Dzięki za odpowiedzi
marcin19883 pisze:W salonie to przeniesienie numeru trwa 1 dzień lub nawet mniej, bo w nocy już przenosi. Śmiało przenoś w salonie numer.
Nie wiem czy zrozumiałem, ale chyba polecasz bramkę nr 1.
kamerling pisze:Dostaje się od razu simkę i można korzystać z tymczasowego do momentu przeniesienia.
Czyli przez chwilę jest inny numer, tak?
kamerling pisze:młody pracownik zjebał sprawę, bo nie podpiął obecnego stacjonarnego, a wziął nr z puli stacjonarnych.
Tata nie dostrzegł tego na umowie, czy nie wpisują tego? Też mamy numer od ponad 30 lat ten sam...
Pytania dodatkowe skoro to przerabiałeś
(inni też mogą podpowiedzieć
)
Dobrze czytam, że przy umowie 99,99:
1. opłata wzrasta o 5 zł jak nie wyrazi się zgód
2. aktywacja to 50 zł (czy tam 49 nieważne)
3. telefonu stacjonarnego nie dają, trzeba samemu kupić VOIP...
4. ...albo można używać starego analogowego tonowego?
5. nie ma opłat za funbox'a, tj. miesięcznego abonamentu ani jednorazowej
6. dekoder TV nie musi być podpięty do funbox'a i działa, ale nie aktualizuje się oprogramowanie, nie ma EPG i wyskakuje komunikat o braku internetu
Pozdrawiam