DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 6 z 10
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
 #982726  autor: biala1991
 11 mar 2018, 10:31
piotrzet pisze:Wróżb ciąg dalszy niczym przy ofercie internetu bez limitu a lejków jak nie było tak nie ma.
To jasne, że nikt nie jest w stanie przewidzieć jak to będzie finalnie wyglądało. Rozmawiamy o możliwych pułapkach w tej promocji, bo chyba lepiej wziąć je pod uwagę zanim zdecydujemy się przenieść nr niż po sześciu miesiącach ponoszenia opłat dowiedzieć się, że gwarancja TM w rzeczywistości nic nie gwarantuje :)
Ostatnio zmieniony 11 mar 2018, 10:42 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: "Masz z tym jakiś problem? :) " Serio ? Nie zaczynajmy kłótni. Odnośmy się do oferty nie użytkowników. Usunalem ta jedna linijke.
 #982728  autor: Gregrin
 11 mar 2018, 10:37
Czytając
biala1991 pisze: a że spodziewał się trzech prób kontaktu a była tylko jedna to już jego problem :)
Ja nie wiem czy śmieszkujemy sobie czy co, bo rozumiem zwracać uwagę na dziwne punkty w regulaminie ale po co wymyślać te niestworzone historie. Moze powiedzmy jak uważamy żeby ten zapis wyglądał ? Pomijam fakt samego jego istnienia w przypadku złożenia pisma w salonie bo wtedy kontakt nie jest potrzebny i "max 3" może wtedy oznaczać barak kontaktu i matematycznie się zgadza. Jednak zobaczcie sobie jak proste jest wystąpienie o zwrot. Musimy znać tylko imię nazwisko, pesel i telefon a później tylko podać swój numer konta. Jeśli robimy to przez internet to brak jakiejkolwiek weryfikacji. Na ten problem już zwrócono uwagę w tym wątku.

Wracając do propozycji:
Dokładnie 3 próby kontaktu -oni są nie normalni, chcą nas stręczyć ? Jak za pierwszym razem odbiorę to po co maja dalej dzwonić.
Minimum 3 próby kontaktu - i co wtedy będą dzwonić w nieskończoność bo zaakceptowałem regulamin ze mogą się kontaktować w nieskończoność ?
3 próby kontaktu - ale max czy min ;) Dlaczego tylko 3 ??
itd. itd.
 #982735  autor: biala1991
 11 mar 2018, 11:11
Gregrin pisze:Pomijam fakt samego jego istnienia w przypadku złożenia pisma w salonie bo wtedy kontakt nie jest potrzebny
A od tego właśnie trzeba zacząć, w jakim celu ten kontakt? Nie ma żadnego powodu, żebyśmy potwierdzali coś co zostało jasno przedstawione we wniosku o zwrot. Ciekawe, że abonamenciarze nie muszą spełniać tego wymogu a przecież TM wcale nie musi znać ich numeru rachunku, bo mogą płacić na poczcie. Czy to oznacza, że TM nie dba o ich bezpieczeństwo wypłacając pieniądze w ciemno ? Moim zdaniem ten dodatkowy warunek w przypadku użytkowników prepaid nie jest podyktowany koniecznością weryfikacji, chodzi o pretekst do spławienia klienta, który akurat nie mógł odebrać połączenia.
 #982737  autor: jarekt
 11 mar 2018, 11:15
Chciałbym jeszcze rozwinąć i uzupełnić problem tego poniższego zapisu w regulaminie:
3.6. (...) Operator podejmie maksymalnie 3 próby kontaktu (...)
Niektórzy sugerują (chyba @goldenmen), że operator może podjąć próbę w ilości 0 razy (że niby zmieści się to w "maksymalnie 3 próby").
Nie jest to prawda. "Operator podejmie..." więc musi podjąć próbę kontaktu czyli przynajmniej 1 raz. Podjęcie 0 prób czyli niepodjęcie próby skontaktowanie się, to nie jest "podjęcie próby".

Czyli początek tego fragmentu mówi nam, że będzie na bank 1 próba kontaktu.

Zapis "maksymalnie 3 próby kontaktu", to nie to samo co "3 próby kontaktu" i jest dosyć jednoznaczny (wbrew temu co twierdzi @Gregrin :)).

Gdyby był zapis bez słowa "maksymalnie" czyli "3 próby kontaktu", to ze względu na "próba kontaktu" oznaczałoby to:
- operator będzie próbował się skontaktować (skutecznie dodzwonić i porozmawiać) - przynajmniej 1 raz co już wiemy;
- jeśli to się stanie, to próba jest udana i nie podejmuje się kolejnych prób (jeśli pierwszy raz w życiu jesz niebieski ser pleśniowy, no to go wtedy próbujesz, ale za drugim razem - kolejnego dnia, bo Ci posmakował - to już go tylko jesz);
- jeśli próba jest nieudana, to operator podejmie jeszcze 2 próby (nie mniej i nie więcej).

Natomiast zapis "maksymalnie 3 próby kontaktu" oznacza:
- operator będzie próbował się skontaktować (skutecznie dodzwonić i porozmawiać) - przynajmniej 1 raz co już wiemy;
- jeśli to się stanie, to próba jest udana i nie podejmuje się kolejnych prób (tekst o niebieskim serze pleśniowym jest aktualny :));
- jeśli próba jest nieudana, to operator być może podejmie jeszcze maksymalnie 2 próby (1 lub 2), jeśli uzna to za stosowne wg tylko jemu znanego klucza, bo nie jest to w ogóle rozpisane w regulaminie.
 #982738  autor: Gregrin
 11 mar 2018, 11:18
Pytanie czy udzielimy im gdzieś zgody na kontakt marketingowy. Tez przypuszczam ze rozmowa zacznie się od "dlaczego jest pan niezadowolony" a później mogą zacząć zachęcać do skorzystania z atrakcyjnych ofert ale wtedy możemy uciąć ze zgadzaliśmy się na kontakt w celu obsługi zgłoszenia a nie przedstawiania ofert.
surface123 pisze:Będą dzwonic by Cie przekonać zebys jednak z nimi został :)
Nie ma wymogu ze musisz odejść żeby dostać zwrot.
biala1991 pisze:Nie ma żadnego powodu, żebyśmy potwierdzali coś co zostało jasno przedstawione we wniosku o zwrot.
Dane podaje się przez internet i nie ma żadnego potwierdzenia ze to ta konkretna osoba je podaje.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2018, 11:21 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: odpowiedz na cytat biala1991
 #982740  autor: jarekt
 11 mar 2018, 11:24
Nawet zapis o tym, że trzeba być niezadowolonym, nie sugeruje, że trzeba odejść :).
Po prostu jestem niezadowolony, proszę o zwrot opłat za pół roku, ale zostanę z wami bo lubię cierpieć. I koniec. Warunki są spełnione: jesteś niezadowolony i poprosiłeś o zwrot. Jedynie ten skuteczny kontakt już od ciebie nie zależy w 100%...

Sam formalny powód tego kontaktu, to jest nawet nieistotny, bo jeśli chcą potwierdzić dane, to nie jest to nic nadzwyczajnego. Jest to zapisane w regulaminie i to jest dosyć normalne i powszechne (zwłaszcza dla takich usług jak prepaid).
 #982742  autor: biala1991
 11 mar 2018, 11:34
Gregrin pisze:
biala1991 pisze:Nie ma żadnego powodu, żebyśmy potwierdzali coś co zostało jasno przedstawione we wniosku o zwrot.
Dane podaje się przez internet i nie ma żadnego potwierdzenia ze to ta konkretna osoba je podaje.
Ale dokładnie to samo dotyczy użytkowników abo i tutaj TM jakoś nie martwi się, że wypłaci pieniądze nie dzwoniąc w celu potwierdzenia danych :)
 #982747  autor: biala1991
 11 mar 2018, 11:45
jarekt pisze:Sam formalny powód tego kontaktu, to jest nawet nieistotny
A mnie ten przymusowy kontakt, który jest wymagany w promocji prepaid a w abo nie obowiązuje właśnie zastanawia i nasuwa najgorsze przypuszczenia, że to wyciśnięci z kasy karciarze mają sfinansować zwroty dla użytkowników abo :)
 #982750  autor: marcin19883
 11 mar 2018, 11:49
Pomyślcie, jeśli by oszukiwali to nie skończyłoby się dla nich za dobrze. Gdyby to się wydało, są skończeni. Dużo spraw miałoby swój finał w sądzie. Ludzie by odeszli z tej sieci.
 #982751  autor: jarekt
 11 mar 2018, 11:54
@biała1991, napisałem "formalny", bo do jakich celów faktycznie jest ten dodatkowy warunek, no to można się domyślać.

@marcin19883, ale jeśli podejmą 1, 2 czy 3 próby, w taki sposób że nie udało Ci się wtedy odebrać z jakichś powodów tego połączenia, no to wszystko jest OK, przynajmniej wg regulaminu.

Tylko UOKiK/UKE/sąd mógłby ten zapis podważyć (i brak zwrotu na jego podstawie) i pomóc odzyskać pieniądze.
 #982752  autor: marcin19883
 11 mar 2018, 11:57
jarekt pisze: @marcin19883, ale jeśli podejmą 1, 2 czy 3 próby, w taki sposób że nie udało Ci się wtedy odebrać z jakichś powodów tego połączenia, no to wszystko jest OK, przynajmniej wg regulaminu.

Tylko UOKiK/UKE/sąd mógłby ten zapis podważyć (i brak zwrotu na jego podstawie) i pomóc odzyskać pieniądze.
Ludzie i tak by gadali między sobą i zniechęcali do przejścia do tej sieci.
 #982755  autor: jarekt
 11 mar 2018, 12:03
Jak będą to nieczysto rozgrywać, to i tak się to w jakiś sposób na nich odbije (największe ich koszmary powrócą).
Myślę, że już po 2-3 miesiącach będą pierwsze osoby, które zwrot przetestują i tutaj się pochwalą jak było.
 #982769  autor: biala1991
 11 mar 2018, 12:56
jarekt pisze:@biała1991, napisałem "formalny", bo do jakich celów faktycznie jest ten dodatkowy warunek, no to można się domyślać.


Żaden ze wspomnianych wcześniej powodów mnie nie przekonuje. Jeśli dzwonią, w celu przedstawienia oferty i zachęcenia do pozostania to TM trochę by się kompromitował taką propozycją, bo namawiałby niezadowolonego klienta do masochizmu :) No chyba, że byłby to oszust, któremu jakość odpowiada a chciał tylko naciągnąć TM na kasę, wtedy to klient by się ośmieszył, bo pozostając przyznałby się do nadużycia :)
Jeśli zaś dzwonią, bo chcą poznać powód niezadowolenia to dlaczego nie interesuje ich to w przypadku użytkownika abo, który przecież dla każdego operatora jest cenniejszym nabytkiem niż karciarz?
 #982770  autor: neotele
 11 mar 2018, 12:56
jarekt pisze:Myślę, że już po 2-3 miesiącach będą pierwsze osoby, które zwrot przetestują i tutaj się pochwalą jak było.
Pozytywnie załatwione zwroty tuż po 1 miesiącu są ZAWSZE w interesie TM i zdziwiłbym się, gdyby ktoś miał problem ze zwrotem w tym początkowym okresie.
Nawet zakładając, że ten Regulamin ma celowo zastawione pułapki ("Operator podejmie maksymalnie 3 próby kontaktu..."), pozytywnie załatwione zwroty w początkowym okresie uwiarygodniłyby tą promocję i przyczyniłyby się do większej ilości nowych chętnych na tą promocję (którzy dotychczas, z ostrożności, się wstrzymywali).
 #982771  autor: jarekt
 11 mar 2018, 13:07
@neotele, bardziej mi chodziło o techniczne sprawy czyli jak to się w praktyce wszystko odbyło (jakie mają wytyczne konsultanci - nie opisane w regulaminie - jak to wszystko rozegrać), po jakim czasie dzwonili, w jakich porach, jak wyglądały kolejne próby - po jakim czasie, kiedy faktycznie kasa spłynęła na konto, itp. itd.

To, że będą się na początku bardziej starali wszystko zrobić tak aby w mediach i na forach nie było dymu, to jest raczej oczywiste - nawet będzie im łatwiej, bo przecież na początku jest mało klientów takich promocji i odpowiednio mniej będzie zwrotów - nie ma sensu robić problemów na początku tym kilku osobom :) - operator może tylko stracić, a nie zyskać parę groszy.

Dopiero potem (5-8 miesiąc licząc od teraz) zaczną się (ewentualne) jazdy, choćby z niewyrabianiem terminów przez T-Mobile.
 #982774  autor: adacomp
 11 mar 2018, 13:19
Dokładnie.
Najpierw dadzą marchewkę aby się uwiarygodnić ale tak po 6 miesiącach mogą zacząć robić problemy.
Za 1-3 miesiące to jeszcze zwrócą ale przewiduję że zwroty za 5-6 miesięcy to już będą "problemy" z dodzwonieniem się i odebraniem telefonu.

Ja prywatnie nie wszedłbym w taką "promo" ale jak ktoś ma zbędne 150zł i potem cierpliwość na walkę o zwrot to droga wolna.

T-M zacznie się nie wyrabiać z obsługą tej "promo" bo czas i za mało ludzi do tego a nowym trzeba zapłacić przecież.

Przewiduję szybkie zawinięcie tej akcji tak między 6-7 miesiącem a rokiem.
 #982803  autor: piotrzet
 11 mar 2018, 15:29
Gdybania ciąg dalszy a konkretów brak. Rozumiem dyskusja o regulaminie itp ale wymyślanie co będzie za pół roku czy dalej to chyba lekka przesada tym bardziej, że nie ma na to dowodów.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982806  autor: TomLee
 11 mar 2018, 15:42
Według mnie ta promocja potrwa maks 3-4 miesiące. Już wtedy zaczną się pierwsze wnioski o zwrot kasy i zacznie się dym.

Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka
  • Strona 6 z 10
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10