DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #958697  autor: Tompson
 31 paź 2017, 13:28
radzę od razu po przyznaniu bonusa klikać w link przychodzący na pocztę o odwołaniu doładowań cyklicznych. Przy x numerach może się to potem mieszać a na www PayU w ogóle nie ma o tym ani słowa, zostaje tylko zapamiętana karta (którą de facto też radzę usunąć w razie ewentualnego włamu na konto nikt sobie zakupów nie zrobi). Póki co 2 numery przedłużone bonusy neta nakrętkowe więc można śmiało rzec na 100% działa, dzięki @jarekt za jak zwykle rzeczowe omówienie tematu.
 #960661  autor: jarekt
 12 lis 2017, 12:51
jarekt pisze:Pozostaje więc jeszcze jedna niewiadoma: o której dokładnie jest obciążana karta w kolejnym cyklu i po jakim czasie od tego momentu jest realizowane faktyczne doładowanie i przyznawany jest bonus GB.
Ma to kluczowe znaczenie dla automatycznego przedłużania posiadanych GB bonusem GB uzyskanym z doładowania, w miesiącach, w których poprzedni miesiąc miał 31 dni.

Jeśli np. ustalimy cykliczne doładowanie na 15. dzień miesiąca (przystępując do promocji tego dnia), to np. 15 marca otrzymamy kolejne doładowanie i bonus GB, który przedłuży nam GB do 14 kwietnia do 23:59.
Kolejne cykliczne doładowanie odbędzie się 15 kwietnia i jeśli to się stanie np. o 9:00, to konto z GB w tym momencie będzie już wyzerowane (stanie się to około 1:00).
Dlatego jest ważne, czy obciążenie karty i doładowanie odbywa się tuż po północy (tak jak przyznawane są pakiety cykliczne) czy dzieje się to "niechcący" o znacznie późniejszej porze.

Oczywiście jeśli ktoś odpali sobie dodatkowo standardowy pakiet cykliczny np. 700MBza5zł 16. dnia miesiąca, a doładowanie cykliczne 5zł ustawi sobie na 15. dnia miesiąca, to niczym się nie musi w ogóle przejmować. W Formule będzie więc miał do dyspozycji zawsze kumulujące się 1200MB co miesiąc (około 14,4GB na rok) i Stan Darmowy w cenie doładowania 5zł miesięcznie - bezobsługowego bo automatycznie pobieranego z karty/konta.
Właśnie się ten temat wyjaśnił. Karta MasterCard została obciążona w kolejnym cyklu (oczywiście automatycznie) równo o godzinie 8:00 i kilkanaście sekund później numer został doładowany i przyszedł od razu bonus 500MB.

Zgodnie więc z zacytowanym opisem, w miesiącach następujących po miesiącach 31-dniowych (czyli w styczniu, lutym, kwietniu, czerwcu, sierpniu, wrześniu i listopadzie) GB się NIE przedłużą tym Bonusem.
 #961006  autor: Quwejt
 14 lis 2017, 13:48
Mythral1990 pisze:Czy ktoś z Was sprawdzał czy promocja działa w taryfie Play Fresh i czy przedłużyło wam GB?
Niestety promocja nie działa w taryfie Play Fresh!!!!!

Z regulaminu zniknęła taryfa Play FRESH :( ... 15.10 zrobiłem cykliczne doładowanie na numerze z taryfą play fresh poprzez mastercardową kartę ... ale nie dostałem bonusa (w regulaminie była ujęta taryfa fresh)... zatem 16.10 złożyłem reklamację na brak bonusa (po odczekaniu 24 godzin bez bonusa)... 31.10 otrzymałem odpowiedź BOK-u:
"dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Próbowałam się z Panem skontaktować, niestety nie udało nam się porozmawiać. Przepraszam za tak długi czas realizacji, natomiast musieliśmy sprawdzić dlaczego dodatkowe GB nie zostały dodane do Pana konta. Okazało się, że w regulaminie był błąd i w Pana ofercie Play Fresh niestety, ale nie obowiązuje promocja doładowań z MasterCard. Jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację i za wprowadzenie Pana w błąd. Ale w związku z tym przyznaliśmy Panu 1 GB internetu do wykorzystania w bieżącym miesiącu. Dodatkowo przyznałam Panu 50 zł rekompensaty na konto promocyjne do wykorzystania w listopadzie. Jeszcze raz przepraszam za zaistniała sytuację."
Tak to wygląda... usunęli z regulaminu fresha ale zostawili w regulaminie pierwotną datę obowiązywania tj. od 13.10... ot taki to glut

http://www.play.pl/resources/pdf/2017/O ... 102017.pdf
 #961019  autor: 24bis24
 14 lis 2017, 14:20
Niniejsza Oferta Promocyjna „DODATKOWE GB ZA DOŁADOWANIA CYKLICZNE KARTĄ MASTERCARD ” (zwana dalej „Ofertą”) skierowana
jest do Użytkowników ofert Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę Lubię to!, Formuła Play na Kartę, FORMUŁA MINI
MAX na Kartę, Play Fresh, Play na Kartę Surf.
Quwejt pisze:usunęli z regulaminu fresha
to czemu pozostał? :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #961025  autor: Quwejt
 14 lis 2017, 14:39
24bis24 pisze:Niniejsza Oferta Promocyjna „DODATKOWE GB ZA DOŁADOWANIA CYKLICZNE KARTĄ MASTERCARD ” (zwana dalej „Ofertą”) skierowana
jest do Użytkowników ofert Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę Lubię to!, Formuła Play na Kartę, FORMUŁA MINI
MAX na Kartę, Play Fresh, Play na Kartę Surf.
Quwejt pisze:usunęli z regulaminu fresha
to czemu pozostał? :D
Nie mam pojęcia... przytoczyłem tylko to co odpowiedziała mi paniusia z BOK-u... faktem jest to że wczoraj było drugie doładowanie (cykliczne) i bonusa brak....
 #961060  autor: Mythral1990
 14 lis 2017, 17:09
Quwejt pisze:
Mythral1990 pisze:Czy ktoś z Was sprawdzał czy promocja działa w taryfie Play Fresh i czy przedłużyło wam GB?
Niestety promocja nie działa w taryfie Play Fresh!!!!!

Z regulaminu zniknęła taryfa Play FRESH :( ... 15.10 zrobiłem cykliczne doładowanie na numerze z taryfą play fresh poprzez mastercardową kartę ... ale nie dostałem bonusa (w regulaminie była ujęta taryfa fresh)... zatem 16.10 złożyłem reklamację na brak bonusa (po odczekaniu 24 godzin bez bonusa)... 31.10 otrzymałem odpowiedź BOK-u:
"dziękuję za przesłanie zgłoszenia. Próbowałam się z Panem skontaktować, niestety nie udało nam się porozmawiać. Przepraszam za tak długi czas realizacji, natomiast musieliśmy sprawdzić dlaczego dodatkowe GB nie zostały dodane do Pana konta. Okazało się, że w regulaminie był błąd i w Pana ofercie Play Fresh niestety, ale nie obowiązuje promocja doładowań z MasterCard. Jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację i za wprowadzenie Pana w błąd. Ale w związku z tym przyznaliśmy Panu 1 GB internetu do wykorzystania w bieżącym miesiącu. Dodatkowo przyznałam Panu 50 zł rekompensaty na konto promocyjne do wykorzystania w listopadzie. Jeszcze raz przepraszam za zaistniała sytuację."
Tak to wygląda... usunęli z regulaminu fresha ale zostawili w regulaminie pierwotną datę obowiązywania tj. od 13.10... ot taki to glut

http://www.play.pl/resources/pdf/2017/O ... 102017.pdf
Potwierdzam również, że nie dodawało GB, dwa doładowania w dniu 22.10 i 23.10 z dwóch różnych kont i kart - brak bonusu, musiałem wykupić pakiet 7 zł za 100 MB. Czekam na rozpatrzenie reklamacji.
 #961439  autor: jarekt
 16 lis 2017, 19:51
Pomijając zgrzyt z PlayFresh (piszcie reklamacje jeśli doładowanie było przed 30 października!), to promocja działa nawet trochę lepiej niż podejrzewałem.

Jeśli ktoś ma kilka numerów do przedłużenia/uzupełnienia GB, to może skorzystać z jednego konta PayU i jednej karty MasterCard - każdy numer dostanie Bonus GB bez żadnych kombinacji i zabaw z kasowaniem karty MC, zmianą konta PayU czy zmianą karty MC.
Oczywiście nie wiem czy zawsze tak będzie (może już jutro się skończy) ale jak na razie nie ma tutaj żadnych ograniczeń w systemie, a regulamin również nie zawiera wprost żadnych tego typu ograniczeń (jedna karta MC - jeden numer Play).

Widzę jednak jeden problem na horyzoncie, który mam zamiar przetestować (w zasadzie to już jestem w trakcie testów, które potrwają minimum miesiąc).

Przykładowo: masz np. 5 numerów i każdemu chcesz zrobić miesięcznie doładowanie 5zł, aby otrzymać Bonus 500MB i dodatkowo aby było na cykliczny pakiet 700MB (czyli łącznie 1200MB za 5zł, kumulujące się w każdym miesiącu - po roku będzie 14GB).
Dodatkowo tak się składa, że doładowania wszystkich numerów będą tego samego dnia, powiedzmy 15. dnia miesiąca.

W kolejnym miesiącu np. w grudniu, 15. dnia o godzinie 8:00 (pisałem o tym wcześniej) Play spróbuje "masowo" (pięciokrotnie) obciążyć kartę, aby wykonać doładowanie cykliczne na wszystkich pięciu numerach.

Banki takich "operacji" bardzo nie lubią. Ich automatyczne systemy bezpieczeństwa wykrywają takie masowe obciążenia tej samej karty jako nadużycie/oszustwo/włamanie/kradzież/itp. i blokują kartę.

Spotkało mnie to już wielokrotnie, bo za szybko doładowywałem numery (jeden przypadek bodajże opisałem tu na forum) - przerwa między kolejnymi doładowaniami (czyli obciążeniami karty) to było wtedy jakieś 50 sekund. Po 6-7. płatności nastąpiła automatyczna blokada karty.

A tutaj będzie praktycznie bez żadnego odstępu (może kilkusekundowe) więc zabezpieczenie w banku powinno zadziałać jeszcze szybciej i "lepiej".

Jednym z rozwiązań takiego problemy jest oczywiście zlecenie doładowań w pięciu różnych dniach. Ale nie każdemu się chce tak bawić i nie zawsze można. A jeśli ktoś ma 20 numerów?

I ja właśnie taki teścik zacząłem: 20 numerów, ładowane będą cyklicznie tego samego dnia, czyli pewnie o tej samej godzinie (o 8:00) i po prostu nie mogę tego z różnych względów rozrzucić po całym miesiącu aby karta była obciążona tylko jedną płatnością o tej ósmej godzinie.

Za jakieś 3 tygodnie dam znać co na to (20 obciążeń karty w tym samym momencie) powie mój bank...
 #963228  autor: jarekt
 28 lis 2017, 10:26
1-2 sekundy. Mówiąc krótko, od razu (doładowałem osobiście już kilkadziesiąt numerów w ten sposób i od razu sprawdzałem czy GB dotarły, bo to było ważne dla tych numerów).

Ale mógł się ten czas wydłużyć wraz ze wzrostem chętnych ale raczej do kilku minut a nie godzin. Mogłeś trafić też na tzw. "awarię" (słowo zakazane u operatorów).
 #966028  autor: jarekt
 13 gru 2017, 16:56
jarekt pisze:Widzę jednak jeden problem na horyzoncie, który mam zamiar przetestować (w zasadzie to już jestem w trakcie testów, które potrwają minimum miesiąc).
.
.
.
I ja właśnie taki teścik zacząłem: 20 numerów, ładowane będą cyklicznie tego samego dnia, czyli pewnie o tej samej godzinie (o 8:00) i po prostu nie mogę tego z różnych względów rozrzucić po całym miesiącu aby karta była obciążona tylko jedną płatnością o tej ósmej godzinie.

Za jakieś 3 tygodnie dam znać co na to (20 obciążeń karty w tym samym momencie) powie mój bank...
Test się zakończył... pomyślnie.

Wszystkie 20 numerów dostało doładowanie cykliczne. Momentalnie (od przyjścia maila o 8:00 o zleceniu automatycznej płatności) na konta numerów wpłynęła kaska jak i Bonusowe GB (jak i inne bonusy bo to PnKLT).

Co najważniejsze (po to był ten test), bank nie zablokował karty, a muszę napisać, że wszystkie 20 obciążeń miało miejsce w ciągu 11 sekund!

Dla jednego numeru przychodzą 3 maile w każdym kolejnym miesiącu (a w pierwszym miesiącu 5 mali na numer):
- Sprawdź status swojej płatności... (od PayU)
- Autoryzacja transakcji bezgotówkowej kartą numer... (od banku)
- Realizacja doładowania telefonu (od PayU)

Łącznie u mnie przyszło więc 60 maili (20 numerów x 3).
Pierwszy mail przyszedł o 8:00:11.
Ostatni mail przyszedł o 8:00:31.
Wszystko (łącznie z wysyłką maili) trwało więc łącznie 20 sekund.

Koniec Raportu.
 #966048  autor: WOJTAS
 13 gru 2017, 19:08
Trzeba czekać tylko żeby Ciebie Play zatrudnił po to żebyś wykrywal im wszystkie luki w systemie... ;-)

Wysłane z kalkulatora