DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #963821  autor: Medelles
 01 gru 2017, 21:22
Medelles pisze:Mam taki przypadek z nr przeniesionym 25.10. z Play do Orange.
Nie moge wrocic do Play bo jest komunikat w ich systemie, ze numer jest w trakcie przenoszenia.
Sprawe zglosilem do UKE, jest w trakcie rozpatrywania.
A wiec po zgloszeniu do UKE i ich interwencji, po 30 dniach Play odblokowal numer i bylo mozliwe jego ponowne przeniesienie do Play.
 #963822  autor: wooke
 01 gru 2017, 21:26
Haha, jakbym czytał swoją historię. Trzy dni i trzy wnioski o przeniesienie nr z a2. Jakąś maniane tam odpieprzają.
 #963856  autor: Medelles
 01 gru 2017, 23:44
surface123 pisze:Albo się sam po prostu odblokował po updacie systemu itp ;)
Mysle, ze jak UKE zazadalo wyjasnien co sie dzieje z tym nr to wreszcie ktos ruszyl d..pe i naprawil co bylo spieprzone.
Z drugiej strony system Play'a zyje wlasnym zyciem :mrgreen:
 #963860  autor: mkkot
 02 gru 2017, 00:03
jovi123 pisze:
Patryk7588 pisze:Specyficzną czyli jaką?
haha prowokacyjne stwierdzenie wiedzialem ze wyciagnie nutrie z lasu

a dokładnie "specyficzną" miałem na myśli , wyrozumiałą , wykazującą się brakiem czujności , nie odporną na chwyty reklamowe, nie poprawnie lojalną , akceptującą zakumulowane wychodzące z każdej dziury kruczki prawne, wieczne ograniczenia i wiele innych
Ech, nie będę się już odnosił do mojej nieudanej przygody z A2mobile, ale mam wrażenie, że współpraca z Solorzem nigdy nie wychodzi na dobre. Wieki temu (z 15 lat temu) mieliśmy w domu Cyfrowy Polsat. Obiecywania co nie miara, a w praktyce mieli zakupionych ileś filmów i ileś seriali i tłukli to na okrągło przez dobrych parę lat. Czytając na telko o tym, co ten człowiek robi ze swoimi spółkami i jak gra częstotliwościami widzę, że jego firmy należy omijać szerokim łukiem. Sprawa 800MHz Sferii, sprawa 2600MHz aero2, blokowanie orange, oparcie sieci LTE na 800MHz zamiast 1800, a teraz refarming na 900MHz zamiast budowy 1800. Ach, no i jeszcze historia mojej żony. Miała mixa, na infolinii powiedzieli, że jest w całości spłacony i że można się przenosić choćby na następny dzień. No to przenieśliśmy. I przyszła kara na 38zł. W reklamacji (którą rozpatrywali równo 30 dni) poprosiłem o odsłuchanie rozmowy i wysłanie jej w pliku mp3. Odpowiedź składała się z jakichś 2 zdań i było to mniej więcej "mamy rację, nic nam nie zrobisz". Do mojej prośby w ogóle się nie odnieśli. No i to pieprzenie o tym, jaki to polski operator. Dałem mu jeszcze szansę i będę przenosił rodziców do A2, z racji że wykorzystują tylko voice, ale obawiam się, że i tu wydarzy się coś niespodziewanego. Dla mnie Zygmunt Solorz to typowy przykład "Janusza biznesu", najgorszy możliwie kontrahent, jakiego sobie można wyobrazić. Oczywiście rozumiem, że komuś może wszystko działać i może być zadowolony.
 #963921  autor: Blank
 02 gru 2017, 14:50
Akurat problem z przenosinami to pewnie zasługa Play, a nie Plusa/A2.

Wynika to z tego, że to system Play blokuje przeniesienie z powrotem. I dotyczy to nie tylko migracji do Aero2, ale każdego operatora. Znam przypadek choćby z przeniesieniem z Play do Orange, i odrzucaniem przez Play przeniesienia przez kolejnych kilkanaście dni (jak nie dłużej).

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #963923  autor: habish
 02 gru 2017, 15:10
@mkkot, poczytaj lepiej jak wygląda sytuacja z pasmami w Grupie CP, może następnym razem nie będziesz pisał takich rzeczy jak wyżej.