DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #983380  autor: asdaf
 14 mar 2018, 12:31
jamto02 pisze: konto jest ważne rok ale 2 gb tylko na 30 dni.
Nieprawda. Wszystko powinno być ważne rok, no chyba że jest jakiś błąd. Albo to przez te kombinację z taryfami ;)
jamto02 pisze:Też mam wrażenie że towarzystwo świetnie się bawi z powodu opisanej sytuacji.
Zadajesz pytania ale odpowiedzi czytasz tak "piąte przez dziesiąte" ;)
 #983384  autor: 24bis24
 14 mar 2018, 12:39
po prostu na infolinii dali konto ważne rok , 2GB na 30 dni i zmienili na Free ale po co sam zainteresowany ma pisać o tym.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #983385  autor: jarekt
 14 mar 2018, 12:46
To jeszcze cytat z regulaminu, bo @jamto02, go pewnie nie przeczytał:
Regulamin Promocji „Przenoszę numer do Orange Free na kartę” pisze: 1. W ramach Promocji Abonent otrzymuje:
- 2GB Internetu ważne przez rok , czyli 365 dni licząc od dnia aktywacji bonusu do godziny 23:59 ostatniego dnia bonusu (dalej „Bonus pakiet Internetu”)
- Aktywną usługę Konto ważne rok (dalej „Bonus usługa”)

2. Warunkiem otrzymania Bonusów jest przeniesienie przydzielonego przez innego operatora numeru do sieci Orange do taryfy Orange Free na kartę.
 #983386  autor: jamto02
 14 mar 2018, 12:50
A może czas na jakieś sensowne podsumowanie???
Co powinienem zrobić tzn o jaka taryfę wnioskować, jak uruchomić bonus, na co uważać, jak sprawdzić wszelkie informacje?
Może to tak dla innych co być może się tym zainteresują....

U mnie wygląda to tak.... da się tu screena wrzucić?
 #983388  autor: 24bis24
 14 mar 2018, 12:54
jamto02 pisze:jak uruchomić bonus
Ale Ty nadal nie czytasz tego na co dawno dostałeś odpowiedź.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #983389  autor: asdaf
 14 mar 2018, 12:57
Gregrin pisze:Czyli bonus za przeniesienie (2GB) nie ma lejka w regulaminie.
Gregrin pisze:bonus (za doładowanie) ma lejek
Czyli aby to sprawdzić trzeba doładować konto tuż przed końcem bonusu za przeniesienie - sprawdzę to ale dopiero za 3 mce. A może ktoś sprawdzał lub może sprawdzić wcześniej?
 #983390  autor: jarekt
 14 mar 2018, 13:01
jamto02 pisze:Co powinienem zrobić tzn o jaka taryfę wnioskować,
Pierwsze zdanie z regulaminu i p.2.:
(...) promocja dostępna dla Abonentów przenoszących przydzielony przez innego operatora numer do sieci Orange do taryfy Orange Free na kartę (...)

2. Warunkiem otrzymania Bonusów jest przeniesienie przydzielonego przez innego operatora numeru do sieci Orange do taryfy Orange Free na kartę.

jamto02 pisze:jak uruchomić bonus,
Z regulaminu:
3. Bonusy są włączane automatycznie (...)

jamto02 pisze:na co uważać,
Na panią w salonie i na to co się podpisuje.


jamto02 pisze:jak sprawdzić wszelkie informacje?
W regulaminie promocji: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 959557.pdf
 #983622  autor: adikSL
 15 mar 2018, 11:50
witam zamówiłem 2gi starter od virgin mobile gdzie aktywowalem pakiet freemium czy moge z tego nr przejsc do orange i dostac 50gb? ktoś pomoże;)
 #983627  autor: marcin19883
 15 mar 2018, 12:26
adikSL pisze:witam zamówiłem 2gi starter od virgin mobile gdzie aktywowalem pakiet freemium czy moge z tego nr przejsc do orange i dostac 50gb? ktoś pomoże;)
No jasne, że. Tak. Nie ma problemu.
 #983649  autor: jamto02
 15 mar 2018, 13:20
Gregrin pisze:O jakie 50GB chodzi? Bo tu rozmawiamy o 2GB za przeniesienie numeru.
+ 20 gb w obecnej promocji ale to i tak 28 Gb brakuje :)
 #987551  autor: reboot
 06 kwie 2018, 17:40
Oczywiście w Orange odbiłem się w dwóch salonach. Usłyszałem to, co kiedyś "nie jest pan pierwszą osobą, która ma utworzone w systemie ileś kont, do których były przypisane numery (ale już nie są) i nie można przypisać nowego".

WKS
 #987553  autor: marcin19883
 06 kwie 2018, 18:04
A może nr jest zablokowany, bo jest świeżo przeniesiony? A ty chcesz znów do innego operatora?
 #987565  autor: Gregrin
 06 kwie 2018, 19:45
reboot pisze:Oczywiście w Orange odbiłem się w dwóch salonach. Usłyszałem to, co kiedyś "nie jest pan pierwszą osobą, która ma utworzone w systemie ileś kont, do których były przypisane numery (ale już nie są) i nie można przypisać nowego".
Ja bylem zdziwiony jak jakiś czas temu w salonie rozwiązali ten problem od reki :shock:
Konsultant zadzwonił na jakąś infolinie (krótki numer ale nie zapamiętam :/) i tam go poinstruowali podając numer konta które było w systemie i do którego dopiął (chyba) przenoszony numer. Troche to trwało ale załatwione przy jednej wizycie (zlecono przeniesienie i po kilku godzinach dostałem sms z data przeniesienia) :)
 #987606  autor: ign123
 06 kwie 2018, 23:19
Pod koniec zeszłego roku miałem identyczną sytuację, jak opisał Gregrin, i co ciekawe, nie był to salon firmowy Orange. Obsługiwał mnie chłopak, który dopiero się uczył - może "wdrażająca" go dziewczyna chciała, żeby przećwiczył nietypową ścieżkę i dlatego mnie nie olali.
 #987625  autor: Gregrin
 07 kwie 2018, 09:37
ign123 pisze:Obsługiwał mnie chłopak, który dopiero się uczył - może "wdrażająca" go dziewczyna chciała, żeby przećwiczył nietypową ścieżkę i dlatego mnie nie olali.
To ja dodam ze obsługująca osoba tez była "świeża" (chyba parę miesięcy) ale pomagająca mu koleżanka tez nie wiedziała dopiero kiedy zapytali "weterana" (podobno 6lat w salonie) ten wiedział i instruował. Przypomnę ze wcześniej w obliczu tego problemu w kilku salonach w których bylem wszyscy wiedzieli ze trzeba zgłosić ten błąd, ale niestety mówili tylko o wersji mailowej która wymagała przyjścia do salonu kolejny raz za parę dni (2-3) ale w zadnym salonie mnie nie olali bo każdy był "gotowy" do przeniesienia. Dopiero w tym 3-cim salonie (bylem tam pierwszy raz i nota bene był to firmowy) załatwili to telefonicznie i następnego dnia bylem już w orange.

PS. Salon firmowy nie ma tu chyba nic do rzeczy, bo mimo wszystko nie mieli dostępu do tego konta klienta które istniało i powodowało błąd (nie widzieli jego numeru, tak samo jak w innych salonach).
 #987775  autor: PawlusG
 08 kwie 2018, 00:50
Gregrin pisze:
reboot pisze:Oczywiście w Orange odbiłem się w dwóch salonach. Usłyszałem to, co kiedyś "nie jest pan pierwszą osobą, która ma utworzone w systemie ileś kont, do których były przypisane numery (ale już nie są) i nie można przypisać nowego".
Ja bylem zdziwiony jak jakiś czas temu w salonie rozwiązali ten problem od reki :shock:
Konsultant zadzwonił na jakąś infolinie (krótki numer ale nie zapamiętam :/) i tam go poinstruowali podając numer konta które było w systemie i do którego dopiął (chyba) przenoszony numer. Troche to trwało ale załatwione przy jednej wizycie (zlecono przeniesienie i po kilku godzinach dostałem sms z data przeniesienia) :)
Też miałem problem z kontami, u mnie jeszcze dochodziło to, że nie mogli mi przenieść numeru, bo widniał on już w systemie Orange jako obecny w sieci i przypisany do konta :)

:)
 #987924  autor: reboot
 08 kwie 2018, 23:32
Gregrin, infolinia twierdzi, że nie widzi żadnych powielonych kont i mam na siebie tylko 1 aktywny numer obecnie.
Jednak skoro obsługa w Orange to jakaś porażka i zawsze te same problemy, to po prostu odpuszczam tę sieć i będę się "rozglądał" za ofertą innych operatorów. A przenieść chciałem, żeby mieć gigabajty za 20 lecie, $$ z obecnej promocji za przeniesienie i móc bez obaw testować na wiosce u dziewczyny, bo ma ona obecnie Plusa i szukam czegoś innego, bo nie mogę znieść tej dziad-sieci.

WKS
 #987941  autor: data17
 09 kwie 2018, 07:57
W salonach pracuja ludzie bez wyksztalcenia i wiedzy o operatorach wirtualnych. Mnie wyśmiali jak powiedzialem, ze mialem numer w Vikings Mobile.
A tez chcieli od mnie karte ta co mialem, a potem im sie numer nie zgadzal.
A potem babka ogarnela, ze ma przepisac numer simki jednak nie od Vikings Mobile, ale z nowej karty od nich. Takze idz do innego salonu, bo wiekszosc ludzi tam pracujacych nic nie ogarnia