ign123 pisze:Obsługiwał mnie chłopak, który dopiero się uczył - może "wdrażająca" go dziewczyna chciała, żeby przećwiczył nietypową ścieżkę i dlatego mnie nie olali.
To ja dodam ze obsługująca osoba tez była "świeża" (chyba parę miesięcy) ale pomagająca mu koleżanka tez nie wiedziała dopiero kiedy zapytali "weterana" (podobno 6lat w salonie) ten wiedział i instruował. Przypomnę ze wcześniej w obliczu tego problemu w kilku salonach w których bylem wszyscy wiedzieli ze trzeba zgłosić ten błąd, ale niestety mówili tylko o wersji mailowej która wymagała przyjścia do salonu kolejny raz za parę dni (2-3) ale w zadnym salonie mnie nie olali bo każdy był "gotowy" do przeniesienia. Dopiero w tym 3-cim salonie (bylem tam pierwszy raz i nota bene był to firmowy) załatwili to telefonicznie i następnego dnia bylem już w orange.
PS. Salon firmowy nie ma tu chyba nic do rzeczy, bo mimo wszystko nie mieli dostępu do tego konta klienta które istniało i powodowało błąd (nie widzieli jego numeru, tak samo jak w innych salonach).