Folx cos grzebie w systemie.
15:15 taki mail:
"Cześć,
Bardzo dziękujemy za email wraz zapytaniem o kod wejściowy do Folx. Chcieliśmy wysłać Ci go, jako prezent na Święta, ale widzimy, że udało Ci się go zdobyć już wcześniej.
Miło nam, że jesteś już z nami. Pamiętaj, że w Folx możesz nie płacić za subskrypcję w ogóle - każde Twoje polecenie Folx znajomemu, który zasubskrybuje się u nas, to kolejny miesiąc darmowej subskrypcji dla Ciebie."
Nigdy nie byl wysylany mail z prosba o kod.
15:18 taki mail:
"Cześć!
Bardzo dziękujemy za email wraz zapytaniem o kod aktywacyjny do Folx. Aktualnie nasza aplikacja dostępna jest tylko dla tych, którzy mają kod aktywacyjny, ale bardzo chcielibyśmy zaprosić Cię do nas jak najszybciej.
Dlatego już niedługo odezwiemy się znowu do Ciebie, a teraz życzymy Ci najweselszych Świąt jakie mogą się wydarzyć oraz naprawdę szczęśliwego Nowego Roku!"
Ale ja juz mam nr w folx, o co chodzi
Jeszcze jedno osoba polecona czeka juz ponad 24 godziny na mozliwosc aktywacji telefonu, po tym jak kierowca, anulował zlecenie dostawy, karta fizycznie zostala odebrana. Ile to u nich moze trwac, bo pisza caly czas ze pracuja nad tym. Podobno mozna jakas rekompensate za czas oczekiwania wyrwac. Ktos? cos ?