DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 35
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35
 #981566  autor: bolek2004
 06 mar 2018, 13:52
Zadzwoniłem do boku rbm w tej sprawie to powiedzieli że numer jest na razie w play i oni dostępu do niego nie mają, proszę dzwonić sobie do Play (i ponosić koszty połączenia oczywiście)
W lepszej sytuacji są ci którzy migrowali z taryf rbm.
 #981573  autor: jarekt
 06 mar 2018, 14:44
Maszyna ruszyła...
Wszystkie zaległe numery wreszcie (niektóre po wielu dniach) zmigrowały do rbmSM (między 13:50 a 14:10).

I doszło "brakujące" 3. konto internetowe:

Obrazek

Przypominam swój post w tym temacie: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 95#p980788:

Obrazek
*106# - Stan konta cyklicznego pakietu danych to: 5.00MB. Mozesz je wykorzystac do 2018-03-03
*107# - Stan konta transmisji danych to: 1BYTES. Mozesz je wykorzystac do 2018-03-02
*108# - Stan bonusowego konta transmisji danych to: 0BYTES. Mozesz je wykorzystac do 2018-03-02
 #981576  autor: MDataa
 06 mar 2018, 15:31
Potwierdzam, że zmieniło. U mnie to nastąpiło o 14:00 a zlecenie w P24 zrobione było tydzień temu 27 lutego.
 #981579  autor: Robin560
 06 mar 2018, 15:37
Czy tylko u mnie nie ma stanu konta

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #981596  autor: flosan
 06 mar 2018, 18:04
Sprawdźcie swoje taryfy i pakiety, bo to co wyprawiają w RBM to istny cyrk!

Wisiała mi taryfa na jednym z numerów od blisko 10 dni, zgłoszenie było robione już po 24h, jest ciągle rozpatrywane. W międzyczasie wykonałem kilka telefonów do BOK aż w końcu wczoraj jeden z konsultantów ręcznie zmienił taryfę na SieMaPL. Po zmianie taryfy, doładowane zostało konto, wskoczyło wydłużenie ważności o rok po doładowaniu. Dziś rano wykupiłem pakiet za 19 zł (nolimit+1GB), który zaraz zaczął działać i połączenia oraz SMSy były faktycznie za 0 zł tak jak miało być, ale do czasu... Dziś od około 14 godziny (gdy "machina ruszyła") okazało się, że już rozmowy (w tym do play), SMSy i internet zostaje naliczany z resztki złotówek jakie tam zostały, a taryfa powróciła na SieMa (bez PL). RWK + 19 zł + kilka zł z konta poszło... do tego kolejne złotówki na połączenia do BOK, który nic nie zrobił, kazał znów czekać... Kolejne kilkanaście dni bez telefonu, pakietów, przecież to jest chore!

P.S. W Play24 znów można zmieniać z taryfy RBM SieMa na 'tą samą' RBM SieMa (która de facto jest SieMą-PL) - być może też to podobieństwo nazwy taryfy dodatkowo wprowadza w błąd samych konstruktorów oferty, konsultantów oraz użytkowników, istny misz-masz, to nie koniec zamieszania. W taryfie SieMaPL tez nie ma cyklicznego nolimitu z 1GB wbrew zapowiedziom, póki co jest tylko 30-dniowy...
 #981598  autor: jarekt
 06 mar 2018, 18:21
Testowa zmiana sprzed chwili z PnKRWK na rbmSM poprzez Play24: udana i trwała 15 sekund.

---edit---
Kolejna testowa zmiana sprzed chwili z OdN na rbmSMpl poprzez Play24: udana i trwała 15 sekund.

---edit2---
Kolejna testowa zmiana sprzed chwili z OdN na rbmSMpl kodem 66#: udana i trwała 15 sekund.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2018, 21:28 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #981635  autor: Robin560
 06 mar 2018, 21:25
Testował ktoś doładowania czy działają?
Zmigrował ktoś do rbmSMpl? Jeśli tak to z jakiej taryfy?

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #981641  autor: jarekt
 06 mar 2018, 21:58
Ciężkie jest życie testera, szczególnie gdy operator nie chce twoich pieniędzy.
Po zmianie taryfy na rbmSMpl i próbie doładowania przez stronę doladowania.play.pl (dpp):

Obrazek

(a to stary numer zarejestrowany w zeszłym roku)

No to może przez Strefę Doładowań FB (StrDoł):

Obrazek

(dodam, że numer nigdy nie miał przerwy w ważności konta)


---edit---
Powyższe komunikaty dostaję na wszystkich numerach z taryfą rbmSMpl
Może jutro albo za 10 dni - jak się dobrze wszystko przemieli w systemie - przyjmą moją gotówkę...
Ostatnio zmieniony 06 mar 2018, 22:22 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #981643  autor: Robin560
 06 mar 2018, 22:03
Johnny pisze:
Robin560 pisze:Zmigrował ktoś do rbmSMpl? Jeśli tak to z jakiej taryfy?
Migrować możesz tylko z taryfy OdNowa przez Play24 lub kodem *163*66#
Jutro złożę wniosek o przeniesienie i sprawdzę czy działa z rbm7mnp

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #981645  autor: jarekt
 06 mar 2018, 22:16
Robin560 pisze:Jutro złożę wniosek o przeniesienie i sprawdzę czy działa z rbm7mnp
Nie musisz. Nie działa (migracja do rbmSMpl z RBM7MNP):
- ani kodem 66# ("Niestety nie mozesz skorzystac z tego kodu, sprawdz dlaczego na..."),
- ani poprzez MM (brak tej taryfy na liście),
- ani z poziomu Play24 (brak tej taryfy na liście):
Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 mar 2018, 22:17 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #981646  autor: marcin19883
 06 mar 2018, 22:17
Ja zgłosiłem problem na play24 wczoraj w nocy. Numer wisi. Dziś nikt nie dzwonił. Pewnie jutro konsultant zadzwoni. Nic się nie da zrobić z rym numerem :(
 #982315  autor: jarekt
 09 mar 2018, 19:51
W takim tempie jak dodają te usługi/pakiety do Play24, to jeszcze 2 lata miną zanim to wszystko naprawią i doprowadzą do normalności.
Poniżej aktualna lista wszytskich usług i pakietów w rbmSMpl:

Obrazek

O bardzo wielu nierozwiązanych problemach od ponad 2 tygodni, to nawet nie chce mi się pisać.
To jest ogólnie jakaś katastrofa (2 katastrofy), a nie oferta (2 oferty).
  • Strona 14 z 35
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35