DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 91
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 91
 #993778  autor: marcin19883
 16 maja 2018, 16:03
Chyba się pomyliłem. Właśnie przed chwilą siedzę na lte Orange i mam kartę T-Mobile, która nie chce wskoczyć jak Orange do swojego wspólnego lte1800.
 #993838  autor: adacomp
 16 maja 2018, 20:26
Przenosiłem kilka kart do T-M Frii w ramach promo 90dnizadarmo.pl między Majem 2017 a Kwietniem 2018 i na wszystkich po aktywacji nie było aktywnego LTE.
Interwencja w BOA i LTE było aktywne.
 #994187  autor: marcin19883
 18 maja 2018, 13:41
Ja muszę co tydzień dzwonić do BOK, bo mi się LTE magicznie samo wyłącza.
Wydzwonie darmową kasę i wyrzucam numer. Nie będę się w takie coś bawił.
 #994206  autor: adacomp
 18 maja 2018, 14:20
Ja czekam do jutra bo wtedy powinienem mieć pierwsze bezpłatne odnowienie z promo 90dni.
Przeboje były już przy aktywacji jak doładowałem konto za 25zł.
W drugiej dobie w końcu zadzwoniłem do BOA i mi ręcznie aktywowali.
 #994210  autor: marcin19883
 18 maja 2018, 14:47
Toporna i zbugowana ta sieć numer 1. Wszystko musisz na BOA załatwiać. Masakra. :(
Ostatnio zmieniony 18 maja 2018, 15:27 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: nie cytujemy całego postu jeśli odpowiadamy bezpośrednio po nim
 #994229  autor: adacomp
 18 maja 2018, 16:50
marcin19883 pisze:Toporna i zbugowana ta sieć numer 1. Wszystko musisz na BOA załatwiać. Masakra. :(
Dokładnie.
Najbardziej zbugowana sieć.

W Polkomtelu, Orange czy Play nigdy nie miałem takich przebojów.

Virgin też może być na równi z T-M jeśli chodzi o toporność i zbugowanie a jeśli oczekiwanie na CMOK to jest lepsza 60 minut vs. 57 minut w T-M.
 #994232  autor: everymen
 18 maja 2018, 16:57
marcin19883 pisze:Toporna i zbugowana ta sieć numer 1. Wszystko musisz na BOA załatwiać. Masakra. :(
Przenosiny bez problemu. 90dnizadarmo - aktywacja bez problemu, kolejne bezpłatne odnowienia bez problemu. RWK za doładowanie - bez problemu. Bonus za zgody marketingowe - bez problemu. Wyłączenie zgód marketingowych - bez problemu. Tylko po zmianie taryfy na heyah musiałem aktywować LTE przez BOA. I tak już prawie rok leci bez większych problemów.
To z tego, co piszecie mam takie szczęście, że chyba zaraz w totka polecę zagrać:P
 #994236  autor: Taki_tam
 18 maja 2018, 17:11
Jak za dużo nie kombinujesz ze zmianami na koncie to nawet to jakoś działa. Ale nie jest to poziom Orange czy Play'a.
 #994242  autor: adacomp
 18 maja 2018, 17:34
Taki_tam pisze:Jak za dużo nie kombinujesz ze zmianami na koncie to nawet to jakoś działa. Ale nie jest to poziom Orange czy Play'a.
To nic nie ma do rzeczy.
System powinie działać przejrzyście i bez awarii.
 #994271  autor: marcin19883
 18 maja 2018, 19:36
Ja miałem na dwóch numerach T-Mobile problemy. Od uruchomienia promocji 1zł dziennie bez limitu, po brak rwk.
Kody ussd też losowo działają. Zgody marketingowe miały największe problemy. Musiałem się naklikać, by je wyłączyć.
No i oczywiście LTE było włączone domyślnie, ale postanowiło się wyłączyć w mieście.
 #994303  autor: adacomp
 18 maja 2018, 21:13
marcin19883 pisze:Ja miałem na dwóch numerach T-Mobile problemy. Od uruchomienia promocji 1zł dziennie bez limitu, po brak rwk.
Tylko w T-M RWK + promo 1zł dziennie nie jest na rok tylko na pół roku.
 #994305  autor: marcin19883
 18 maja 2018, 21:15
adacomp pisze:
marcin19883 pisze:Ja miałem na dwóch numerach T-Mobile problemy. Od uruchomienia promocji 1zł dziennie bez limitu, po brak rwk.
Tylko w T-M RWK + promo 1zł dziennie nie jest na rok tylko na pół roku.
Wiem, ale teoretycznie jest ważność złotówek na rok. Hehe dziwna sieć. Ja rozumiem virgin, które za free daje, ale T-Mobile płatna usługa, to kpiny.
 #994564  autor: Pabloeq
 20 maja 2018, 18:30
W T-mobile jest zjeb.......ny cały system billingowy i platforma obsługi. Takiego kosmosu jeszcze nie widziałem, ich aplikacja mobilna za każdym razem wysyła smsa do zalogowania, no totalna porażka, pomimo uprawnień nie potrafi zalogować z numeru na którym jest używana, nie wiem kto to wdrażał ale to dno dna. Sieć niby dobra ale ich platformy do zarządzania to dramat.
 #994566  autor: adacomp
 20 maja 2018, 18:54
adacomp pisze:Ja czekam do jutra bo wtedy powinienem mieć pierwsze bezpłatne odnowienie z promo 90dni.
Przeboje były już przy aktywacji jak doładowałem konto za 25zł.
W drugiej dobie w końcu zadzwoniłem do BOA i mi ręcznie aktywowali.
No i jednak zeżarło mi 25zł z KG za odnowienie usługi które miało być darmowe.
Głosiłem to do BOA konsul przyjął zlecenie i przekazał do technicznego.
Czas do 5dni. Skandal.
Powinienem grzecznie dostać z powrotem swoje 25zł a oni mi każą czekać.
 #994626  autor: everymen
 21 maja 2018, 00:03
Pabloeq pisze:W T-mobile jest zjeb.......ny cały system billingowy i platforma obsługi. Takiego kosmosu jeszcze nie widziałem, ich aplikacja mobilna za każdym razem wysyła smsa do zalogowania, no totalna porażka, pomimo uprawnień nie potrafi zalogować z numeru na którym jest używana...
U mnie działa w miarę normalnie. Oczywiście po restarcie telefonu trzeba wejść w aplikację przez 3G/LTE, ale jak się już raz zaloguje automatycznie, to potem normalnie działa, także na wifi. Czasem przy pierwszym odpaleniu aplikacji na 3G/LTE nie działa automatyczne logowanie i trzeba ją zamknąć i jeszcze raz uruchomić.
 #994669  autor: Taki_tam
 21 maja 2018, 10:17
Zgadza się, aplikacja mobilna T-Mobile jest chyba najgorsza na rynku. Brak zarządzania kilkoma numerami to już strzał w kolano. O niebo lepiej działa aplikacja Play'a, Virgin i Orange. Co do samej sieci, jakości połączeń, stabilności i szybkości łacza i sporadycznych awarii to już jest wg mnie znacznie lepiej niż u konkurencji.
 #994677  autor: Pabloeq
 21 maja 2018, 11:12
Dokładnie sieć dobra ale ta platforma obsługowa to jakiś dramat, niby działa ale zawsze jakieś problemy.
Oni chyba nie bardzo wiedzą jak to ogarnąć, wpuściliby prepaidy do VoLTE i znieśli ten w ich stylu limit transferu do 15Mbps, jako jedyni w prepaidzie to stosują.
Nikt tam nie pomyślał nad innymi gotowymi pakietami nolimitów w różnych cenach w zależności od zakresu usług? Np. za 25zł, za 35zł za 45...
Na prepaida też nie mają pomysłu jak widać.
 #994835  autor: everymen
 22 maja 2018, 13:36
Taki_tam pisze:Zgadza się, aplikacja mobilna T-Mobile jest chyba najgorsza na rynku. Brak zarządzania kilkoma numerami to już strzał w kolano. O niebo lepiej działa aplikacja Play'a, Virgin i Orange.
Sprawa jak zwykle bardzo indywidualna. Kiedy rok temu postanowiłem przenieść numer główny z Virgin, docelowy operator musiał spełnić następujące warunki:
- zasięg T-Mobile lub ew. Orange
- RLAH
- tańsze rozmowy międzynarodowe
- przejrzysta aplikacja posiadająca informacje o wykorzystaniu pakietów i proste zestawienie wykorzystanych minut, smsów i danych w podanym okresie rozliczeniowym.

Rok temu tylko aplikacja Play'a i właśnie T-mobile spełniała te kryteria. Nie było tego w Virgin, nie było w Orange (i chyba pomimo zmian kosmetycznych, nadal nie ma).
Aplikacja T-mobile nadal zaspokaja moje potrzeby w 100%, a fakt braku możliwości zarządzania kilkoma numerami uświadomił mi dopiero twój post, gdyż kompletnie nie jest mi to potrzebne.
 #994836  autor: Dorotea
 22 maja 2018, 13:39
Dla mnie najgorsze jest potwierdzania SMS-em każdego logowania na konto. Moja mama ma numer w T-Mobile i żeby wykonać jakąkolwiek operację, muszę się do niej fatygować. Brak możliwości podpinania numerów jest ogromnym zapóźnieniem.
  • Strona 5 z 91
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 91
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 91