U mnie zamowiłem.WG Folx tamten nr juz nie jest u nich.Choć dalej działa.W orange dalej karta sie nie loguje.Ja wietrzę tu kolejny błąd.Mam informacje od Folx że ten pesel nie jest naszym klientem.Po procedurze MNP. Wygląda jakby po złozeniu wniosku od 15.01 numer ( pesel) u nich został wykasowany.Dlatego mogła drugi nr wziąć. TZn wg nich to jest pierwszy numer.Jakiś trafem nie liczą tego co przenosi.Dziwne.Może jest tak że skoro numer przeniosla do Orange( co dziwne nr dalej działa w FOLX. )To z automatu limit sie zdjoł.I system potraktował drugie zamowienie jako 1 pesel nowy. Jest tylko problem z aktywacją tej karty sim którą wydał kurier.Może 13.02 cos sie ruszy.Nr przenoszony z folx obecnie juz niema nawet podpiętej karty.Sami odłączyli.
Rozrysuje to jeszcze inaczej.
1 numer słynny którego zleciła przeniesienie od 15.01 miał być od 16.01 w Orange. W orange dostała karte sim na którą 16.01 miał przejsć numer.Taki sms również dostała że twój operator wyznaczył przeniesienie na 16.01 Ok ale nr dalej nie jest w Orange. Folx twierdzi że wyznaczył date na 13.02. Numer w Folx dalej jest mozna dzwonić itd.Karte która była podpięta system odpioł.Pracownik twierdzi ze niema juz takiego konta takiego numeru.Choć ja sie loguje.I widze.
2. Numer zamowiony w Gdańsku na jej pesel zostal dostarczony.Nie było w aplikacji żadnego odrzucenia peselu. Może dlatego że proces przeniesienia coś skopał z limitem peselów? Ok rozmawiałem z BOK mowią że wszystko ok ten pesel niema u nich numeru.( co jest dziwne skoro karta 1wsza dalej sie loguje.)Jedynie nie możemy aktywowac tej nowej sim.Co też mnie dziwi.
Pracownicy zgłoszenie itd przyjeli.....
Tak to wygląda. 2 nr na raz nie działają ale zamowić drugi nr na 1 pesel dało rade.Ale to musi mieć zwiazek z przenosinami tamtego nr.( czysciło limit)
Na dziś ma 2 numery: jeden nr który nie chcą zwolnić/kręcą że niby na 13.02.... bla bla bla drugi zaś na swoj pesel zamówiła i aktywować się nie daje. Wszystko w obrębie 1 peselu.