Robin560 pisze:Potrzebuję zachować 3 numery do grudnia. Jeden jest obecnie w T-m, drugi w play a trzeci w plusie. Każda sieć na zasięgu plusa odpada nie chcę też mieć ich w virgin bo jakość obsługi. mają być bez obsługowe dodam je do serwisu on-line sieci i tyle roboty. jeden numer może być cały czas aktywny.
bobiwr umiem czytać ze zrozumieniem, obsługa w Virgin jest lepsza niż u niejednego infrastrukturalnego operatora. I nawet infolinia do bok jest darmowa, w przeciwieństwie do Play i wielu innych operatorów, którzy kasują klienta za każdą minutę do biura obsługi.
A co jest bardziej korzystne na przetrzymanie numerów niż darmowa taryfa?
Mam 2 numery w Virgin od kilku lat i zero problemów.
Więc nie rozumiem co z tą jakościa obsługi.
Wszystko możesz zgłaszać zarówno przez telefon jak i na profilu Virgin na FB czy w wiadomości prywatnej, ponieważ mają dostęp do konta.
Dictum sapienti sat est.