DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 588 z 692
  • 1
  • 586
  • 587
  • 588
  • 589
  • 590
  • 692
 #925451  autor: krzysiekkce
 12 maja 2017, 10:12
"Ludzie podpisują co popadnie, nie zapytają ni nic." Fajnie się takie głupotki pisze...nic nie podpisywałem bo umowa jest zawierana na odległość poprzez rozmowę i wyrażenie zgody a ja zgodziłem się na to co opisałem wyżej a nie na to co później otrzymałem. Rzeczywiście mogłem sprawdzić później warunki w załączniku ale nie powinno być chyba tak, że co innego ustala się z konsultantem a inną ofertę i opłaty dostaje się później. ..
 #925503  autor: mariusz.dytko
 12 maja 2017, 16:22
@krzysiekkce, no niestety trzeba czytać to co otrzymujemy, czy to drogą elektroniczną, czy też tradycyjnie papierowo.
Dzisiaj kolega bez problemu otrzymał ofertę na czas nieokreślony RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM + z TV II, zaraz po pierwszym telefonie, bez wypowiedzenia.

Było - Nokia 1610 (1997r.), Nokia 5110, Nokia 3210, Nokia 3410, Nokia 6100, Nokia 6030, Nokia 6310i, SE K750i, SE K800i, Samsung Wave GT-S8500, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy SIII LTE, Meizu MX4. Jest Nokia 6310i, Xiaomi Redmi Note 4 (snapdragon).
 #925509  autor: gepard
 12 maja 2017, 17:30
krzysiekkce pisze:"Ludzie podpisują co popadnie, nie zapytają ni nic." Fajnie się takie głupotki pisze...
No fakt powinienem to wziąć w cudzysłów, chodziło mi generalnie o klepnięcie aneksu.
Poza tym po ok godzinie trafia on na maila i można poczytać nim papiery dojdą pocztą.
Jak sam twierdzisz mail dotarł, ale zbytnio Cię nie interesował.
Co do aneksu to nadal nie sprawdziłeś jak to jest i jakie są rabaty?
Czy nadal uważasz, że Cię oszukali?
 #925526  autor: Bartecki
 12 maja 2017, 19:47
Witam. Dzwonię dziś o godz. 19 i proszę o połączenie z działem utrzymania. Pytam o przedłużenie Slolo m+ TV 10GB i lejek. Żadnego zgrzytu. Nie ma problemu, umowa na nieokreślony plus TV na którym mi nie zależało. Od października 2016 byłem na slolo m+ 7GB i regularnie płacę rachunki. Po chwili dostałem warunki umowy na maila i finito. Dla pewności spytałem czy nie na 24mc - oczywiście bezterminowo jak pan ma teraz ....Staż+regularne opłaty i nie trzeba się prosić. Wypowiedzenia nigdy nie musiałem składać. Pozdrawiam Was serdecznie :)
 #925544  autor: Wiola_K
 12 maja 2017, 21:47
krzysiekkce pisze:Panowie, przedłużyłem dziadkom umowę przez infolinię. Jak sugerowaliście - poprosiłem o no limit rozmowy, sms/mms i powiedzialem że wystarczy 1 GB neta za 25zł miesięcznie. Konsultant potwierdził, że jest taka opcja, umowa 25 zł no limit i OK. Po 3 tygodnia przyszła umowa na 65 zł (!) gdzie jest abo RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM + z TV I a na fakturze opłata TV - choć kompletnie tego nie chciałem i płatne sms. Czuję się wprowadzony w błąd przez konsultanta który wprowadził mnie w błąd zapewniając że 25 zl to mój abo. Złożyłem reklamację, zrezygnować już nie mogę bo minęło 2 tygodnie od zamówienia. CO byście zrobili?
mnie kiedyś konsultant powiedział że dostanę 1.5 giga neta a tak na prawdę było 750 mega. Napisałam reklamację. Przesłuchali taśmę, przyznali rację i mogłam zrezygnować z tej umowy, dostać rabat na obecny abonament lub jakaś trzecia opcje. Więc najlepiej reklamować. Z Play się można dogadać.
 #925551  autor: gepard
 12 maja 2017, 22:10
Nim zacznie reklamować niech poczyta regulamin, bo wiele wskazuje na to że oferta jest jaka miała być. Tv + abo po rabacie i zgody + płatności może wyjść 25PLN.
 #925748  autor: iPlus
 14 maja 2017, 12:17
Cichy51 pisze:gesiowy - to zależy do kiedy masz okres rozliczeniowy. Musi być opłacona ostatnia faktura i zgody marketingowe oraz e-faktura. Generalnie to loteria z tym , czy konsultant Ci ją da za pierwszym czy dziesiątym razem. Z reguły na początku zawsze proponują na 24 miesiące ( czyli wersję I + TV ).Zadzwoń jutro jeszcze raz i powiedz , że interesuje Cię tylko oferta na czas nieokreślony. Jeśli dalej będą się wzbraniać to napomknij , że już kilka razy dzwonili do Ciebie z konkurencji ( np. z pluszaka ) i chyba się skusisz. Większość osób , która już ma tą taryfę nie wysyłało wypowiedzenia ( wystarczyło słówko o ofercie konkurencji ).

oferta konkurencji jest dobra, trochę to irytujące kiedy w sieci w której się jest trzeba walczyć o to co konkurencja daje od razu bez żadnego problemu, np a2mobile, wszystko no limit za 19,90 zł, lejek netu po 15 GB 0,5 mega, da się korzystać z netu na takim lejku, w porównaniu do wcześniejszych lejków 8 kb, 16 kb, 32 kb to lejek 512 kb czy 1024 kb jest dużo lepszy niż te małe,

dziś mamy czasy kiedy bardziej się opłaca przejść do konkurencji albo na kartę a2mobile 19,90 zł wszystko no limit albo na 6 miesięcy za przeniesienie numeru, sieci bardziej powinny ułatwiać swoim klientom skorzystanie z ofert jakie w konkurencji mogą mieć bez żadnej walki jak w swojej sieci, wystarczy tylko złożyć wniosek o przeniesienie numeru i sieć która utrudnia klientom zmianę oferty na korzystniejszą może stracić klientów jeśli nie będzie się im chciało walczyć o dobrą ofertę w swojej sieci którą mogą mieć bez walki w innej sieci
 #925810  autor: Sk_uter
 14 maja 2017, 16:49
Powiedzcie mi czy mając ofertę SOLO M za 25 zł z no limits + 7 GB Internetu na czas nieokreślony mogę zmienic na zaktualizowaną ofertę z Internetem no limits? Jeśli tak to wypowiedzenie ponownie muszę pisać czy wystarczy zadzwonić?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
 #925816  autor: piter20020
 14 maja 2017, 17:42
Sk_uter pisze:Powiedzcie mi czy mając ofertę SOLO M za 25 zł z no limits + 7 GB Internetu na czas nieokreślony mogę zmienic na zaktualizowaną ofertę z Internetem no limits? Jeśli tak to wypowiedzenie ponownie muszę pisać czy wystarczy zadzwonić?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wystarczy, że trafisz na odpowiedniego konsultanta. Wałkowane na każdej stronie Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #925817  autor: iPlus
 14 maja 2017, 17:46
Sk_uter, zależy od konsultanta, jeden da bez wypowiedzenia, inny może powiedzieć, że tej oferty nie ma, z wypowiedzeniem są większe szanse ale możesz próbować bez, jak się nie uda to możesz je złożyć albo uświadomić konsula, że konkurencja też ma dobre oferty i,że możesz odejść
 #926012  autor: Adriano
 15 maja 2017, 17:12
Pytanie do osób, którzy aneksowali umowę na pakiet Solo M II z TV tą z no limit całym za 25zł. Jaka Wam przyszła kolejna faktura po zmianie? Ktoś dostał do opłacenia kwotę 25zł? Bo u mnie widnieje 34zł z groszami nie wiadomo skąd... Na szczegółach TV za 10zł jakby, no rozumiem, że musi być uwzględnione, ale skąd ta kwota??
 #926043  autor: gepard
 15 maja 2017, 19:08
Faktura pewnie wszystko wyjaśnia i warto popatrzeć na okresy rozliczeniowe za które są opłaty.
Po zmianie taryfy powinna być korekta i w nowym okresie masz rozliczone częściowo okres rozliczeniowy po aneksie i kolejny pełny.
Mi zrobili korektę i za kwiecień policzyli 1PLN, teraz dostanę ok 99PLN (dwa numery), 50 na czerwiec i różnica po zmianie taryfy.
 #926060  autor: EnvilT
 15 maja 2017, 20:28
Cześć!
Skończyła mi się 2-letnia umowa na nielimitowany internet LTE w Playu (100GB - potem lejek, który osobiście nigdy mi się nie zdarzył, nawet przy 200GB transferu).
Płaciłem 49,99zł, a teraz zaoferowali mi ponownie 2-letnią umowę o takich samych kosztach. Jak myślicie, do ilu mogę negocjować?
Dziękuję!
 #926065  autor: Cichy51
 15 maja 2017, 20:34
Adriano - pamiętaj , że przychodzi Ci faktura z częściowym abonamentem oraz kolejnym pełnym do przodu. Mi akurat wczoraj przyszła kwota ponad 33 PLN . Nic nowego - nawet jeśli zmieniłeś abo na taki sam , o tej samej kwocie to pierwsza faktura po aneksie będzie większa.
 #926073  autor: Wiola_K
 15 maja 2017, 21:00
Mi też wyszła wyższa faktura pierwsza mimo nadwyżki 13 zł.i mimo że poprzednia umowa była na tę samą kwotę.
 #926099  autor: wortas
 15 maja 2017, 22:34
U mnie niestety wypowiedzenia umów nic nie dały. Próbowałem kilkukrotnie i niestety trafiam zawsze na mało życzliwych konsultantów. Nigdy nie było problemów ze zmianą warunków na te aktualne. Uparli się na umowę na 24 miechy i tyle.
 #926101  autor: pomiak
 15 maja 2017, 22:37
Cześć, jeszcze raz ja - miałam mix a chcę przedłużyć umowę. Interesuje mnie jednak oferta z telefonem i przedłużenie na mix lub abo - jakie znacie ciekawe oferty które mogłabym wynegocjować??
 #926122  autor: Mr.Pelisa
 16 maja 2017, 08:28
Adriano pisze:Pytanie do osób, którzy aneksowali umowę na pakiet Solo M II z TV tą z no limit całym za 25zł. Jaka Wam przyszła kolejna faktura po zmianie? Ktoś dostał do opłacenia kwotę 25zł? Bo u mnie widnieje 34zł z groszami nie wiadomo skąd... Na szczegółach TV za 10zł jakby, no rozumiem, że musi być uwzględnione, ale skąd ta kwota??
Mi przyszła na 29,99zł pomimo, że korekta była na 12,51zł, a konsultantka podczas przedłużania umowy poinformowała, że będzie zbliżona (do 25zł). Za nowy pełny okres rozliczeniowy każdy z nas ma 15zł abo + 10zł TV, a za połowę niepełnego okresu naliczyli mi 12,50zł abo + 5zł TV, a moim zdaniem powinno być 7,5zł abo + 5zł TV. Ja zrobiłem zgłoszenie i czekam na kontakt, nie zamierzam im płacić dodatkowo 10zł (2x sim), a ile Oni zarobią w skali kraju!?
 #926124  autor: Mr.Pelisa
 16 maja 2017, 08:33
wortas pisze:U mnie niestety wypowiedzenia umów nic nie dały. Próbowałem kilkukrotnie i niestety trafiam zawsze na mało życzliwych konsultantów. Nigdy nie było problemów ze zmianą warunków na te aktualne. Uparli się na umowę na 24 miechy i tyle.
Spróbuj zrobić zgłoszenie na Play24, że prosisz o kontakt dział utrzymania klienta ws. przedstawienia oferty jaka Cię interesuje, napisz, że co Ci proponowali i że chcesz to ale na czas nieokreślony ponieważ w innych sieciach można otrzymać takie warunki i jesteś zdecydowany zmienić sieć.
Druga opcja to napisać na FB do Play4You, podać swój nr tel i poprosić, żeby zadzwonili z DUK.
 #926125  autor: Mr.Pelisa
 16 maja 2017, 08:36
EnvilT pisze:Cześć!
Skończyła mi się 2-letnia umowa na nielimitowany internet LTE w Playu (100GB - potem lejek, który osobiście nigdy mi się nie zdarzył, nawet przy 200GB transferu).
Płaciłem 49,99zł, a teraz zaoferowali mi ponownie 2-letnią umowę o takich samych kosztach. Jak myślicie, do ilu mogę negocjować?
Dziękuję!
Złożyłeś wypowiedzenie? Jeśli nie, to złóż i na pewno coś obniżą ;)
  • Strona 588 z 692
  • 1
  • 586
  • 587
  • 588
  • 589
  • 590
  • 692
  • 1
  • 586
  • 587
  • 588
  • 589
  • 590
  • 692