DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 22
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22
 #973597  autor: Medelles
 23 sty 2018, 13:54
@Kaspeed piszesz:
kaspeed pisze:z marszu zabrali 9,99 i 29,99 to tutaj po wyłączeniu subskrybcji robi ci sie owszem 90dni karencji ale rownież masz zaległość wobec operatora.
A Ja Ci odpowiadam:
9. Użytkownik w każdej chwili może dezaktywować Subskrypcję. Dezaktywacja Subskrypcji powoduje również cofnięcie zgody na zlecenie cyklicznych płatności kartą płatniczą za Subskrypcję.

Jak mozna pobrac kase za okres, w ktorym usluga nie byla realizowana ???
 #973598  autor: Medelles
 23 sty 2018, 13:57
kaspeed pisze:No tak ale w momencie jak chcesz odpalić znowu subskrybcję po tych 85 czy 88dniach masz już wg regulaminu zaległość wobec operatora.
Jeszcze raz napisze Nie mam zadnej zaleglosci wobec operatora, poczytaj wczesniejszy moj post.
Widze ze nie rozumiesz za bardzo czym jest wylaczenie suskrypcji.
 #973600  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 14:12
Teraz niemasz. Ale za te 60-80dni bedziesz miał. Ten zapis w regulaminie o braku przywrocenia subskrybcji mowi jasno;)Z automatu robi ci sie zaległosc.( za okres w którym nie płaciłes operatorowi) Ja ci mowie że masz ogromne szanse ze nie przywrocisz subskrybcji bez uiszczenia zaległej opłaty subskrybcyjnej. :mrgreen: Sam widzisz jak regulamin jest napisany. Zapis o braku odpalenia subskrybcji bez uiszczenia zaleglej opłaty daje jasno obraz co mogą zrobć.( zaległa opłata w abonamencie powoduje naliczenie odsetek lub odcięcie sygnału tutaj jest to uznane jako poprostu dług wobec operatora) Czym może być zaległa opłata w sytuacji gdy mamy folx i subskrybcję bez limitu? ( sms premium itd nie wyslesz bo nie masz jak aby zrobić debet- zadłużenie wobec operatora.) Z rozmów również nie narobisz sobie zaległosci wobec operatora.Jedyne co przyszło mi do głowy to właśnie okres w którym zawiesiłeś subskrybcję.( Przewija sie w regulaminach nawet zawieszenie/wyłączenie subskrybcji.) Dla mnie jest to proste i klarowne wg regulaminu:Wyłączam i mam 90dni na rezygnację calkowitą.Jednak jeśli chce wrocić to musze uregulować te 90zł za czas w którym numer wisiał w próżni. Celowa klauzura niedozwolona jak dla mnie.Tych kruków jest sporo jak sam zauwazyłeś.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, 14:22 przez kaspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973602  autor: Medelles
 23 sty 2018, 14:22
@kaspeed
napisz tak na serio na ktory pkt regulaminu cennika sie powolujesz.
I ktory pkt regulaminu mowi ze z automatu robi sie jakas zaleglosc ?
 #973604  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 14:26
Napisałem który punkt regulaminu.Ponowne włączenie subskrybcji... W nim masz zapisane że nie włączą subskrybcji dopoki nie uregulujesz zaległośći wobec operatora. Może ty to odbierasz dwustronnie ja zaś nauczony tym jak postąpili w moim wypadku widzę że na 2000% zabiorą kasę zaleglą za czas zawieszenia numeru.Dla mnie zaległosć to te dni wiszące w próźni.Owszem kasy lnie pobiera bo wyłączyłeś ale....Spojż na temat z mojego punktu widzenia. Dla ciebie to nie możliwe dla mnie jak najbardziej możliwe. Tak samo jak jaja z odzyskaniem środków dodatkowych.( niema nigdzie info że nr musi byc w sieci do konca i niema rownież wzmianki że oddadzą kase po 90dniach)

Podsumuje kruki jakie znalazłem:
1.Jeśli masz środki dodatkowe jak ja na żony numerze sproboj je odzyskać bez straty numeru.(wg regulaminów masz prawo do zwrotu środków.Faq mowi żeby skontaktować się z BOK.BOK mowi że musze wyłączyć subskrybcje i po 88dniach napisać o zwrot.Niema tego nigdzie zapisanego!!albo ja ślepy jestem)I niema słowa że nr tracimy,Kolejne zapisy/info od konsuli niedozwolone.

2. Ponowne uruchomienie subskrybcji :
Wg regulaminów nie możesz uruchomić subskrybcji jeśli masz zaległosci wobec operatora.Jak zrobić zaległość? Jedyne co nasuwa się logiczne to brak comiesięcznej wpłaty subskrybcyjnej.W zachowaniu ciągłosci opłat.(wyłączenie na 90dni)Choć przeczy temu zasada wyłączenia subskrybcji

3. Kruczek z kwotą 9,99 po uruchomieniu subskrybcji operator dodaje dodatkowe 9,99 na konto środków dodatkowych.Wyłączam włączam subskrybcje i powinni dawać za każdym razem??Wg regulaminów promo itd te 9,99 dostajemy jednorazowo przy aktywacji 1 subskrybcji.Ale już wg innego regulaminu niema precyzji na ten temat.

Podsumowując wg mojego toku rozumowania mają prawo pobrać i uznać te zawieszone 90dni jako zaległość.Mają zapis w regulaminie pod ktory mogą to podciągnąć.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973608  autor: Medelles
 23 sty 2018, 14:45
Rozmawialem na chacie jakis czas temu i FOLX potwierdza moja wersje:
Ja:
"Mam 3 miesiace darmowej subskrypcji, co sie stanie jak wylacze subskrypcje i bede chcial ponownie ja wlaczyc np. za 2 miesiace, to nadal bede mial te 3 miesiace ?"
FOLX:
"Sprawa wyglada tak: mozesz wylaczyc subskrypcje na max 90 dni, po tym czasie twoj nr jest dezaktywowanya darmowe miesiace przepadaja"
Ja:
"OK, ale jesli okres bez subskrypcji bedzie krotszy niz 90 dni to te 3 darmowe miesiace beda dalej na moim koncie ?"
FOLX:
"Oczywiscie darmowe miesiace beda dalej na twoim koncie. W tym czasie nie bedzie mozliwosci wykonywania polaczen SMS/MMS i korzystania z internetu"

I tyle w temacie.
 #973609  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 14:47
No to przeczy sie z moimi rozmowami.Owszem czekają darmowe miesiace do 90dni. Ale wg regulaminu moga nie przywrocić ci tych darmowych miesięcy albo przywrocą jak pobiorą zaległe opłaty. Sam zobacz jak masz regulaminy zapisane. A to co oni mowią to śmiało można wsadzić między bajki. Patrz moje jaja z odzyskaniem kwoty 9,99.Nie odzyskałem. Mam wybór stracić nr i odzyskać albo olać....( padlo na przeniesienie nr którego de fakto od 16stego dalej nie oddali!!)


Po raz ostatni powtórzę że mają prawo uznac przerwę w działaniu jako zaległosć wobec operatora.Mają zapis w regulaminie pod który da się ewentualne pobranie 29,99 x tyle czasu ile będzie zawieszone podciagnąć.I to zgodnie z regulaminami.Skoro u mnie pobrali 29,99 choć powinienem miec 1 miesiac za darmo tak tutaj jestem pewny że pobiorą zaległe opłaty i uznają to za obciązenie zaległe.Mimo że nie korzystałeś;) Na tym konczę analize tego durnego zapisu bo ty widzisz swoje ja wiedząc jak robią widzę że mogą pobrać i gówno im zrobisz. Bo mają to w regulaminie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973612  autor: Medelles
 23 sty 2018, 14:56
@kaspeed Ty przeniosles nr z innej sieci. Nie nalezy ci sie te 9,99
2. Zasilenie Dodatkowych środków kwotą 9,99 zł nie dotyczy Użytkowników, którzy przenieśli przydzielony numer w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych do sieci Folx

Jak miales darmowy m-c to jak mogli pobrac 29 zł ? Jak sie z nimi nie zgadzasz pismo do UKE i niech sie tlumacza.
 #973613  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 15:02
Modeles numer z FOlx. wzięty 13.01 (żona) prefiks 450-000-xxx

Moj nr również wzięty z folx w dniu 9.12 2017.PRefis identyczny.

Różnica między oboma numerami polegała na:
1.Moj nr miał aktywację za 0zl oraz 3miesiace z kodu polecającego.( w dniu 9.12 2017)
2.Nr żony aktywacja z kodu polecającego w dniu 13.01 nie przyznali ani 3miesięcy ani darmowego 1 miesiąca.( w tym samym dniu numer przeniosła znajoma i dostała aktywacje za 0zl i 3mies)Wg bok nalezał się jej 1 miesiąc ale aktywacja 9,99 ale po aktywacji pobrali za aktywacje + 29,99 za miesiac abo= nie uznalo wogole kodu polecającego)


Stąd te cyrki. Sprawe nagłośniłem na jej numerze skończyło sie na sporej aferze i probie zatkania ryja klientowi.Dali 4miesiące w ramach przeprosin.( de fakto wyszło za 40zł 5miesięcy....)Ale żona i tak 15.01 zgłosila przeniesienie nr wyznaczono na 16.01 i dalej nr wisi w ich sieci....Masz racje UKE powinno sie o tym dowiedzieć ale olałem sprawe.


W przypadku wyłączenia subskrybcji czy prób odzyskania tej kwoty 9,99 również walą w kulki. Tu też olałem Kase wydałem na pewną fundację.Numer przenoszony....


Moj nr problemów nie mam ale lece na darmowych miesiącach.Przez kolejne 23miesiące.



Skoro wobec mojej żony jawnie pobrali 9,99 za aktywację+ 29,99 za subskrybcję to w wypadku anulowania subskrybcji na te 90dni również posiadając 3-4mieś czy ileś darmowych jestem pewny że pobiorą zaległe opłaty wobec nich. Nie wiem jedynie czy z darmowych miesięcy czy też ( co bardziej prawdopodobne 29,99 x czas zawieszenia) Mają zapisane w regulaminie tak że mogą robić co chcą.( pod ten zapis o zaległosci są w stanie podpiać wszystko.)



A jedyną opcją narobienia sobie wobec nich zaległosci jest właśnie brak zachowania ciągłosci subskrybcji.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, 15:13 przez kaspeed, łącznie zmieniany 1 raz.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973619  autor: Medelles
 23 sty 2018, 15:12
Jak kod polecajacy byl dobrze wpisany to powinni dac darmowy miesiac, 9,99 powinno byc w dodatkowych srodkach do wykorzystania np. na miedzynarodowe.
Czyli w ramach przeprosin zamiast zwrocic na karte te 29 zł to dali 4 miesiace gratis. Dla mnie bez sensu. Znajac ich problemy moze jeszcze nie dziala u nich system zwrotow kasy z powrotem na karte.
 #973621  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 15:21
No te 9,99 dostała owszem jako środki dodatkowe.Ale jak sie dowiedziała ze pobrało 9,99 + 29,99 na start to zaraz zaczeliśmy walke o zwrot tych 40zł bo kod był wklepany prawidłowowo.Nie wywaliło błędu.Przeszło dalej do wyboru numeru.O tym że jednak kod nie wszedł ( tak bok stwierdziło) dowiedzielismy sie dopiero 13.01 po 20stej jak podpieła kartę do konta.( pobrało 9,99 i nagle 29,99 co już dało pewnosć że coś nie było halo). Początkowo bok zlewało sprawe.W między czasie probowałem odzyskac te 9,99 wg faq które było podane i regulaminu kontaktujac się z gnojami.Konsul wyssal teorie że owszem mogę odzyskać jak: wyłączymy subskrybcję odczekamy 88 dni napiszemy ponownie to w 2 dni robocze oddadzą.Choć niemiał żadnych podstaw ku temu.Nie moge dalej odszukać takiego zapisu. Klauzura niedozwolona zapewne.I jeszcze dodal że jak nr przeniesiemy to kasy nie odzyskamy.Czyli że numer przepada kasa wraca.(ciekawe prawda?)

Robiąc aferę na Fb skonczyło się na telefonie z BOK i 4miesiącach dla niej za problemy.Ale tej kwoty 9,99 czy 29,99 za okres 13.01 -13.02 nie oddadzą bo twierdzili że opłacone to nie mogą nic zrobić. kwoty 9,99 dali wybór strata nr albo kasy.Żona po analizie 15.01 złozyła wniosek ze ucieka.Nr nie uwolnili nadal choć dali sms ze 16.01 będzie w orange.


Na podstawie tego co przeszlismy stwierdzam że moga po tych 80dniach czy 90 jak będziesz chciał znow włączyć subskrybcję na podstawie zapisu o zaległosci wobec nich mogą cie niemiło potraktowac opłatami.Mogą bo mają zapis. Dlatego chcę cie przestrzec.Rozumiesz o co mi chodzi;)? Ja nie mowie że mogą pobrać ale


dla mnie niema innej opcji na zrobienie sobie zaległości wobec nich jak wyłączając subskrybcje i nie zachowując ciągłości wpłat.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973705  autor: Gregrin
 23 sty 2018, 20:29
kaspeed pisze:Na podstawie tego co przeszlismy stwierdzam że moga po tych 80dniach czy 90 jak będziesz chciał znow włączyć subskrybcję na podstawie zapisu o zaległosci wobec nich mogą cie niemiło potraktowac opłatami.Mogą bo mają zapis. Dlatego chcę cie przestrzec.Rozumiesz o co mi chodzi;)? Ja nie mowie że mogą pobrać ale
U was jest inna sytuacja bo po prostu aktywowali wam numer bez gratisów i nie dało się tego odkręcić.
kaspeed pisze:dla mnie niema innej opcji na zrobienie sobie zaległości wobec nich jak wyłączając subskrybcje i nie zachowując ciągłości wpłat.
ale tez chyba nie ma opcji wyłączenia subskrypcji i płacenia za nią bo wtedy odpina tez kartę z konta (no i nie mamy za co płacić bo nie mamy nic aktywnego). Dodatkowo ta "zaległość" to "brak uregulowanej płatności za subskrypcje" wiec wiąże się to z okresem kiedy subskrypcja była włączona i z jakiś powodów oplata za nią nie została naliczona (cofnięta ?? chargeback??) i z takim stanem ją dezaktywowałeś...
 #973711  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 20:38
Dokładnie.Nie odpina karty z automatu.Mniejsza o to zobaczymy.Ja im nie ufam i nie wierze więc ostrzegam;)@ Gregrin masz racje aktywowało bez gratisów ale proba odkręcenia tez była skazana na sukces gdyby respektowali regulaminy.Mogli te 9,99 oddać ale zatkali sie tym 88dni i koniec...

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973724  autor: Medelles
 23 sty 2018, 21:23
Na podstawie nowego cennika Folx mamy:

III. OPŁATA STARTOWA
1. Jednorazowa opłata startowa wynosi 9,99 zł. Opłaty startowej nie ponoszą Użytkownicy, którzy przenieśli przydzielony numer w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych do sieci Folx.

oraz:

VI. DODATKOWE ŚRODKI
1. W chwili aktywacji Subskrypcji przez Użytkownika Operator zasila Dodatkowe środki tego Użytkownika kwotą 9,99 zł.
2. Zasilenie Dodatkowych środków kwotą 9,99 zł nie dotyczy Użytkowników, którzy przenieśli przydzielony numer w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych do sieci Folx.

Czyli jak wchodzisz do folx'a i bierzesz nowy numer placisz oplate startowa 9,99 ale jesli uruchamiasz subskrypcje to dostajesz 9,99 na konto dodatkowych srodkow ktore mozesz wuykorzystac. Wychodzi ze zaplaciles 9,99 ale masz do wykorzystania 9,99.

Jak przenosisz nr do folx'a nie placisz startowej ale tez przy uruchamianiu sybskrypcji nie dostajesz 9,99.

@kaspeed - dlaczego chciales zwrotu oplaty startowej 9,99 ? Dostales 9,99 przy uruchamianiu subskrypcji na konto dodatkowe ?
 #973728  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 21:39
Owszem dostałem te 9,99 ale miało być za darmo;) dla tych co z kodu polecającego w czasie kiedy żona brała nowy nr działaly 2 regulaminy. Stary dający 3mieś+ aktywacje za 0zl jak i nowy.Tak ustalili...dający 1mies i z opłata 9,99. Jak tylko ciachli 40zł od razu to żona sie wpieniła i zaczeliśmy walczyc chociaz o zwrot tych 9,99 co i tak skonczyło sie przepychankami.Olała ja obsmarowałem im fb i 4mies dali.Zatkali nam ryja.Ale żona i tak nr przeniosła tzn nr wisi jako przenoszćony od 16.01 miała być juz w Orange.Dalej wisi w Folx.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973742  autor: Medelles
 23 sty 2018, 22:23
Jak mogly obowiazywac dwa regulaminy ? stary byl do 9.01. nowy od 10.01.
w warunkach starej promocji jest jasno napisane:
2. Darmowe miesiące zostaną przyznane po wpisaniu Kodu w Aplikacji mobilnej Folx i aktywacji Subskrypcji, od momentu aktywacji Subskrypcji.

Jak nie zdarzyles z jakis tam powodow uruchomic subskrypcji do 9.01 do 23:59:59 to obowiazuja cie nowe warunki promocji. czyli jeden darmowy miesiac a nie trzy.
 #973757  autor: kaspeed
 24 sty 2018, 00:23
Masz teoretyczną rację. W praktyce troche inaczej to wg folx wygląda.
Rozpisze jak to wyglądało u mojej zony i u 3 osób które w ten sam dzień aktywowały nr z mojego kodu

13.01 2018.
W dniu tym były 4 różne akcje z numerami.

Żona: wpisala kod i wg konsultanta że zleciła wybrała nr 8.01 łapala się jeszcze na promo 0zł za aktywację +3miesiące.Kod nie wszedl ale to już inna sprawa.Wg zaś aktywacji z dnia 13.01 w grę weszło: aktywacja za 9,99 +1darmowy miesiac. Wszystko by było ok z tym że nowe zasady obowiązują od 10.01 2018 wg folx. Więc skoro kod wpisała konsul mowi że powinno być 3mies bo załapała się przed zmianą regulaminu. Drugi konsul zaś że prawidłowo 9,99+1miesiąc. Ale tu magia nie załapała się na nic bo kod poprostu wszedł ale nie uznany został. Licho z tym teraz najlepsze:)

13.01 czyli dzien w którym żona aktywowała subskrybcję również 3 inne osoby powiązały konta z kartą bankową. I co? już mowię:
1osoba osoba otrzymała 3miesiące+ 0zł za aktywację.
2.osoba otrzymała 1miesiąc za darmo+ aktywację za 9,99
3cia osoba otrzymała również trzy miesiące + aktywację za 0zł.
( do wszystkich kart sim miałem podgląd.)
4osoba czyli żona efekt: 9,99 za aktywację+ 29,99 za subskrybcję 0 darmowego okresu.

Jak widzisz 4 różne numery 4 różne reakcje systemu. Wg konsultantów również sprzeczne kwestie.Ja bardziej skłaniam się ku temu że system jeszcze nie działał prawidłowo i być może w dniu 13.01 każdy z tych numerów losowo otrzymywał obciążenie bądź darmowy 1/3miesiące.
Dodam tylko że 2 z tych nr były zarezerwowane 8.01 żony i koleżanki która dostała 3mieś + 0zł za aktywację.

Wg konsultantów w tamtym czasie były 2 regulaminy wiążące. Ja to mam głęboko w poważaniu. Chce tylko pokazac ze ich systemy działają w cały świat.I tak samo możesz sie naciąć.Ps spróbuj zwrot środków na dziś mimo że regulamin pozwala nie zwracają.Dlaczego no właśnie wydaje mi sie że to przez te ich błędy. Bonusy przyznawało w cały świat. Teraz widzę od 15.01 znajomi raportują już o prawidłowym tj zgodnym z regulaminem z dnia 10.01 1miesiacem i 9,99 za aktywacje.....

Nie będe wspominal że za 3 osoby dostałem po 1miesiącu a za żone zaś nie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973867  autor: sylwekZolkusza
 24 sty 2018, 18:14
Folx, wirtualny operator MVNO, w dniu 31.01.2018 organizuje spotkanie, na którym ma zaprezentować nowe korzyści, jakie oferuje pierwsza sieć komórkowa w aplikacji.
 #973872  autor: kaspeed
 24 sty 2018, 18:45
Może w koncu podadzą jakies ciekawostki w stylu kto ile miesi uzbierał;) :roll:

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
  • Strona 11 z 22
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22