DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 36
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 36
 #962495  autor: barteksquall
 23 lis 2017, 21:10
Witam wszystkich.

Czy spotkał się ktoś z taką sytuacją, która wydaje mi się dziwna. Nie raz przenosiłem numery do różnych sieci ale coś takiego zdarza mi się po raz pierwszy.

Mianowicie podpisałem z Plush we wrześniu umowę w taryfie Abo L - wiadomo, wszystko nielimitowane. Jakoś na początku listopada przenieśli mi numer i tak sobie beztrosko korzystałem aż tu dzisiaj blokada w związku z przekroczeniem limitu kredytowego na 200 zł. WTF? Oczywiście do BOK dodzwonić się nie da bo przekroczenie limitu. Automat gada że rozmowy krajowe 50 zł, sms 70 zł, net 70 zł. Jak to w ogóle możliwe? Plush ma jakieś dziwne kruczki prawne, które przeoczyłem czy co? Na numerze tymczasowym miałem wakacje. 10 razy sprawdzałem umowę - Plush Abo L jak byk. Ktoś jest w stanie podpowiedzieć o co chodzi?
 #962505  autor: habish
 23 lis 2017, 21:26
Wakacje włączasz na kolejny miesiąc.
We wrześniu włączyłeś wakacje na październik, w październiku na listopad.
W listopadzie masz jeszcze wakacje, wszystko rozliczanej jest według cennika.
Nie ma znaczenia czy jest to numer tymczasowy czy już twój przeniesiony.
Był już taki przypadek jak twój na plusforum.
Bez reklamacji się nie obędzie, ale wcześniej opisz całą sytuację tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... &start=675
Odpowiedź w tym wątku uzyskasz jutro po 10:00, natychmiast wykonaj zalecenia specjalisty a twój numer powinien działać jeszcze jutro. Pamiętaj że jutro jest piątek a oni pracują na forum tylko do 18:00 więc nie odkładaj tego na ostatnią chwilę.
 #962513  autor: rafmik
 23 lis 2017, 22:44
U mnie umowa już podpisana.
W piątek złożyłem wniosek na www, we wtorek wysłano dokumenty, w środę był kurier, a dzisiaj (czwartek) dostałem info smsem o zgodzie na przeniesienie numeru od dotychczasowego operatora.

Teraz mam pytanie dotyczące wakacji - numer tymczasowy nie jest mi do niczego potrzebny.

Mój numer telefonu ma być przeniesiony 1 stycznia. Czyli na cały grudzień chciałbym włączyć wakacje.
Rozumiem, że muszę to zrobić w listopadzie?

Karta SIM która została mi dostarczona jest już aktywna (i naliczane są za nią opłaty)?
 #962626  autor: mwilk71
 24 lis 2017, 18:19
Ja to jeszcze nie mam abonamentu a już problemy. Dzwonił konsultant - robiliśmy umowę na 2 numery - dziś kurier przywiózł papiery a tutaj umowa na jeden numer . Dzwoniłem na infolinię i mieli dzwonić a tu nadal cisza.
 #962637  autor: habish
 24 lis 2017, 19:38
Sprawdź status tego drugiego numeru, zapewne dostałeś e-mail z info jak to zrobić.
Nie ma reguły że kurier przywiezie obydwie umowy za jednym razem (choć logika tak podpowiada) w tym wątku lub na plusforum był facet który przenosił 4 numery, kurier był dwa razy, za pierwszym razem dostarczył 3 umowy a za drugim 1.
 #962641  autor: mwilk71
 24 lis 2017, 19:49
Umowa którą podpisałem - przekazano kurierowi, drugi numer - ten który mam aktywny w Plush
Informacja o statusie Twojego zamówienia:
Zamówienie zostało anulowane.
 #962642  autor: habish
 24 lis 2017, 19:57
Hmm...
Nie wiem dlaczego zamówienie mogło zostać anulowane, może podałeś błędne dane?
Sprawdziłeś w Plus Online czy zmiana danych którą robiłeś została dokonana oraz czy nie pojawiła się tam jakaś literówka?
Masz dwa wyjścia, albo kontaktuj się z BOK i wyjaśniaj, albo składaj nowe zamówienie.
  • Strona 20 z 36
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 36
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 36