DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 91
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 91
 #1001628  autor: Karlos20
 01 lip 2018, 13:16
Zawsze można złożyć reklamację, która w takiej sytuacji będzie uznana, ba nawet kilka zł doładują.
Potrzebna jest nowa platforma dla prepaida, bo tylko ona naprawi ten problem ww. rozliczeń, 20 lat to już działa wraz z jej modyfikacjami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1001634  autor: Pabloeq
 01 lip 2018, 13:37
biala1991 pisze:Tak naprawdę to nie chodzi o ten grosz w jedną czy drugą stronę, bo to żadne pieniądze.
No nie do końca, wydaje się że to pojedyńcze grosze, ale jak to przemnożyć przez liczbę użytkowników to mogą wyjść co najmniej setki tysięcy groszy a więc konkretny pieniądz, ciekawe jak oni to rozliczają podatkowo?
Najlepsze jest że mając 5zł na koncie doładowałem za 25zł i ile wyszło w T mobile po takiej operacji? 29,99zł!
Tego nie ma w żadnej sieci, druga sprawa jest taka że jeżeli nawet tłumaczą to jakimiś podatkowymi naliczaniami to nie ujmuje tego żaden ich regulamin. Regulamin mówi 25zł brutto koniec i kropka.
Więc moim zdaniem sprawa jak najbardziej dla UOKiK - tylko tak można zmusić T mobile do wywalenia tej błędnie działającej platformy billingowej dla prepaida.
W każdym razie nie popuszczajcie im, piszczie za każdym razem reklamacje i domagajcie się zwrotów, niech czują że im się to nie opłaci.
 #1001648  autor: biala1991
 01 lip 2018, 14:25
Ze swojego doświadczenia mogę potwierdzić to co napisał Karlos, 1grosz raz zabierają raz dodają więc u mnie wszystko się zbilansowało :)
Faktem jest, że wyjaśnienie BOK niczego nie wyjaśnia, bo ustawa o VAT obowiązuje wszystkich a groszowe różnice w naliczeniach występują tylko w TM ale co mieli odpowiedzieć, że mają spapraną platformę? :)
Może nieprecyzyjne kwoty pokazywane w billingu mają wartość czysto poglądową i nie należy się do nich zbytnio przywiązywać :)
 #1001775  autor: MarekAG
 02 lip 2018, 13:31
Ja dodam, że nie jest tak tylko w ofertach na kartę.
W abo (internet domowy) czasem dostaje fakturę na 44.99, czasem na 45.01. Nie kojarzę żeby zdarzyło się na 45 równe, które mam w umowie.
 #1001808  autor: unnameduser
 02 lip 2018, 16:32
To akurat dziwne, dawniej miałem internet na umowę i kwota zawsze się zgadzała.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1001845  autor: Karlos20
 02 lip 2018, 19:58
Ja mam kwotę 54,99 (z ratami) już od 9 faktur za neta domowego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1001929  autor: t r o i p
 03 lip 2018, 10:09
W T-Mobile nie ma RWK, jest tylko PWK, (półroczna ważność konta.)
Jak nie będziesz używać karty od T-Mobile, dłużej niż pół roku, to skasują ci numer i zabiorą środki z konta.

Dictum sapienti sat est.
 #1001933  autor: adacomp
 03 lip 2018, 11:03
t r o i p pisze:W T-Mobile nie ma RWK, jest tylko PWK, (półroczna ważność konta.)
Jak nie będziesz używać karty od T-Mobile, dłużej niż pół roku, to skasują ci numer i zabiorą środki z konta.
*140*296#
 #1001937  autor: t r o i p
 03 lip 2018, 11:32
*140*296#
WARUNKI OFERTY PROMOCYJNEJ „BEZ LIMITU ZA 1 ZŁ DZIENNIE" DLA
UŻYTKOWNIKÓW T-MOBILE NA KARTĘ

"2.15. W przypadku, jesli Uzytkownik posiada na koncie aktywna Oferte, ale w ciągu 6 ostatnich miesięcy nie wykonał żadnego zdarzenia płatnego, jego konto utraci ważność na połączenia wychodzące."


Chce ktoś jeszcze coś dodać?

Czy tylko ja rozumiem, że RWK to jest roczna ważność konta?

I że gdy ktoś pisze, że raz na pół roku muszę wykonać jakąś czynność bo inaczej konto mi zablokuje to nie ma nic wspólnego z RWK? Tylko jest to PWK.
A jakby napisali że raz w tygodniu trzeba dokonać takiej płatnej czynności, albo raz dziennie, bo inaczej operator zablokuje konto? Czy to też byłoby RWK pod pewnymi warunkami?
Ostatnio zmieniony 03 lip 2018, 15:52 przez t r o i p, łącznie zmieniany 1 raz.

Dictum sapienti sat est.
 #1001941  autor: unnameduser
 03 lip 2018, 11:36
Czy wyłączenie i włączenie usługi raz na pół roku jest wielkim problemem?

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1001946  autor: t r o i p
 03 lip 2018, 11:43
Czy wyłączenie i włączenie usługi raz na pół roku jest wielkim problemem?
Nie jest żadnym problemem zrobić to nawet raz na miesiąc, tydzień czy nawet raz dziennie.
Tyle że to nie ma nic wspólnego z RWK.
Dlatego właśnie napisałem, że w T-Mobile na kartę jest PWK (półroczna ważność konta).

Dictum sapienti sat est.
 #1001960  autor: rudymax
 03 lip 2018, 13:33
t r o i p pisze:W T-Mobile nie ma RWK, jest tylko PWK, (półroczna ważność konta.)
Jak nie będziesz używać karty od T-Mobile, dłużej niż pół roku, to skasują ci numer i zabiorą środki z konta.
Czy ktoś mógłby potwierdzić? Mam leżaka T-mobile na którym jest trochę kasy. Jeżeli przegapię te 6 miesięcy, to stracę numer i środki?
 #1001968  autor: Karlos20
 03 lip 2018, 14:55
rudymax pisze:Czy ktoś mógłby potwierdzić? Mam leżaka T-mobile na którym jest trochę kasy. Jeżeli przegapię te 6 miesięcy, to stracę numer i środki?
Oto odpowiedź:
t r o i p pisze:"2.15. W przypadku, jesli Uzytkownik posiada na koncie aktywna Oferte, ale w ciągu 6 ostatnich miesięcy nie wykonał żadnego zdarzenia płatnego, jego konto utraci ważność na połączenia wychodzące."
Czyli blokada wychodzących.

Ale kiedyś szczęśliwie na jednym numerze z taryfą Frii przedłużyłem kartę włączając tą usługę krótkim kodem i wychodzące się odblokowały.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1001977  autor: droxu1
 03 lip 2018, 15:50
Ja przez 11msc nie używałem karty z taryfą "bez limitu za 1zł dziennie", po 6msc nic się nie działo, środki nie przepadły, ważność się nie zmieniła, numer cały czas działa, doładowałem dopiero po 11msc.
 #1001980  autor: 24bis24
 03 lip 2018, 16:04
droxu1 pisze:"bez limitu za 1zł dziennie"
ale to jest inna taryfa

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1001983  autor: Karlos20
 03 lip 2018, 16:23
24bis24 pisze:ale to jest inna taryfa
Wszystkie obecne usługi i promocje z no-limitem, Strong LTE, "wszystko w jednym" czy też "Video bez limitu" są w ramach jednej taryfy FRII, więc nie pleć głupot.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1001984  autor: darekka
 03 lip 2018, 16:24
Jaki to problem od czasu do czasu(jak się akurat przypomni) dokonać wyłączenia i ponownej aktywacji tej Usługi-6 msc. od nowa się liczy i nic nie kosztuje taka czynność.
Fakt mogliby wreszcie przestać sobie żarty robić i dać normalne RWK bez gwiazdek i innych udziwnień(za zgody marketingowe itp.) ale na tą chwilę mają co mają i nie przeskoczymy tego.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1002014  autor: maniek357
 03 lip 2018, 19:47
To ja wtrącę swoją obserwację. Kilka dni temu wyciągnąłem z szuflady kartę T-Mobile z taryfą Frii. Aktywowana w lutym 2017, doładowana wtedy za 5 zł, ważność konta była do 18.02.2018. Odpaliłem ją w lipcu 2018 i o dziwo nie została wyłączona. Środki z konta oczywiście zniknęły (wg historii stało się to 1 marca 2018). Także chyba T-Mobile nie spieszy się z wyłączaniem nieużywanych kart.
 #1002016  autor: unnameduser
 03 lip 2018, 19:56
Różnie bywa, miałem kartę której ważność na odbieranie skończyła się jesienią - niedawno włożyłem do telefonu i w ogóle nie loguje się do sieci.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
  • Strona 11 z 91
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 91
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 91