DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22
 #964541  autor: joe112
 06 gru 2017, 10:40
A ja mam pytanie co do sposobu płatności za usługę. Wiem że trzeba podpiąć kartę debetową pod aplikację i jak to jest potem? Folx sam ściąga sobie należność czy też ja muszę autoryzować tę transakcję? Chodzi mi oto czy Folx nie będzie miał pełnego dostępu do mojego konta i będzie go mógł wyczyścić?
Na innym forum ktoś napisał że obawia się czy to nie następna afera jak Amber Gold
 #964546  autor: bobiwr
 06 gru 2017, 11:02
Za moich czasów straszono dzieci czarną wołgą. Teraz będzie to Amber...
No to jak się koleś obawia, to niech nie wchodzi w to!
Podwieszasz kartę i podajesz kod cvc/cvv.
Ale wiadomo, że ma się wiele kart i podajesz taką której płatności internetowe masz zablokowane lub możesz zablokować. Ja podwiesiłem taką na której zawsze jest 0.00 zł oczywiście poza chwilami gdy za coś płacę w necie. Więc jakoś nie obawiam się sczyszczenia konta.
 #964559  autor: pakierhakierxd
 06 gru 2017, 11:37
A ja bym się nie bał podawania karty bo w końcu to współpracuje z play a on jest iż wiele lat na rynku.

Wysłane z mojego Lenovo TB3-850M przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam :)
 #964576  autor: joe112
 06 gru 2017, 12:42
bobiwr napisał: Podwieszasz kartę i podajesz kod cvc/cvv.
Ale wiadomo, że ma się wiele kart i podajesz taką której płatności internetowe masz zablokowane lub możesz zablokować. Ja podwiesiłem taką na której zawsze jest 0.00 zł oczywiście poza chwilami gdy za coś płacę w necie. Więc jakoś nie obawiam się sczyszczenia konta.

Czyli jednak nie jesteś na 100% pewny bezpieczeństwa swojego konta i podwiesiłeś pustą kartę :D
Ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie czy muszę autoryzować płatność czy tez Folx sam bierze pieniądze?
 #964581  autor: bobiwr
 06 gru 2017, 13:07
Nie napisałem bo nie przeszedłem tego "na żywo". Ale przeczytałem Regulamin. I mówi on tak:
"2. W celu aktywacji Subskrypcji należy:
2.1. zlecić włączenie Subskrypcji w Aplikacji mobilnej Folx;
2.2. dokonać zapłaty z karty płatniczej poprzez Aplikację mobilną Folx.
....
8. Opłata za Subskrypcję pobierana jest z góry – za dzień opłaty za kolejny Miesiąc subskrypcyjny uznaje się ostatni dzień danego Miesiąca subskrypcyjnego. O pobraniu opłaty za Subskrypcję Użytkownik poinformowany zostanie wiadomością e-mail oraz Powiadomieniem.
9. Użytkownik w każdej chwili może dezaktywować Subskrypcję. Dezaktywacja Subskrypcji powoduje również cofnięcie zgody na zlecenie cyklicznych płatności kartą płatniczą za Subskrypcję.
10. W celu wyłączenia (dezaktywacji) Subskrypcji należy:
10.1. wyłączyć ją w Aplikacji mobilnej Folx lub
10.2. zlecić jej wyłączenie Zespołowi Folx poprzez czat lub telefonicznie pod numerem telefonu: 450-045-450.
11. Dezaktywacja Subskrypcji nastąpi ostatniego dnia jej ważności.
12. Po dezaktywacji Subskrypcji:
12.1. Użytkownik będzie mógł przez kolejne 90 dni wyłącznie odbierać połączenia przychodzące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
12.2. Użytkownik nie będzie mógł korzystać z Dodatkowych środków do czasu ponownego włączenia Subskrypcji.
13. Po 90 dniach od daty wyłączenia Subskrypcji, Karta SIM/USIM zostaje zdezaktywowana, w wyniku czego dalsze korzystanie z Usług nie będzie możliwe, a Umowa ulegnie wygaśnięciu.
Odnośnie uwag o bezpieczeństwie: Życie jest brutalne, zwłaszcza to elektroniczne. I moje postępowanie dlatego jest takie a nie inne. Kto to wie, to postępuje podobnie, kto nie wie, ten może po przeczytaniu moich słów trochę się zastanowi zanim podwiesi "główną" kartę lub zapłaci nią w necie.
100% pewności - mam tylko w przypadku podatków i zejścia z tego padoła.
 #964614  autor: joe112
 06 gru 2017, 15:28
Dziękuję bobiwr za odpowiedź. Masz całkowitą rację odnośnie uwag o bezpieczeństwie oraz w przypadku podatków i zejścia z tego padoła. Dlatego najpierw wyrobię sobie drugą kartę np. w Revolut i dopiero zamówię Folxa.
 #964671  autor: bobiwr
 06 gru 2017, 18:13
Jak już wyrobisz, to polecam mój kod podany na poprzedniej stronie. Sprawdzony! Po użyciu karta loguje się do Play, a nie do Amber.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A tak z innej beczki - może się komuś przyda odpowiedź od operatora:
Swoją poczte głosową możesz wyłączyć poprzez zadzwonienie na numer - 450 022 217 i przejście odpowiedniego procesu
 #964684  autor: bobiwr
 06 gru 2017, 19:10
We Wrocławiu:
- dzień 1 -od rana do wieczora brak wolnych kierowców,
- dzień 2 - Pierwszy kierowca znajduje się po 3-4 próbie. Jednak nie umie znaleźć adresu. Podjechał bardzo blisko ale bagatela po drugiej stronie nasypu magistrali kolejowej. Drugi kierowca był chytrzejszy i przez chat zapytał o drogę. (W Googlach jest błąd mapy, a miejsce zadupiaste, mimo że w centrum).
Drugą kartę wieczorem podwieziono na wieś pod Wro bez żadnych problemów.
 #964704  autor: garfield-
 06 gru 2017, 20:18
Nieźle. wątek zacząłem czytać koło 18, zamówiłem o 19, a kartę mam o 20. Wow!

Podaje kod zapraszający dla następnych chętnych http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=91415
oczywiście dzięki niemu otrzymacie gratisy jak my wszyscy.
Obrazek
Obrazek
Dzięki bobiwr za Twój kod :)
Ostatnio zmieniony 07 gru 2017, 19:00 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: powstał nowy wątek do kodów
 #964723  autor: witan93
 06 gru 2017, 21:35
Dla zainteresowanych, dostępny jest pakiet 1 GB za 1,99 zł ważny do końca okresu subskrypcyjnego. Pakiet można włączyć kontaktując się z konsultantem poprzez chat w aplikacji. Po wykorzystaniu pakietu obowiązuje lejek do 64 kb/s.
Regulamin: https://folx.com/wp-content/uploads/201 ... t-1-GB.pdf
  • Strona 2 z 22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22