DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #983243  autor: Gregrin
 13 mar 2018, 18:40
jamto02 pisze:Gdyby mi grzecznie powiedziała żebym przyszedł kiedy indziej, wcześniej, bo teraz jest za późno to po ludzku bym to zrozumiał.
Sek w tym ze chyba nie może ci odmówić obsługi bo "zaraz zamykają" dlatego ze wtedy miałbyś poważnie traktowany przez orange powód do skargi a ona ryzyko niemiłych konsekwencji a tak zawsze można powiedzieć ze to było jakieś nieporozumienie ;)
24bis24 pisze:nawet pewnie nie wiesz a może wiesz, że Pan, Pani w salonie to potrafi przenieść czasem na NOG albo do POP :)
Byłoby fajnie móc przenieść się do POP a najlepiej One. Wiem ze maja opcje wyboru w systemie (a konsultanci z dostępem do systemu opcje zmiany taryfy) ale maja tez "prikaz" żeby przenosić do free. Jais odsetek pracowników pewnie o tym nie wie bo mało kto interesuje się prepaidem ale nie zmienia to faktu ze jest to wyjątek.
marcin19883 pisze:W takim razie pozostaje tylko przenoszenie online.
W salonie tez maja przenosić tylko do free. Ewentualne problemy wyjaśnione wyżej nie zmieniają faktu ze jak się zwróci uwagę czy na pewno przenosi do free to to wtedy z 99% robi się 100% ;)
Ostatnio zmieniony 13 mar 2018, 18:43 przez Gregrin, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: dopisek, literowki
 #983250  autor: asdaf
 13 mar 2018, 19:09
jamto02 pisze:Jakim kodem sprawdzę co mam , jaka ofertę ?
*124*#
jamto02 pisze:Jakie dalej kody dla uruchomienia 2GB/RWK?
Orange sam Ci uruchomi RWK i bonus 2GB - Ty nie musisz nic robić. Jeśli chcesz stan bonusu możesz sprawdzić kodem *101*01#.
Po 94 dniach pobytu w sieci Orange sam bezpłatnie możesz włączyć RWK wystarczy wysłać sms pod numer 8002 o treści START (sms jest bezpłatny ale na koncie głównym musi być choć kilka groszy)
Po 31 dniach możesz włączyć Skarbonkę - kod *110*06*00# , stan skarbonki - *110*06#
Wyłączenie poczty głosowej dokonasz kodem *110*03*00#
 #983263  autor: asdaf
 13 mar 2018, 20:06
marcin19883 pisze:Zawsze mnie zastanawiało, czy po wykorzystaniu 2GB jest lejek domyślnie?
Nie. Lejek jest włączony gdy masz aktywny płatny pakiet internetu.
 #983265  autor: 24bis24
 13 mar 2018, 20:09
asdaf pisze:Po 94 dniach pobytu w sieci Orange sam bezpłatnie możesz włączyć RWK wystarczy wysłać sms pod numer 8002 o treści START (sms jest bezpłatny ale na koncie głównym musi być choć kilka groszy)
po 93 dniach wlaczysz bezplatnie RWK i moze byc zero zlotych

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #983269  autor: Gregrin
 13 mar 2018, 20:15
asdaf pisze:Nie. Lejek jest włączony gdy masz aktywny płatny pakiet internetu.
Tak było, ale od jakiegoś czasu bonusy za doładowanie (a na tym koncie jest to 2GB) również zapewniają ochronę lejkiem, wiec przypuszczam ze lejek w tych 2GB tez powinien być.
Nie pamiętam natomiast gdzie o tym była mowa ale system orange mimo zmiany w regulaminach miał problemy żeby działać w nim w zgodzie i ludzie zgłaszali ze pomimo ważnego bonusu za doładowanie nie mieli lejka (a regulaminowo być powinien).
jamto02 pisze:A co to za magiczne 93 dni/
Czas w którym RWK kosztuje 3zl ale przenoszący maja konto ważne rok automatycznie i za darmo.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2018, 20:19 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: cytat
 #983271  autor: orson_dzi
 13 mar 2018, 20:18
A nie chodziło przypadkiem o formularz rejestracyjny?
https://www.zarejestrujnumer.pl/zarejestrujnumer.pdf

W końcu salon musi Ci wydać kartę SIM, na którą zostanie przeniesiony Twój numer i tą kartę SIM trzeba zarejestrować. Właśnie przez ten formularz.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #983273  autor: jamto02
 13 mar 2018, 20:24
orson_dzi pisze:A nie chodziło przypadkiem o formularz rejestracyjny?
.
Jak dla mnie to jest formularz na zarejestrowanie nie zarejestrowanego numeru i nie dotyczy przeniesienia nr.
 #983274  autor: marcin19883
 13 mar 2018, 20:27
Gregrin pisze: Tak było, ale od jakiegoś czasu bonusy za doładowanie (a na tym koncie jest to 2GB) również zapewniają ochronę lejkiem, wiec przypuszczam ze lejek w tych 2GB tez powinien być.
Czyli lejek tak długo jak ważność konta, czyli rok?
 #983296  autor: pipawolowa
 13 mar 2018, 21:54
Ode mnie w salonie Orange babsko odmówiło przeniesienia nr z powodu 8 zarejestrowanych na mnie nr Prepaid (jak i wymagali sprawdzenia w Bik-u Na co odmówiłam) morał jest jeden..... Orange to chora sieć tylko ma ciekawe bonusy.

"Fantazja jest ważniejsza od wiedzy." A Einstein
 #983300  autor: Gregrin
 13 mar 2018, 22:34
marcin19883 pisze:Czyli lejek tak długo jak ważność konta
Nie. Tak jak ważność bonusu za doładowanie.
Z bonusem za przeniesienie sprawa jest jednak bardziej skomplikowana. W regulaminie promocji mowa jest jednak że po wykorzystaniu zacznie ciągnąć z konta (pkt. 13): http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 959557.pdf Czyli bonus za przeniesienie (2GB) nie ma lejka w regulaminie.
Ciekawie robi się gdy zestawimy to z tym co zakładałem, bo przy doładowaniu za 5zl dostajemy bonus (który łączy się z tym za przeniesienie ale nie wiem czy regulaminowo) w którego regulaminie jest ze:
14) Po wykorzystaniu środków dostępnych w ramach Bonusu w okresie jego ważności, jeśli Abonent nie posiada innych usług obniżających koszty transferu danych, zostanie automatycznie i bezpłatnie włączona usługa ograniczająca prędkości transferu danych (dalej: Lejek)
http://1410gb.pl/regulaminy/Regulamin-p ... 170718.pdf

Wiec w efekcie bonus za doładowanie powinien mieć lejek ale też dużo krótszą ważność...
Ja bym to interpretował tak, że skoro po doładowaniu, bonus (za doładowanie) ma lejek a jego ważność łączy się z tą z bonusu za przeniesienie to całość powinna mieć lejek.
Wychodzi na to, że dopiero po doładowaniu, bonus (za przeniesienie) będzie mia lejek...

Orange ma mistrza w kombinowaniu :)
Ostatnio zmieniony 13 mar 2018, 22:51 przez Gregrin, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: Uzupełnienie, poprawki
 #983302  autor: marcin19883
 13 mar 2018, 22:52
pipawolowa pisze:Ode mnie w salonie Orange babsko odmówiło przeniesienia nr z powodu 8 zarejestrowanych na mnie nr Prepaid (jak i wymagali sprawdzenia w Bik-u Na co odmówiłam) morał jest jeden..... Orange to chora sieć tylko ma ciekawe bonusy.
Dlaczego wymagali sprawdzenia w biku? przeniesienie na abonament? w prepaidzie to niemoźliwe, żeby sprawdzali cokolwiek. Mozna ile się chce przenosić/rejestrować numerów
 #983339  autor: jamto02
 14 mar 2018, 09:59
Kontynuuję wątek dotyczący tej oferty ale teraz chciałbym się skupić na samej ofercie nie na problemie z przeniesieniem nr.
Wg waszych zaleceń po wpisaniu *124*# widzę nazwy oferty "YES"
Jednak po wpisaniu *101*01# wyskakuje mi usługa niedostępna w twoim planie taryfowym.
Co jest nie tak? Może nie ten kod jednak? Może jeszcze coś muszę aby owe 2 Gb mi aktywowało? Jaki kod pokaże mi ze jest RWK?


Wymoderowano. Morvius
 #983348  autor: jarekt
 14 mar 2018, 10:47
Słuchaj, założyłeś temat o problemach z przeniesieniem do Orange, i do tej oferty, i tam najlepiej jeszcze kontynuuj swój problem, bo to że możesz być w ofercie Yes być może wynika z tego, że Pani w salonie Cię nie polubiła za bardzo :) więc jest to dalej BARDZO kontynuacja Twoich początkowych problemów z MNP do Orange.
 #983352  autor: jamto02
 14 mar 2018, 11:14
No właśnie nie chcę miesząc problemów z przeniesieniem z problemami dotyczącymi oferty. Ale jak się upierasz to będę kontynuował.
A wracając do sedna sprawy coś jest nie tak że jestem w tym YES? Mam problem? Nie aktywuję 2GB/RWK?
 #983354  autor: asdaf
 14 mar 2018, 11:17
jamto02 pisze:g waszych zaleceń po wpisaniu *124*# widzę nazwy oferty "YES"
No to Cię konsultantka w salonie załatwiła.
jamto02 pisze:Jednak po wpisaniu *101*01# wyskakuje mi usługa niedostępna w twoim planie taryfowym.
Kod działa we Free.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2018, 11:19 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
 #983355  autor: jamto02
 14 mar 2018, 11:19
asdaf pisze:No to Cię konsultantka w salonie załatwiła.
Ale możesz jaśniej, ja na serio Orange nie ogarniam, miałem zamiar dopiero poznać co i jak.


Wymoderowano. Morvius
 #983357  autor: jarekt
 14 mar 2018, 11:37
Idź 3. raz do salonu i zapytaj tej samej pani, jaką masz taryfę na tym numerze co to ona Ci go przenosiła i czy ta taryfa to jest "Orange Free na Kartę" zgodnie w warunkami regulaminu promocji MNP do Orange.
A jeśli nie, to zapytaj dlaczego przeniosła Cię do Yes i jak to "naprawimy", bez dodatkowych nerwów.

Możesz też wszystko samemu próbować naprawiać poprzez infolinię i zgłoszenia reklamacyjne.
Gregrin pisze:wydaje mi się ze w ogólnym rozrachunku Ty vs Pani jest 1:1
Wychodzi jednak, że jak na razie nie jest 1:1 tylko 2:0 dla tej pani :)