DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 35
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 35
 #980194  autor: Johnny
 27 lut 2018, 12:21
bobiwr pisze:W formule i rbm-e też się pojawiło ale do samego siema. SIemaPl dalej poza zasięgiem...
Niemniej Bravo programiści :smt024 Play!
:smt023
Pojawiła się migracja do SieMaPL w play24 z taryfy OdNowa.
Kody *163*99# i *163*66# na chwilę obecną nieaktywne.
 #980195  autor: Durek
 27 lut 2018, 12:28
Dokładnie ten sam kod *163*99# podała mi babka na infolinii RMB przed chwilą (odpalony starter RBME). Wbiłem go przy niej i otrzymałem info, że "Zlecenie migracji zakończone pomyślnie. Twoja taryfa zostanie zamieniona na RBM SieMa na Karte w ciągu 24 godzin". Mówię jej, że tu jest mowa o "SieMa na kartę" a ja chciałem SieMa PL. Ponoć sms o takiej treści jest ale zmieni się taryfa na SieMa PL. Jak Play24 to przerobi to dam info co wyszło.
 #980199  autor: marcin19883
 27 lut 2018, 12:38
bobiwr pisze:
marcin19883 pisze:Nigdy czatu nie widziałem. Na żadnej mojej przeglądarce nic nie ma.
Bo pewnie masz Jakiegoś-Internet-Security i tam zaznaczone: blokuj wyskakujące... blokuj reklamy. Jak to odptaszkujesz, to chat i inne g**na wyskoczą na ekran "znienacka"... :mrgreen:
Nie mam antywirusów na kompie. Ok nie ma to nie ma.


Hej mam nr pnk rwk i zaraz też się pobawię z taryfami Obrazek
 #980203  autor: Durek
 27 lut 2018, 13:01
U mnie jednak *163*99# przeniosło do SieMa na kartę więc kod podany przed konsultanta, nijaką Panią Magdalenę C. jest o kant ... rozbić. Kolejna babka podaje *163*66# ale nie mogę sprobować bo w systemie jeszcze nie dokończyła się zmiana wcześniejsza.
 #980204  autor: Gregrin
 27 lut 2018, 13:03
Durek pisze:Dokładnie ten sam kod *163*99# podała mi babka na infolinii RMB przed chwilą (odpalony starter RBME). Wbiłem go przy niej i otrzymałem info, że "Zlecenie migracji zakończone pomyślnie. Twoja taryfa zostanie zamieniona na RBM SieMa na Karte w ciągu 24 godzin". Mówię jej, że tu jest mowa o "SieMa na kartę" a ja chciałem SieMa PL.
Do siemaPL jest przecież końcówka 66 (widać ja na slajdach z prezentacji tej oferty -link do artykułu z tymi slajdami w pierwszym poście).
Wiec chyba jednak zastępują cala taryfę RBME jednym pakietem... Póki co jest możliwość przejścia na RBME przez p24 ale skoro rzeczywiście te kody są poprawne to chyba wycinają RBME.

PS. Ktos już jest przeniesiony do SM ??
 #980211  autor: Durek
 27 lut 2018, 13:27
Ja mam "SieMa na kartę" (choć chciałem "SieMa PL")

W "SieMa na kartę" mam:
- w PAKIETY - Brak dostępnych usług
- w ZMIANA OFERTY - Play na Kartę Rok Ważności Konta oraz Play na Kartę odNOWA
- w USŁUGI DODATKOWE - Brak dostępnych usług

Teraz na infolinii kobieta w "drugim systemie" zlecila zmianę z "SieMA na kartę" na SieMa PL.
Zobaczymy jak to się skończy.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2018, 13:32 przez Durek, łącznie zmieniany 1 raz.
 #980218  autor: Durek
 27 lut 2018, 14:03
Już w Play24 widzę, że jednak udało się kobiecie na infolinii zmienić:
z: RBM SieMa na kartę
na: RBM SieMa PL na kartę

W "RMB SieMa PL na kartę" mam:
- w PAKIETY - Brak dostępnych usług
- w ZMIANA OFERTY - Play na Kartę Rok Ważności Konta oraz Play na Kartę odNOWA
- w USŁUGI DODATKOWE - Brak dostępnych usług
 #980219  autor: marcin19883
 27 lut 2018, 14:09
Mi się dopiero RBM Siema pojawiła, gdy zmieniłem taryfę na RBM Energy. Teraz poczekam kilka godzin, aż wskoczy, bo narazie nie mogę zmienić na RBM Siema.
 #980221  autor: bolek2004
 27 lut 2018, 14:12
U mnie zlecona migracja z pnk rwk przez play24 po 10:30 i do tej pory nic się nie zmieniło. Dalej mam pnk rwk, po wpisaniu *163# pisze że jest w trakcie migracji. Jeszcze nigdy mi się taryfa tak długo nie zmieniała. Być może się coś zawiesiło.
 #980233  autor: Johnny
 27 lut 2018, 15:58
Taryfa zmieniona na RBMSieMa z PnKRWK kodem *163*99#
Stan konta złotówkowego bez zmian
Data ważności konta na połączenia wychodzące skrócona standartowo na 14 dni.

W play 24 wyświetla stan konta:
Minuty do Play00:00 min. (ważne do 27.02.2018)
Promocyjne minuty do wszystkich00:00 min. (ważne do 27.02.2018)
SMS-y do wszystkich sieci0 szt. (ważne do 27.02.2018)
Minuty do wszystkich sieci00:00 min. (ważne do 27.02.2018)
Pakiet Internet0 MB (ważne do 28.02.2018)
Promocyjne MB w strefie taniego Internetu0 MB (ważne do 27.02.2018)
Limit GB w roamingu UE0 MB

brak stanu konta złotówek !!!!


Pakiety i usługi:
Brak dostępnych usług

Zmiana oferty:
Zmień ofertę na
Play na Kartę Rok Ważności Konta 0,00 zł Zmień ofertę
Play na Kartę odNOWA 0,00 zł Zmień ofertę
RBM SieMa na Kartę 0,00 zł Zmień ofertę

i tu już mamy babola, bo przecież jestem w taryfie RBMSieMa na kartę (może miało być RBMSieMa na kartę PL )?
 #980249  autor: marcin19883
 27 lut 2018, 16:38
Pani konsultant mówi mi, że z taryfy energy mogę uruchomić kodem no limit i mi przejdzie na nową taryfę z automatu :D tak samo z SieMa PL. Samo przechodzi po wykupieniu GB
Ostatnio zmieniony 27 lut 2018, 16:39 przez marcin19883, łącznie zmieniany 1 raz.
 #980252  autor: Johnny
 27 lut 2018, 16:42
marcin19883 pisze:Pani konsultant mówi mi, że z taryfy energy mogę uruchomić kodem no limit i mi przejdzie na nową taryfę z automatu :D tak samo z SieMa PL. Samo przechodzi po wykupieniu GB
Ale zapomniałam dodać, że skróci się ważność konta do 14 dni :mrgreen:
  • Strona 7 z 35
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 35
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 35