DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22
 #975252  autor: Patrax
 31 sty 2018, 18:05
sytuacja z dzisiaj. Pod koniec grudnia zleciłem usunięcie swojego konta, dzisiaj patrze że już zostało usunięte więc poprosiłem konsultanta o zmianę email na moim drugim koncie. Zmienił email i było wszystko fajnie do ponownego logowania... tak do ponownego logowania bo nie mogłem się później zalogować. To więc pisze na czacie że prosiłem o zmianę email i nie mam teraz dostępu do konta. Odpowiedź konsultanta była bardzo zabawna a bardziej żenująca: "W systemie widzę, że ten adres został użyty na innym koncie, dlatego obecnie nie możesz zalogować się na swoje konto. Czy masz może inny email, żebyśmy mogli go zmienić?" - że co ku**a? użyty email w innym koncie? przecież tamte konto było usunięte. To wasz pracownik wcześniej tego nie widział? Ta sięć ma większy burdel niż virgin kiedy na początku startował
 #975275  autor: kaspeed
 31 sty 2018, 19:10
O twoich akcjach o usunięcie danych od jakiegoś czasu czytam.Masz prawo i prawdą jest że na tym zbyt nie panują.I nie tylko nad tym;) ja dalej usiłuję wywalczyć zwrot środków dodatkowych.Cięzki temat tak samo odpięcie konta facebook od konta;) też ich przerasta.

@ kuku na muniu:D? czlowieku przeciez nie napisałem że to taka idealna sieć :shock: ja pisze że zasługują na szanse;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975388  autor: reboot
 01 lut 2018, 11:06
Śledzę ten temat, ale w końcu się pogubiłem jak wygląda przeniesienie numeru do innego operatora.
Mam jeszcze kilka miesięcy darmowej subskrypcji i chciałbym w którymś momencie "uciec" z numerem do innego opa.
Czy jest to możliwe bez ponoszenia jakichś opłat? Mam na myśli coś w stylu "ma Pan subskrypcję do 30.06, więc 1 oddamy numer, ale za ten 1.07 pobierzemy opłatę jak za cały nowy miesiąc".

Pytam, bo widziałem, że ludzie mają przeboje z datami przenosin.

W którym momencie można odpiąć kartę w przypadku przenosin?

WKS
 #975405  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 11:33
Reboot odpowiem na moim przykładzie: W chwili złożenia wniosku 15.01 dostałem sms że zgodzili się na 16.01.Tyle teorii. praktyka: 1.02 a ja dalej w Folx.( wg Orange nr juz powinien byc uwolniony folx twierdzi że odda nr po 1 płatnej subskrybcji tj 13.02.Choć sms pokazał inaczej)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975410  autor: Medelles
 01 lut 2018, 11:48
Na przeniesienie nr operator ma 1 dzien roboczy.
tutaj szczegółowy opis zagadnienia:
https://www.arslege.pl/przeniesienie-nu ... 72/a67204/
W praktyce roznie moze byc. Mi PLAY blokowal nr przez prawie 3 tygodnie. Dopiero pismo do UKE i ich interwencja spowodowaly, ze PLAY uwolnil numer.
Tak wiec jak masz problem z przeniesieniem numeru to tylko UKE.
 #975420  autor: neotele
 01 lut 2018, 12:15
@kaspeed
Nie czekaj do terminu, kiedy Folx będzie teoretycznie miał prawo do pobrania od Ciebie opłaty, bo dasz im argument w ewentualnym sporze.
Skoro bezprawnie i bezpodstawnie blokują Ci numer (choć wstępnie nawet potwierdzili, że go zwolnią 16.01) jeszcze dziś wnieś skargę do UKE.
 #975431  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 12:57
U mnie juz nie pobiorą zadnej opłaty.Pobrali od 13stycznia do 13.02;) wyłączona subskrybcja.Skargi nie wniosę bo to nie moja sim.TO żony.Dlatego będzie afera jak do 13.02 nie ddadzą;) Argumentują że oddadza 14.02 bo mam opłacone do 13.02....Nie chcą abym byl stratny taka bujda z BOK. Spokojnie mnie sie nie pali z przejsciem ;) nie moj nr ( żona)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975435  autor: damdol5
 01 lut 2018, 13:14
Medelles pisze:Na przeniesienie nr operator ma 1 dzien roboczy.
tutaj szczegółowy opis zagadnienia:
https://www.arslege.pl/przeniesienie-nu ... 72/a67204/
W praktyce roznie moze byc. Mi PLAY blokowal nr przez prawie 3 tygodnie. Dopiero pismo do UKE i ich interwencja spowodowaly, ze PLAY uwolnil numer.
Tak wiec jak masz problem z przeniesieniem numeru to tylko UKE.
Pod warunkiem, że jest to oferta prepaid.

Natomiast zgodnie z RŚUT jest to oferta postpaid na czas nieokreślony a tu już obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. :)
 #975437  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 13:16
No i tu są nieścisłości. Twierdzą że sa prepaidem:D Mniejsza o to kwestia ze nr nie chcą jeszcze oddac.Ale skoro 21 osob nr uwolnili to mysle ze mi sie tez uda;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975440  autor: damdol5
 01 lut 2018, 13:22
kaspeed pisze:No i tu są nieścisłości. Twierdzą że sa prepaidem:D Mniejsza o to kwestia ze nr nie chcą jeszcze oddac.Ale skoro 21 osob nr uwolnili to mysle ze mi sie tez uda;)
Gdzie tak twierdzą?

Bo na stronie Internetowej jest tylko coś takiego:

"Subskrypcja łączy zalety abonamentu i telefonu na kartę. Twoje rachunki płacą
się same. Podpinasz kartę płatniczą do konta Folx i nie musisz więcej pamiętać o płatnościach, terminach i przelewach."

Można też zwrócić uwagę na to, że w prepaidzie nie występuje coś takiego jak rachunek :)
 #975445  autor: kaspeed
 01 lut 2018, 13:29
Np na czacie;) jak pytałem o wybór czy są prepaidem czy abonamentem czy miksem;)Twierdzą że są prepaid i w systemie do przeniesienia karzą rodzaj taryfy dac prepaid

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975623  autor: kaspeed
 02 lut 2018, 11:48
Teoretycznie tak. Mix to też w sumie prepaid z zobowiązaniem;) Czat folx mowi że sa prepaid wiec takowe zlecenie MNP złozyłem

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #976628  autor: kaspeed
 08 lut 2018, 23:23
Testowalem dostawe Folx na żone. W trójmieście. Dostawa w 45min;). BTW nr nie przeniesiony a co ciekawe na pesel dało sie nr drugi wziać:D

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #976687  autor: Medelles
 09 lut 2018, 15:10
Nie sciemniajcie, jest 1 numer na PESEL. Wlasnie probowalem zamowic drugi i odrzucilo moj PESEL.
Konsul potwierdzil, nie mozna 2 numerow na PESEL
 #976698  autor: kaspeed
 09 lut 2018, 16:11
U mnie zamowiłem.WG Folx tamten nr juz nie jest u nich.Choć dalej działa.W orange dalej karta sie nie loguje.Ja wietrzę tu kolejny błąd.Mam informacje od Folx że ten pesel nie jest naszym klientem.Po procedurze MNP. Wygląda jakby po złozeniu wniosku od 15.01 numer ( pesel) u nich został wykasowany.Dlatego mogła drugi nr wziąć. TZn wg nich to jest pierwszy numer.Jakiś trafem nie liczą tego co przenosi.Dziwne.Może jest tak że skoro numer przeniosla do Orange( co dziwne nr dalej działa w FOLX. )To z automatu limit sie zdjoł.I system potraktował drugie zamowienie jako 1 pesel nowy. Jest tylko problem z aktywacją tej karty sim którą wydał kurier.Może 13.02 cos sie ruszy.Nr przenoszony z folx obecnie juz niema nawet podpiętej karty.Sami odłączyli.



Rozrysuje to jeszcze inaczej.

1 numer słynny którego zleciła przeniesienie od 15.01 miał być od 16.01 w Orange. W orange dostała karte sim na którą 16.01 miał przejsć numer.Taki sms również dostała że twój operator wyznaczył przeniesienie na 16.01 Ok ale nr dalej nie jest w Orange. Folx twierdzi że wyznaczył date na 13.02. Numer w Folx dalej jest mozna dzwonić itd.Karte która była podpięta system odpioł.Pracownik twierdzi ze niema juz takiego konta takiego numeru.Choć ja sie loguje.I widze.

2. Numer zamowiony w Gdańsku na jej pesel zostal dostarczony.Nie było w aplikacji żadnego odrzucenia peselu. Może dlatego że proces przeniesienia coś skopał z limitem peselów? Ok rozmawiałem z BOK mowią że wszystko ok ten pesel niema u nich numeru.( co jest dziwne skoro karta 1wsza dalej sie loguje.)Jedynie nie możemy aktywowac tej nowej sim.Co też mnie dziwi.
Pracownicy zgłoszenie itd przyjeli.....
Tak to wygląda. 2 nr na raz nie działają ale zamowić drugi nr na 1 pesel dało rade.Ale to musi mieć zwiazek z przenosinami tamtego nr.( czysciło limit)


Na dziś ma 2 numery: jeden nr który nie chcą zwolnić/kręcą że niby na 13.02.... bla bla bla drugi zaś na swoj pesel zamówiła i aktywować się nie daje. Wszystko w obrębie 1 peselu. :lol:

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #976958  autor: sebsan
 11 lut 2018, 14:20
Na początku stycznia próbowałem wziąć drugi numer na ten sam PESEL i nie dało rady. Podobny manewr próbowałem zrobić kilka dni temu po informacji na forum i wystąpiła podobna sytuacja jak na początku stycznia. Być może koledze udało się taki drugi numer uzyskać ze względu na bałagan w systemie.

kod polecający MVNO Folx.com: 29012757
z tym kodem otrzymujesz darmowy miesiąc rozmów i 20 GB internetu.
 #976993  autor: _pluszak_
 11 lut 2018, 17:27
Czy komuś udało się przenieść numer z Folx do innej sieci?

Mój kod polecający do Folxa: 14047404. Dzięki niemu masz 1 darmowy miesiąc rozmów no-limit oraz pakiet internetu 20 GB. Polecam
  • Strona 15 z 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22