DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #988379  autor: marcin19883
 11 kwie 2018, 16:40
Właśnie dziś przeniosłem numer przez kuriera. Po godzinie od wyjazdu kuriera, numer tymczasowy aktywny. Wszystko błyskawicznie się uruchomiło. Teraz poczekam, aż przeniosą nr właściwy. Poprzednie numery, to w ciągu 2godzin w nocy przeniesiono danego dnia. Czyli bez komplikacji.
Nie wiem dlaczego ci Orange blokuje przenosiny, ale nie obejdzie się bez interwencji do UKE.
 #988649  autor: Marcel82
 13 kwie 2018, 08:42
Prawdopodobnie zamienię mamie Neostradę+stacjonarny na Orange Love.
Mama ma nr na kartę w T-Mobile, jakim sposobem jej obecny numer będzie najkrócej nieaktywny?
1. Przenieść do Orange na kartę i wtedy podpisać umowę Love.
2. Podpisać umowę Love i upoważnić Orange do przeniesienia numeru.
 #988723  autor: kamerling
 13 kwie 2018, 15:34
Marcel82 pisze:Prawdopodobnie zamienię mamie Neostradę+stacjonarny na Orange Love.
Mama ma nr na kartę w T-Mobile, jakim sposobem jej obecny numer będzie najkrócej nieaktywny?
1. Przenieść do Orange na kartę i wtedy podpisać umowę Love.
2. Podpisać umowę Love i upoważnić Orange do przeniesienia numeru.
Mój ojciec był w takiej samej sytuacji, ale przenosił nr od innego operatora.

Normalnie podczas podpisywania umowy o Love, mówisz, że nie chcesz dodatkowego nr = dodatkowej karty SIM, a prosisz o przeniesienie nr z innej sieci i podłączego go do umowy Love. Z tym nie ma żadnego problemu. Dostaje się od razu simkę i można korzystać z tymczasowego do momentu przeniesienia. W przypadku mojego ojca - wszystko przebiegło bez problemu. Działa nr tak jak działał wcześniej.

Co ważne, jak masz też stacjonarny, to też trzeba im wspomnieć, aby podłączyli ten konkretny nr pod umowę Love. W przypadku mojego ojca, młody pracownik zjebał sprawę, bo nie podpiął obecnego stacjonarnego, a wziął nr z puli stacjonarnych. WTF? Skandal...

Wiec rachunek przyszedł za Love + stacjonarny. Trzeba było wypowiedzieć umowę o stacjonarny, to oczywiście wiązało sie ze stratą nr posiadanego przez lata...
 #988756  autor: marcin19883
 13 kwie 2018, 18:22
W salonie to przeniesienie numeru trwa 1 dzień lub nawet mniej, bo w nocy już przenosi. Śmiało przenoś w salonie numer.
 #988818  autor: Marcel82
 14 kwie 2018, 10:23
Dzięki za odpowiedzi
marcin19883 pisze:W salonie to przeniesienie numeru trwa 1 dzień lub nawet mniej, bo w nocy już przenosi. Śmiało przenoś w salonie numer.
Nie wiem czy zrozumiałem, ale chyba polecasz bramkę nr 1.
kamerling pisze:Dostaje się od razu simkę i można korzystać z tymczasowego do momentu przeniesienia.
Czyli przez chwilę jest inny numer, tak?
kamerling pisze:młody pracownik zjebał sprawę, bo nie podpiął obecnego stacjonarnego, a wziął nr z puli stacjonarnych.
Tata nie dostrzegł tego na umowie, czy nie wpisują tego? Też mamy numer od ponad 30 lat ten sam...

Pytania dodatkowe skoro to przerabiałeś :) (inni też mogą podpowiedzieć :wink: )
Dobrze czytam, że przy umowie 99,99:
1. opłata wzrasta o 5 zł jak nie wyrazi się zgód
2. aktywacja to 50 zł (czy tam 49 nieważne)
3. telefonu stacjonarnego nie dają, trzeba samemu kupić VOIP...
4. ...albo można używać starego analogowego tonowego?
5. nie ma opłat za funbox'a, tj. miesięcznego abonamentu ani jednorazowej
6. dekoder TV nie musi być podpięty do funbox'a i działa, ale nie aktualizuje się oprogramowanie, nie ma EPG i wyskakuje komunikat o braku internetu

Pozdrawiam
 #989083  autor: kamerling
 16 kwie 2018, 00:30
Co do SIM z nr tymczasowym - nie wiem, gdyż ojciec nie korzystał z niego. Po prostu do czasu przeniesienia korzystał ze swojego obecnego operatora, w nocy nastąpiło przeniesienie, więc nawet tego nie odczuł. Rano wymiana karty, gdyż nie było już zasięgu.

Nie mam pojęcia, czy nr telefonu stacjonarnego jest wyszczególniony na umowie. Na wszelki wypadek i tak trzeba im to mówić parę razy...

Ojciec zgadzał się na marketing (wszelkie zgody) wiec nie wiem też, czy cena była niższa, a w zasadzie standardowa.

Nie płacił aktywacji

Stacjonarnego oczywiście, że nie dają. Można używać starego, analogowego tonowego.

Nie ma opłat za dekoder czy FunBox

Dekoder ojciec ma podłączony kablem Ethernet, więc nie umiem odpowiedzieć.
 #989236  autor: szunaj
 16 kwie 2018, 20:55
Marcel82 pisze: Czyli przez chwilę jest inny numer, tak?
Jestem trzy dni po przeniesieniu, numer jest inny ale usługi które na tymczasowym aktywujesz przechodzą też na Twój przenoszony numer. A nawet utworzyłem konto na numerze tymczasowym a teraz jest ono do numeru głównego.
 #989522  autor: jarekt
 18 kwie 2018, 19:00
Zarządzanie pocztą głosową, a konkretnie sprawdzenie statusu bezwarunkowego przekierowania wszystkich połączeń do poczty (*#21*11# - przy czym w Twoim kodzie jest 21** zamiast 21* ale to chyba błąd u Ciebie :)).