DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22
 #975217  autor: Medelles
 31 sty 2018, 16:20
Dla mnie dziwnie to wyglada, jak i start tej calej pseudosieci od poczatku.
Ma byc konferencja prasowa a tu nigdzie zadnej transmisji online.
Na ich FB cisza. Coraz bardziej mnie to przekonuje ze to jest jakas wieksza sciema.
 #975223  autor: kaspeed
 31 sty 2018, 16:50
Konfa jest dla dziennikarzy. Adres itd mieli.Gruszka też mało kiedy daje live)


https://www.telix.pl/artykuly/newsy/201 ... erty-live/ z tego co widze uzupełniają na bieżąco.

Podsumowali że stoi za tym Kilku osobników od Marketingu Play oraz Uber. Zasadniczo zero konkretów.Zero inf które mnie interesowały tj ile juz mają userów ile uzbierała najpolecająsza pijawka:D itd. Ogólnie wielka klapa jak i konfy P4:0

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975228  autor: qxv1
 31 sty 2018, 17:05
Byłem lekkim entuzjastą tej sieci na samym początku. Ale po półtora miesiącu powiem, że to jedno wielkie nieporozumienie. Nie oferują niczego czego by już nie było i to w znacznie lepszej jakości i cenie. Co widać nawet dziś po ni to konferencji prasowej ni to spotkaniu przy coli.
Z konferencji można się dowiedzieć .... aa no tak nic nie można się dowiedzieć. Od takie pogaduchy dwóch panów którzy snuja plany i zaklinają rzeczywistość. Niech skończą się ludziom darmowe miesiące to chyba będzie koniec tej sieci. Ktoś pamięta Vectone. Szybko poszło :-)
 #975230  autor: kaspeed
 31 sty 2018, 17:08
qxv1 za tym stoi UPER i de fakto PLAY( dali im numerację) więc raczej nie skonczą źle:) najgorszym razie play przejmie do konca klientów i stopniowo migruje ich na jedyną słuszną Formułę ;)
Z tymi miesiacami mi 26mieś muszą zapewnić odbiór.:) :lol: Nie są źli ja widzę zalety chociaż wady też mają:)Nie przesadzajmy.Gdyby taka płatność w apce czy podobne formy infolini i itd były 24/7 jak w Folx to chętniej bym taką formę kontaktu z OPem utrzymał. 30zł na dziś to jest normalna cena. Nie bede mowić o tym że ja januszem nie jestem płaciłem 35za orange i nie płakalem.Teraz 25zl+25 za drugą sim + 30 za folx jak by przetrwali pewnie bym zostal bo lubię wygodę. A to zapewniają. Ja tylko przypomnę start Vigin Mobile tak samo pelno problemów.


Ta konfa to raczej taki oficjalny start dla Dziennikarzy i wszelkiej maści PRASY aby zapoznać oficjalnie z ofertą.I tyle. Nie spodziwałem się jakiś rewolucji poza oficjalną notką w stylu No to jesteśmy.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975252  autor: Patrax
 31 sty 2018, 18:05
sytuacja z dzisiaj. Pod koniec grudnia zleciłem usunięcie swojego konta, dzisiaj patrze że już zostało usunięte więc poprosiłem konsultanta o zmianę email na moim drugim koncie. Zmienił email i było wszystko fajnie do ponownego logowania... tak do ponownego logowania bo nie mogłem się później zalogować. To więc pisze na czacie że prosiłem o zmianę email i nie mam teraz dostępu do konta. Odpowiedź konsultanta była bardzo zabawna a bardziej żenująca: "W systemie widzę, że ten adres został użyty na innym koncie, dlatego obecnie nie możesz zalogować się na swoje konto. Czy masz może inny email, żebyśmy mogli go zmienić?" - że co ku**a? użyty email w innym koncie? przecież tamte konto było usunięte. To wasz pracownik wcześniej tego nie widział? Ta sięć ma większy burdel niż virgin kiedy na początku startował
 #975275  autor: kaspeed
 31 sty 2018, 19:10
O twoich akcjach o usunięcie danych od jakiegoś czasu czytam.Masz prawo i prawdą jest że na tym zbyt nie panują.I nie tylko nad tym;) ja dalej usiłuję wywalczyć zwrot środków dodatkowych.Cięzki temat tak samo odpięcie konta facebook od konta;) też ich przerasta.

@ kuku na muniu:D? czlowieku przeciez nie napisałem że to taka idealna sieć :shock: ja pisze że zasługują na szanse;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975388  autor: reboot
 01 lut 2018, 11:06
Śledzę ten temat, ale w końcu się pogubiłem jak wygląda przeniesienie numeru do innego operatora.
Mam jeszcze kilka miesięcy darmowej subskrypcji i chciałbym w którymś momencie "uciec" z numerem do innego opa.
Czy jest to możliwe bez ponoszenia jakichś opłat? Mam na myśli coś w stylu "ma Pan subskrypcję do 30.06, więc 1 oddamy numer, ale za ten 1.07 pobierzemy opłatę jak za cały nowy miesiąc".

Pytam, bo widziałem, że ludzie mają przeboje z datami przenosin.

W którym momencie można odpiąć kartę w przypadku przenosin?

WKS
 #975405  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 11:33
Reboot odpowiem na moim przykładzie: W chwili złożenia wniosku 15.01 dostałem sms że zgodzili się na 16.01.Tyle teorii. praktyka: 1.02 a ja dalej w Folx.( wg Orange nr juz powinien byc uwolniony folx twierdzi że odda nr po 1 płatnej subskrybcji tj 13.02.Choć sms pokazał inaczej)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975410  autor: Medelles
 01 lut 2018, 11:48
Na przeniesienie nr operator ma 1 dzien roboczy.
tutaj szczegółowy opis zagadnienia:
https://www.arslege.pl/przeniesienie-nu ... 72/a67204/
W praktyce roznie moze byc. Mi PLAY blokowal nr przez prawie 3 tygodnie. Dopiero pismo do UKE i ich interwencja spowodowaly, ze PLAY uwolnil numer.
Tak wiec jak masz problem z przeniesieniem numeru to tylko UKE.
 #975420  autor: neotele
 01 lut 2018, 12:15
@kaspeed
Nie czekaj do terminu, kiedy Folx będzie teoretycznie miał prawo do pobrania od Ciebie opłaty, bo dasz im argument w ewentualnym sporze.
Skoro bezprawnie i bezpodstawnie blokują Ci numer (choć wstępnie nawet potwierdzili, że go zwolnią 16.01) jeszcze dziś wnieś skargę do UKE.
 #975431  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 12:57
U mnie juz nie pobiorą zadnej opłaty.Pobrali od 13stycznia do 13.02;) wyłączona subskrybcja.Skargi nie wniosę bo to nie moja sim.TO żony.Dlatego będzie afera jak do 13.02 nie ddadzą;) Argumentują że oddadza 14.02 bo mam opłacone do 13.02....Nie chcą abym byl stratny taka bujda z BOK. Spokojnie mnie sie nie pali z przejsciem ;) nie moj nr ( żona)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975435  autor: damdol5
 01 lut 2018, 13:14
Medelles pisze:Na przeniesienie nr operator ma 1 dzien roboczy.
tutaj szczegółowy opis zagadnienia:
https://www.arslege.pl/przeniesienie-nu ... 72/a67204/
W praktyce roznie moze byc. Mi PLAY blokowal nr przez prawie 3 tygodnie. Dopiero pismo do UKE i ich interwencja spowodowaly, ze PLAY uwolnil numer.
Tak wiec jak masz problem z przeniesieniem numeru to tylko UKE.
Pod warunkiem, że jest to oferta prepaid.

Natomiast zgodnie z RŚUT jest to oferta postpaid na czas nieokreślony a tu już obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. :)
 #975437  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 13:16
No i tu są nieścisłości. Twierdzą że sa prepaidem:D Mniejsza o to kwestia ze nr nie chcą jeszcze oddac.Ale skoro 21 osob nr uwolnili to mysle ze mi sie tez uda;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975440  autor: damdol5
 01 lut 2018, 13:22
kaspeed pisze:No i tu są nieścisłości. Twierdzą że sa prepaidem:D Mniejsza o to kwestia ze nr nie chcą jeszcze oddac.Ale skoro 21 osob nr uwolnili to mysle ze mi sie tez uda;)
Gdzie tak twierdzą?

Bo na stronie Internetowej jest tylko coś takiego:

"Subskrypcja łączy zalety abonamentu i telefonu na kartę. Twoje rachunki płacą
się same. Podpinasz kartę płatniczą do konta Folx i nie musisz więcej pamiętać o płatnościach, terminach i przelewach."

Można też zwrócić uwagę na to, że w prepaidzie nie występuje coś takiego jak rachunek :)
 #975445  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 13:29
Np na czacie;) jak pytałem o wybór czy są prepaidem czy abonamentem czy miksem;)Twierdzą że są prepaid i w systemie do przeniesienia karzą rodzaj taryfy dac prepaid

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975623  autor: kaspeed
 02 lut 2018, 11:48
Teoretycznie tak. Mix to też w sumie prepaid z zobowiązaniem;) Czat folx mowi że sa prepaid wiec takowe zlecenie MNP złozyłem

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
  • Strona 15 z 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22