DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 21 z 28
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 28
 #972519  autor: TomekErek
 17 sty 2018, 18:10
Byłem dziś w salonie Play i na szczescie mieli karty FAKTU wiec nie było problemu z wnioskiem o MNP.

Ale dostałem po ok godzinie smsa, ze fakt odrzucił mój wniosek, bo trwa jeszcze inny proces przenoszenia numeru i moze byc tylko jeden w danej chwili. Zgadza sie, bo 5 dni temu przenosiłem ten numer do plusa aby wrócić z nim do Play - w sensie faktu po bonus 500/50/rok.

Czy za np kolejny tydzień będę musiał znowu isc do tego salonu Play i złożyć kolejny raz wniosek czy może ponowienie wniosku mogę wykonać jakoś online pisząc maila lub dzwoniąc na infolinię?

Ma ktoś jakieś doświadczenia?
 #972521  autor: playmax
 17 sty 2018, 18:12
Kamil7878 pisze:
playmax pisze:A nie wie ktoś z was jak mam postępować dalej w sytuacji gdy przeniosłem kilka dni temu numer z "Play na kartę" do "Plus na kartę", będąc już drugi dzień w "Plus na kartę" wypełniłem wniosek o przejście ponownie do "Play na kartę", przyszedł SMS odrzucający z informacją, że trwa już przenoszenie do innej sieci, nadal jest ta sama sytuacja z tą karencją 14 dni opisywaną wcześniej tu na forum? Mam czekać aż tyle czasu czy próbować ponownie przenosić w międzyczasie? Ktoś coś wie może?
Możesz przenieść od razu, plus mógł przyblokowac musisz złożyć wniosek jeszcze raz.
Wniosek złożony ponownie dzisiaj rano o 11, brak wiadomości SMS od Plusa o uwolnieniu numeru do tej pory (godz. 18:12), chyba zawsze takowy mi przychodził po 30 minutach.

Ten sms jeszcze przyjdzie czy nie ma szans, jak się wydostać z numerem z Plusa?
 #972525  autor: TomekErek
 17 sty 2018, 18:23
ooo, widze Playmax, że masz ten sam problem z karencją co ja :/

Jak pisałem chwilę temu - dostałem po ok. godzinie po wyjsciu z salonu dostałem smsa z podziekowaniem za złożenie wniosku i po kilku minutach kolejnego z info, ze nie mozna teraz przeniesc :/

skoro wiec Ty po tylu godzinach nic nie dostałeś to mysle, ze moze byc jakis błąd i numer nie został poprawnie zarejestrowany do procesu przeniesienia :/
 #972536  autor: playmax
 17 sty 2018, 18:39
Wysłanie drugi raz wniosku o przeniesienie po tygodniowym odstępie to po prostu ponowienie tego samego wniosku na komputerze przez pracownika w salonie Play, nie podpisywałem drugi raz papierów i nie brałem drugi raz karty.

Plus nie chce oddać numeru czy ten sms jeszcze dzisiaj przyjdzie? Ktoś coś wie?
 #972592  autor: antonio7
 17 sty 2018, 23:09
TomekErek pisze:a ktoś wie czy taki wniosek by można było ponowić nie w salonie Play ale przez zgłoszenie np. na maila albo dzwoniąc na infolinię?
Nie, bo muszą być Twoje podpisy na wniosku i na oświadczeniu.

Maciej Loret pisze:Podobnie jak wsrod samochodów sa zwykle osiągające 250km/h i lepsze bo szybsze... Czy ten ktory osiąga 300km/h pozwoli na 20% szybsze dotarcie do roboty?
 #972607  autor: Kamil7878
 18 sty 2018, 04:33
antonio7 pisze:
TomekErek pisze:a ktoś wie czy taki wniosek by można było ponowić nie w salonie Play ale przez zgłoszenie np. na maila albo dzwoniąc na infolinię?
Nie, bo muszą być Twoje podpisy na wniosku i na oświadczeniu.
Trzeba w salonie, ale można ponowic ten sam wniosek i nie trzeba podpisywać kolejnych dokumentów, najlepiej wziąść ze sobą stary wniosek będzie najszybciej...
 #972732  autor: Hohopitan_1980
 18 sty 2018, 19:00
Ja wczoraj o godzinie 16:00 złozyłem wniesek o przeniesienie numeru, a obudziłem się wczesnym porankiem z numerem w fakcie :D . Było to najszybsze przeniesienie numeru w moim życiu.
 #972828  autor: Robin560
 19 sty 2018, 11:29
nie da się bo fakt to submarka play system widzi fakt jako taryfę przenieś numer do innej sieci i przenieś do faktu.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #972874  autor: playmax
 19 sty 2018, 15:57
Ja wczoraj byłem ponownie w salonie sieci Play, w sprawie tego przeniesienia z Plusa Na Kartę do Play Na Kartę, ale nic mi to nie dało, pracownik powiedzial, że Plus nie chce oddać numeru, do samego końca też nie przyszedł SMS z Plusa o oddaniu numeru, tylko dzisiaj rano karta Plus padła i nareszcie karta Play mi ruszyła.

Podsumowując, w moim przypadku nie było tej karencji 14 dni przy przenoszeniu Play>Plus>Play, udało się w 10 dni, ale niech każdy się liczy z tym smsem "przenoszenie już trwa" i anulowaniem wniosku w pierwszych dniach, to na 100%.
 #972916  autor: TomekErek
 19 sty 2018, 19:33
byłem wczoraj w salonie Play i złożyłem wniosek o przeniesienie innego numeru - tym razem z Virgin z nie jak za pierwszym razem z Plusa. Po ok. godzinie dostałem smsa, ze moj numer bedzie przeniesiony do FAKT mobile 19.01.2018.

Tyle, że gdy sprawdzałem dziś ok 07:00 to FAKT nadal nie był aktywny, sprawdziłem ponownie (po resecie telefonu) ok 18:00 i już się karta faktu uaktywniła i przyszły smsy z potwierdzeniem rejestracji i przejscia do faktu - czyli jest OK.

Tyle, że nie moge nic uruchomić - m.in. wyłączyć poczty glosowej ani uruchomić bonusa na przeniesienie. Zarówno kodem jak i przez Play 24 pojawia sie info "Zamówienie dotyczące wybranej usługi jest w trakcie realizacji."

Mam wiec nadzieje, ze jutro uda sie uruchomic bonusa i dostane 500zł, bo na stronie faktu i na 24.play.pl jest nadal mowa o 500zł i 50GB
 #972920  autor: Johnny
 19 sty 2018, 19:51
TomekErek pisze:byłem wczoraj w salonie Play i złożyłem wniosek o przeniesienie innego numeru - tym razem z Virgin z nie jak za pierwszym razem z Plusa. Po ok. godzinie dostałem smsa, ze moj numer bedzie przeniesiony do FAKT mobile 19.01.2018.

Tyle, że gdy sprawdzałem dziś ok 07:00 to FAKT nadal nie był aktywny, sprawdziłem ponownie (po resecie telefonu) ok 18:00 i już się karta faktu uaktywniła i przyszły smsy z potwierdzeniem rejestracji i przejscia do faktu - czyli jest OK.

Tyle, że nie moge nic uruchomić - m.in. wyłączyć poczty glosowej ani uruchomić bonusa na przeniesienie. Zarówno kodem jak i przez Play 24 pojawia sie info "Zamówienie dotyczące wybranej usługi jest w trakcie realizacji."

Mam wiec nadzieje, ze jutro uda sie uruchomic bonusa i dostane 500zł, bo na stronie faktu i na 24.play.pl jest nadal mowa o 500zł i 50GB
bądź dobrej myśli, jest szansa, że jeszcze się uda.
Daj oczywiście znać
 #972996  autor: user11
 20 sty 2018, 09:06
Mnie się udało wczoraj włączyć bonus 500zł przez play 24 (też miałem komunikat w trakcie realizacji). Gdzie w play24 można zobaczyć ile zostało z tych 500 zł za przeniesienie? W opcji "stan konta" jest tylko 50 GB internetu. Jak wpisze *101# na telefonie to jest komunikat, że mam 500 zł środków promocyjnych.
 #973087  autor: TomekErek
 20 sty 2018, 16:32
No i super! Bonus w FAKCIE się ladnie uruchomił dziś rano, przyszło te 50GB, wysłałem 2 sumie 5 smsów z wątku o fakcie czyli:

POKEMON4GB - 4GB
BONUS4GB - 4GB
FREE1GB - 1GB
BONUS1GB - 1GB

i sobotni BOCD na skromne przy powyższych bonusach 50MB i po wpisaniu *107# pokasuje mi, ze pakiet danych ważny aż do 19.06.2018 to 61539MB. (na koncie bonusowym jest takżę 503.5zł ale na kasie akurat mi nie zależy, bo to bedzie numer do wifi a nie do dzwonienia)

Całkiem ładnie jak na "trud" przeniesienia numeru z Virgin do Faktu :D

Ciekawe kiedy Fakt cofnie bonus po poziomu 200zł i 20GB na 2 miesiące. Pewnie to tylko kwestia czasu, no ale obym sie mylił, bo za 5 miesięcy mogę znowu przenieść kolejny numer - chocby ten, ktorego nie udało sie teraz przenieść z Plusa :D
  • Strona 21 z 28
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 28
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 28