Sek w tym ze chyba nie może ci odmówić obsługi bo "zaraz zamykają" dlatego ze wtedy miałbyś poważnie traktowany przez orange powód do skargi a ona ryzyko niemiłych konsekwencji a tak zawsze można powiedzieć ze to było jakieś nieporozumieniejamto02 pisze:Gdyby mi grzecznie powiedziała żebym przyszedł kiedy indziej, wcześniej, bo teraz jest za późno to po ludzku bym to zrozumiał.
Byłoby fajnie móc przenieść się do POP a najlepiej One. Wiem ze maja opcje wyboru w systemie (a konsultanci z dostępem do systemu opcje zmiany taryfy) ale maja tez "prikaz" żeby przenosić do free. Jais odsetek pracowników pewnie o tym nie wie bo mało kto interesuje się prepaidem ale nie zmienia to faktu ze jest to wyjątek.24bis24 pisze:nawet pewnie nie wiesz a może wiesz, że Pan, Pani w salonie to potrafi przenieść czasem na NOG albo do POP
W salonie tez maja przenosić tylko do free. Ewentualne problemy wyjaśnione wyżej nie zmieniają faktu ze jak się zwróci uwagę czy na pewno przenosi do free to to wtedy z 99% robi się 100%marcin19883 pisze:W takim razie pozostaje tylko przenoszenie online.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2018, 18:43 przez Gregrin, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: dopisek, literowki