, nie zamierzam im płacić dodatkowo 10zł (2x sim), a ile Oni zarobią w skali kraju!?Adriano pisze:Pytanie do osób, którzy aneksowali umowę na pakiet Solo M II z TV tą z no limit całym za 25zł. Jaka Wam przyszła kolejna faktura po zmianie? Ktoś dostał do opłacenia kwotę 25zł? Bo u mnie widnieje 34zł z groszami nie wiadomo skąd... Na szczegółach TV za 10zł jakby, no rozumiem, że musi być uwzględnione, ale skąd ta kwota??
Spróbuj zrobić zgłoszenie na Play24, że prosisz o kontakt dział utrzymania klienta ws. przedstawienia oferty jaka Cię interesuje, napisz, że co Ci proponowali i że chcesz to ale na czas nieokreślony ponieważ w innych sieciach można otrzymać takie warunki i jesteś zdecydowany zmienić sieć.wortas pisze:U mnie niestety wypowiedzenia umów nic nie dały. Próbowałem kilkukrotnie i niestety trafiam zawsze na mało życzliwych konsultantów. Nigdy nie było problemów ze zmianą warunków na te aktualne. Uparli się na umowę na 24 miechy i tyle.
Złożyłeś wypowiedzenie? Jeśli nie, to złóż i na pewno coś obniżąEnvilT pisze:Cześć!
Skończyła mi się 2-letnia umowa na nielimitowany internet LTE w Playu (100GB - potem lejek, który osobiście nigdy mi się nie zdarzył, nawet przy 200GB transferu).
Płaciłem 49,99zł, a teraz zaoferowali mi ponownie 2-letnią umowę o takich samych kosztach. Jak myślicie, do ilu mogę negocjować?
Dziękuję!